BH-moe

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

BH-moe

Berichtdoor If then... » za 02 januari 2010, 1:38

Ik ben die BH's zo zat!
Ten eerste is het lastig om een goed passend, leuk uitziend model te vinden zonder push-ups/pads of wat voor vullingen dan ook. Ten tweede is mijn lijf het zat om die knellende banden te voelen... en ja de maat is goed dames. Schouderbandjes die niet lekker zitten of draaien, natuurlijk merk je dat pas als je al in de auto zit en er moeilijk wat aan kan veranderen zonder zigzaggend over de snelweg te rijden en voor je het weet word je nog aangehouden ook op verdenking van alcohol of ordinair bellen. :evil: Tja, en last but not least, de huid onder mijn borsten klaagt de laatste tijd... wil die banden en beugels niet meer. Maar ja zonder BH rondhupsen op kantoor zal iedereen doen afvragen hoe ik die laatste promotie heb gekregen.

Wat is wijsheid? Rituele BH-verbranding? Andere materialen/modellen (zonder beugels?) Huid nog meer verwennen met badolie en pepTalk? Of gooien we deze klacht ook maar vast op 'de overgang'??

De open haard dooft, ik zal nu geen rigoreuze dingen doen maar ik vraag me serieus af: ben ik de enige die huidirritatie begint te krijgen van die BusteHarnasjes??

Tips anyone?

IF :!:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 02 januari 2010, 3:27

Heel herkenbaar Ifje. Hier is het vooral cyclus gebonden.
Ook over de huid herken ik. Soms is het gewoon schraal, en schreeuwt het inderdaad om rust.
Wat voor mij een mooie tussen oplossing is, zijn bh's van het Merk "Anita" Heerlijke bh's om te dragen, absoluut niet sexy maar dat hoeft niet altijd, toch?
Zit geen beugel in, maar een soort ingebouwde ondersteuning die je echt niet voelt.
Google maar eens, misschien is het wat voor je?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » za 02 januari 2010, 3:30

Dank je.. ik zal eens kijken naar Anita... (liggen die bovcen de Johnny's?)
Maar huid niet schraal gewoon gevoelig... wat rood/naar, huid lijkt daar ook dunner.

Die dolle mina's waren zo dom nog niet.

IF :!:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 02 januari 2010, 3:33

We kunnen natuurlijk ook de vroegere tijden laten herleven en de 2e (of 3e) generatie Dolle Mina's worden.;)

Ja, snap wat je bedoelt met de huis. Zo bedoelde ik het ook eigenlijk. Glimt zelfs soms, rood, vurig en zo.....
Heb net even gekeken maar het lijkt erop dat Anita vooral onder sport bh's valt.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 02 januari 2010, 10:26

Vlgs mij zijn het zwangerschaps bh's, te koop bij Prenatal :lol:

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Berichtdoor Inquisitively » za 02 januari 2010, 11:06

En een lekker zittende body, is dat geen alternatief?

Heb je in iedergeval geen last van een knellende band of geïrriteerde huid onder je borsten.

Diverse merken hebben een eental fraaie exemplaren, in uiteenlopende modellen (van heel basic, tot super sexy, tot zeer degelijk) en meerdere kleuren in het assortiment.

xxx
Inqui (die een BH of body enkel voor de vorm draagt...)
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 02 januari 2010, 11:44

Vlgs mij zijn het zwangerschaps bh's, te koop bij Prenatal :lol:

Nee, dat niet alleen. :P Ze hebben wel zwangerschaps bh's maar ook gewone.

(en trouwens, al zouden het zwangerschaps bh's zijn, ze zitten lekker!)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 02 januari 2010, 13:08

Ze zaten heerlijk ja... :P

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » za 02 januari 2010, 22:35

Ik heb er zelf nooit last van en draag ook liever wel een bh dan geen. Ik heb een d-cup, dus ze zijn ook niet té zwaar. Kan me voorstellen dat het met een grote boezem veel moeilijker is om comfortabele bh's te vinden die niet snijden in de schouders of de huid irriteren.
Soms is het wel even heel lekker om er geen te dragen. Gister lekker de hele dag in huispak op de bank gehangen en geen bh, heerlijk.
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik geen kant of voorgevormd wil dragen, maar dan kies ik voor basic en/of katoen.

Ik zou eigenlijk geen oplossing voor het probleem weten. Een body dragen zou misschien iets kunnen zijn. Maar er bestaan toch ook wel merken die geschikt zijn voor zwaardere borsten en dit soort problemen aanpakken?

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 03 januari 2010, 0:11

mm...jaaa...die zwangerschapsBH's zaten heerlijk..
ik had ze met van die klepjes..
klepje open en zuigen maar! :P
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 03 januari 2010, 0:14

Dat zijn voedings bh's.:P
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 03 januari 2010, 0:59

Opvallend

ik herken de huidproblemen totaal niet

Nu heb ikeen bescheiden B cup, maar dan nog

Draag altijd met beugel, warm of koud weer.
Draag duur en goedkoop, echt goed passend of op de gok........

jouw probleem klinkt als smetten, misschien toch eens naar een huisarts, over op andere bh , ander wasmiddel, want zonder bh gaat dat probleem alleen maar erger worden

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 03 januari 2010, 13:10

Ik herken de problemen ook niet, terwijl ik 75D heb.
Alleen als ik wel eens zo'n voorgevormde bh draag, dan worden mijn borsten meer tegen elkaar aan gedrukt, en dan moet ik idd ook uitkijken dat het niet gaat "smetten" zoals Suzette al aan haalde.
Gelukkig zijn er ook voldoende mooie en sexy niet-voorgevormde bh's te vinden. Ik draag ook altijd wel met beugel, maar daar heb ik nooit last van.
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 03 januari 2010, 15:10

Ik heb ook een haat/liefde verhouding met bh's. Ik kan niet zonder ivm mijn d-cup maar dat ik zeg ik voel 'm niet zitten of het zit lekker is ook niet zo.
Ik merk wel verschil in bh's ook al zijn ze soms van dezelfde maat. Het materiaal, de hardheid van de beugel bepalen wel het draagconfort. Goedkope bh's zijn echt niet aan mij besteed. Duurder zit beter en gaat ook nog eens langer mee.
Ik heb overdag een bh aan met mijn nette kantoorkleding en 's avonds als ik niet meer weg hoef ben ik gewoon lekker flodderig, zo los ik het op. Geen bh overdag is voor mij absoluut geen optie [en ook geen gezicht :shock: ].

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 10 januari 2010, 7:58

Deodorant schijnt goed te helpen op de gevoelige / smettende plekken, d.w.z. dus op de warmere dagen (geen idee waarom ik dit post terwijl de gure winter over ons land trekt).

En zeg nou niet: "Wat weet jij daar nou van?", want ik heb het gehoord van iemand met borsten.


Saercher
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten