Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 18 mei 2013, 21:15

Zojuist: bericht gehad: het was leuk en gezellig, maar...

ze ziet zichzelf nog niet met me zoenen.

Dus dit gaat weer een hoop doorzettingsvermogen van mij kosten. ..

ook bij de relaties in mijn leven die wel van start gingen was dat altijd na een initiele "afwijzing" van haar kant. Ik ga hier maar eens een eigen topic aan wijden.

Pfff, ik loop hier weer met buikpijn...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 397
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 13:34

Re: Dating

Berichtdoor Shadow » za 18 mei 2013, 22:20

Nou :(
How do you spell 'love'?" - Piglet
"You don't spell it...you feel it." - Pooh

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Dating

Berichtdoor Spelfje » zo 19 mei 2013, 0:43

He wat een teleurstelling krijg je weer te verwerken! :cry:

En ik gun het je zó!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » zo 19 mei 2013, 2:09

he bah az! Dat is echt balen zeg.. en ik sluit me helemaal aan bij spelfje, ik gun het je ook zó..!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Dating

Berichtdoor Noortje » zo 19 mei 2013, 10:49

Hè... wat rot AZ, wat een domper. :(

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 19 mei 2013, 19:17

Bedankt voor jullie medeleven lief xxx

Maar dit overkomt me te vaak en het went nooit.
Ik zit nu in een vakantiehuisje zonder goede verbinding maar als ik thuis ben ga ik een topic openen over het feit dat dit zo vaak gebeurt.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 25 mei 2013, 17:01

En vandaag weer...

Helemaal buiten het datingcircuit om kruist opeens een leuke jonge vrouw mijn pad.
Enkele dagen volgen met heel veel WhatsAppen: erg leuk, en ook heel erotisch.
Qua seks liggen we helemaal op een lijn, maar er is ook veel humor en serieuze onderwerpen.
Het loopt gewoon lekker.
Ze wil me heel graag zien en vandaag is dat onverwacht snel ook gebeurd.

Zodra ik haar zie weet ik dat ik haar wel wil, maar ik voel de bui alweer hangen.

En als ik haar tijdens de wandeling vraag wat ze met me wil, dan krijg ik weer het bekende antwoord:
geen relatie, geen seks, geen vriendjes+.
Ze weet iig nog wel aan te geven dat het iets in mijn mimiek is. Ik ben blij met alles wat me verder kan helpen, want veel vrouwen kunnen helemaal niets benoemen...

Ik voel me lamgeslagen eerlijk gezegd...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 397
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 13:34

Re: Dating

Berichtdoor Shadow » za 25 mei 2013, 17:33

Ik kan me voorstellen dat je je daardoor lamgeslagen voelt, heel goed zelfs. Misschien kan deze dame je verder helpen? Mimiek uitleggen?

Knuf voor jou..
How do you spell 'love'?" - Piglet
"You don't spell it...you feel it." - Pooh

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 25 mei 2013, 18:22

Ik kan me voorstellen dat je je daardoor lamgeslagen voelt, heel goed zelfs. Misschien kan deze dame je verder helpen? Mimiek uitleggen?

Knuf voor jou..
Dank je Shadow :love:
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 25 mei 2013, 18:23

Ik heb een topic geopend over dit probleem...
http://www.shespot.nl/praten/forum3/vie ... 88#p737288" onclick="window.open(this.href);return false;
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » zo 26 mei 2013, 2:37

poeh az, het zit je ook echt niet mee he! knuf!
live your life to the fullest!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 26 mei 2013, 17:30

Sinds onze week vakantie heb ik stapje terug gedaan qua gevoel maar ook qua akties/attenties/afspraken. Ik kies vaker voor mezelf, doe wat ik wil ook al is dat saai de zolder opruimen ofzo. Hij vraagt op vrijdag of ik 's avonds kom en zo ja hoe laat. Ik zeg tegenwoordig ook gewoon 'nee' omdat ik wil trainen bijv. Als ik bij hem ben en blijf slapen ga ik ook op tijd weer naar huis zodat ik ook aan mijn eigen huishouden/dingen toe kom en dat voelt goed. Dit weekend wilde hij voetbal kijken, ik besloot niet naar hem toe te gaan - in plaats daarvan heerlijk met een vriendin naar een feest geweest en uren gedanst. Vandaag gewoon alleen naar de sauna geweest (hem wel gevraagd maar hij wilde niet), ok het was wat saaier maar ik heb een paar heerlijke uren gehad. Ik merk dat ik steeds beter in mijn vel zit, ondanks stress op werk (onzekerheid over contract); 2 pubers die waarschijnlijk blijven zitten - maar ik voel me goed.
Mijn vriendgeval is weer seksvriend en iets meer, en daar blijft het bij.
Ik sta weer open voor andere contacten maar zoek ze niet op.

IF :!:

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » ma 27 mei 2013, 21:21

Nou, ik was ook weer bijna een keer aan het daten :P

Sinds een paar weken had ik chatcontact met een man uit Brabant. Vorige week hadden we gezegd dat we eventueel wel dinsdagavond de 28e -morgen dus- wat zouden kunnen gaan drinken in Utrecht. Vanaf dat moment merkte ik al dat ik er niet echt naar uitkeek, eerder tegenop zag. Vrijdagnacht was mijn favominnaar bij me en ik zou het nog met hem bespreken, maar toen hij al weg was bedacht ik me dat ik er niet eens aan had gedacht. Dat vond ik ook al geen goed teken.

Vanavond vertelde ik hem dus dat ik er toch vanaf zag omdat ik merkte dat ik me er niet op verheugde. En dat vind ik wel belangrijk voor een date. Nou wat er toen gebeurde.... Er kwam een hele beerput van ellende, verwensingen, verwijten en beledigingen over me heen. Hij had het ook al willen afzeggen, want ik was toch eigenlijk best lelijk. En ook mijn persoonlijkheid was waardeloos, blablablablabla.

Heel kort vond ik wat hij zei best kwetsend. Maar al snel ging hij zo over the top met zijn tirade dat ik hem toch met de beste wil van de wereld niet meer serieus kon nemen. Dus toen heb ik het geheel eigenlijk lachend verder gelezen.

De moraal van dit verhaal? Luister altijd naar je gevoel :mrgreen:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Dating

Berichtdoor Savanne » ma 27 mei 2013, 21:37

Lieve Esther,

Dit is dus een klassiek voorbeeld van de man die niet kan omgaan met afwijzing, en dus als de sodemieter de boel wil omdraaien..

Zou bijna gaan denken dat ik deze man ook ooit eens gesproken heb lol
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » ma 27 mei 2013, 22:00

Hoi Savje :kiss: , Nou volgens hem kon ik niet met kritiek omgaan, haha. Ach ik vind het allemaal wel best. Heb hem geblockt en ga morgenavond van m'n vrije avond genieten :mrgreen:
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten