datingsites - maar welke?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

jernick64
Berichten: 28
Lid geworden op: do 22 juli 2010, 23:23
Locatie: Brabant
Contacteer:

datingsites - maar welke?

Berichtdoor jernick64 » do 29 juli 2010, 20:17

Ik zag de post van Jessebel (datingsites) en heb ook een vraag rondom daten. Ik kan er namelijk niet zo goed achterkomen op welke datingsite ik het beste terecht kan.

Wat is het geval? Ik ben op zoek naar erotiek (en dat is NIET alleen sex, maar alles eromheen: verleiden met woorden, mail, sms, chat etc, verlangen, gekmaken, opgeilen en dan een fijne tijd samen beleven). Ik ben gebonden, maar zoek wegens gebrek aan erotiek en intimiteit thuis een serieuze erotische relatie voor langere tijd, liefst met een ook gebonden vrouw van rond mijn leeftijd, in of tegen de veertig. Bv een vrouw die thuis de erotische aandacht ook moet missen.

Nu heb ik het afgelopen jaar een aantal datingsites geprobeerd, meestal gratis proefabonnementjes bij bv adultmatch.nl, sexdatingplanet.nl, afspraakjes.com en ook een aantal betaalde sites bv secondlove.nl
Het lijkt erop alsof een aantal sites je via nep emails lekker probeert te maken om via betalingen de berichtjes te lezen. Dat heb ik een keer gedaan, en dat bleken nepberichtjes te zijn. Andere sites waren eigenlijk overbevolkt door alleen mannen en nauwelijks vrouwen.
Later vond ik op de site www.datingwebsites.nl een overzicht en beoordeling van de erotische datingsites. Eigenlijk blijkt ook daar dat er niet goed is te bepalen welke sites nu betrouwbaar zijn en welke berichtjes faken en je dus geld uit je zak kloppen. Het heeft me wel de ogen geopend dat het allemaal heel commercieel is.

Ik ben serieus op zoek en wil ook best een abonnement betalen, maar zou graag willen weten welke sites betrouwbaar zijn.

Dus, waar kun je serieus daten, zonder genept te worden? ( Jaaaa, natuuuuurlijk op deze site :D, maar er zijn er vast meer...)
En een tweede vraag zou zijn: is er misschien een typische site aan te wijzen waar ik het specifieke zou kunnen vinden wat ik zoek?

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » do 29 juli 2010, 22:34

Jernick,

Zelf heb ik een profiel op 1 van je genoemde sites en ben er zeker over te spreken. Tuurlijk zitten er horken tussen, types die ivl een grotere mond hebben dan irl en die werkelijk denken dat je de hele dag geil bent of dat je instant hot wordt bij het lezen van hun o-zo-lustopwekkend (not :evil: ) berichtje.
Je hebt wel gelijk dat het aantal vrouwen daar in de minderheid is. Ik vermoed dat dat op elke site is. Overigens waarschuwen ze daar wel voor om er niet op in te gaan. Wat ik heb wel eens terug heb gehoord, is dat de fakers (damesprofielen dan), waarop je als man hebt gereageerd, er na 1 of 2 berichten niets meer terugkomt.
Van degenen met wie ik nrs heb uitgewisseld heb ik nog nooit een torenhoge rekening aan overgehouden omdat het een betaaldienst zou zijn.

Om fake er enigszins uit te kunnen filteren kun je natuurlijk altijd eens voorstellen om de cam aan te zetten bij wijze van kennismaking en de kosten vind ik goed te doen. Daarbij kun je, als je wilt, ook in de chatroom je cam aanzetten.

Echte aanraders heb ik niet.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Zonnetje
Berichten: 269
Lid geworden op: do 11 juni 2009, 20:20

Berichtdoor Zonnetje » vr 30 juli 2010, 10:23

Jernick, je zou eens bij dit bureau kunnen kijken.

Succes in ieder geval,
Zonnetje

http://www.dcpartner.nl/
:D

jernick64
Berichten: 28
Lid geworden op: do 22 juli 2010, 23:23
Locatie: Brabant
Contacteer:

Berichtdoor jernick64 » vr 30 juli 2010, 18:43

Bedankt Zonnetje. Goh, ik wist niet dat dit ook al kon: relatiebureaus voor vreemdgaan. Haha, ik denk niet dat ik via die weg wat ga proberen: dit bureautje is gevestigd in een plaats waar een aantal collega's en kennissen wonen. :-) Dat zou een potentieel oh-oh event kunnen opleveren. Wat dat betreft ben ik toch wel extreem voorzichtig: ik wil absoluut niet dat dit uitkomt.

Toch heel erg bedankt! Ik ga in ieder geval nog even op de site lezen.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 30 juli 2010, 18:52

Ik begreep van de posting van Aphrodites Zoon dat hij veel voordeel had bij de aanmelding bij paiq.nl (gratis). Hij is ervaringsdeskundige inmiddels.

jernick64
Berichten: 28
Lid geworden op: do 22 juli 2010, 23:23
Locatie: Brabant
Contacteer:

Berichtdoor jernick64 » vr 30 juli 2010, 23:06

Paiq.nl ken ik inmiddels, maar ik vermoed dat het grootste deel van de mensen toch uit is op een of andere vorm van vriendschap in plaats van een erotische relatie.

Maar het concept is super!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 31 juli 2010, 1:00

Heb je het datingonderdeel van SHespot al geprobeerd?

Los daarvan denk ik dat er altijd fakers tussen zitten, commerciele bedrijven die er in zitten maar met wat gezond verstand vis je die er zo tussen uit toch?

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » za 31 juli 2010, 10:21

Het dating-onderdeel van shespot is niet erg actief...

Verder hebben wij wel goede ervaingen met adultmatch.nl en gobella.nl. Die laatste is niet erg gebruiksvriendelijk en de manier waarop je een profiel aanmaakt is ook niet je van het, maar wij hebben er wel al een paar leuke reacties gehad.
Live, Love and let BE

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 31 juli 2010, 14:44

Ik weet dat veel mensen niets met RelatiePlanet hebben maar vor gebonden mensen is dat niet onhandig. Mailen en ander contact kan via de site. Beperkte mogelijkheden (maar basiszaken wel) met gratis account, full member (ook korte tijd mogelijkheid) kun je alles.

Ik ken genoeg gebonden mensen die via RP wat opgescharreld hebben. Soms alleen mail/sms contact, anderen all the way

Wat je wil/niet wil bepaal je zelf, soms heb je geluk, soms pech maar dat zal bij alle datingsites zo zijn toch?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten