spuitend klaarkomen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 12 februari 2010, 20:53

Ja dat bedoelde ik
echt de Jut, alle goede bedoelingen van jouw kant, zelden het zo platsic zien opgeschreven en ik werd er naar van

No offense!

Maar ik zou verstijven in bed als ik dit zou meemaken.
Mijn lief bemint me, en als dan ejaculeer, so be it, vaak zelfs, maar jouw omschrijving klinkt zo plastisxh, zo........ weet ik niet, maar ik werd er niet vrolijk van

Het gaat mij en ons om het beminnen, het lekker hebben samen, geen trucjes maar gericht op wat de ander ervaart op dat moment, focus op elkaar

ReneGeniet
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 15 maart 2010, 20:12
Locatie: arnhem
Contacteer:

spuitend klaarkomen

Berichtdoor ReneGeniet » wo 24 maart 2010, 23:43

Het is een verrijking van je sexuele relatie en de moeite van het proberen waard. En ja het is een kwestie van "handigheid" maar daar is toch niks mis mee.
geniet!

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » do 25 maart 2010, 18:14

Ik heb het pas sinds kort ontdekt.
het ging gewoon "vanzelf".
Ik hou van hard vingeren en hard penetreren.
En tijdens een standje op detrap, dacht ik eerst, oh nee, ik laat alles lopen, maar ik bleek "gewoon" spuitend te zijn klaargekomen.

nadien is het me nog 2 x gelukt.
Ik ga er niet voor, het is gewoon zoals het gaat, en als het moment komt, is er geen tegenhouden aan, dan komt het gewoon
ik vind het heel bijzonder, zeer vrouwelijk en mega geil, dat ik dit kan met mijn lijf
elke dag genieten van het leven!

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » zo 28 maart 2010, 16:53

Micky,

Geweldig dat jij dit ook hebt mogen ervaren. Beter laat dan nooit! :lol:

Groetjes, DeJut

Elfri

Berichtdoor Elfri » ma 05 april 2010, 15:35

Micky,
super dat dit voor jou heeft mogen gebeuren. Soms kan je 'expres' spuitend klaarkomen, soms overkomt het je gewoon. Hoe dan ook is het heerlijk voor je!

Gisteravond hebben we, na een bijzonder spannend weekend met heerlijke ervaringen, nog even liggen nagenieten samen. Van het een kwam het ander en omdat we beiden moe waren besloot mijn liefje mij met zijn vingers te verwennen.
2 vingers (wijs- en middelvinger) gingen snel, redelijk hard en ritmisch in en uit, waarbij ze steeds over mijn G-spot gingen. Het was intens lekker en in de opbouw werd ik al steeds natter, uiteindelijk spoot het er bij mijn orgasme uit over zijn hand en arm. :oops: Geweldig en mijn liefje vond het ook waanzinnig geil om te zien.

het was al weer even geleden dat ik echt een meter ver kwam :lol: . Zo terug kijkend klinkt het eigenlijk best heel grappig. :wink:

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Berichtdoor tukkie » za 24 april 2010, 19:18

Ik weet niet maar sommige plassen volgens mij ook zomaar van zich af hoor :? . ik keek wel eens naar flimpjes waarin een vrouw spuitend zou komen maar zag duidelijk dat het via het plas gaatje kwam. volgens mij is dat geen spuitend komen dan :lol: .


Ben wel een keer zodanig klaar gekomen dat ik dacht van sh*t ik heb me bez**ken maar dat was niet zo en de genen waar ik mee bezig was vond het zo bijzonder g**l dat mijn bestuurdersstoel nat van mij was dat hij 2 keer kwam.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten