Hevig reageren masturbatie -> niet klaarkomen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » di 14 juni 2011, 7:18

ik herken me helemaal in het verhaal van suzette
zelf ervaar ik het vaak ook als een kleine bevalling,
soms gaat het vlot, terwijl het een andere keer een veldslag lijkt.
inmiddels weet ik waar dat aan ligt.
klaarkomen zit tussen je oren.
concentratie is voor mij belangrijk, me kunnen afsluiten, in mezelf keren.
exact zoals ik deed bij de bevallingen.
storende gedachten kunnen het proces verstoren, waardoor het langer duurt, of gestopt wordt.
wat mij soms helpt als het niet vanzelf gaat, is persen, net alsof je een kind geboren laat worden, pers je dan het orgasme eruit.
of het bij jou zo werkt zou je moeten uitproberen.
elke vrouw is weer anders.
:wink:

orgasmes komen makkelijker als je opgewonden bent.
een orgasme willen opwekken vanuit een neutrale situatie kan uiteraard, maar dan kun je daar beter de tijd voor nemen.
ik herken ook wel situaties dat de gevoeligheid zo groot is zoals jij het omschrijft, terwijl ik dan toch niet klaarkom.
frustrerend is dat.
wss ben ik dan te veel gefocust op dat klaarkomen.
ik probeer dan mentaal wat afstand te nemen, en richt me niet direct op die clit, maar vooral indirect.
relaxen, met mezelf knuffelen, strelen, en dan langzaam de opwinding weer opvoeren.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Berichtdoor That'shot » di 14 juni 2011, 21:17

Toen ik je post las, moest ik denken aan een verhaal ooit gepost door Veronique...
Die beschreef het verhaal van een vriendin die niet klaar kon komen mbv vingers/mond omdat ze zo ging trillen/bewegen waardoor ze het contact verloor en ze tegen een orgasme aan bleef hangen.
Kan het zo iets bij jou zijn???

Ik zal even kijken of ik de betreffende posting voor je omhoog kan halen....
Is dat dat topic waar Veronique samen met wat vriendinnen een dagje heeft doorgebracht in een hotel?
Zo ja, dat topic heb ik een tijdje terug gelezen en volgens mij hebben 2 mensen haar toen vastgehouden!
Ik begin inderdaad heel heftig te trillen en bewegen, maar het contact met mijn lichaam kan ik altijd wel behouden, maar op een gegeven moment houd ik dat trillen dus niet vol en stop ik...

In ieder geval bedankt voor de tips dames, ik ga het zeker uitproberen! :D

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » di 14 juni 2011, 21:20

Toen ik je post las, moest ik denken aan een verhaal ooit gepost door Veronique...
Die beschreef het verhaal van een vriendin die niet klaar kon komen mbv vingers/mond omdat ze zo ging trillen/bewegen waardoor ze het contact verloor en ze tegen een orgasme aan bleef hangen.
Kan het zo iets bij jou zijn???

Ik zal even kijken of ik de betreffende posting voor je omhoog kan halen....
Is dat dat topic waar Veronique samen met wat vriendinnen een dagje heeft doorgebracht in een hotel?
Zo ja, dat topic heb ik een tijdje terug gelezen en volgens mij hebben 2 mensen haar toen vastgehouden!
Ik begin inderdaad heel heftig te trillen en bewegen, maar het contact met mijn lichaam kan ik altijd wel behouden, maar op een gegeven moment houd ik dat trillen dus niet vol en stop ik...

In ieder geval bedankt voor de tips dames, ik ga het zeker uitproberen! :D

Precies.... dat stukje uit haar topic bedoelde ik.
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 14 juni 2011, 23:14

@ That's hot:

probeer in zo'n geval even gas terug te nemen, diep ademhalen naar beneden, oefen eens droog als je niet snapt wat ik bedoel.

Als het mij niet lukt (zelf of door lief) dan even geen aktiviteit, soms helpt 3-4 secondes al, concentratie op de ademhaling en dan weer door als jij het zegt. Ogen dicht, diep en rustig ademhalen en dan pas weer verder.

@ Dominique: mooi motto!

danser
Berichten: 4
Lid geworden op: di 09 augustus 2011, 17:45
Locatie: Utrecht

Re: hevig reageren masturbatie -> niet klaarkomen

Berichtdoor danser » di 09 augustus 2011, 20:37

Ik vind het heerlijk om te masturberen, maar zodra ik bijna klaarkomen heb ik mezelf niet meer in de hand en lukt het me echt niet om door te gaan. Zovel gewoon met de vinger als met de douchekop lukt het me niet. Ik heb al behoorlijk wat pijnlijke plekken gehad, doordat ik niet wilde stoppen en met benen begon te zwaaien :roll:
Ook mijn ex liet me nooit komen, omdat ik het gewoon niet volhield en ik hem wegduuwde.
De enige manier waarop ik klaarkom, is door 'te rijden' op een kussen bijvoorbeeld. Maar deze orgasmes zijn maar heel matig, en lang niet zo hevig als het gevoel dat ik op andere manieren ervaar.
Dus hebben jullie nog tips om mezelf beter in de hand te houden?

En ja, ik ben nieuw hier! Alleen wil ik liever niet veel over mezelf kwijt, omdat ik helemaal anoniem wil blijven ;)
Je zegt dat rijden op een kussen je wel laat klaarkomen. Hoe zit het met "rijden" op iets anders, iets stevigers? Heb je daar al mee geëxperimenteerd?

Als je zit op iets, dan heb je dus meer controle? In de douche, ga je dan zitten? Wat als je dan dezelfde houding aanneemt als op het kussen? Dan beperk je de bewegingsvrijheid van je benen meer denk ik. Je kunt dan ook experimenteren door meer op je knieën te gaan zitten, rechter overeind dus.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten