Zwanger en geen sex meer hebben

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Zwanger en geen sex meer hebben

Berichtdoor tukkie » za 26 december 2009, 23:09

Hallo, nou dat is een mooi binnen komen of niet :wink: maar goed ik ben hier dus nieuw en ik zit er toch wel mee. Toen ik mijn man net kende spatte de sex er vanaf ja soms wel 6 keer in een weekend.

Daarna met dat we elkaar langer kende waren er ook wel periode's dat we nauwlijks sex hadden. We hebben ook de laatse paar jaar een beetje pech gehad met medische klachten waaronder rugklachten bij mijn man en ik een auto ongeluk afgelopen voorjaar(dan heb je ook niet echt zin in sex.)

Maar goed ik ben dus zwanger van de 1e en nu bijna 20 weken. De 1e tijd vond ik ook zelf een eng idee om sex te hebben (stel dat het mis zou gaan). Maar nu heb ik toch echt wel eens van kom op we gaan ff.........

Alleen manlief ziet dat niet, ik heb wel eens gevraagt van : wil je niet meer sexen??? (straks kan het wezen dat het ook voorlopig niets word) ligt eraan hoe het gaat met de bevalling. Zijn antwoord is jawel hoor maar daar blijft het bij.

Ik hoef niet bang te zijn dat ie vreemd gaat dat weet ik 200% , Maar ik vroeg me af misschien wat nieuw leven in blazen of misschien wel z**gen :wink: . Maar ik heb een afkeer op gebied van pijpen of beffen dit komt van vroeger af. Dit ook omdat hij behoorlijk groot geschapen is.

Wie heeft er tips voor mij (ons) om het toch weer gezellig te maken tussen de lakens :wink:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 27 december 2009, 0:00

Lastig adviseren @tukkie

ik kan zo tig dingen opnoemen die je kan doen samen,
maar mss is het een idee om toch eerst eens van hem te horen waarom de lust inzakt.
Ik hoor wel eens dat toekomstige vaders het lijf van hun zwangere vrouw niet aantrekkelijk vinden, of dat ze bang zijn het kind te beschadigen.
mss is dat bij hem aan de hand.
als het dat niet is..mss is de sleur aan het toeslaan..en is de passie eraf omdat de vrijpartijen een zelfde patroon hebben gekregen bv.
Je noemt zelf al 2 erotische handelingen op die je niet doet, maar waarvan ik weet dat ze voor de meest mannen erg lekker zijn.
mss zou je kunnen proberen je over je afkeer heen te zetten.
grote kans dat je jou man ook een groot plezier zou doen met een lekkere pijpbeurt.
als de afkeer zo groot is dat je daar van walgt, dan is het mss een idee alleen zijn eikel te likken en in je mond te nemen.

elkaar masseren met lekkere olie, is ook heerlijk..en kan lustopwekkend zijn.

mooie muziek, kaarsjes

samen een erotische film kijken doet het ook altijd goed.
tenzij je een afkeer hebt van...

succes!
en een fijne zwangerschap samen
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Berichtdoor tukkie » zo 27 december 2009, 0:39

Bedankt voor je antwoord,

masseren doen we ook wel veel en eigenlijk vanaf het begin dat ik hem ken al. Meestal was het eventjes elkaar masseren en dan huppelekee klets boem gaan met die banaan :wink: .


Ja en het gekke is ik fantaseer soms echt wel van dat ik hem lekker oraal verwen, maar dan zie ik "hem" dus en dan verdwijnd dat gevoel al heel snel weer.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 27 december 2009, 3:50

Om eerlijk te zijn, ik herken het niet

Ik was sexueel op mijn best/lekkerst tijdens de zwangerschappen, alles goed doorbloed dus makkelijk vochtig en orgasmes in sneltreinvaart
Mijn ex (nu, toen mijn partner) had ook het terechte idee dat sex geen kwaad kon (orgasmes bij de vrouw alleen maar gevaarlijk bij premature weeen) dus we sexten er flink op los

Onder de indruk van die buik die keihard werd agv mijn orgasmes enzo zooooooo leuk
(arme kids LOL)

Maar bij jullie ligt er iets anders ten grondslag denk ik,
Niet durven n^ken (hij) , geen zin in orale sex (jij)
Het maakt in dat opzicht niet uit of je zwanger bent of 'gewoon' problemen hebt met sexualiteit denk ik

Penetratie kan geen kwaad als de zwangerschap goed verloopt, maar ja, dat moet hij ook maar inzien
en orale sex......... niets tegen je zin in doen, give or take

Maar misschien wel ets om wat mee te doen, niet dat je perse orale sex moetwillen maar het feit dat je onverwerkte issues hebt die je belemmeren is niet ok denk ik

geniet van die dikker wordende buik, zwangere vrouwen zijn mooi

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 30 december 2009, 19:25

Ik sleep de mijne gewoon mee en zeg.....................ik ben geil en wil nu. Hij zucht een keer maar heeft nog nooit nee gezegd [ook niet voor de zwangerschap]. Ik kan 'm er alleen nog niet voor wakker maken :(

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » do 14 januari 2010, 19:57

ooohh...dat is het
ik ben gewoon zwanger :twisted:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » do 14 januari 2010, 21:07

We hebben tot de dag van de geboorte van onze zoon nog met elkaar gevreeen en daarbij ook gewoon geneukt
Gelukkig had mijn man geen enkele aversie of angst voor mijn dikke zwangere buik en ik vond het heerlijk om te vrijen. (heel herkenbaar Suzette)

Bij de tweede kwam ik tijdens de zwangerschap in het ziekenhuis terecht en was het 4 weken afzien, omdat ik absolute bedrust moest houden na een fikse bloeding. Heb toen met heel veel moeite mijn handen netjes boven de dekens moeten houden in het ziekenhuis... :wink:
Het eerste wat we dan ook gedaan hebben toen ik uit het ziekenhuis kwam na de bevalling was.... :oops: ja het klinkt raar, 7 dagen na een keizersnede, maar we hadden er zoooooo'n zin in.... :P

Dus gewoon lekker vrijen als je daar zin in hebt tukkie, en probeer je partner er maar van te overtuigen dat het echt geen kwaad kan! De baby zit goed ingepakt en heeft er echt geen last van!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten