MMV: hoe zet ik fantasie om in realiteit?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Suzette » di 27 maart 2012, 23:11

Praten, praten, kijken of het een fantasie of wens is, DAN bespreken en DAN plannen.
Ja, zo is dat! Als je dan toch praat is het ook slim om alvast te praten over wat je eigen verwachtingen c.q. eisen nadien zijn. Er zijn mannen die een trio MMV voorstellen omdat ze zelf buiten de deur willen kunnen neuken.

Zitten er voor haar onverwachte en/of ongewenste gevolgen aan het uitvoeren van de fantasie? Is het een cadeautje of is het een uitruil? Staan de klokken gelijk?

een cadeautje zonder bijbedoelingen,

het is al jaren haar fantasie en dan begin je zelf ook te fantaseren en het erotisch te vinden... van mijn part kan ze het nadien nog geregeld doen ,maar de afspraak moet dan zijn dat ik er altijd bij ben

geen afspraken alleen ,...

Mooie post en blijkbaar zoals je er instaat, dat is al 1. Zowel dat je er in mee kunt gaan maar ook je grens aangeeft: niet zonder mij.

Dan nog blijven de dingen staan zoals door 'ons' hierboven geschreven maar aan jouw insteek zal het niet liggen. Chapeau
(of dat nu daadwerkelijk een trio zal zijn of meegaan n de fantasie)

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Re: threesome MMV hoe zet ik fantasie om in realiteit

Berichtdoor Rick » do 29 maart 2012, 5:14

Deze thread staat het al vol met goede suggesties. Ik kan wellicht nog wat ervaringen delen.

Mijn vorige vriendin en ik hebben een jaar lang gepraat over de mogelijkheid voordat het dan ook werkelijk gebeurde. Wij zaten vaak in een cafe over onze fantasieen te praten, wat alleen al heel spannend was. Af en toe gaf zij dan aan het toch liever niet te willen (afknapper), en andere keren juist weer wel. Pas na een hele tijd ging bij haar het knopje om, en had ze besloten dat ze het toch echt wilde proberen. Ik merkte onmiddelijk dat het deze keer menes was. Ze gaf mij duidelijk het groene licht om het te organiseren en daarna kwam ze ook niet op haar besluit terug.

Wij schreven onze fantasietjes ook vaak voor elkaar op, en ik vond het erg heet om haar verhaaltjes in haar eigen handschrift te lezen. Je krijgt zo ook een beeld van hoe ze het zich voorstelt.

Voor de andere man is het belangrijk om zeker te weten dat zij het ook echt wil, als het even kan voor het moment supreme.

Tot slot is het goed om vooraf na te denken over het achteraf. Zo'n eerste keer is hoe dan ook superheftig. Bij ons was het erg leuk, maar je moet rekening houden met de mogelijkheid dat je een klap krijgt. Er kunnen dingen gebeuren waar je opeens moeite mee blijkt te hebben (je kan onmogelijk alles vooraf overzien). En je moet het achteraf echt even verwerken. Samen, alleen, wellicht ook met de derde persoon (hangt er van af wie het is).

Het is werkelijk een heel speciale ervaring om je geliefde met een ander te delen, en haar daarvan te zien genieten. Ik gun het jullie van harte. Maar neem de tijd en geniet van de aanloop.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten