Bestaan G spot

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Bestaan G spot

Berichtdoor Suzette » ma 04 januari 2010, 19:24

http://www.nu.nl/wetenschap/2154876/g-s ... niet-.html

Het commentaar erop is wel leuk:
Professor Whipple says she found G-spots in a study of 400 women, and described the new British study as 'flawed'.

She said it did not look at lesbians and failed to take into account the prowess of different men.

She said: 'The biggest problem with the findings is that twins don't generally have the same sexual partner.



Ik weet 100 % zeker dat ik een uiterst gevoelig plekje heb daar waar de Gspot zou zitten, al ben ik er pas later achtergekomen.
Het was lang een niet prettig maar aanwezig plekje tot dat ik met mijn huidog lie ontdekte hoe het wel fijn gestimuleerd kon worden
Het is beslist te voelen/onderscheiden van de omgeving etc...


Zo zie je maar weer hoe lastig wetenschappelijk onderzoek is en eigenlijk voldoet dit ook niet aan de standaarden hiervan. Dat het geaccepteerd is in het tijdschrift verbaast me al, maar daarvoor: dit onderzoek had in deze context al nooit uitgevoerd mogen worden.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » ma 04 januari 2010, 21:14

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » ma 04 januari 2010, 22:55

sjeez,als het maar lekker is,daar gaat het toch om?!?! :roll:
maak je vooral niet druk met dure woorden over een g spot onderwerp.
welles niettus,who cares,geniet er gewoon van,klaar!
Oeps,i did it again!

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » ma 04 januari 2010, 23:16

Nou, mijn lief weet ZEKER dat zij zoiets NIET heeft :wink:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » ma 04 januari 2010, 23:27

ik denk dat elke vrouw op wat voor manier dan ook één of meerdere gevoelige plekken heeft in haar vagina..
als die ontbreken dan zal dat wellicht idd invloed hebben op lustbeleving
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 05 januari 2010, 17:16

Wie er wel 1 heeft moet er maar flink van genieten, ze zijn blijbaar toch zeldzamer dan gedacht.
Maar als een bepaalde plek in het lichaam een G-spot wordt genoemd dan is dat de G-spot, misschien is niet elke G-spot gevoelig.. kan natuurlijk ook nog.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » di 05 januari 2010, 19:06

he-spot,she-spot,G-spot.....nogmaals who cares!


niet iedereen heeft op dezelfde plekken erogene zones.
de ene vind likken aan een oorlel opwindend en ander word er onpasselijk van.
G-spot,mss gewoon een erogene zone aan de binnenkant van de vagina,waar niet iedere vrouw automatisch maar genot aan beleefd,laat staan iets door voelt.
Oeps,i did it again!

Amicus
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 juli 2009, 0:18
Locatie: Heerhugowaard

Berichtdoor Amicus » wo 06 januari 2010, 1:06

Gelukkig is de zoektocht naar de G-spot al spannend genoeg en brengt dat veel sexuele uitdaging om hem/haar te vinden. Als de zoektocht maar geen obsessie wordt en je van ieder liefdesspel geniet, zonder de teleurstelling van een niet gevonden G-spot.
Het vrouwenlichaam is gelukkig meer dan een G-spot en biedt zoveel meer. Wie weet ondekt een fanatieke wetenschapper nog wel een G-spot bij de man. Dan kunnen de vrouwen daar naar op zoek. :)

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 06 januari 2010, 1:13

Als je even googled op mannelijke g spot, dan zul je artikelen genoeg vinden over het heugelijke feit dat die ook al gevonden is.
De prostaat. :) Veel mannen vinden het lekker als die gemasseerd wordt. Al dan niet met behulp van een vibrator/dildo.
Maar goed, ook dát zal wel tegengesproken worden door de geleerden des werelds. ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Amicus
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 juli 2009, 0:18
Locatie: Heerhugowaard

Berichtdoor Amicus » do 07 januari 2010, 1:09

Daar heb ik inderdaad ook van gehoord, het melken van het mannelijk prostaat.
Ik heb het nog niet mogen ervaren, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Ik denk dat het zoeken van de mannelijke g-spot geassioceerd word met homosexualiteit. Iets waar de heterosexuele man nogal van schrikt.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » do 07 januari 2010, 12:08

Er is een groot verschil tussen de prostaat bij mannen en de G-spot bij vrouwen.
De prostaat is een orgaan, ik zal het technische besparen, dat enkel en alleen in functie staat van de combinatie urine/sperma.
Elke man heeft een prostaat zoals elke vrouw een G-spot heeft.
Ergens las ik dat de G-spot de inwendige doorloper zou zijn van de clitoris, stimulatie van de G-spot veroorzaakt bij haast elke vrouw een orgasme, de plaatsing van de G-spot is dusdanig dat penetratie door de man, vinger(s), dildo enz en daarmee massage vd G-spot een orgasme veroorzaakt.
Bij het overgrote deel van de vrouwen zal stimulering van de G-spot ook een erectie van de clitoris veroorzaken, vandaar dat men spreekt over dat verlengde.
Stimulatie door de eikel (bij afwezigheid van een condoom) veroorzaakt bij zowel man als vrouw intensieve prikkels welke snel tot een orgasme bij beide kan leiden.
G-spot's bestaan er in diverse vormen en maten, net zoals schaamlippen en clitoris bestaat in zoveel vormen als er vrouwen zijn, telkens toch is er het typische geribbelde weefsel hetwelk vol zenuwuiteinden zit, vandaar de gevoeligheid.
Een rustig zelfonderzoek door de vrouw zal zelf bij vrouwen welke denken geen G-spot te hebben, leiden tot de ontdekking ervan, na herhaalde sessies van stimulatie zal de vrouw haar G-spot geleidelijk aan voelen zitten.
Stimulatie van de mannelijke prostaat hoeft niet geassocieerd te worden met homosexualiteit, het zou spijtig zijn het in dat hoekje te duwen en daardoor heteromannen het genoegen te ontzeggen.
Elke uroloog zal bij mannen met bv een plasprobleem de prostaat onderzoeken door rectaal te voelen naar zwelling vh orgaan.
Daar heeft geen man plezier aan net zoals een vrouw aan een intiem onderzoek bij de dokter plezier zal beleven.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 08 januari 2010, 15:23

Goed gezien DZ ! Nagel op de kop.

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » zo 10 januari 2010, 16:30

bestaat ze of bestaat ze niet?

weet het ook niet,

maar ik eis verder onderzoek!

:lol: :lol:
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 10 januari 2010, 19:20

aaahh dokter..please....zoek nog eens goed!!! :twisted:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » zo 10 januari 2010, 19:37

Volgens mij zitten er op een gemiddeld vrouwenlichaam zoveel erogene zones dat het zinvoller zou zijn wetenschappelijk te onderzoeken welke plekjes we als minnaar gerust kunnen overslaan omdat ze echt niet gevoelig zijn. Op zoek naar de no go-spot :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 40 gasten