Sterilisatie man: 'feestje' vooraf?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

linda1979
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 11:35

Sterilisatie man: 'feestje' vooraf?

Berichtdoor linda1979 » ma 17 oktober 2011, 11:40

Mijn eerste post hier...

Mijn man heeft net een afspraak gemaakt bij de uroloog om zich te laten steriliseren. We hebben het er lang over gehad en ik ben heel blij dat hij nu de verantwoordelijkheid neemt voor de anticonceptie.

Waar ik nu over nadenk is om hem een "feestje" te geven de dag voor de operatie, waarin ik hem verwen met mooie nieuwe lingerie en een uitgebreide stoeipartij in bed. Of geef ik er zo te veel aandacht aan?

Iemand ervaring?

Dankjewel!

Linda

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Paniscus » ma 17 oktober 2011, 12:46

Ja ik heb zeker ervaring opgedaan. Zelfs twee keer :? :D

Gewoon een leuke avond van maken en er niet teveel aandacht oprichten, misschien wel leuk om te helpen met scheren daar kan je een leuk spelletje van maken. En eh ... niet proberen te compenseren omdat hij zich laat helpen, laat het gewoon gebeuren. Je partner zal aandacht waarderen (het is tenslotte een medische ingreep) maar je moet niet gaan overdrijven :-).

Straks als het controle potje moet worden ingeleverd dan kan je er die ochtend een extra leuk feestje van maken, dat is hele leuke aandacht.


Welkom op het forum trouwens en wens je man veel sterkte !
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Spelfje » ma 17 oktober 2011, 17:07

Hallo Linda1979,
Allereerst welkom op hier!

Ik weet wel dat als Mr Spelf de volgende dag een operatie zou moeten ondergaan, hij de avond vantevoren écht niet zit te wachten op lingerie en de hele mikmak....gewoonweg omdat hij er te zenuwachtig voor zou zijn. Een ontspannende massage zou dan méér bevallen denk ik.

Succes voor je man!
"Women are made to be Loved
....not understood"

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor If then... » wo 19 oktober 2011, 20:42

En linda? Leeft hij nog?
Alles goed gegaan?

IF :!:

linda1979
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 11:35

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor linda1979 » do 20 oktober 2011, 19:39

Hallo iedereen,

Dankjewel voor de snelle reacties!

If then: volgende week vrijdag is het zover. Voorlopig is mijn man nog niet echt zenuwachtig...

Paniscus: 2 keer??? En 2 keer zonder problemen? Dat leuke feestje voor het controle-potje onthou ik zeker!

Spelfje: massage, check ;-)

Erick: dat moet wel pijn doen zonder verdoving :( Hebben ze je dan niet extra verdoofd?

Dankjewel iedereen!

Linda

linda1979
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 11:35

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor linda1979 » vr 21 oktober 2011, 21:21

Mijn man heeft me daarstraks gevraagd of ik hem dit weekend al wil scheren, dan kan het vrijdagochtend sneller gaan.

Paniscus: ik neem aan dat het over 2 verschillende mannen ging die zijn gesteriliseerd? 2 keer een positieve ervaring?

De uroloog die mijn man gaat behandelen heeft het trouwens over 25 ejaculaties voor alle zwemmertjes weg zijn, dat klinkt veel... wat is jullie ervaring hier?

Linda

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

feestje vooraf? Doen!!

Berichtdoor konijn » ma 24 oktober 2011, 9:43

Ik ben net gesteriliseerd en nog herstellende. Over mijn ervaringen zal ik wel vertellen nadat je man onder het mes is geweest. ;-)

Reden voor de sterilisatie is inderdaad omdat ik vind dat ik ook mijn bijdrage moet leveren nadat zij al jarenlang troep heeft geslikt.

En ik kon het erg waarderen dat vrouw konijn me de avond vooraf nog extra verwende. Daarna zal je toch even een kleine sexpauze moeten inlassen.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Spelfje » ma 24 oktober 2011, 12:51

Dapper konijn! Beterschap met het za(a)(k)kie!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Paniscus » ma 24 oktober 2011, 13:12

Paniscus: ik neem aan dat het over 2 verschillende mannen ging die zijn gesteriliseerd? 2 keer een positieve ervaring?
Nee ik heb sterk zaad :-). Dat gecombineerd met een niet perfecte operatie zorgde ervoor dat er er zwemmertjes bleven. Een tweede operatie met ruggenprik was noodzakelijk.

Van die 25 ejaculaties weet ik niks
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Mar » ma 24 oktober 2011, 16:24

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Elfri

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Elfri » wo 26 oktober 2011, 22:20

Jaloers op het potje??
Ik weet nog toen mijn ex man werd 'geholpen'.. Hij moest een potje vullen idd. óf een x keer ejaculeren óf 3 maanden wachten. Hoe dan ook, er kwam een controle.

Ik kwam slaperig uit bed, de baby huilde en kreeg een flesje.. de iets oudere jongen had zichzelf al uit bed gewurmd en zich voor de tv gezet. Half slaperig, nog geen koffie gezien en vooral misselijk door de penetrante zure baby-poep-geur kom ik beneden.

Om dan op de tafel een trots potje vol tegen te komen met daarbij een briefje: 'kan jij dit even naar de poli brengen'... Geen liefje, schatje.. geen alsjeblieft???
Al kokhalzend ben ik naar de wc gerend en besloot ter plekke dat ik de 3 maanden op de gok ging doen. Ik ging NIET met 2 kinderen én een potje schimmig verkregen beestjes naar een ziekenhuis om dat in te leveren.

er zijn nooit meer kindjes bij gekomen, ik gok dat het een geslaagde operatie was!

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor Paniscus » wo 26 oktober 2011, 22:23

Na de eerste operatie dacht ik ook het zal wel goed gaan.
Ze is nu 18 :-)
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

linda1979
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 oktober 2011, 11:35

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor linda1979 » do 27 oktober 2011, 9:09

Morgen is het zover voor mijn man... we hebben deze week toch wel merkelijk meer gevreeen dan anders. Hij begint er nu toch wel wat zenuwachtig voor te worden, hij zegt dat hij vooral bang is voor de pijn tijdens de operatie en achteraf. Zal zelf ook blij zijn als het achter de rug is!

Dank voor alle reacties iedereen. Ik post over enkele dagen nog wel een update.

Linda

charlemagne
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 15 juli 2005, 13:19
Locatie: Ronse (B)
Contacteer:

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor charlemagne » vr 28 oktober 2011, 13:52

Pijn valt reuze mee hoor. Ik heb me tevens laten besnijden tijdens de zelfde ingreep. Dat heeft me veel meer problemen bezorgd, maar ons sexleven is er wel beter op geworden.

Ch.

EstherC
Berichten: 5122
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Sterilisatie man

Berichtdoor EstherC » za 29 oktober 2011, 12:01

@linda: hoe is het gegaan?
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten