likken aan geurloos kutje of niet

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

yolando
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01
Locatie: vlaanderen

likken aan geurloos kutje of niet

Berichtdoor yolando » do 28 april 2011, 12:28

Ik vind het heerlijk om m'n nieuwe vriendin te beffen; en zij pijpt me met veel plezier.

Net voor de sex, nemen we beide een uitgebreide douche.

Ik vind het heerlijk om te beginnen met het likken aan haar vagina; en daarna heel haar lichaam om dan terug te keren naar haar paradijs.

Bij de eerste liksessie is ze nog niet nat en ruikt haar vagina nog niet. Eens ze kliedernat is, is de geur zeer doordringend en soms een beetje storend. Ik durf het haar niet goed te zeggen.

Ik lik graag aan een geurloos kutje.

Herkennen jullie dit ?

Yolando
Nude vives, nudi mori

Elfri

Berichtdoor Elfri » do 28 april 2011, 15:20

Tuurlijk is het jouw goed recht om ervan te houden. En al helemaal om het te prefereren.
Maar.... dream on! Jouw piemel is ook niet geurloos, jouw zaad zeer zeker ook niet. Vrouwensapjes kunnen worden versterkt of afgezwakt door eten, net als bij mannen dus daarin zouden jullie kunnen experimenteren.

Hoe graag ik ook wil respecteren dat je liever een geur- kleur- en smaakloos poesje zou willen.... het bestaat in de natuurlijk helaas niet.

Aeolus
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 04 oktober 2010, 18:00
Locatie: Randstedeling

Berichtdoor Aeolus » do 28 april 2011, 18:00

Er zijn ook mensen die houden niet van peper, van kruiden, of andere smaken.
Smaken verschillen dus! Wees eerlijk, experimenteer, en eet veel fruit!
Wind blaast door leegstaande huizen, zoals opinies bij gekken.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 28 april 2011, 19:09

niet zeuren...beffen kreng!
Heb niet het lef om haar er over aan te vallen.
Het hoort bij de persoon waar je van houdt.
Veel speeksel produceren dan verdunt de bijsmaak wel.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 28 april 2011, 20:50

Ik sluit me aan bij bovenstaande...
En ga vooral niet zeggen tegen haar wat je hierboven schreef...dat gaat alleen maar remmingen opwekken en nare gedachtes in haar hoofd stoppen als je haar aan het likken bent.

NV, met een geurloos poesje
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 28 april 2011, 21:26

Tja

het is wel eerlijk.......
er zijn ook zat vrouwen die geen sperma in hun mond willen of het doorslikken. Volgens mij is dat vergelijkbaar

maar volgens mijn ervaring is dat hoe natter een vrouw wordt, hoe minder expliciet de smaak en geur is. Wij zijn dol op oraal en zeker dan ook nog steeds halverwege steeds zoenen en zo. Letterlijk elkaar proeven dus!

Juist in het begin proef ik mezelf nog in/aan zijn mond maar daarna steeds minder. Het is nat en plakkerig maar die smaak/geur is dan zo goed als weg.

Weing tips, ik ben dol op mijn eigen smaak/geur als ik hem zoen tijdens het beffen en hij wil niet dat ik al het sperma doorslik maar me nog tongen dan.
Kan me voorstellen dat dat iets is wat je ligt of niet. Nogmaals, niet iedereen slikt sperma, niet iedere man hoeft de geur en smaak van een kut lekker te vinden.
(maar ik zou er wel van balen).

Ga vooral niet in de weer met nepsmaakjes!!

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 28 april 2011, 22:10

Haha, ik vind die dubbele moraal hier op She altijd wel grappig.

"nee meid, niets tegen je zin in doen hoor""

vs.:

"beffen kreng!
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » do 28 april 2011, 22:18

Haha, ik vind die dubbele moraal hier op She altijd wel grappig.

"nee meid, niets tegen je zin in doen hoor""

vs.:

"beffen kreng!
Helemaal mee eens!
Ik heb een vriendje gehad wiens penis soms ook behoorlijk 'geurde'. Op zichzelf ben ik absoluut een pijpfanaat, maar bij hem ging het me steeds meer tegenstaan. Tot een moment waarop ik het eigenlijk helemaal niet meer deed. Als iemand dan tegen mij gezegd zou hebben dat ik het niet moest wagen hem hier wat over te zeggen en niet moest zeuren maar gewoon pijpen kreng. Dan had She toch echt te klein geweest.

Ik kan me best wat voorstellen bij het probleem wat de TS hier stelt. Kan echt heel vervelend zijn.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 29 april 2011, 11:02

Als iemand dan tegen mij gezegd zou hebben dat ik het niet moest wagen hem hier wat over te zeggen en niet moest zeuren maar gewoon pijpen kreng. Dan had She toch echt te klein geweest.
Wordt er vrouwvriendelijk gedacht is het weer niet goed. :lol:
Wat denk je dat het doet met je zelfvertrouwen als er iemand zegt dat je kutsap niet lekker geurt of smaakt en dat hij je daarom maar liever niet beft.
Ik denk niet dat het goed is voor je sexleven.
Soms dat moet je gewoon even afwegen wat belangrijker is, ik denk dat iemand niet kwetsen of met een naar gevoel laten lopen belangrijker is in dit geval dan een beetje smaak/geur.
Maar goed is een persoonlijk idee.

maar iedereen kent Yolando toch nog wel..? :wink:

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » vr 29 april 2011, 11:24

Zeker ;-)
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » vr 29 april 2011, 11:59

Eh, zo zeker ben ik niet hoor Zee! ;-)
Nee dus...
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Mijn duit.

Berichtdoor thisWaltz » vr 29 april 2011, 13:56

Mijn duit in het zakje :D
Mijn eerste liefje is een eeiuwigheid geleden. Van de tijd toen Charles en Di trouwden. Ze had graag die ik haar vingerde in de bioscoop en likte. Maar om de een of andere reden had haar sap een slechte geur/smaak.
Bij alle andere vrouwen heeft een een verschillende smaak. Van zilt tot zoet :D
Zelf hoe ik erg veel van beffen. Kan een uurtje bezig zijn, tot ik d'r kutspieren rond mijn vinger voel samentrekken., terwijl mijn andere hand afwisselend de borsten streelt.
Orgasme heeft dat.
99% van de vrouwen houdt van oraal.
Laatste reactie was er van eentje, die er niet moest van weten :? Enkel zoenen en hard neuken.
OOk niet van eventjes gauw te douchen/baden en haar poes te wassen. Meestal smaakt het dan naar urine en dat vind ik niet zo fijn. Maar anders, jammie.
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » vr 29 april 2011, 14:07

Tsja, als het om smaak en geur gaat.. lik ik liever een frambozenijsje.. Maar het jammere daarvan is dat ie koud is, niet kreunt en heel erg snel smelt. Dus voor mij is het een kwestie van voor en tegens afwegen :P .

Ik vind persoonlijk de geur trouwens niet heel lekker maar wel heel erg opwindend. Het frambozenijsje wind me daar in tegen niet heel erg op.
Show the world the warmth of your smile.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » vr 29 april 2011, 14:53

Haha, ik vind die dubbele moraal hier op She altijd wel grappig.

"nee meid, niets tegen je zin in doen hoor""

vs.:

"beffen kreng!
ahum
Ik vind het heerlijk om m'n nieuwe vriendin te beffen; en zij pijpt me met veel plezier.

blablabbla....

Ik lik graag aan een geurloos kutje.

Herkennen jullie dit ?

Yolando
Jazeker herken ik dat.. je maakt gewoon af waar je mee bezig bent en gaat niet zitten mauwen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 29 april 2011, 16:53

*lacht, nestelt zich in de zetel, zet een muziek op http://www.youtube.com/watch?v=h3S4dBk4E1g en neemt een kop verse muntthee*


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 35 gasten