Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 08 december 2010, 22:02

you should be!
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » wo 08 december 2010, 23:42

Je mag ook trots op jezelf zijn LF!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 12 december 2010, 17:03

Ik heb inderdaad nog een ander bericht geschreven naar de arme man die in mijn hart woont, inderdaad duidelijk.
Is het dan nu dat hij antwoordt: "Ik heb je nodig, ik verlang naar je, ik hou van je"...meer dan ooit, en het maakt het moeilijk. Heel moeilijk. Nu net ontvang ik een mail van hem: "Ik hou van je." En het verzwaart mijn gemoed. Maar ik begrijp waarom hij het zegt. Hij is verdwaald. En niemand wil dat de ander de eerste stap zet.
Toch ben ik overtuigd van mijn beslissing.
Arme man, ja... want hij heeft het moeilijk. Maar dit is zijn moment, dit is het moment waarop hij weleens de stap zou kunnen gaan zetten waarop hij zichzelf eens gaat leren kennen, waarop hij de eerste stap van zijn zelfaangelegd pad zou kunnen gaan zetten. Het is makkelijk als anderen de stenen voor ons neerleggen en we erop lopen zonder na te denken, tot de dag waarop we wakker worden en we zien dat we in het westen zijn beland terwijl we naar die berg in het noorden willen gaan.
Dan moet er een moeilijk begaanbaar noodpad worden aangelegd...door eigen handen.
Ik heb het zelf ook moeten doen, dus ik weet wat het is.
Maar als je eenmaal in het noorden aankomt en je kijkt achterom.... dan ben je een sterker, beter, gelukkiger mens... en een trots mens.
Vandaar dat ik zo zeker ben van mijn beslissing.
Maar na die mail denk ik: "Mijn God, wat richt ik aan in deze wereld??!!"
Soms, zoals nu na dat bericht, bespringt me de gedachte: ik zou beter teruggetrokken leven, en niemand ooit meer pijn doen.
Ik troost me met de gedachte dat hij op een dag zal weten dat ik hem een dienst heb bewezen.

Terug naar vrolijker zaken. (Ik heb nog niet vermeld dat ik ook nog eens aan de telefoon praat met mijn ex, hè? omdat ik hem help, en hij gedraagt zich voorbeeldig, maar het moet allemaal wel verwerkt worden!)
Vrolijker zaken. Er zijn een hoop vrolijkere dingen, gelukkig. Elke dag, een heleboel.
Ik wilde eigenlijk iets leuks vertellen over hoe het verder in de BDSM gaat.
Ik ben aan het onderzoeken, al is het maar informatie opzoeken op internet, of vragen stellen aan een paar andere "BDSM'ers" per internet, die zo vriendelijk zijn met mij van gedachten te willen wisselen.

Terug op mijn Dom. Het zijn even een paar rustige dagen, waarin ik gewoon praktische taken doe en wat werk. Maar er zijn altijd kleine dingetjes die me weer aan details in onze sessies doen denken, en me doen stilstaan, of glimlachen, of even nerveus op en neer springen. :lol:

Nadat ik dit aan een bevriende Dom heb beschreven, heb ik besloten dit stukje van mezelf te posten hier, want het is wel erg mooi.

Er zijn een aantal specifieke momenten die ik vooral koester.
Zoals het moment dat hij het electrisch aparaatje op me zette (dat uiteindelijk geen pijn deed, maar dat wist ik nog niet zeker) en mijn hoofd achterover hield, in zijn schoot: ik was op dat moment bij Hem, aan Hem overgeleverd, met Hem verbonden.
En het moment in de bar dat hij iets op zijn vork prikte, het aan mijn mond aanbood, ik het opat; de tweede keer haalde hij de vork net uit mijn bereik, en zat ik daar met open mond te wachten wanneer hij het zou geven – het was zoiets kleins en tegelijkertijd zoiets BDSM, het liet me gelijk zijn sub voelen, die netjes wachtte op hem, die het pas zou mogen eten als hij dat wilde. :)
Een ander moment toen ik hem wilde plagen door snel op zijn jas te gaan zitten toen we weg gingen, maar zijn reactie was zo snel dat hij zijn arm plantte tegen de muur voordat ik de bank nog kon bereiken, waardoor ik tegen zijn arm op liep. Zonder verder enig commentaar van zijn kant. :lol:
Alle momenten van pauze, waarbij ik bij Hem rustte, en me klein en tegelijkertijd trots voelde.
Zijn stem op de momenten waarop het nodig is, de kalmte én kracht erin.
Het spel dat er tussen ons is, waarin ik alle ruimte krijg om te spelen, om uit te dagen, om te zien tot waar ik kan gaan...

En er zijn nog talloze andere momenten, waar ik vaak aan denk.

Het zijn niet eens de grote gebaren, de meest extreme dingen...



Ik ben nu, juist op dit moment, eigenlijk van slag door het bericht.
Ik ga even stoppen.

xxx
LFje, die even negatieve energie moet gaan omzetten in wat licht en sterkte, maar voor de rest een zeer gelukkig en sterk mens is.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 14 december 2010, 1:36

Gisteren werd ik onverwacht gebeld door mijn Dom. Totaal verrast was ik een beetje de kluts kwijt aan de telefoon, ik struikelde over mijn woorden, kwam er niet uit en stond van de zenuwen te springen. :lol:
(Ja, ik spring nogal veel...)

Of ik zin had om samen avond te eten. Natuurlijk! Ik had zelfgemaakte soep in huis, dus hij zou bij mij eten. Over 20 minuten zou hij er al zijn.
Ik zei: "Ik heb wel net mijn haar gewassen, hoor!"
Hij zei: "Oh, nou, dan kom ik maar niet." :lol:
En daar bovenop zei ik: "Ik ben ook ongesteld!"
Waarop hij zei: "Oh, nou, dan ga ik zelfs maar gauw de andere kant op!" :lol: :lol:
En toen zei hij: "Dat natte haar en die ongesteldheid, zorgen die ervoor dat ik je dan niet meer op de grond kan leggen en vastbinden?"
Ik: "Uh.....nee..."
Hij: "Nou, dan zie ik niet wat het probleem is! Jij wel?"
Ik: "Uh....nee..." :lol: :lol:
(Ik dacht hem enkel even te waarschuwen. :lol: )

Goed, raar genoeg had ik een licht voorgevoel gehad dat hij weleens zou kunnen komen, dus het huis was tenminste redelijk op orde.
Hij kwam binnen, en terwijl ik me afvroeg wat hij nu weer eens zou gaan doen, omhelsde hij me en gaf me een kus. :)
We gingen naar de keuken, waar ik nerveus en onhandig dingen neerzette en voorbereidde. Hij ging achter me staan en deed wat dingen waardoor ik nog onhandiger werd. :lol:
De soep stond al op. Hij duwde me tegen de koelkast aan en deed nog wat van die dingen, haha...
Maar ik had de handdoek nog in mijn hand, en toen ik me daar bewust van werd, kwam er wel een heel gevaarlijk idee in me op (gevaarlijk voor mij dan). Maar ik kon de verleiding niet weerstaan........
Dus toen hij losliet, zwaaide ik de handdoek die met een klap op zijn been terechtkwam, en rende ik gauw weg...!
Door de constructie van mijn woonkamer en keuken is het nog niet makkelijk om iemand te krijgen, en ik ben vrij behendig, dus het kostte hem een tijdje. Maar toen sloot hij me toch in, pakte me vast, vloerde me en legde me plat op de grond, op mijn buik... :roll: :)

Hij had geen koffertje of tas meegenomen vandaag... het werd BDSM met gewone gebruiksvoorwerpen....mmm! :lol:
Hij legde een trui of vest om mijn hals heen en bond mijn handen eraan vast, aan de kant van mijn rug, maar erg hoog, met name 1 arm zat erg ongemakkelijk, maar dat is in BDSM niet perse een nadeel.... 8)
Over mijn ogen bond hij ook een trui of zoiets.
En daar op de keukenvloer, terwijl de soep op een laag vuurtje stond, is er weer een prachtige BDSM geweest. Hij heeft zijn wraak wel genomen... eerst met de handdoek...na hij mijn trui omhoog had gedaan en mijn ontblote bovenlichaam tegen de koude vloer had geduwd... Nog een kratje op me gezet, wat geen pijn deed maar me wel goed tegen de vloer hield, en op een aparte manier iets heel esthetisch had, maar dat is alweer lastiger uit te leggen...
Met zijn handen... een pollepel of zoiets.... andere dingen....
Me omgedraaid zodat ik op mijn rug lag (moeilijk was dat voor me, ik moest mezelf echt omhoogkrijgen om volledig om te kunnen draaien, door de uitstekende elleboog)... Legde de ketenen (die ik wel in huis heb) op mijn lichaam.... deed ze daarna half in mijn broek....koud...!
Haalde de ijsklontjes uit de vriezer, in zo'n mal. Die spoelde hij met water, ik zette mezelf al schrap. Inplaats van een ijsklontje over mijn lichaam te halen (ijsklontjes voelen vervelend aan, voor mij), wat ik eigenlijk had verwacht, liet hij een beetje van het water wat er op die mal was overgebleven, op me vallen! Daar heb ik ook best wel een hekel aan, en ik was al wild, dus ik protesteerde, waardoor hij nog meer water over me heen liet vallen...
En het is raar, maar ik koester dat gevoel: vastgebonden, geblinddoekt, en nat op de keukenvloer vóór hem te liggen terwijl de soep zachtjes kookt... :)
Daarbovenop had hij iets gevonden in mijn keuken waarmee hij aardig gemeen (voor mij dan) in mijn tepel kon knijpen, en terwijl hij dat deed, zei hij zachtjes: "Zal je nog eens protesteren?" Ehm....tja, ik aarzelde verdorie ook nog over mijn antwoord, maar zei toen: "Nee..."
En toen zette hij dat ding op mijn andere tepel, en dat deed pijn! terwijl hij zei: "Dit is omdat je te laat was met antwoorden..."
Zucht... :) (ja, een gelukzalige glimlach....ik weet het, iemand anders zou eerder zuchten over een bloemetje... :lol: )
Hij draaide me weer om, en ik geloof dat hij me toen losmaakte...ja...

We gingen naar de huiskamer en hij zei rustig: "Kleed je uit en kom naast me zitten." (Lang leve de tampon waaraan ik op tijd aan had gedacht!)
Ik wilde me omdraaien, maar nee... Me uitkleden naar hem toe, eenmaal naakt met mijn handen achter mijn rug staan en hem aankijken...
Pff, lastig...! Ik blijf verlegen... Vooral het aankijken gaat zo moeilijk.... Ik keek hem aan en keek weer weg, keek hem aan om weer weg te kijken...
Toen klopte hij op de plek naast hem, ik ging gauw tegen hem aan zitten.
Zo zaten we even een tijdje (de soep was even in de wacht gezet).
We kletsten een tijdje en gingen daarna eten (ik had inmiddels wel ondergoed aan. :lol: )
Ik plaagde hem nog wat bij het afruimen...
En dan schuift mijn herinnering opeens naar mezelf op een stoel aan de eettafel zitten, mijn hoofd naar achteren eerst omdat hij mijn hals vastheeft, daarna omdat hij mijn haar heeft vastgezet tussen mijn lijf en de stoel (om twee handen vrij te hebben), en .... nou ja... onder handen genomen wordt door hem terwijl hij achter me staat...
...En daarna verschuift het naar tegen de muur gedrukt te worden, en ook hum....onder handen te worden genomen.... maar dat was, denk ik, al vóór het eten ergens tussen het kletsen en het eten...
En dan, dat wel, op het eind met mijn bovenlichaam op de tafel voorovergeduwd te zijn, daar te staan/liggen terwijl hij mijn onderbroek omlaag rukt en nog een paar dingen doet.... In elk geval hebben die linnen placemats voor me nu een heel andere betekenis gekregen...... (opgerold geven ze nog heel wat schrik! en het materiaal is prettig op een bepaalde manier...) :)
Mijn handen had hij op mijn rug gelegd. Toen fluisterde hij in mijn oor: "Ik ga nu weg. Blijf zo liggen tot ik de voordeur achter me heb dichtgetrokken."
Ik lig met mijn bovenlijf op die tafel...mijn handen op mijn rug.... Hoor hem zijn autosleutels pakken.... Dan is hij weer bij me, trekt met de sleutel lijnen over mijn lijf heen......legt zijn hand onder mijn kin, geeft me een heerlijke kus, en gaat naar de deur. Ik blijf netjes in de houding die hij heeft bevolen. Ik hoor dan de deur dichtvallen...
Ik durf me weer te verroeren...
Een tijdje later komt hij online, in zijn eigen huis, en we praten nog even na (gelukkig).

's Nachts droom ik over een BDSM-sessie.... over floggers....en zwepen.... En hoe ik ervan geniet....

Ik word wakker, geheel met een gevoel van ik-weet-niet-wat...!
Onrust... Als ik naar de ene kant loop, weet ik niet of ik eigenlijk naar de andere kant wilde lopen.... Ik ben verstrooid... Voel me net een te vol kastje, dat op springen staat. Ik weet niet wat ik aanmoet met hetgeen in me rondstuitert, heel frustrerend! Het moet de adrenaline zijn die overblijft na een te korte aftercare, ik merk dat ik behoefte heb om met mijn Dom te spreken.
Ik schrijf hem dan ook een mailtje waarin ik hierover vertel. Hij zit op zijn werk, gelukkig leest hij het snel nadat ik het heb verstuurd en komt hij even op msn, waar we een tijdje spreken... En daarna voel ik me gelukkig stukken beter.

Is het dan precies vandaag dat ik op de muziek van Liszt, "Totentanz", uitkom op youtube.... en die muziek maakt iets bij me los, wat eigenlijk nog nooit bij me los is gemaakt.... Het lijkt wel alsof het mijn BDSM-kant raakt, en die is nog zo actief! Ik hoor die muziek en voel BDSM... Ik hoor die muziek en word plots naar een parallelle wereld getrokken... Ik zweef en tril intens bij sommige momenten... Ik voel alsof ik geprikt word door sommige tonen... Ik voel alsof ik een soort BDSM aan het ondergaan ben.... Heb het vandaag nu al 5 keer geluisterd en iedere keer gebeurt het weer.......
Mijn Dom was blij te horen wanneer ik hem vertelde over mijn dromen, over mijn toestand, en hij zei dat het leuk vindt als ik in zo'n toestand ben....
En ik, vind het eerlijk gezegd ook bijzonder (behalve dan vanmorgen, dat was frustrerend). Ik heb geen idee wat me vandaag gebeurt, maar het is best overweldigend...
Op weg naar mijn werk merkte ik dat ik inderdaad op een merkwaardig niveau "hang"....
En nu ik weer luisterde naar de muziek en intens trilde, dacht ik: "Het is toch wel raar om bij een muziekstuk zomaar opgewonden te worden..."
..."En nog raarder om bij het sluiten van je ogen opeens werkelijk een BDSM-sessie te beleven..."

In elk geval zegt het toch wel wat over de diepe, sterke, grimmige, wilde, maar ook luchtijle en fluweelzachte gevoelens die loskomen bij BDSM...
Contrasten......heerlijke contrasten.....


LFje, die nu even in een soort merkwaardige subspace zit...ofzo...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » di 14 december 2010, 1:49

Nee! Niet eens de ogen sluiten....
De muziek begint en ik word onder handen genomen door iets dat niet zichtbaar is.....

Getrokken worden, geduwd worden, geprikt worden, benaderd worden, genomen worden, gedwongen worden, bemind worden, gestraft worden, geraakt worden, diep geraakt worden.....


!!!!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 18 december 2010, 23:47

grijns .. niet vergeten te blijven genieten he meisje..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » ma 20 december 2010, 1:23

:)
Lieve Sav: :kiss:
Ik geniet zeker :)
(Ik droom trouwens al de hele week van BDSM - ja, nu ook als ik slaap) :lol:

Het is nu zondagavond en morgenmiddag heb ik afgesproken met mijn Dom bij hem thuis. Ik heb er heel veel zin in, en voel me nu net een puber de avond vlak vóór haar eerste afspraakje. :lol:

Het is alweer een week geleden toen we elkaar voor het laatst zagen, tussentijds natuurlijk wel gepraat via msn, maar het zijn drukke tijden. Over van alles hebben we gepraat, maar ook BDSM - ik weet nu dat hij nieuwe ideeën heeft om...me over te halen, zullen we maar zeggen (ja...het is heel goed mogelijk dat ik de keuze krijg tussen iets wat ik op een gegeven moment niet meer uit zal kunnen houden en iets wat ik niet prettig vind... :lol: - om me over te halen om die keuze te maken...en het vooruitzicht, of de onzekerheid, is...opwindend...), ideeën waar ik alleen maar over kan speculeren, en ik weet dat hij iets in zijn huis heeft wat hij op me uit wil proberen...iets kleins, heeft hij gezegd................!!!!!
(Wat zou het zijn...??) ...................!!

Ik heb erg veel zin hem weer te zien! Kan bijna niet wachten tot morgen, maar er zit toch echt nog een nacht tussen waarin ik moet proberen goed te slapen (ik hoop maar dat ik kan slapen), en een hele ochtend waarin ik ook wakker moet zijn...

Het kriebelt in mijn buik.....................



(edit vanwege allemaal foutjes, dat komt natuurlijk door al die kriebels! Mijn hoofd wordt dan warrig hè! :lol:)

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 22 december 2010, 1:09

Om te beginnen:
ik heb mijn eigen halsband!!!
Gisteren kreeg ik hem cadeau...verrassing!
Hij is mooi, een zilverkleurig materiaal voor de bovenste gesp die op de zwarte leren onderlaag ligt... hij past bij me. De kleur van de maan...

Nu komen er allemaal grapjes bij me op:
Woef!
Nu kan ik eindelijk uitgelaten worden! :lol: :lol:

Maar even serieus:
ik ben er heel blij mee!!! Het is mijn halsband, van mijn Dom! :)
Dat is een bijzonder object... jullie weten het al. Als ik hem om krijg (altijd in de intimiteit, en altijd in een sessie of vergelijkbare situatie), is dat een gebaar dat simpelweg bevestigt dat ik mezelf geheel in zijn handen leg op dat moment.
Mijn eigen halsband van hem cadeau te krijgen, en eentje die hij speciaal voor me heeft uitgekozen, maakt me blij. Het geeft iets aan, het bevestigt in een symbool de relatie Dom-sub die we hebben.
En ik ben er gewoon zo blij mee! Ik kan het niet uitleggen. Hij ligt nu naast me, en gisterennacht toen ik ging slapen heb ik hem naast me op het nachtkastje gelegd. Misschien drukt dat het beter uit dan woorden. :)

Over gisteren!
Ik had inderdaad niet zoveel geslapen als ik zou willen, maar het was genoeg. :)
Eindelijk stond ik dan voor zijn deur, zag de beroemde onzichtbare "lijn" op de vloer, gaf hem weer mijn spullen aan, en.... toen hij zich omdraaide om ze ergens neer te leggen, liep ik heel gauw langs hem de gang in! :lol:
Maar dat trucje werkte niet!
Hij deed niet eens de deur dicht, hij kwam heel snel achter me aan, greep me van achter, trok mijn hoofd achterover aan mijn haar, bracht me naar de grond toe, en toen lag ik op mijn rug op de grond. Er zit dan een kleine lapsus in mijn herinnering, maar al gauw pakte hij me bij mijn haar en sleepte me terug naar de deur aan mijn haar... (mijn haar en hoofdhuid zijn nogal sterk, dus dat doet niet zoveel pijn - iets wat hij natuurlijk weet, ik had hem ooit een verhaal verteld over dat dat bij mij geen pijn doet). In het midden kuste hij me zacht en sensueel.
Ik herinner me dat ik op de grond lag, enigszins verdwaasd door de verrassing, met mijn blik naar de open deur toe, en me verwonderde over dat die deur gewoon nog open stond, terwijl ik op de grond lag. Ik heb echt dat beeld nog voor me. :)
Terwijl hij me terug sleepte, vroeg hij: "Wat vraag je dan?"
En ik, helemaal nog een beetje glazig: "Alsjeblieft...?"
Hij corrigeerde me: "Nee: mag ik binnenkomen, alsjeblieft?"
En ik: "Oh ja...mag ik binnenkomen, alsjeblieft...?" :lol:
Toen was ik al bij de deur (die dus wel dicht was tussen het slepen door). Hij haalde me ophoog, liet me tegen de muur staan met mijn gezicht ernaartoe, zette handboeien op mijn polsen achter mijn rug, blinddoekte me, draaide me om, ontkleedde me half zo goed als dat kon, en... er is weer een lapsus.
Oh ja, hij deed me een halsband aan die hij ook nieuw had gekocht (waar we het ook wel over hadden gehad in algemene termen), die heel hoog was, type wat de hoofdrolspeelster op een moment in "The Cell" aanheeft. Die zorgde ervoor dat ik mijn hoofd niet kon laten zakken, enkel rechtop of omhoog. Ik heb genoten van die halsband. En hij is ook heel esthetisch, vind ik.

Ik moet jullie vertellen dat wanneer we er achteraf over praatten, hij zei dat hij losser begint te komen, niet meer in "proeftijd", zeg maar (en dat merkte ik, ik ben daar erg blij mee). Hij weet nu wat ik fijn vind, wat ik uitdruk, wat ik aankan. De sessie is dan ook indrukwekkend geweest voor me, heftiger dan de andere sessies. Mijn hoofd kon nu niet zo goed meer alles zo onder controle hebben...wat voor mij heel positief is. Ik moet er natuurlijk bij zeggen dat hoewel hij losser begint te komen, hij natuurlijk altijd alert is om niet grenzen te overschrijden die niet overschreden moeten worden.

Mijn broek en onderbroek had hij ook half omlaag gedaan, want ik herinner me dat hij me aan mijn broek rond mijn bovenbenen naar zijn huiskamer toe trok.
Ook verving hij de handboeien voor de polsbanden die hij aan elkaar bevestigde (het kleine ding dat hij in huis had waren ringen die om de duimen heen gingen, die dan door middel van een kettinkje aan elkaar waren bevestigd! niets pijnlijks dus, gewoon een kleinigheid, zoals hij al had gezegd! :lol: )
Hij liet me midden in de kamer staan. Hoewel, ik ging naar achter toe en voelde een kast. Toen hoorde ik opeens zijn stem terwijl hij snel dichtbij kwam: "Had ik jou verteld dat je van je plek af mocht gaan?" gevolgd door een actie, iets om me daarvoor te straffen...(ik weet niet meer wat.)
Ik herinner me wat floggerslagen over mijn borsten, ik draaide me ietwat om, maar dat had natuurlijk geen zin...
Ook herinner ik me dat hij al gauw de kamer uit ging, en ik stond daar met die broek en onderbroek half op mijn knieën. Dus ik schudde even (haha) en liet ze dus helemaal afzakken, en was er al uit aan het stappen, toen hij terugkwam en zei: "Wie heeft jou gezegd dat je je broek uit mag doen?"
Oh oh!
En zo kwam het dat ik opeens die knijpers kort op mijn tepels kreeg...! terwijl hij zei: "...en dit is om je broek al uit te doen terwijl ik dat niet gezegd had." Oef!! Ik was gisteren gevoeliger dan de andere dag, het was echt even heel pijnlijk. Een goede manier om mijn aandacht te vragen, zullen we maar zeggen....!! En dat was natuurlijk ook de bedoeling...

Ah ja, ik herinner me alweer iets. Hij had een zweepje! En dan liet hij het een paar keer zacht terecht komen op een plek, als voorbereiding...om er daarna dus het "echte" klapje mee te geven! Daar werd ik dan erg nerveus door! Ook bij mijn tepel, hij weet het effect dat dat op mij heeft, dan word ik gewoon angstig... :)
Die kleine voorbereidingsklapjes...terwijl ik steeds nerveuzer werd, me afvragend of het echte klapje zou komen of niet, en wanneer, en hoe... Met name bij mijn tepel waren die kleine klapjes eindeloos.....! Zo tergend....! (En ook weer daarom opwindend op een rare manier, via een soort hele rare achteruitgang na een kronkelgang.)
Ik herinner me dan ook mijn onrustige benen, één been optillen, en dan weer het andere been optillen, terwijl ik onrustig afwachtte wanneer en waar en hoe de volgende slag zou komen, zo staand in het midden van die lege ruimte om me heen...
Hij leidde me naar de grond toe, op een zachte deken. Op mijn knieën. Hij deed me een knevel in die zo'n bal is. Ik moest voorover liggen tegen de grond (nog altijd op mijn knieën), en met de zweep in mijn handen achter mijn rug... Zou ik misschien anders iets ondeugends hebben gedaan, hem laten vallen of er proberen mee rond te zwaaien (ehem), nu durfde ik dat niet... Hij penetreerde me een tijdje zo...terwijl ik dus die zweep maar netjes probeerde vast te houden... :oops: :)
Op een gegeven moment kon ik niet meer recht blijven, mijn knieën deden pijn, en ik begon steeds naar een kant op te vallen. Hij legde me op mijn zij, en ik herinner me mijn staat van totale kwetsbaarheid, ik kan het niet goed uitleggen, het was erg indrukwekkend, ik gaf me totaal over, ik was onderworpen... en ik was er maar tegelijkertijd ook niet...zoiets. Mijn hoofd was niet meer helder.
Hij deed de knevel uit.
Hij heeft een gietijzeren meubeltje, of zoiets... die zette hij op z'n kant over me heen, mijn hals kwam onder een dwarsbalkje te liggen, waardoor ik mijn hoofd niet veel kon optillen, en hij bond mijn polsbanden geheel aan de andere kant vast, tot het maximum, mijn armen kon ik niet eens een centimeter bewegen en voor die houding was er een aardige (uitstrek)spanning in mijn bovenlijf. Mijn halsband klikte hij vast aan het dwarsbalkje. Hij deed de enkelbanden aan bij me en klikte ze aan een paal waardoor mijn benen geheel gespreid lagen.
Resultaat: in een gespreide staat met een gespannen en uitgestrekt lichaam...geen enkele kant op kunnend. Hum.... :oops:
Vraag me nu niet de precieze volgorde van alles... Ik geloof dat het de prikkerrol was die hij even langs liet gaan... en een zachte flogger... en...??
Hij likte me tot ik tot een orgasme kwam...niet kunnen bewegen...oef...
Ik lag nog bij te komen van het orgasme, twee verdwaalde tranen kwamen ook ergens vandaan... :)

En toen ging hij door met BDSM...! Daar was ik blij mee......
Hij legde een doek of een sjaal over mijn gezicht... ik wachtte op wat er komen zou... en plots werd ik verrast door water dat op mijn gezicht werd gegooid! Dan niets... dan een plens over mijn buik... dan weer over mijn mond... De doek maakt dat de indruk sterker is, dat het meer het gevoel geeft van ademnood, heeft hij me later verteld (dat had hij ook zelf uitgeprobeerd).
En toen.... toen hoorde ik al het geluid van het etui, en ik werd erg nerveus. Ik wist wat dat was. Het electrisch apparaatje...
Hij maakte mijn borsten vochtig waardoor ik nog nerveuzer werd (okee, gewoon bang!!), maar achteraf vertelde hij me dat hij dat snel afdroogde toen hij de plakkers erop zette. :roll:
(Dat heeft hij trouwens ook op zichzelf geprobeerd, enkel bevochtigen, niet natmaken, en ja, niveau 3 werd toen niveau 6.)
Aangezien ik dus een gevoeliger lijf had gisteren, was het gevoel van de prikkels ook sterker! Hij is tot niveau 7 gegaan, net als de vorige keer, maar dat was echt zwaar voor me. Hij penetreerde me toen het nog op niveau 5 of 6 zat, en zette het beetje bij beetje hoger. Terwijl hij doorging met me penetreren, kuste hij me terwijl hij hem op niveau 7 zette.... en toen lieten zijn lippen los, en het was zwaar, en toen zei ik met enige moeite: "Kus me...alsjeblieft", en toen kuste hij me... en kon ik het beter aan... En zo mengden zich de pijn met het plezier... merkwaardig... maar het is waar...

Daarna ging hij opruimen terwijl hij me zo liet liggen, maar deed een vibrator bij me in, met zo'n uitsteeksel voor de clitoris. En deed er een poef of zoiets tegen aan om hem op zijn plek te houden terwijl hij dus ging opruimen, of zitten. Maar dat ding draaide weg (waarom blijven die niet op hun plek zitten?!) Ik bewoog mijn onderlijf in de hoop hem weer terug te draaien, maar niets! Dat ding verschoof alleen maar meer, trillend weg van de gewenste plek! :lol: En het trilde tegen mijn lies aan dus verschoof ik het beetje dat ik kon, en zo trilde het tegen mijn heup aan, waardoor ik moest lachen. En toen vroeg ik hem of hij hem alsjeblieft weer terug wilde plaatsen, maar hij zei: "Dan blijf ik opstaan. Nee hoor." Dus hij liet me zo liggen zonder vibrator. (En dat zullen sommigen wel gek vinden, maar zelfs daarvan genoot ik.)

Ik herinner me het trillen van mijn lijf naar het eind van de sessie toe. Een ander soort trillen dan het trillen wat ik tot nu toe deed als mijn lijf opgewonden en nerveus tegelijkertijd was. Mijn benen schokten gewoon bijna (eh....één enkelband raakte los doordat ik blijkbaar de ring eraf schokte... :oops: ). Het was intens, en nog voel ik in mijn herinnering het heftig trillen van mijn benen.
Het was een indrukwekkende sessie...
...
in zeer positieve zin...


Daarna zaten we nog een tijdlang samen, en aten we wat.
En gaf hij me dus een doosje....met daarin mijn eigen halsband. :) :) :)

Het was een heel mooie dag. Ik ben er helemaal rozig van. :)


(edit zoals altijd om foutjes en toevoegingen...het wordt een gewoonte!)

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 24 december 2010, 2:21

Hallo, ben ik weer. :)
Mijn Dom en ik zullen elkaar even een paar weken niet kunnen zien. Ik dacht al hem niet meer te zien. Tot ik onverwacht op woensdag een sms-je van hem kreeg. :)
Hij belde 20 minuten op vóór hij kwam, ik ging douchen en was nog maar net klaar toen hij al voor de deur stond, dus ik deed snel een ochtendjas aan en deed open. Hij kwam binnen met zijn speciale tas en koffertje waarin hij al die...attributen... heeft (daar was ik niet zeker van van tevoren).
Hij zette ze neer, kwam op me af, trok me mijn ochtendjas uit, bond mijn handen met het koord ervan van achteren vast, en deed een sjaal, die daar ergens lag, over mijn ogen en aan mijn polsen vast. Ook propte hij iets van katoen in mijn mond... Hij haalde zijn riem uit zijn broek, gaf me er een klapje mee, en bond hem toen om mijn bovenbenen heen...
Terwijl ik daar tegen de muur stond, speelde hij een tijd met me. Ik kon niets anders dan me tegen de muur aandrukken...
Na een tijdje trok hij me mee naar de bank (lopen ging moeilijk) en duwde me erop zodat ik op mijn zij erop lag. Hij deed de vibrator met condoom eromheen van achteren in (blijkbaar had ik vandaag zin...het ging nogal eh...makkelijk :oops: ) en zette hem aan. De trillingen waren echt een hele lekkere sensatie (voor mij meer dan in de vagina)...terwijl zijn hand tussen mijn benen gleed, waar ik overduidelijk erg vochtig was geworden...
Hij liet de vibrator erin zitten, terwijl hij de flogger op me gebruikte...en de vibrator gleed er door mijn onbeheersbare schokken uit... (terwijl ik dat wist, ik probeerde me zo min mogelijk te bewegen...maar probeer je maar eens niet te bewegen bij een floggerslag...!)
Waarop hij zei: "Kun je nou nooit eens een vibrator netjes inhouden?" en hem weghaalde...! :P Gemeen hoor...!
Daarna trok hij me op de grond en ging verder met floggerslagen, terwijl ik probeerde weg van hem te kronkelen... Tot hij op een gegeven moment mijn benen ving tussen zijn benen... Ook hier was de mix tussen de spanning, het fysieke gevoel, het overgeleverd zijn...erg opwindend....
Op een gegeven moment kwam hij naast me liggen, speelde nog even met me, en vroeg of we wat gingen slapen (de volgende dag moest er vroeg worden opgestaan). Hij maakte me los, haalde de sjaal van mijn ogen, en veegde met een zacht gebaar het haar van mijn voorhoofd. :)
Toen gingen we naar bed, waar we nog veel te lang gekletst hebben, elkaar gestreeld hebben, en waar het uiteindelijk tot vanillasex (geen BDSM) kwam...nou ja, tot een bepaald moment... :oops:
Toen hij mijn tepels vasthield en mijn handen zijn handen vasthielden en druk uitoefenden om ze eerder weg te trekken.... :roll: ... duwde hij mijn handen weg, maar toen pakte ik echt zijn handen vast met alle kracht die ik had... Wat weer als gevolg had dat hij tegen mijn kracht in ging, mijn tepels pijnlijk vasthield en zei: "Armen zijwaarts uitgestrekt, in kruishouding, hup." En dat was heel moeilijk, want door de pijn kostte het me mijn armen te bevelen los te laten en zich uit te strekken...
Maar het lukte en de druk nam af... Ik bleef netjes zo liggen...waarna hij tevreden constateerde dat ik in de houding bleef... :lol:

Weinig uren geslapen...maar het erg fijn gehad samen.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 25 december 2010, 3:39

Ik voel me even alsof ik in een bizarre wereld terecht ben gekomen à la Alice in Wonderland...


De andere man van dit hele verhaal heb ik vorige week gezien. Ik merkte toen dat mijn lichaam alle sexueel getinte aanrakingen van hem helemaal niet fijn vond, en ik moest hem toen ook zeggen dat ik dat niet meer wil... Ik wist ook niet dat ik zo in elkaar zat. (Zo leer je nog eens wat.) De passie was gewoon helemaal weg van mijn kant, en komt ook niet meer terug, en dat heeft te maken met de beslissing die ik nam. En eerlijk gezegd, ik ben ook moe van die eeuwige nadruk op sex. Hij is exhibitionist en heel "geil" steeds, en als je dat zelf bent, is dat geweldig. Maar ik ben dus van de BDSM en sowieso meer subtiel, eerder erotisch dan direct sexueel...heb ik gemerkt. Ik moest dat uitvinden door die ervaringen te hebben, ik heb dus veel bij hem geleerd.
Hoe dan ook, hij zei op een gegeven moment, om aan te geven dat zijn beste herinneringen zijn van de momenten waarop we geen sex hadden: "Ik heb met veel mensen sex gehad, en de sex met jou was niet beter dan de sex met hen."
Ik moest er wel om lachen, maar het klinkt natuurlijk verschrikkelijk.

Vandaag was ik op de msn, en plots kwam hij op de msn. Toen ik hem op een gegeven moment vroeg naar hoe het mogelijk is dat hij met zoveel mensen sex heeft gehad terwijl hij al sinds hij 20 jaar was bij zijn vrouw is, zei hij: "Gehoorzaam me en je komt het te weten."
Wat???!!!! :shock:
Natuurlijk zijn de twee alternatieven niet mooi: óf hij heeft tegen me gelogen over dat hij vóór mij maar 1 keer een slippertje had naast zijn huwelijk, óf hij heeft nog de seksuele beleving van toen hij jonger dan 20 was (hetgeen niet best is). Maar hij wilde enkel opheldering geven als ik hem "zou gehoorzamen, en zware proeven zou doorstaan."
:shock:

Na mijn constatering herhaalde hij dat als ik zou gehoorzamen, hij het zou vertellen, en ik zei: "Nou, nee!" En toen zei dat hij er vandoor moest, waarna ik hem een berichtje heb gestuurd: "Het punt is dat mijn nieuwsgierigheid niet opweegt tegen de niet bevorderende indruk van jou na mijn twee conclusies..."

(Trouwens... alsof wij subs met 1 blik, met 1 vingerknip, automatisch op onze knieën vallen voor Jan en alleman...! Dacht het niet!)

Maar dit is nog niet alles!


Met mijn ex heb ik alweer voorzichtig telefonisch contact, omdat ik hem help met iets, en het gaat best goed, niet om nou gelijk goede vrienden te worden, maar ik kan er goed mee omgaan.
Ik heb besloten hem te vertellen van het feit dat ik aan BDSM doe met een Dom. Het is nu eenmaal een belangrijk deel van mezelf, dus ik vertel het aan de mensen die me goed kennen (behalve ouders enz... natuurlijk).
In onze relatie trok ik steeds naar de soft BDSM-kant toe, en kreeg hij in zijn Dom-rol heel veel conflict, hij kon niet omgaan met dit aspect van zichzelf, en zei dat hij er niet van hield. Het was al kort na onze breuk dat hij al aangaf veel manga te lezen en "goed geïnformeerd zijn van een hoop trucjes", die hij graag op mij wilde uitproberen. Verbazingwekkend. Maar toen al voelde ik me beklemd als ik dacht aan intimiteit met hem, dus nee. Nu voel ik rondom paniek als ik daaraan denk.
Was het dan precies nu dat hij zei zelf wel erg geïnteresseerd te zijn. Hij zei dat nu hij dit aspect had, het wel moeilijk zou zijn iemand te vinden die dat ook had (wat?????). Hij vroeg zelfs of die Dom van mij derden toelaat in onze sessies om te kijken en te leren...!
Waaaat????!!!! :shock:

Na het gesprek raakte ik in paniek en belde hem weer op, om hem te zeggen dat hij nooit met mij meer het bed zal delen, en vooral met mij geen BDSM zal doen, ook al had hij dat niet rechtstreeks gesuggereerd. Ik raakte zo in paniek dat ik begon te hyperventileren, en hij vroeg verdomme verbaasd of ik soms bang van hem was, en hoe dat nou mogelijk zou zijn, we hadden het toch ook heel leuk gehad... :shock:


Brrrrrrrrrrr........
Het geeft me het gevoel in een soort rare wereld te lopen waar vanilla-mannen in BDSM-mannen veranderen, op een soort creepy manier...
Dit is wel heel bizar.......

Laat die mannen maar gauw hun aandacht ergens anders op richten....brrrrr.......
Laatst gewijzigd door Levendig Foutje op za 25 december 2010, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 25 december 2010, 13:38

LF

ik vind dat je het prima doet, zeker ook met de 2 mannen waarover je laatste posts gaan: de ex en de andere Dom.

Ja het klopt, sommige (veel??) Doms denken dat ze door 1 zin/blik etc alle subs op hun knieen krijgen.Lees maar eens op fora die daarover gaan.

Maar daten in de vanilla wereld en BDSMwereld verschilt niet veel denk ik, het gaat om het kaf van het koren te scheiden. En volgens mij doe je dat prima.

Vraag me alleen nog af of het niet tijd wordt je titel/vraag aan te passen? Dat hart zit er toch niet meer buiten bij jullie? :lol:

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » za 25 december 2010, 13:40

Lief meisje, ik zou echt een beetje voorzichtig zijn welke mannen je op de hoogte stelt van jouw subgevoelens. Ik kan me voorstellen dat je er zelf zo vol van zit dat je het wel van de daken wilt schreeuwen, maar je hebt helemaal gelijk als je denkt dat veel mannen dit zullen gebruiken om je manipuleren om uiteindelijk seks met je krijgen.

Liefs en kus,
Sletje

(Op één of andere manier voel ik me altijd een beetje een oma als ik reageer in dit topic, haha :wink: )
Afbeelding

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 25 december 2010, 16:39

@Suzette: titel veranderd... :)
Hoewel die andere man dus niet tot Dom is gekomen (ik denk dat hij vanilla is in hart en ziel), vind ik het maar kortzichtig gedacht, ook juist door mensen die wel Doms zijn, dat ze denken met 1 blik of woord al gelijk een sub zover te krijgen dat ze zich aanbiedt. Het moet toch verdiend worden... met respect...en tot die tijd gaat het gewoon om twee gelijken. Ik heb weleens berichtjes gehad toen ik nog zocht die afsloten met: "Ik nodig je uit en geef je toestemming om me te antwoorden." Dan schud ik wel even mijn hoofd. (Van die man die zo lelijk reageerde, kreeg ik toen ook een bericht dat hij me verbood hem te antwoorden... maar dat heb ik natuurlijk toch gedaan.)

@Sletje: haha, een sletje die een oma lijkt...??? :lol:
Nee hoor, ik vind er niks oma aan. Ik zou best wel een beetje naïef kunnen zijn soms... (maar word dan toch wel erg alert als ik er kleine tegenstellingen in begin te vinden...zoals bij die andere meneer.)
Je hebt daar wel een punt. Ik wil het inderdaad wel van de daken schreeuwen, maar dan is er kans op twee problemen: ze begrijpen het niet en kijken je raar aan, of het is een man die zijn kans ermee probeert te grijpen.
Ik heb het aan deze twee mannen verteld, omdat ze het al wisten van mijn BDSM-kantje (al wisten ze niet dat het zó serieus was). En daarnaast is er nóg iets merkwaardigs... wetende dat ik al een Dom heb, dan zouden ze toch juist al direct moeten bedenken dat ik dus al mijn hele wezen in de handen van iemand leg en dus niet zomaar dat bij iemand anders ga doen?
Ik ben de sub van mijn Dom. Ik heb mijn halsband van hém.

Nou goed, mijn ex loopt nog steeds rond met het idee dat ik een sexverslaafde ben. En de andere man is het zelf. (Bijna.)
Dat verklaart dus nog iets. :lol:

Mijn Dom had me wel verteld over mannen die dit gebruiken om sex te hebben met vrouwen... maar ik had het niet verwacht bij mannen die ik zelf al goed ken (oftewel, "in het echt")... Wel een beetje schrikken eigenlijk...

Maar het heeft ook wel humor ergens. :lol:
(Al moet ik even het brrrrrrr-gevoel kwijtraken....)

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

bdsm

Berichtdoor walraven » zo 26 december 2010, 13:02

Hat zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt niet normaal allemaal. LF: ik kon je eerst nog wel wat volgen maar begrijp er nu helemaal niks meer van. Waar ben jij mee bezig?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 26 december 2010, 20:48

Kan je je nader verklaren Walraven?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten