vraag over een onalledaagse (voor mij dan) waarneming

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Wat is het? (lees eerst relaas beneden poll)

Restless legs?
4
24%
Nervositeit?
4
24%
Een dwangneurotisch bewegen?
2
12%
Een van uiting sexuele opgewondenheid?
0
Geen stemmen
Een methode om heimelijk opwinding in stand te houden/op te wekken?
7
41%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

vraag over een onalledaagse (voor mij dan) waarneming

Berichtdoor Maurice » za 07 november 2009, 15:15

Gisteren zat ik als dagelijks door de week in de forensentrein en was naast een jonge vrouw gaan zitten. Ik bemerkte dat zij met tussen pauzes sterk ritmische kleine bewegingen met de knieën van en naar elkaar bewoog gedurende enige minuten, om dan weer een minuut ervan te rusten en dan opnieuw...
Dit gaf bij mij allerlei vragen waarop iemand hier misschien door kennis antwoord op kan geven. Niet dat ik het zwaar belangwekkend vindt. Maar ik heb iets dergelijks in de afgelopen jaren bij andere vrouwen ook wel een geobserveerd, zonder geobsedeerd te zijn, maar dergelijke bijzonderheden vallen me blijkbaar in het oog en daarna ben ik naar mijn aard nieuwsgierig wat dit dan wel moge zijn en ben benieuwd of er herkenning, verklaring voor is :roll: :oops: :shock:

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » za 07 november 2009, 15:23

ze moest plassen?

:lol:

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » za 07 november 2009, 15:26

Nee, zo zag ze er niet uit. Dan gaan mensen wiebelen en in het ergste geval polsen en handen drukken op de plek waar het niet uit mag. Het was een trein, en ze kon makkelijk even naar toilet gaan als het dat was. Maar... je weet natuurlijk nooit... :roll:

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 07 november 2009, 15:37

Je kunt het natuurlijk gewoon vragen een volgende keer ....

Ik heb geen flauw idee verder.
Het is misschien whishful thinking...
Zien wat je graag wilt zien .... een geile vrouw?

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » za 07 november 2009, 15:48

Als ik zelf een antwoord in die richting had, zou ik het hier niet vragen. En daar het nu reeds de 3e of 4e keer in een 5 jaar tijd is, dat ik zulks waarneem, wilde ik de vraag nu maar eens op een liberaal en op allerlei vlak ervarings- en/of weetjes deskundigen rijk forum plaatsen. Tja, en zoiets vraag je niet aan een wildvreemde. Zelfs niet als je intenties hebt. Ik was op dat moment, ook onbewust zeker niet bezig met sex of jacht.

Thrar
Berichten: 364
Lid geworden op: za 26 september 2009, 2:02

Berichtdoor Thrar » za 07 november 2009, 15:50

we hebben zonet een proefopstelling getest en het is niet erotisch in ieder geval :P

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 07 november 2009, 15:52

Eh....onbewust ergens door gevoed worden kun je niet herkennen terplekke bij mijn weten. Daarom heet het onbewust ...

Maar goed.
Ik weet het niet en de enigen die het wel weten zijn de vrouwen zelf lijkt me..:)

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » za 07 november 2009, 16:13

Een zenuwtic?

Sommige mensen wippen op en neer met hun benen, sommige trommelen op leuningen met hun vingers, misschien knijpt zij met haar knieën?

Of misschien was ze haar binnenbeen spieren aan het trainen.
Zoiets kun je ook zittend met je bilspieren doen, raar gezicht, maar wel effectief.
:)

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » za 07 november 2009, 18:46

Ze vindt het gewoon leuk dat mannen tegenover haar zich gaan afvragen of wellicht fantaseren wat ze aan het doen is?

En dat werkt ook nog, als ik dat hier zo lees! :lol:
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » za 07 november 2009, 21:22

Misschien haar bekkenbodemspieren aan het trainen?

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 08 november 2009, 0:29

Ze kee naar buiten, naar het landschap en ik zat niet tegenover haar, maar naast 'r. Zij maakte denk ik een 3-4 contracties per seconde. Ik weet ook wel dat het een belachelijke vraagstelling van mij is. Maar als je ermee geconfronteerd wordt in het wild en niet de eerste keer, vraag je je iets af, wat is dit nu? Ik ben dan ook niet zo in voor antwoorden, die vooral het ludieke onderstrepen, hoezeer ik die reactie begrijp, maar meer geïnteresseerd in een serieuze verklaring 8)

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » zo 08 november 2009, 1:11

Keek ze er wel orgastisch bij? :roll:

Lijkt me niet dat ze in een volle trein bezig was hoogtepunten bij zichzelf op te wekken...daar kijk je als vrouw wel mee uit. Al heb ik gehoord dat het wel kan...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 08 november 2009, 5:54

Een zenuwtic?

Sommige mensen wippen op en neer met hun benen, sommige trommelen op leuningen met hun vingers, misschien knijpt zij met haar knieën?
Ja, dit heb ik vaker gezien. Net zoals dat mensen (vaak jongens) met hun been gaan trillen, doen meiden dat wel eens op een andere manier, soms zoals jij het beschrijft Maurice. Ik denk zelfs dat het een soort mode-ding is... ik heb het trillen van het been ook ooit overgenomen van iemand in de klas, nu zie ik het op andere manieren, maar het blijft een soort (bewuste, vaak) 'zenuwtik'/energiedoorlating/stimulans tegen 'slaapbenen' (dat laatste is sowieso plausibel bij treinreizen, dan krijg ik ook tintelende slaapbenen en laat die ook bewegen/trillen)

Tenminste, zoals ik het ken is dat het.. :)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 08 november 2009, 8:16

was ze niet aan het meetikken op de muziek :)

had ze oordopjes in :)

dr i-pod aan en meetikken met de muziek
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 08 november 2009, 11:07

Bij dat meetrillen, bewegen de benen meestal op en neer en niet van en naar elkaar toe. Bovendien hield zij haar handen erbij al over elkaar wrijvend tussen de benen en liet ze steeds hoger opklimmen... :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten