Tijdje geleden, even een update.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

kaatje69
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 0:52

Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor kaatje69 » vr 10 februari 2012, 3:21

Het is bijna 2 jaar geleden dat ik hier nog gepost heb, mijn man wist oa niet waar de klepel hing.
Ondertussen is het mijn ex en hij mag de klepel zelf gaan vinden, mijn zegen heeft hij. Zo genoeg over ex en die update.

Ik ben anderhalf jaar helemaal seksloos geweest, ik voelde me net een overjarige druif.
Ondertussen kan ik zeggen dat ik een man gevonden heb, die weet waar de klepel hangt en ook weet hoe hij deze moet gebruiken. Gaat nog iets verder, ik ben vrij dominant in bed, zoals is gebleken, of ik laat ook daar de kaas niet meer van mijn brood af eten, dat kan natuurlijk ook.
Maar als hij mij eenmaal laat klaar komen, raak ik volkomen de weg kwijt en hij krijgt mij elke dag zo geil als boter, ondanks dat ik nog meer te doen heb. Ik denk dat ik aan een inhaal slag bezig ben, want als hij mijn poesje begint te likken, oef, dan zijn we plots een uur verder.
Nu denk ik ook wel dat ik mazzel heb dat ik hem, of hij mij, getroffen heeft, want niets is te dol.
Zelf denkt hij dat hij een kleine lul heeft, maar 18 cm bij 16 cm rond, die is echt niet klein...
Mij hoor je niet klagen hoor, ik vind hem heerlijk.
Maar ook daar kunnen we heerlijk over discussiëren :wink: .

Ik ben dan niet te beroerd om hem even het tegendeel te bewijzen he, zoals in veel dingen. Ergens denkt hij dat hij mij uitdaagt met onzekerheid te spelen, want ik ga graag op zijn uitdagingen in.
Hoe heerlijk is het weer om te spelen en domweg te genieten van sex.
Ik denk dat dat het voordeel is van het ouder worden, we worden veel vrijer en genieten veel meer.

Begrijp me niet verkeerd hoor, deze relatie is veel meer dan sex, hou van hem en niet te vergeten van de sex die we samen hebben. Tuurlijk zal die ook wel af nemen met de tijd, maar ik denk dat niemand het zo kan volhouden.

Maar het is en blijft genieten.
Dit wou ik even kwijt.

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor WhoAmI » vr 10 februari 2012, 4:47

Wat een mooi verhaal Kaatje... Welkom terug en geniet van je hervonden liefdesleven

possiblyme
Berichten: 18
Lid geworden op: za 04 februari 2012, 15:42

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor possiblyme » vr 10 februari 2012, 20:32

Hoi Kaatje,

Jij klinkt wel erggg tevreden :D Geniet er nog heel veel en heel lang van want is heerlijk toch een bloeiend sexleven. :D11

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor deco » vr 10 februari 2012, 21:09

Het is bijna 2 jaar geleden dat ik hier nog gepost heb, mijn man wist oa niet waar de klepel hing.
Ondertussen is het mijn ex en hij mag de klepel zelf gaan vinden, mijn zegen heeft hij. Zo genoeg over ex en die update.

Ik ben anderhalf jaar helemaal seksloos geweest, ik voelde me net een overjarige druif.
Ondertussen kan ik zeggen dat ik een man gevonden heb, die weet waar de klepel hangt en ook weet hoe hij deze moet gebruiken. Gaat nog iets verder, ik ben vrij dominant in bed, zoals is gebleken, of ik laat ook daar de kaas niet meer van mijn brood af eten, dat kan natuurlijk ook.
Maar als hij mij eenmaal laat klaar komen, raak ik volkomen de weg kwijt en hij krijgt mij elke dag zo geil als boter, ondanks dat ik nog meer te doen heb. Ik denk dat ik aan een inhaal slag bezig ben, want als hij mijn poesje begint te likken, oef, dan zijn we plots een uur verder.
Nu denk ik ook wel dat ik mazzel heb dat ik hem, of hij mij, getroffen heeft, want niets is te dol.
Zelf denkt hij dat hij een kleine lul heeft, maar 18 cm bij 16 cm rond, die is echt niet klein...
Mij hoor je niet klagen hoor, ik vind hem heerlijk.
Maar ook daar kunnen we heerlijk over discussiëren :wink: .

Ik ben dan niet te beroerd om hem even het tegendeel te bewijzen he, zoals in veel dingen. Ergens denkt hij dat hij mij uitdaagt met onzekerheid te spelen, want ik ga graag op zijn uitdagingen in.
Hoe heerlijk is het weer om te spelen en domweg te genieten van sex.
Ik denk dat dat het voordeel is van het ouder worden, we worden veel vrijer en genieten veel meer.

Begrijp me niet verkeerd hoor, deze relatie is veel meer dan sex, hou van hem en niet te vergeten van de sex die we samen hebben. Tuurlijk zal die ook wel af nemen met de tijd, maar ik denk dat niemand het zo kan volhouden.

Maar het is en blijft genieten.
Dit wou ik even kwijt.

:D7 :D6 ...zal wel typfoutje zijn zekers..... :mrgreen:

anders voel ik me echt heel minie :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor Hubbie » vr 10 februari 2012, 21:33

Maar Deco toch... :shock:

Zulke vrouwelijke onzekerheidjes zijn toch helemaal niets voor jou?

Afbeelding

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor WhoAmI » vr 10 februari 2012, 21:34

Is dat dan een vleeslul? Sorry hoor.....lol

kaatje69
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 0:52

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor kaatje69 » za 11 februari 2012, 1:39

Maakt niet uit wat voor een lul hij heeft, hij is lekker !!!!
En nee geen typefoutje, ik zei ook in het rond he.

Ik mis alleen de eitjes in de ochtend, die komen er maar niet....
ach, koffie, en een flinke beurt is toch ook een goed en lekker ontbijt denk ik dan maar....

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor amaretto » za 11 februari 2012, 19:20

ok, nu volg ik helemaal niet meer. 18 cm... ok. Maar 16 cm in het rond???? dat is toch omtrek? allé kaatje... serieus blijven hé...

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor junglelife » za 11 februari 2012, 22:52

Ja Amaretto die bestaan echt hoor :D

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor EstherC » za 11 februari 2012, 23:07

Absoluut! :D
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor junglelife » za 11 februari 2012, 23:21

Absoluut! :D
We gaan er nu toch niet voor zorgen dat Deco een minderwaardigheidscomplex krijgt.......toch :st: :?

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor katarine » zo 12 februari 2012, 0:56

Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu proberen in te schatten hoe groot een penis is waarvan de omtrek 16 cm is :lol:
Ik in elk geval wel :mrgreen:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor Venus » zo 12 februari 2012, 1:00

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor Kulderzipken » zo 12 februari 2012, 2:11

Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu proberen in te schatten hoe groot een penis is waarvan de omtrek 16 cm is :lol:
Ik in elk geval wel :mrgreen:
16/Ï€=?

Liefhebbers voor een practicum toepaste wiskunde? :lol:
Carpe Diem

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Re: Tijdje geleden, even een update.

Berichtdoor grizzly » zo 12 februari 2012, 2:41

Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu proberen in te schatten hoe groot een penis is waarvan de omtrek 16 cm is :lol:
Ik in elk geval wel :mrgreen:
16/Ï€=?

Liefhebbers voor een practicum toepaste wiskunde? :lol:

5 en een beetje :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 35 gasten