Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » ma 27 mei 2013, 22:04

Good for you Es!!!

IF :!:

EstherC
Berichten: 5131
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » ma 27 mei 2013, 22:09

Thanks If! :kiss:

Zo te lezen heb jij het momenteel ook best goed op de rit. Fijn dat je er berusting in hebt gevonden.

Liefs...
Dream it. Wish it. Do it!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » di 08 oktober 2013, 22:05

Hoe gaat het met iedereen?
Ik onlangs mijn 2 jarig jubileum met hem gevierd. Wie had dat ooit gedacht? Ik niet!

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » wo 09 oktober 2013, 0:32

Hoe gaat het met iedereen?
Ik onlangs mijn 2 jarig jubileum met hem gevierd. Wie had dat ooit gedacht? Ik niet!

IF :!:
Echt goed!!!!
Gefeliciteerd!
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 17 november 2013, 14:53

En weer een stapje verder: ik ga binnenkort wat spullen van mij bij hem neerleggen. Jaja, een heuse tandenborstel etc. in toilettasje.
"So what?" hoor ik jullie denken? Nou deze dame heeft sinds haar huwelijk nog nooit bij iemand iets achter gelaten. In het begin wilde ik niet eens bij hem (of wie dan ook) blijven slapen (te intiem).

IF :!:

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Dating

Berichtdoor Noortje » zo 17 november 2013, 15:04

Wow! Dat is dan dus een enorme stap, die je je blijkbaar neemt omdat het toch goed aanvoelt. Fijn zeg!

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Dating

Berichtdoor Hubbie » zo 17 november 2013, 15:25

Je maakt er zo wel een hele bijzondere reis van If. :mrgreen:
Stapje voor stapje naar de horizon...

Je kan het! :D11

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » vr 17 januari 2014, 23:45

ik vind het wel weer tijd voor een update :mrgreen: dus bij deze hoe is het met alle datingplannen en activiteiten van iedereen hier?
live your life to the fullest!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 26 januari 2014, 16:04

Een update... mijn tandenborstel ligt al bij hem.
Nee gezegd tegen uitnodiging om kerst met zijn broers/zussen te vieren.
Ik had er gewoon echt geen zin in en ben heerlijk thuis gebleven, uitermate gelukkig met mezelf.
Oud en nieuw was ik ook uitgenodigd maar gewoon thuis met kids geweest. Beviel me prima.
Dus bij de volgende uitnodiging (verjaardag waar zijn ex ook zou zijn) maar eens ja gezegd.
Ik werd door hem aan zijn ex-schoonmoeder voorgesteld: "Dit is mijn vriendin", haha de dame van 88 bekijkt me van top tot teen en zegt stralend: "Deze is goedgekeurd" .

Nee het is nog steeds niet DE man voor mij. Ik zie hem regelmatig in de weekenden en dat is vooral ontspannen maar ook super seks. Soms ga ik ochtends redelijk vroeg weer naar huis, soms blijf ik.
Onze ritmes zijn anders. Hij betrekt me bij zijn familie, ik doe dat niet ook al kennen mijn kinderen hem nu wel. Hij noemt het een LAT-relatie en ik denk wel eens dat het meer een LAST-relatie is: Living Apart, Sex together ook al is er wel meer dan dat. Elke dag appjes; samen uit; ik ga wel eens mee naar iets van zijn werk.

Zoals ik nu leef (lees: druk met werk; pubers; huis; sport) gaat het prima. Hij uit zich niet dmv woorden maar wel door zijn acties. We zien elkaar nu ruim 2 jaar en ik geniet vooral van de seks en zin humor, vooral op die 2 gebieden klikken we enorm. Als we samen zijn hebben we het meestal goed. Kort na het weekend veel contact, we voelen ons dan nog heel 'close' maar in de loop vd week slijt dat weer ivm werk/drukte.

Hoe verder? Geen idee. Ergens hoop ik toch nog eens echt verliefd te worden op iemand die helemaal bij mij/mijn gezin en mijn interesses past. Maar het internet daten/zoeken dat ben ik echt beu.

IF :!:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Suzette » zo 26 januari 2014, 20:00

Verschillen jullie in visie over de relatie?
Is de huidige situatie een issue?
Ligt het aan de naamgeving vd relatie / situatie?

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 26 januari 2014, 21:50

#Suzette, nee dat is geen van alle een issue.
Hij is graag alleen, lekker tutten in huis met muziek spelen of computer. Ik ben ook graag thuis maar dan in eigen huis (en tuin straks). Hij slaapt lang uit, ik ben om 9 uur echt totaal uitgeslapen. Hij is niet zo sociaal, ik wel. Hij durft zich niet helemaal te geven omdat hij na vorige relatie ontzettend veel pijn heeft gehad (ze bedroog hem). We gaan nu beiden onze eigen weg, zien elkaar als dat uitkomt. Niet uit verplichting of gewoonte. En dat lijkt me op dit moment in mijn leven beter dan een man die bij mij en mijn kinderen zou willen intrekken.

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 19 juli 2014, 22:28

Een week geleden rolde er op Paiq een foto bericht binnen: ze vond mijn foto leuk en wilde met me chatten. Ik heb geaccepteerd.

In het chat gesprek dat de volgende 4 dagen gevoerd werd bleek dat ze net als ik een groot tekort aan intimiteit had ervaren in haar laatste relatie. Daarnaast bespraken we dagelijks enorm veel dingen, maar dit was een belangrijk punt. Ik beloofde haar bij de ontmoeting direct te omhelzen en dat leek haar heerlijk!

We ontmoeten elkaar voor een boswandeling, haar auto komt aanrijden, ze stapt uit en zegt: "ik ben zo gestresst, er ging zoveel mis vanochtend" en ik omhels haar direct en ze klampt zich aan me vast terwijl ik haar door de haren streel. Ze is mooi, mooier dan op de foto's die al mooi waren en ik zeg dat tegen haar. Blij kijkt ze naar me op en we beginnen direct te zoenen.

De boswandeling wordt voortdurend onderbroken door lange heftige zoenen, als we elkaar aankijken moeten we telkens lachen, we zitten een tijdje op een bankje in de zon (ik heb hapjes en drankjes meegenomen wat ze zeer attent vindt) en we zoenen heftiger. Gedurende de wandeling worden de zoenpartijen steeds meer... staand vrijen.

Na de wandeling eten we wat in het bosrestaurant, ook dan kijken we elkaar voortdurend aan en dan lachen we weer en we zoenen weer.

Na het eten is de vraag: naars wiens huis gaan we, zij woont dichterbij dus we gaan naar haar huis. Binnen zoenen we weer, het wordt heftiger en we gaan naar haar bed. Tergend langzaam kleed ik haar uit en zoen haar steeds lager, ze geniet. Dan trekt ze de kleren van mijn lijf en we hebben sex. Geen onbeholpen, eerste-keer-elkaar-verkennen sex maar alsof we elkaar al jaren kennen, het leek op de beste keren met mijn sexvriendin uit 2010 (almost perfection) maar dan nog beter.

Daarna liggen we een uur lang heerlijk op bed te kletsen terwijl we in elkaars armen liggen. We kijken daarna een uur lang foto's op de bank.

Rond middernacht vertrek ik... a perfect date.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Dating

Berichtdoor droomvlinder » zo 20 juli 2014, 9:07

AZ , wat een heerlijke ontmoeting voor je, enjoy!!, geniet na
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

EstherC
Berichten: 5131
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » zo 20 juli 2014, 11:27

Wat fijn AZ! :D
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
elhv
Berichten: 59
Lid geworden op: za 12 april 2014, 12:26

Re: Dating

Berichtdoor elhv » zo 20 juli 2014, 11:36

AZ, wat een mooie ontmoeting heb je gehad. Ik hoop dat er snel een vervolg komt.
Zelf kom ik ook op paiq. Leuke datingsite. Maar het is al weer even geleden dat ik daar een date had. Maar ik hoop dat ik zelf binnenkort ook zo'n verhaal kan delen.

Grtz elHV


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten