MMV: hoe zet ik fantasie om in realiteit?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

flemish
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 maart 2012, 16:22

MMV: hoe zet ik fantasie om in realiteit?

Berichtdoor flemish » zo 25 maart 2012, 16:32

mijn vriendin heeft al jaren een fantasie om een trio te doen met één of meer andere mannen.

volgende week zijn we enkele dagen in amsterdam en het is haar verjaardag.

misschien kan ik haar fantasie werkelijkheid laten worden. .....

spreek ik er met haar over? huur ik een derde man in..? ...

het idee is het zo spontaan mogelijk te laten overeenkomen... maar hoe doe ik dit
nu het best in de praktijk?

en wat in het geval dat zij echter wou dat het fantasie bleef en geen realiteit? hoe kan ik daar achter komen.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Suzette » zo 25 maart 2012, 21:08

mijn vriendin heeft al jaren een fantasie om een trio te doen met één of meer andere mannen.

volgende week zijn we enkele dagen in amsterdam en het is haar verjaardag.

misschien kan ik haar fantasie werkelijkheid laten worden. .....

spreek ik er met haar over? huur ik een derde man in..? ...

het idee is het zo spontaan mogelijk te laten overeenkomen... maar hoe doe ik dit
nu het best in de praktijk?

en wat in het geval dat zij echter wou dat het fantasie bleef en geen realiteit? hoe kan ik daar achter komen.

Persoonlijk zou ik daar heeeeeeel voorzichtig mee zijn.

Hoe ik erin sta:
zij moet zich wel kunnen inleven bij die andere man, er klaar voor zijn, op vele fronten.
Weetr ik veel, niet net ongesteld of kans op, schoon, op haar best, in the mood, staat die man haar wel aan?
Wat zijn de afspraken en weet hij er van? etc etc etc


Ik zou niet blij zijn ermee verrast te worden eerlijk gezegd. Maar ik begrijp dat de verrassing juist jullie ding is.
\Maar ik zie dit soort dingen toch niet zo.
Deed dat ook niet zo.

flemish
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 maart 2012, 16:22

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor flemish » ma 26 maart 2012, 13:33

mijn vriendin heeft al jaren een fantasie om een trio te doen met één of meer andere mannen.

volgende week zijn we enkele dagen in amsterdam en het is haar verjaardag.

misschien kan ik haar fantasie werkelijkheid laten worden. .....

spreek ik er met haar over? huur ik een derde man in..? ...

het idee is het zo spontaan mogelijk te laten overeenkomen... maar hoe doe ik dit
nu het best in de praktijk?

en wat in het geval dat zij echter wou dat het fantasie bleef en geen realiteit? hoe kan ik daar achter komen.

Persoonlijk zou ik daar heeeeeeel voorzichtig mee zijn.

Hoe ik erin sta:
zij moet zich wel kunnen inleven bij die andere man, er klaar voor zijn, op vele fronten.
Weetr ik veel, niet net ongesteld of kans op, schoon, op haar best, in the mood, staat die man haar wel aan?
Wat zijn de afspraken en weet hij er van? etc etc etc


Ik zou niet blij zijn ermee verrast te worden eerlijk gezegd. Maar ik begrijp dat de verrassing juist jullie ding is.
\Maar ik zie dit soort dingen toch niet zo.
Deed dat ook niet zo.

Ok, dus een vreemde man zonder waarschuwing in je hotel kamer binnenlaten , met de vermelding hier is je verrassing, is dus geen goed idee, .... of wel toch ...???

wat stellen de meesten dan voor ? gezamelijk een man uitkiezen op een terrasje en aan je vriendin vragen of ze hem ziet zitten.. is dit een beter idee?

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor princess » ma 26 maart 2012, 14:44

Ik kan me wel voorstellen dat je erover fantaseert haar ermee verrassen en in je fantasie vindt zij het uiteraard geweldig! In de hare waarschijnlijk ook. Maar net als Suzette zou ik aanraden heel voorzichtig te zijn.

Je vraagt hoe je ontdekt of het voor haar een fantasie is of een wens die ze uit wil voeren, de meest effectieve manier is daar naar vragen. Als ze het echt wil zou ik ook vragen naar wat haar ideale scenario is, zodat je daar op later moment bij aan kunt sluiten. Als zíj aangeeft dat haar ideale scenario is dat je haar op een totaal onverwacht moment mee overvalt, dan kun je dat gaan regelen. Blijkt zij voor de praktijk een ander ideaal te hebben (of andere grenzen, niet ondenkbaar) dan kun je dat maar beter weten.

Jullie uitstapje in Amsterdam kan natuurlijk wel een leuk moment zijn om het te bespreken.

flemish
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 maart 2012, 16:22

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor flemish » ma 26 maart 2012, 15:03

Ik kan me wel voorstellen dat je erover fantaseert haar ermee verrassen en in je fantasie vindt zij het uiteraard geweldig! In de hare waarschijnlijk ook. Maar net als Suzette zou ik aanraden heel voorzichtig te zijn.

Je vraagt hoe je ontdekt of het voor haar een fantasie is of een wens die ze uit wil voeren, de meest effectieve manier is daar naar vragen. Als ze het echt wil zou ik ook vragen naar wat haar ideale scenario is, zodat je daar op later moment bij aan kunt sluiten. Als zíj aangeeft dat haar ideale scenario is dat je haar op een totaal onverwacht moment mee overvalt, dan kun je dat gaan regelen. Blijkt zij voor de praktijk een ander ideaal te hebben (of andere grenzen, niet ondenkbaar) dan kun je dat maar beter weten.

Jullie uitstapje in Amsterdam kan natuurlijk wel een leuk moment zijn om het te bespreken.

als ik het het haar zelf vraag is haar antwoord dat het blijft bij een fantasie maar ze is dan redelijk vaag en onduidelijk
Indien ik zelf zeg dat het ook voor mezelf een fantasie moet blijven is ze duidelijk ontgoocheld.

wil ze het nu of durf ze het gewoon niet

ps; enige tips voor erotische en leuke uitgaansplaatsen in amsterdam

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor princess » ma 26 maart 2012, 15:19

als ik het het haar zelf vraag is haar antwoord dat het blijft bij een fantasie maar ze is dan redelijk vaag en onduidelijk

Indien ik zelf zeg dat het ook voor mezelf een fantasie moet blijven is ze duidelijk ontgoocheld.
Ben wel benieuwd wat je bedoelt met dat het voor jezelf een fantasie moet blijven, op basis van je vraag hier ik kreeg een andere indruk :D

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Anwen » ma 26 maart 2012, 15:25

wil ze het nu of durf ze het gewoon niet
Daar zou ik eerst maar achter komen.
Zelfs als ze het wel wil, en ze wil het als verassing, dan moet je zeer zeer voorzichtig zijn. Zo maar ineens tadaa, met een vent op de proppen komen, lijkt me niet handig. Als vrouw wil je daar volgensmij toch echt wel op voorbereid zijn (denk aan scheren, hygiene enzo). Maar inderdaad ook qua man; je hebt best kans dat ze hem niet aantrekkelijk vindt o.i.d.

Voor vrouwen is het ook vaak wel zo, dat de voorpret en de leuke spanning vantevoren, al de helft van de trio is. Op zo'n manier zou je haar dat onthouden. Tenzij je afspreekt dat ze het wel wil, en dat je haar gaat verassen, maar ze niet precies weet wanneer.

Ik denk dat je ten alle tijde in een trio heel duidelijke afspraken moet maken en er vantevoren heel goed over moet praten. Ook met de desbetreffende man....

Mocht het zo ver komen, dan zou je een gigolo kunnen overwegen, die hebben vaker met het spreekwoordelijke bijltje gehakt, haha.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Suzette » ma 26 maart 2012, 15:44

He TO, nou is het net of ik jullie pleziertje ontneem. Niet de bedoeling hoor.

Maar misschien moet je ff goed zoeken hier op het forum, er zijn best veel topics over, ook oude/gesloten, wellicht vind je daar nog iets?
Over de fanatasie, over hoe het werkelijkheid laten zijn, ook over trio-seks ansich.

En ik ben het toch, sorry, eens met de vorige posters dat je wel duidelijk voor ogen moet hebben of het een fanatsie is (leuk om het erover te hebben tijdens het vrijen) of dat ze het echt echt echt echt wil.

Ik zou dan toch, misschien met de kennis dan van de oude tipics hier, je vriendin meer uithoren, bijv tijdens de seks of misschien juist wel niet?

Zo hebben lief en ik een fantasie maar dat is 100% een fantasie, een extra geil iets tijdens het vrijen soms. Lief was op een gegeven ogenblik toch in verwarring, wilde ik het nu wel of niet? Want ik ging best ver soms tijdens de seks met de fanatasie.
Maar no way hoor, lekker fanataseren;)

Kan het zo iets zijn TO? Dat jij denkt dat een wens is en het voor haar een fanatsie is en moet blijven?
Maar daar kom je alleen achter als je doorvraagt en desnoods op de vrouw af vraagt of jullie hier iets mee moeten of dat het lekker fanataseren is.

We horen wel van je als nog vragen hebt;)

(vind het wel stoer van je trouwens, dat je een MMV zou willen/durven!)

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Thomas_K » ma 26 maart 2012, 17:09

als ik het het haar zelf vraag is haar antwoord dat het blijft bij een fantasie maar ze is dan redelijk vaag en onduidelijk
Indien ik zelf zeg dat het ook voor mezelf een fantasie moet blijven is ze duidelijk ontgoocheld.
Ik denk dat je vriendin redelijk onduidelijk zal blijven als jij onduidelijk blijft. Het is voor haar zo te zien een fantasie die ze best wel eens zou willen uitproberen. Ze wil haar relatie echter niet op het spel zetten. Als jij signalen geeft dat je het niet ziet zitten, is de kans niet zo groot dat ze zich vrij voelt om het avontuur aan te gaan.

En verder ben ik het met de antwoorden eens. Het gaat om haar fantasie, dus betrek haar vooral bij de voorbereiding.

flemish
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 maart 2012, 16:22

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor flemish » ma 26 maart 2012, 18:10

als ik het het haar zelf vraag is haar antwoord dat het blijft bij een fantasie maar ze is dan redelijk vaag en onduidelijk
Indien ik zelf zeg dat het ook voor mezelf een fantasie moet blijven is ze duidelijk ontgoocheld.
Ik denk dat je vriendin redelijk onduidelijk zal blijven als jij onduidelijk blijft. Het is voor haar zo te zien een fantasie die ze best wel eens zou willen uitproberen. Ze wil haar relatie echter niet op het spel zetten. Als jij signalen geeft dat je het niet ziet zitten, is de kans niet zo groot dat ze zich vrij voelt om het avontuur aan te gaan.

En verder ben ik het met de antwoorden eens. Het gaat om haar fantasie, dus betrek haar vooral bij de voorbereiding.[/quote

Ok het komt er dus vooraleerst op aan, haar volledig gerust te stellen en bevestigen dat ik er mee akkoord ben.

afgaand op de vorige antwoorden (en hiervoor mijn dank ) is het onverstandig om in mijn eentje te werk te gaan. ideaal zou ik het dus samen met haar plannen en bespreken.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Thomas_K » ma 26 maart 2012, 19:12

Ok het komt er dus vooraleerst op aan, haar volledig gerust te stellen en bevestigen dat ik er mee akkoord ben.
Ik denk het wel. Nog een tip. Het is haar fantasie, dus laat haar genieten van het beleven van de fantasie (die had ik al gegeven). Maar het kan geen kwaad om daaraan jouw fantasie toe te voegen. Dat je haar geweldig mooi vindt en dat het je enorm opwindt om haar te zien vrijen met een andere man. Dat je dat op afstand kan aanschouwen, iets wat je niet kan als jullie samen vrijen. En het is natuurlijk enorm mooi om dat te aanschouwen....

Ze moet zich volkomen vrij voelen om aandacht te geven aan de andere man en weten dat daar geen 'problemen' van komen.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Suzette » di 27 maart 2012, 0:02

[/quote

Ok het komt er dus vooraleerst op aan, haar volledig gerust te stellen en bevestigen dat ik er mee akkoord ben.

afgaand op de vorige antwoorden (en hiervoor mijn dank ) is het onverstandig om in mijn eentje te werk te gaan. ideaal zou ik het dus samen met haar plannen en bespreken.[/quote]


Ik zou het omdraaien dat laatste:

Praten, praten, kijken of het een fantasie of wens is, DAN bespreken en DAN plannen.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Thomas_K » di 27 maart 2012, 17:37

Praten, praten, kijken of het een fantasie of wens is, DAN bespreken en DAN plannen.
Ja, zo is dat! Als je dan toch praat is het ook slim om alvast te praten over wat je eigen verwachtingen c.q. eisen nadien zijn. Er zijn mannen die een trio MMV voorstellen omdat ze zelf buiten de deur willen kunnen neuken.

Zitten er voor haar onverwachte en/of ongewenste gevolgen aan het uitvoeren van de fantasie? Is het een cadeautje of is het een uitruil? Staan de klokken gelijk?

flemish
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 maart 2012, 16:22

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor flemish » di 27 maart 2012, 19:41

Praten, praten, kijken of het een fantasie of wens is, DAN bespreken en DAN plannen.
Ja, zo is dat! Als je dan toch praat is het ook slim om alvast te praten over wat je eigen verwachtingen c.q. eisen nadien zijn. Er zijn mannen die een trio MMV voorstellen omdat ze zelf buiten de deur willen kunnen neuken.

Zitten er voor haar onverwachte en/of ongewenste gevolgen aan het uitvoeren van de fantasie? Is het een cadeautje of is het een uitruil? Staan de klokken gelijk?

een cadeautje zonder bijbedoelingen,

het is al jaren haar fantasie en dan begin je zelf ook te fantaseren en het erotisch te vinden... van mijn part kan ze het nadien nog geregeld doen ,maar de afspraak moet dan zijn dat ik er altijd bij ben

geen afspraken alleen ,...

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Anwen » di 27 maart 2012, 20:23

Praten praten praten.

Ik ben benieuwd flemish!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten