Vingeren

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Vingeren

Berichtdoor Suzette » wo 11 mei 2011, 20:14

Hoe worden jullie, dames, graag gevingerd?

Specifiek: zijn er bijzondere plekjes/handelen die erg lekker zijn?

Ik weet dat naast nijn Gspot (aan de bovenkant) ik ook een andere plek heel lekker vind, aan de onderkant. (en het boeit me niet hoe die plek heet, we weten dat die plek lekker is). Beiden plekken zijn echter pas echt gevoelig na het neuken.

Lief vingert me vaak met 1 vinger op mijn Gspot met wisselende bewegingen, de afwisseling is fijn. meestal is dit voldoende.
Maar met 2 vingers en dan 'schroefdraaiend' is het soms heeeeeel erg lekker en kom ik heftig klaar

Wat zijn jullie ervaringen?
Tips?
New area's to explore?

Suus

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » vr 13 mei 2011, 7:58

ik vind het heerlijk als hij me langzaam en bedachtzaam, met liefde en zijn vingers, neukt, 2 vingers graag.
langzaam in het begin, en dan mag het tempo wel wat opgevoerd worden naarmate mijn opwinding groeit.
zijn vingers doen het beste hun werk als ze in mij druk uitoefenen, niet alleen in en uit bewegen, maar draaien en duwen, verschillende tempo's en terwijl graag op mijn tepels zuigen...mmmmm...
graag wil ik dat tijdens het vingeren mijn clit beroerd wordt, maar op de een of andere manier gaat dat vanzelf goed.
ik let er nooit zo op welke plekjes gemasseerd worden.
maar de g-plek is zeker mijn favo spotje.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » vr 13 mei 2011, 15:14

Oef erg persoonlijk dit, maar ik zal een poging wagen..
Ik vind het moment dat ik bijvoorbeeld op mijn knieën zit om hem te pijpen, en ik zijn hand een weg richting mijn poesje voel zoeken, ERG opwindend. Het moment dat hij met zijn vingers zachtjes voelt en voorzichtig naar binnenglijdt... :P aaaargh!
Ik merk dat ik vingeren vooral lekker vind als ik zelf ook bezig ben met hem.
Het "nadeel" van vingeren (bij mij althans) vind ik dat ik snel (spuitend) klaarkom. Mijn G-spot is snel gevonden en gestimuleerd zeg maar. :wink:

Noem je het trouwens ook vingeren als alleen je clitje wordt gestimuleerd? Of bedoel je alleen penetratie met de vingers?
"Women are made to be Loved
....not understood"

Elfri

Berichtdoor Elfri » vr 13 mei 2011, 16:51

Ik denk dat we jouw beestje geen naampje hoeven te geven hoor Spelf :lol:

Een goed voorbeeld heeft Liefje goed doen volgen... Even tussen (she-)jullie en mij gesproken, ik hou geen vocht meer over als het zo doorgaat :shock: :P
Nu hij in 2 seconden gevonden heeft waar hij moet zijn is het ook snel bekeken en hangt het van de 'omgevingsfactoren' af hoe lang duurt voor we 3 handdoeken nodig hebben. :wink:
Ik vind het heerlijk als daarbij ook nog genoeg ander streel- en liktalent wordt gebruikt.

~droomt even weg~

hmmmm, ik was even afgeleid... tja ik denk dat ik alles wat met vingers en mijn poesje te maken heeft heerlijk vind. Behálve.. ja er is er altijd 1 he.. Ik vind te diep in/uit niet prettig omdat mijn littekens dan protesteren en zeer gaan doen.

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » vr 13 mei 2011, 23:07

Mijn lief vindt, wat ik met mijn vingers doe, niet erg interessant. Ze vindt dat die te hard zijn, in vergelijking tot wat ik met mijn tong kan doen. Het klinkt wat plastisch, maar de aanwezigheid van botten in mijn vingers en juist de afwezigheid daarvan in mijn tong, maken het verschil. Kortom, een beetje langs de buitenste schaamlippen streken vind ze nog wel lekker, maar verder moet mijn tong bij haar het werk doen. Vooral het naar binnen gaan van mijn vingers vindt ze maar zo zo. Veel liever heeft ze dat ik zo diep mogelijk het puntje van mijn tong naar binnen steek. Ook vindt ze het likken van de binnenste schaamlippen heerlijk, net als het kapje waaronder de clitoris zich bevindt. Pas als die tedere benadering een poosje heeft plaats gevonden, is het likken van haar clitje favoriet. Ook nu weer eerst heel zachtjes en teder. Vervolgens merk ik dat dat knopje groter en harder wordt. Aan haar hijgen merk ik dat ik door kan gaan tot ze een zwaar hoogtepunt bereikt. Het is heerlijk om te doen, maar ook om te ervaren hoe geil mijn lief wordt en diep kreunend haar orgasme beleeft.

Mahr

Berichtdoor Mahr » za 14 mei 2011, 9:59

wat jwbr zei dus..naarmate haar opwinding toeneemt versnel ik dan mijn tempo, totdat ze vlak voor het klaarkomen zit..dan vertraag ik wat maar druk mijn mond verder om haar heen..
Ow, we hadden het over vingeren.. sorry..;)

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » za 14 mei 2011, 10:22

er is ook een bef topic heren
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » za 14 mei 2011, 11:18

beffen...uhhh sorry boffen wij even ;-)

Naïefje
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 16:49

Berichtdoor Naïefje » za 14 mei 2011, 17:41

Wat ook prettig is eigenlijk is om heel de buitenkant te bewerken, ik zet graag mijn vlakke hand tegen heel het gebied aan om druk uit te oefenen. Er is een plekje vlak boven de aars dat een heel apart orgasme geeft :) Het is niet clitoraal, niet vaginaal, maar... tja, anaal ergens? :? Kan het niet goed uitleggen, maar het is fantastisch als ik het doe :oops:

Ik wrijf dus met mijn hand over heel mijn vulva, maar mijn middenvinger komt steeds tegen dat plekje terecht. En wat nog lekkerder is als m'n clitoris door het wrijven van mijn handpalm ook lekker mee is, dan lijkt het wel een dubbel orgasme.

Ik hoop dat nu mensen het nu niet raar vinden :oops:

Handpalm op clitoris en vingers op de G-spot is natuurlijk ook een favoriet :)

man
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 08 december 2010, 11:45
Locatie: oosten v/h land

Berichtdoor man » zo 15 mei 2011, 10:34

jwbr heeft gelijk, ik ken dat, dat lief mijn vingers niet lekker vindt op haar clitje. Veel lekkerder vindt ze daar mijn tong. Daar kan ik haar hete orgasmes mee bezorgen, al kost dat als 'tonger' veel energie. Intussen stimuleer ik met 1 of 2 vingers haar vagina, dat vindt ze wel lekker.

Naiefje: dat plekje vlak boven de anus hebben mannen volgens mij ook. Ik kan er tenminste heerlijk klaarkomen.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 15 mei 2011, 18:54

Perineum heet dat:o)

Leuke verhalen overigens!

Heel snel klaarkomen op bijv met Gspot vind ik niet zo leuk. liever langer spelen,plagen, voelen etc. Ik kom toch wel klaar, het hele spelen ervoor is minstens zo leuk.

Krijg er wel zin in

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 15 mei 2011, 19:20

ik kom alleen klaar als een man mij vingert en tegelijk mijn klit stimuleert,teminste dat was een paar jaar geleden zo,toen had ik het liefst 3 of meer vingers in me en een tong op mn klit en ik kwam heerlijk klaar.
maar nu ik in de overgang ben irriteert dat me,ik vind het niet fijn meer als er een vinger in mn vagina gaat.
die plaats heeft mn glazen dildo ingenomen,ik ga op mn buik liggen en manlief brengt achterlangs mn dildo in en met zn duim stimuleert hij mn klit.

ik kom moeiteloos zo 5,6 keer achterelkaar klaar....


zucht..jammer dat het zo weinig voorkomt dat ik dit kan ervaren...jullie weten dat manlief niet van regelmatige sex houd....
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » zo 15 mei 2011, 21:02

Als jiongeman van 16 heb ik het 10 maanden moeten doen met alleen vingeren. Dan word je vanzelf expert. Eerst onderzijde, niet veel gewoon wat lichte druk, dan langzaam naar boven. Sein is de wat zwaardere ademhaling. Dan vinger rustig naar binnen als de vlochtigheid het toelaat en afmaken met de onderkant van de duim op de klit. Mijn toenmalige vriendin vertelde hoe ze dat zelf imiteerde in bed en daarbij aan mij dacht. Later deed ze dat terwijl ik toekeek. Vind het nog steed heerlijk om een vrouw met zichzelf bezig te zien zoals in de filmpjes van I feel myself.
Maar inderdaad. Elke vrouw is weer anders dus een algemeen recept is er niet maar wel een goed basisrecept.

man
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 08 december 2010, 11:45
Locatie: oosten v/h land

Berichtdoor man » ma 16 mei 2011, 11:28

Ja dames, hoe vingeren jullie jezelf eigenlijk? Net als bink vind ik het ook zeer opwindend om toe te kijken, wat gelukkig regelmatig gebeurt. Zodoende heb ik het idee dat elke vrouw zichzelf het beste kan vingeren, beter dan welke man ook. Lief en ik masturberen regelmatig in elkaars nabijheid. Niet alleen omdat dat erg geil is, maar ook om te kijken hoe we het ook weer het liefste hebben. En zo steken we elke keer weer iets van elkaar op.

Lilithium
Berichten: 53
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 15:30
Locatie: Wijngaarden

Berichtdoor Lilithium » ma 16 mei 2011, 12:10

Hoe ik mezelf vinger is totaal anders dan hoe ik door een man gevingerd wil worden. Zelf streel ik vaak alleen mijn clitoris, en als ik dan op het randje van klaarkomen zit wacht ik even, stel het uit, en dan pas laat ik mezelf lekker klaarkomen.

Als een man het doet wil ik gewoon dat m'n kutje gevuld wordt, met 1 of 2 vingers, m'n g-spot gestreeld, maar minder nadruk op m'n clitoris... Tenzij iemand echt mad skills heeft, want clitoris is al gauw te gevoelig als ander het doet... Een tong over m'n clitoris vind ik daarentegen wel echt te lekker :oops:
I am starting with the woman in the mirror, I'm asking her to change her ways...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 60 gasten