Aambeien... een pijnlijk "geheim"

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Aambeien... een pijnlijk "geheim"

Berichtdoor Pandora » ma 26 april 2010, 21:44

Oke....

Toch maar het onderwerp naar voren brengen...
Niemand praat erover.....
en toch hebben veel mensen hier last van:

Aambeien...


Ik heb op dit moment zoveel last dat ik nog liever een kind baar dan nog 2 a 3 uur deze pijnlijke steken moet ondergaan.
Ik heb ze inwendig en uitwendig....
ja ik ben al bij een arts geweest... elastiekjes om de inwendige aambeien gehad... tijdje goed gegaan... nu begint het weer...

Iemand hier een huismiddeltje om de pijn te verzachten??? dat mag ook per PM natuurlijk...

Pandora ( die geen geheimen wil hebben en de drempel maar overgestapt is)
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » ma 26 april 2010, 21:58

Wat goed dat je het tersprake brengt Pandora...

Heb zelf ook aambeien overgehouden aan mijn eerste zwangerschap en bevalling...
Gelukkig heb ik er niet zo veel last van als jij hier beschrijft, maar er zijn wel periodes dat ze hinderlijk aanwezig zijn.
Heb jammer genoeg ook geen idee wat je er tegen kan doen...lees dan ook met belangstelling met je mee!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Berichtdoor tukkie » ma 26 april 2010, 22:24

Niet lachen dit is echt serieeus maar ik heb met de zwagergym een goede tip gehoord.

Een meisje al daar had dus ook erg last van aambeien dus haar arts gebeld, de assitente rade haar aan om neusspray de (zoutoplossing) te proberen.

Vol ongeloof is ze naar de apotheek gegaan en deze bevestigede dat ook dat de zoutoplossing zou kunnen helpen.

Dus zij proberen en het hielp echt, veel beter dan alle zalfjes wat ze al geprobeerd had.

Ik heb ze zelf ook wel eens gehad, maar heb het met zalf op kunnen lossen. Mocht je medicijnen ofzo gebruiken neem dan wel eerst contact op met je huisarts of apotheker voordat je in het wilde weg gaat proberen met die neusspray.

Heel raar verhaal, maar schijnt wel te kloppen.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » di 04 mei 2010, 9:40

Een vriend van mij had er ook last van, en die heeft van zijn arts TriAnal voorgeschreven gekregen.
Werkte als een trein.
Volgens mij is het zelfs zonder recept te krijgen bij de apotheek.
Het wordt alleen niet vergoed.
Het verhaal van de dokter was:
Wil je iets wat vergoed wordt krijg je Spertie oid, wil je iets wat echt goed werkt dan zal je het helaas zelf moeten betalen en dan schrijf ik je TriAnal voor.

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Berichtdoor KleineEngel » wo 05 mei 2010, 1:38

TerAnal is zonder recept te verkrijgen, TriAnal is met recept te verkrijgen.

TriAnal werkt echt als een trein. Ik heb ook een tube met lidocaine erin en nog iets, dat werkt goed tegen de pijn. (TerAnal is een halfzacht aftreksel van TriAnal geloof ik, doet weinig tot niks)
If you were right and I was wrong
Why are you the one who's gone
and I'm still here?

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » vr 20 mei 2011, 8:58

Vraagje...


Wat/Hoe zijn de ervaringen van mensen die last hebben van aambeien met anale stimulatie/sex??? :oops:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » vr 20 mei 2011, 11:13

Wat denk je??? PIJN.
Het kan wel maar de houding moet voor de ontvanger goed zijn (ontspannen), met beleid erin , dat doet pijn, als gelukt is even wachten zodat het lijf kan bijkomen/wennen en dan gaat het prima.

Wat mij keer echt pijn deed (je mag lachen), een man die steeds met zijn ballen er tegenaan kletterde... Daar ging het genot over in afzien. :?

IF :!:

Elfri

Berichtdoor Elfri » vr 20 mei 2011, 15:33

Wat jammer dat bij jou als allereerste pijn naar boven komt If Then. Dat geeft toch een beetje een nare smaak aan een (potentiele) heerlijke ervaring lijkt me.

Ik heb zelf geen aambeien maar hele nare littekens aan mijn bevallingen over gehouden. Er is na een totaal ruptuur niet voldoende en niet correct gehecht, zowel inwendig als uitwendig. Daar is littekenweefsel van overgebleven en een klein stukje van de kringspier is nooit dicht gegaan.

Met anale sex bloed ik dan ook regelmatig, puur omdat de littekens openscheuren en een wondje blijven.
Ik herken de werkwijze van IF absoluut! Door de geilheid verhoog je je pijngrens, wanneer het zeer doet stop je dan even en wil ik de totale regie behouden. Stukje voor stukje duw ik dan zelf verder waarbij het enorm belangrijk is dat ik op alle manier (liefst vaginaal) gestimuleerd blijf worden. Puur voor mezelf om geil te blijven want pijn associeer ik niet met genot maar met geweld. (ander onderwerp)

Ik ben zelf degene die zegt 'nu wil ik je voelen', ik ben zelf ook degene die de snelheid bepaald en de diepte controleert. Ik ben immers de enige die kan voelen of het zeer doet. Dat maakt anale sex wel ietsjes minder spontaan maar niet minder geremd. Eenmaal lekker bezig is er totaal geen rem meer op en genieten we er allebei net zo veel van als van vaginale sex.

Ik kan adviseren in het begin van alle ontdekkingen een anale spray te gebruiken die de kringspier wat verdoofd. Daarbij is een hele lading glijmiddel de eerste paar keer ook geen overbodige luxe.

Je zal merken, gaandeweg de pogingen en naar mate het vaker wordt uitgevoerd, het opeens een stuk makkelijker gaat.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » vr 20 mei 2011, 17:25

Alleen het penetreren doet pijn.... als eenmaal er in is en ik even gewend ben dan mag het van mij stevig. Liefst liggend op mijn buik... harde matras :P ben zo zelfs eens spuitend klaargekomen!

Maar vingers of buttplugs erin? Liever niet. Hoe minder vaak er iets in gaat hoe beter dus als er iets in gaat dan graag het echte werk.

IF :!:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 22 mei 2011, 20:45

Pandora

als ze echt weer vol zijn terug gekomen zou ik teruggaan naar de ha.

Je zegt dat die elastiekjes wel hielpen maar dat ze nu weer terug zijn. Ip zijn dit soort behandelingen wel de norm voor jouw klachten maar er zijn meerdere soorten /modificaties van. Je ha weet vast wel de andere mogelijkheden en wel zh daarin goed is.

Dat 1 behandeling niet voldoende is geweest, is niet gek. KOmt vaker voor. Zalfjes ed zijn voor mindere vormen


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten