Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Female
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 25 januari 2012, 16:17
Locatie: Wonderland

Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Female » wo 01 februari 2012, 16:42

De titel zegt het al... Wat vinden jullie nou écht vreselijk opwindend bij een vrouw of wat wat een vrouw doet, tijdens sex?

:D33
Wherever it may take me
I know that life wont break me...

Gebruikersavatar
YvilCouple
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 28 september 2011, 9:04

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor YvilCouple » wo 01 februari 2012, 17:23

Zelfvertrouwen!
more than curious

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Thomas_K » wo 01 februari 2012, 20:17

Zo enorm veel. Waar zal ik beginnen.

“"Begin at the beginning,", the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop”.

OK, ik zal het proberen.

1. Voor de seks; kijken naar de vrouw in kwestie, naar haar ogen, naar haar haren, naar haar bewegingen en al haar rondingen. Als mijn vrouw 's-morgens vroeger opstaat kan ik er enorm van genieten om ernaar te kijken hoe ze zich aankleedt. Heerlijk.
2. Het begin van de seks; de aanraking van haar lichaam. Kijken hoe ze reageert. De opbouw. Hier kan de vrouw 'scoren' door geheel onverwachte dingen te doen, wat initiatief te nemen of juist niet. Te spelen. Een rolletje op zich te nemen, of zomaar iets te doen wat ze niet eerder deed.
3. Tijdens de seks; alles meemaken van de opbouw van haar lust en genot. Ze laat zich helemaal gaan en geniet. Zie het voorgaande antwoord. Het gaat hier om zelfvertrouwen. Een vrouw is/lijkt dan het liefst onverzadigbaar.
4. Tijdens de seks 2; Zelf hou ik erg van dominantie bij de vrouw. Dat ze weet wat ze wil en ondanks de overgave aan de lust toch de bovenliggende partij is. Het mag ook anders, al was het maar om eens een fantasie uit te leven. Dus een beetje spelen met macht en verlangen heeft altijd mijn aandacht.
5. Tijdens de seks 3; Dat ze haar fantasieën deelt.
6. Algemeen; Er is zoveel om op te noemen. Mocht je in routineseks zijn verzand, bedenk dan dat dat op zich heel gewoon is, maar dat er heel veel aan te doen is om het leuker te maken.

Gebruikersavatar
Female
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 25 januari 2012, 16:17
Locatie: Wonderland

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Female » wo 01 februari 2012, 20:47

Zo enorm veel. Waar zal ik beginnen.

“"Begin at the beginning,", the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop”.

OK, ik zal het proberen.

1. Voor de seks; kijken naar de vrouw in kwestie, naar haar ogen, naar haar haren, naar haar bewegingen en al haar rondingen. Als mijn vrouw 's-morgens vroeger opstaat kan ik er enorm van genieten om ernaar te kijken hoe ze zich aankleedt. Heerlijk.
2. Het begin van de seks; de aanraking van haar lichaam. Kijken hoe ze reageert. De opbouw. Hier kan de vrouw 'scoren' door geheel onverwachte dingen te doen, wat initiatief te nemen of juist niet. Te spelen. Een rolletje op zich te nemen, of zomaar iets te doen wat ze niet eerder deed.
3. Tijdens de seks; alles meemaken van de opbouw van haar lust en genot. Ze laat zich helemaal gaan en geniet. Zie het voorgaande antwoord. Het gaat hier om zelfvertrouwen. Een vrouw is/lijkt dan het liefst onverzadigbaar.
4. Tijdens de seks 2; Zelf hou ik erg van dominantie bij de vrouw. Dat ze weet wat ze wil en ondanks de overgave aan de lust toch de bovenliggende partij is. Het mag ook anders, al was het maar om eens een fantasie uit te leven. Dus een beetje spelen met macht en verlangen heeft altijd mijn aandacht.
5. Tijdens de seks 3; Dat ze haar fantasieën deelt.
6. Algemeen; Er is zoveel om op te noemen. Mocht je in routineseks zijn verzand, bedenk dan dat dat op zich heel gewoon is, maar dat er heel veel aan te doen is om het leuker te maken.
Wat super om te lezen hoeveel aandacht jij bij je vrouw hebt!
Wherever it may take me
I know that life wont break me...

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Thomas_K » vr 03 februari 2012, 19:53

Dank je!

Intussen zie ik meer reacties op het tegengestelde topic.

Kom heren, benoem eens wat positiefs!

rompie
Berichten: 14
Lid geworden op: di 14 januari 2003, 2:01
Locatie: prov. Utrecht

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor rompie » vr 03 februari 2012, 20:17

Zich overgeven aan de ander en volledig ontvangen, maar ook volledige overgave bij het geven. Alle aandacht voor de ander.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Searcher » za 04 februari 2012, 6:07

Ik ben als man visueel ingesteld, dus een vrouwelijke vrouw (qua uiterlijkheden) doet me zeker iets; dus (half)lang golvend haar, mooie make up, ja, rode lippen doet mij ook wel wat. Natuurlijk geen broek aan, maar een rok of jurk, een mooie panty / kousen (geen verrassing denk ik) en daarbij hoge hakken. Niet ordinair, maar misschien het type dat je op de Millionar's Fair zou kunnen tegenkomen.

Mannen die een vrouw in een spijkerbroek sexy vinden komen niet van mijn planeet.


Verder, in bed: het moment dat de passie het wint van de ratio, de overgave...
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Dominique » za 04 februari 2012, 9:37


Mannen die een vrouw in een spijkerbroek sexy vinden komen niet van mijn planeet.
ik hou van aliens :D4
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Dominique » za 04 februari 2012, 9:38

jammer dat vrouwen niet kunnen reageren, dus ik overweeg een tegentopic :mrgreen:

edit: done...bij 'over erotiek'
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Hubbie » za 04 februari 2012, 14:10

- Haar verzorgdheid
- Haar brutaliteit als ze zomaar tegen me zegt dat ze me wil :mrgreen:
- Haar humor
- Haar positieve uitstraling
- Haar mate van fautheid
- Haar ongedwongenheid

Niet in specifieke volgorde :wink:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor Mannekijn » ma 06 februari 2012, 11:07

* lekker kunnen zoenen
* jarretel en kousen
* zichzelf vingeren tijdens het spel :D
* helemaal opgaan in zichzelf / zichzelf verliezen
* na het spel: lekker cosy naast elkaar liggen/strelen, zonder teveel praten (sorry dames) :wink:

redwine
Berichten: 128
Lid geworden op: di 11 januari 2005, 12:20
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor redwine » ma 06 februari 2012, 23:43

valt moeilijk op te lijsten, er zijn zoveel kleine dingen die een 'turn on' geven (ja, een man heeft ook oog voor kleine details. En nee, wij zijn niet zo simpel dat wij bij elke nylonbedrade bil en hakomzoomde hiel al wild op de borst kloppen).
Een turn-on hangt ook samen met het momentum. Een zwoele of verwilderde blik waar onze kinderen bij zijn, vormt niet echt een turn-on. Diezelfde zwoele of verwilderde blik tijdens een boswandeling, alleen met mijn vrouw, daarentegen...

Wat een extra turn-on geeft, is als mijn vrouw tijdens het likken en vingeren ongelooflijk nat wordt of zelfs tegen een vrouwlijke ejaculatie aanschurkt.

extra-extra turn-on: mocht ik ooit de woorden: "schuif eens op zus, ik wil ook" horen :lol:

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor WhoAmI » di 07 februari 2012, 1:16


extra-extra turn-on: mocht ik ooit de woorden: "schuif eens op zus, ik wil ook" horen :lol:
Hahaha Redwine.....dat is wel echt een mooie :)

jasond
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 26 februari 2012, 6:39

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor jasond » zo 26 februari 2012, 12:20

Ga niet faken maar ga ook niet verbergen. Zelf vind ik het enorm lekker als ik zie hoe mijn penis in de vagina gaat, het idee dat je haar neukt. De vrouw moet de penis erin doen, het laat zien dat ze je wil. Hou je van kinky dingen (zoals anaal), schaam je niet zeg gewoon neem me anaal. Veel mannen houden ervan als vrouwen zich volledig laten gaan, maar ga niet doen alsof je iets 'niet' wil maar toch wel wil. Heb het bij 1 meisje gehad. Ze speelde het zo echt dat ik ermee kapte, heb geen zin in een rechtzaak achteraf. Spelletje is leuk, maar laat wel merken dat het een spelletje is (ook al is het erg subtiel).

En 1 van de grootste turn on: het geluid dat je hoort als je de penis in een vijvernatte vagina pompt. Heb wel eens gehoord dat vrouwen zich hiervoor 'schamen' maar ik ken geen jongens die dit erg vinden, integendeel, alle jongens die ik er tot nu toe over gesproken had werken er nog wilder van.

Samengevat: Laat zien dat je ons in je wil hebben en volgepompt wil worden (ga niet al te nette woorden gebruiken, woorden als volpompen is geiler dan wil je mij penetreren).

sweetandloyal
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 14 mei 2012, 9:19

Re: Wat is voor een man een echte turn-on op sexgebied?

Berichtdoor sweetandloyal » ma 14 mei 2012, 14:00

ik het algemeen: blote benen. Ik ben echt dol op vrouwelijke rondingen, en het vuurtje qua passie begint flink op te laaien. Zoenen, vind ik er lekker, persoonlijk intiem. Vanaf hier gewoon rustig opbouwen en elkaar betasten en verwennen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna, Semrush [Bot] en 4 gasten