Expliciete v-v-m vraag

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Elisa » do 17 maart 2011, 20:12

Mmmmmm man dat klinkt als een superervaring, waar je nog lang van kunt nagenieten!
I'm not your type. I'm not inflatable!

man
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 08 december 2010, 11:45
Locatie: oosten v/h land

expliciete v-v-m vraag

Berichtdoor man » ma 21 maart 2011, 17:10

Dat mag je wel zeggen, ja. Het was goddelijk. En het mooiste is: het is inmiddels nog een keer gebeurd. Ik vind het erg vertederend mijn lief met een vrouw te zien vrijen. Alleen al het feit dat ik dat mag zien is erg opwindend, vooral als je weet dat je op zeker moment in de vrijpartij betrokken zult raken.
De standjes verschilden niet zoveel van die van de eerste keer. Er is erg veel mogelijk, heb ik gemerkt.

sjors
Berichten: 40
Lid geworden op: do 05 april 2007, 22:24

Berichtdoor sjors » do 12 mei 2011, 23:52

is een fantasie maar: een vriendin van mijn vriendin komt op bezoek, blijft slapen. Zei nemen ons bed en ik slaap op een extra matras op de grond. mijn vriendin is altijd erg open geweest over relaties met anderen en daarvan weet ik dat ze ook met vrouwen ervaring heeft. op een gegeven moment hoor ik aan de geluiden in bed dat er niet geslapen word, ik geniet er stilletjes van: zachte zoen geluiden, kreunen en soppen. Op een gegevn moment merkt mijn vriendin op dat haar vriendin behoefte heeft aan een pik. vanuit die uitnodiging ontstaat het ...

bennlzh
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 14 juli 2014, 20:36

Re:

Berichtdoor bennlzh » ma 14 juli 2014, 20:49

Of aan iedereen in een PM... is wat intiemer... :D
Stuur maar een pm terug, krijg je de mijne ook te horen.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Re:

Berichtdoor deco » di 15 juli 2014, 7:37

Of aan iedereen in een PM... is wat intiemer... :D
Stuur maar een pm terug, krijg je de mijne ook te horen.

Vier jaar na datum? :D6 :D6
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

DArtagnan
Berichten: 3
Lid geworden op: za 11 oktober 2014, 16:29

Re: Expliciete v-v-m vraag

Berichtdoor DArtagnan » za 11 oktober 2014, 16:42

Ik heb meerdere ervaringen opgedaan met VVM en er altijd van genoten. Ik geloof in het principe niets moet en veel mag.
Communicatie is het sleutelwoord, maar dat hoef ik de dames niet uit te leggen toch?
En wees heel eerlijk... Waar je grenzen liggen, welke grenzen je juist wilt opzoeken welke "nog" helemaal niet interessant lijken.
Het leukst is eigenlijk dat het altijd anders loopt dan je denkt. In het moment is er altijd iets anders gaande dan dat wat je van te voren bedacht hebt. Hoe meer verwachtingen hoe groter de kans dat het niet fijn voelt, omdat het toch anders is in het echt.
En neem vooral alles niet te serieus, het is voor de lol toch? Lach om dingen die anders zijn, te spannend om te doen etc...

groetjes


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast