Welke vibrator?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor Suzette » di 07 februari 2012, 20:30

ik heb net de Lelo Tiani aangeschaft, het model ziet er veelbelovend uit, was erg duur(99,00) maar helaas. De trilling is te weinig voelbaar en het doet me dan ook weinig. De tarzan geeft mij als ik alleen ben het snelste resultaat(als ik wil). Maar ik zou graag een stimulator voor mn clitoris willen voor tijdens de sex(zoals de tiani ook bedoelt is). Wat is jullie ervaring? Nog tips?

De tip van de week is niet kopen via het web maar in een echte winkel. Dan kun je voelen hoe het voelt, eruit ziet, welk geluid het maakt, hard iets trilt etc.
(het schijnt dat het puntje van je neus representatief is)

Mail and female (vijzelgracht A'dam), Female and partners (Singel, A'dam) en de diverse winkels van Christine le Duc hebben goed personeel

Verder geen tips, ben wel klaar met viebs. De orgamses daardoor vond ik steeds minder bevredigend itt mijn vingers.

Yep, Suus is viebmoe;)

Surya
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 10 februari 2012, 20:57

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor Surya » za 11 februari 2012, 23:05

de pocket rocket hahaha! brilliante naam!
Ik heb best wel wat geprobeerd maar voor mij niets anders meer dan een Lelo. Ze zijn niet goedkoop maar kwalitatief goed, mooi vormgegeven en de makers hebben begrepen wat een vibrator moet kunnen ;-)

possiblyme
Berichten: 18
Lid geworden op: za 04 februari 2012, 15:42

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor possiblyme » za 11 februari 2012, 23:21

gaan voor mijn verjaardag binnenkort naar Christine Leduc, vriendin en ik... nieuwe speeltjes spotten :D11

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor junglelife » za 11 februari 2012, 23:23

Volgens mij wordt het hier ook weer tijd voor wat nieuws als ik deze berichten lees 8)

Juliette
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 1:01
Locatie: Brabant

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor Juliette » wo 15 februari 2012, 23:04

Heb uiteindelijk gekozen voor de Ellove (Smartvibe). Paars, mooi gestroomlijnd en met turbo boost haha. Zat alleen geen doosje/zakje bij, verder helemaal goed. Plus een pocket rocket dingetje, daar moet ik nog aan wennen. Beetje veel in een keer.
Life shrinks or expands in proportion to one's courage.
Anais Nin

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor Fabie » zo 17 juni 2012, 11:57

ik heb een goedkoop "pearl shine" zo'n nagemaakt penismodel, huidskleur met aders en eikel, echt niet mooi gedaan, en harde plastiek.... Ik heb nogal moeite om iets naar binnen te brengen (herkent iemand dit??) hoewel die maar 3 cm diameter heeft, raakte hij niet naar binnen, met wat tips op een forum om op te rekken, gaat het nu al beter maar niet pijnloos. Het gevoelde gevoel voelt wel heerlijk (ik ben single), en tegelijk clitje onderhanden nemen....

nu heb ik ook mijn eerste "rabbit vibo" besteld, en dit is een lelo... duur dus heel duur, maar ik las al zo veel positiefs hierover.... dat ik toch tijdens mijn zoektocht altijd terug viel op die lelo,
ik koos en bestelde de Ina, met dus de vibrator afgerond en dikker op het eind (stimulatie van de Gplek) en nog een clit-stimulator.... ik heb hem nog niet ontvangen... maar moet zeggen dat ik er wel naar uit kijk :oops: :oops:

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor Noortje » zo 17 juni 2012, 15:06

Ik heb een Lelo Siri. Naar wat ik heb begrepen is dit de sterkste clitorisvibrator dat er op dit moment is.

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Welke vibrator?

Berichtdoor Fabie » zo 17 juni 2012, 15:15

Ik heb een Lelo Siri. Naar wat ik heb begrepen is dit de sterkste clitorisvibrator dat er op dit moment is.
ik ga even googlen naar de lelo Siri :)
Oh ja... ik zie het, ja, die is speciaal voor clitoris stimulatie hé,
ik was gulzig en wou de twee, ben echt benieuwd!...
Maar het was moeilijk kiezen.... moest ik geld genoeg hebben,
ik kocht het hele gamma van Lelo,
de goesting is er toch :oops:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten