Ervaringen gangbang

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » za 19 december 2009, 11:16

Ik heb de boeken niet gelezen en ben dus nog steeds ongelovig :)

Als je beschreven setting leest van sommige posters dan is alles gericht op één vrouw en de man wordt gebruikt als neukmachine. Maar voordat het zover is staat er iemand de gereedstaande mannen te selecteren. Wordt er naar links gewezen dan is dat een weg terug, wordt er naar rechts gewezen dan mag je je er helemaal voor gaan klaar maken. Wanneer er nu echtte oerdriften naar boven zouden komen dan zou een machtsstrijd die avond een stuk minder gezellig maken.
(ff off-topic, waarop wordt diegene eigenlijk beoordeelt?).


Ik kan me moeilijk voorstellen dat je (oer)driften intiem kan ervaren in en parenclub zoals bedoeld door de TS. In een meer geciviliseerde vorm kan het best leuk kan zijn en de ervaringen die de TS bedoeld te beleven. Geciviliseerde oerdriften :), die je met een groepje bekenden met dezelfde interesses vorm geeft met gezellige avonden in een meer intieme setting.
Laatst gewijzigd door Paniscus op wo 11 augustus 2010, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » za 19 december 2009, 12:30

Als je oerdriften gaat civiliseren is de lol er al gauw af, lijkt me.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 20 december 2009, 2:53

Zonder oordeel, ik vraag het me gewoon af

Dat je als vrouw fantaseert om genomen te worden door 4-5 mannen, dat ook werkelijkheid laat worden, ok, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen.. NIet mijn ding maar dat doet er niet toe.

Dat het er 20 zijn........... Dat gaat toch zeer doen?
Wat voel je dan nog?
Is het puur geil om die rij wachtende mannen te zien?

En nogmaals, wat is de lol als man om nummer 12 (ofzo) te zijn in die rij? 10x pompen en je zaad in hopelijk een condoom te storten?

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Tempo

Berichtdoor thisWaltz » zo 20 december 2009, 12:10

Het is wel elk op eigen tempo. Sommige vrouwen laten zich eerst uitgebreid beffen en vingeren. Natuurlijk gaat het zeer doen na een tijd.
Daarom nemen de meeste dames 4-8 man en gaan daarna in de sauna uitblazen of iets drinken om een paar uur later weer te herbeginnen.
Als tiende man: een man wil zijn zaad kwijt of ie nu de 1e of de 10de is kan hem niet schelen. Natuurlijk in een condoom pompen. Doe je bij "gewone parenclub" of bij een erotische blind date toch ook.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » di 10 augustus 2010, 21:49

Ik ga het doen :D :oops: !

Ervaringsverslag volgt binnenkort ...
Afbeelding

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

overigens in reactie op paniscus gedachtenkronkels

Berichtdoor gurley » di 10 augustus 2010, 22:05

ik moet er niet aan denken! en tegelijkertijd lijkt het me fantastisch om zo vrij te zijn ~ het vertrouwen van mijn lief te hebben dat ik niks verkeerds doe ~ maar wat is verkeerd?

ik ga het omkeren ~ ik de vrouw geniet ervan mijn man andere vrouwen te zien verwennen op een parkeerplaats euhhhh


ik geniet ervan te zien dat mijn man verloren is in lust met verschillende vrouwen ~kut is kut zij de boer en neukte zijn varken~

ja ik zie hem graag genieten met mij en niemand anders (buiten zichzelf)

ben ik nu heel egocentrisch?
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 11 augustus 2010, 13:58

Ik ga het doen :D :oops: !

Ervaringsverslag volgt binnenkort ...
Je doet je naam alleszins alle eer aan Sletje. Ik ben eens benieuwd naar je beleving, kijk uit naar het verslag.

Elfri

Berichtdoor Elfri » wo 11 augustus 2010, 15:38

Ik ga het doen :D :oops: !

Ervaringsverslag volgt binnenkort ...
Je gaat het doen!! :)

In stille bewondering, een vleugje verlangen en meer
Ik wacht af wat je beleeft hebt en geniet in gedachten met je mee.

:st:

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » wo 11 augustus 2010, 15:40

Spannend hoor, Sletje!!!

Ik ben erg benieuwd naar je verslag... Geniet ervan!
Live, Love and let BE

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » do 12 augustus 2010, 16:18

Ben benieuwd naar je verslag, als je dat wilt doen hier!
Veel plezier. :lol:

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Berichtdoor konijn » za 14 augustus 2010, 7:40

Ik ga het doen :D :oops: !

Ervaringsverslag volgt binnenkort ...
Ben erg benieuwd naar je verslag. Een goede reden om SheSpot weer eens in de gaten te houden.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » zo 22 augustus 2010, 8:47

Ik ook. Vanuit mannelijk oogpunt weet ik hoe een gangbang werkt. Vanuit vrouwelijk oogpunt, daar liggen en de mannen laten komen of op zijn hondjes en dan de mannen laten komen de een na de ander vraag me toch af hoe dat lichamelijk en psychologisch aanvoelt :?:

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 22 augustus 2010, 12:56

Nou, ik ben weer boven water :D
Hier is alvast een eerste indruk. Ik vond het echt een onvergetelijke ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. My god! Zeker lichamelijk was het best zwaar, haha, ben behoorlijk beurs en heb spierpijn op hele vreemde plaatsen. Er waren afgelopen vrijdag 26 "vriendinnen" (gangbangsletten zeg maar :P ) en ik schat rond de 120 mannen. Hoeveel ik er gehad heb, weet ik echt niet, ik ben bij 30 opgehouden te proberen ze te tellen :oops: .

Hoe het werkt psychologisch? Ik kan natuurlijk niet spreken voor andere vrouwen, maar bij mij is het een gevoel dat ik het beste kan omschrijven als een soort honger, hele erge honger. Een soort dierlijk gevoel dat weinig meer met beschaving te maken heeft. Honger naar het voelen van andere lichamen, andere monden, tongen, om gevuld te worden, steeds weer, door harde lullen. Honger om mezelf te verliezen, kopje onder te gaan. Heel egocentrisch dus, maar het gekke is dat dit gevoel niet puur alleen op mezelf is gericht. Er is ook een drang om me te onderwerpen. Om al die mannen, rijen lang, te bevredigen, me te laten gebruiken voor hun genot.

Vrijdag kreeg ik ook het heerlijke gevoel onder elkaar te zijn. Er waren daar nog 25 andere sletten die minstens net zo erg zijn als ik. Zo fijn om meteen op dezelfde golflengte te communiceren, niks uit te hoeven leggen, grapjes naar elkaar toe te kunnen maken.
Verder kon ik me zonder aanziens des persoon laten gaan. Ik vroeg mij altijd af of ik het bij zo'n gelegenheid echt met iedereen zou kunnen en ervan genieten. Het mannelijk publiek was zeer gemeleerd, maar alle mannen waren schoon en verzorgd en behandelden de vrouwen echt met respect. Er was bijvoorbeeld een oudere man, waar ik normaliter geen belangstelling voor zou hebben (no offence), maar die een ontzettende dikke paal had :oops: en waar ik echt heel erg van heb genoten.

Van tevoren was mijn man een keertje alleen naar deze gangbang geweest, om alvast eens te kijken of het iets voor ons zou zijn. Nu bleef hij in het begin wel de hele tijd bij me om te kijken of het goed ging met al die mannen bij mij, maar na een tijdje merkten we wel dat het allemaal heel relaxed verliep en kon hij ook eens een rondje gaan maken langs de andere meiden die er waren. Hij kwam dan tussendoor steeds even polsen of alles nog OK was.

Tussendoor aan de bar ook nog met verschillende mannen gepraat tijdens een drankje om even uit te puffen. Leuke onderhoudende gesprekken. Ik vond het het echt een hele bijzondere avond.

Naderhand in het hotel hebben we het zoals gebruikelijk nog even lekker samen "afgemaakt". Hoewel het deze keer wel even doorbijten was, haha, hoort dat er voor ons wel helemaal bij.

Pffff, toch nog een heel verslag geworden :lol: .

Liefs,
Sletje
Afbeelding

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » zo 22 augustus 2010, 19:24

Mooi om te lezen dat het je zo goed bevallen is! :lol:

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » zo 22 augustus 2010, 19:26

Wat fijn dat het zo'n heerlijke avond was Sletje! Knap dat je het hebt gedurfd!
Live, Love and let BE


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten