ongesteld

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

ongesteld

Berichtdoor Suzette » di 14 juli 2009, 2:28

Zonder afbreuk te doen aan de posting van Lux, nog even nadneken over een juist reply, vroeg ik me af hoe vrouwen en mannen denken over sex tijdens de menstruatie.

Het valt me op dat er nauwelijsk mannen zijn die daar moeite mee hebben, en dat het eerder de vrouwen zelf zijn.

- doe je het dan tijdens de 1ste keer sex als je dan overhoopt ongesteld bent? (ik niet ) < > zou je als man daar moeite mee hebben als je date op de 1ste nacht ongesteld was?

- wat doe je wel (wat wil je wel laten doen) en wat niet ( Ik/wij wel vingeren en neuken, handdoek bij de hand), oraal niet, zelfs niet met tampon in, hoewel mijn ex dat wel wilde en soms ook wel deed maar nee, voor mij hoeft dat ff niet en mijn lief ook niet).

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 14 juli 2009, 7:46

voor mij geen sex tijdens mn menstruatie,geen haar op mn hoofd die daar aan denkt


ik vindt het vies en goor en gadverdamme :D




ook niet tijdens een 1ste 2de 3de of 4de date



never nooit niet
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » di 14 juli 2009, 7:55

Hoe ik er over denk en wat er dan gebeurt loopt helaas niet gelijk.

Ik heb juist tijdens mijn menstruatie zin, daarvoor en daarna ook, maar dat is zeker niet minder tijdens..
Mijn lijf voelt dan al zo gekweld door het duwende en trekkende gevoel van de menstruatie
dat het een soort van troost nodig heeft.
Die troost krijg ik dan het liefst door lekker geneukt of gevingerd te worden.
Beffen vind ik dan zelf niet prettig omdat ik dat toch te vies vind voor hem.

Maar mijn partner denkt daar anders over...
Komt liever niet tussen mijn benen als het daar bloederig is.
Ik respecteer dat uiteraard, zo erg is dat nu ook weer niet.
Wat ik dan wel doe is mezelf verwennen..verlicht het knellende gevoel in mn onderlijf.

Ik denk overigens dat ik het tijdens een eerste date ook niet zou doen,
je wil dan toch het beste voor de dag komen, en eerlijk is eerlijk,
sexen zonder bloed is toch echt prettiger.
Een gevoel van schaamte, bang vies gevonden te worden, ruikt,
of angst voor een smeerboel, zou ik dan ook hebben wss.

maar er zijn ook veel andere plekjes die niet bloederig zijn, en juist tijdens die periode extra gevoelig,
zoals mijn borsten en tepels, die smeken dan om een aanraking,
of liefst een paar zachte zuigende lippen.
The music is all around us...you only have to listen..

Ceres
Berichten: 46
Lid geworden op: do 09 juli 2009, 0:11

Berichtdoor Ceres » di 14 juli 2009, 10:37

De ovulatie vindt toch plaats net na een bloeding? In ieder geval... ik ben vanaf dag 3/4 van mijn menstruatie behoorlijk snel opgewonden en gevoelig. Net zoals Madeliefje, heb ik behoefte aan een fijne sensatie na die eerste hevige (rot)dagen. Seks onder de douche kan dan uitkomst bieden.
Altijd gewoon doen, da's pas gek.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: ongesteld

Berichtdoor Jessebel » di 14 juli 2009, 11:26

Het valt me op dat er nauwelijks mannen zijn die daar moeite mee hebben, en dat het eerder de vrouwen zelf zijn.
Ja dat idee heb ik ook... In elk geval hebben mijn relaties er nooit voor teruggedeinst, en ken ik vriendinnen die er niet aan moeten denken...

Ikzelf vind het helemaal niet erg. Let wel dat ik het natuurlijk niet aangenaam vind (voor hem, daardoor voor mezelf) als ik de hele dag heb gewerkt en geen kans heb gehad even te douchen ;). Maar dat is ook als ik niet ongesteld ben trouwens...

Mijn eerste vriendje vond het al geen probleem. Ik weet nog dat ik daar zeer verbaasd over was (ik was 15 of 16). Maar hij verzekerde mij dat hij het echt niet vies vond. En sindsdien dus ook nooit een vriendje gehad die het erg vond. Ik denk dat ik het door die ervaringen met mannen juist heel raar zou vinden als ik ooit een vriend zou hebben die het vies zou vinden o.i.d.

Beffen schijnt ook geen probleem te zijn. In eerste instantie vind ik dat helemaal niets, maarjah, als ik eenmaal bezig ben, wil ik het zelf nog wel vergeten :wink:

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » di 14 juli 2009, 12:02

De ovulatie vindt toch plaats net na een bloeding?
rond dag 14,na de eerste dag van je menstruatie.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » di 14 juli 2009, 12:55

Mijn ervaring is dat vrouwen het lastiger vinden dan ik. Zelf zie ik het probleem niet zo. Alleen op de eerste dag sla ik meestal oraal plezier over. Daarna heb ik geen scrupules en doen we wat mij betreft gewoon alles wat we anders ook zouden doen.

Het enige nadeel is dat de vochtigheid vaak minder is. Nou ja, daar valt mee te leven, toch?
Amor vincit omnia

Lux

Berichtdoor Lux » di 14 juli 2009, 13:01

**
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 2:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 14 juli 2009, 14:10

Hier geen sex als ik ongesteld ben. De eerste dagen loop ik leeg. Moet er niet aan denken, vieze smeerboel zou het worden. Manlief heeft er dan ook niet echt zin in.

Wel de laatste dagen, als het bijna weg is. Dan heb ik vaak wel weer zin, en dan gebeurt het ook. Handdoek eronder en gaan.

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » di 14 juli 2009, 14:26

van dit ongemak heb ik ''gelukkig'' geen last meer.
maar toen ik nog wel ongesteld kon worden deed ik het liever niet.
de zin was er wel,maar vond het toch een beetje onsmakkelijk daar ik zo erg vloeide dat je al snel denkt aan een bloederig slachthuis.
dus nee,nooit tijdens de eerste dagen.

Yari
Berichten: 53
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 11:05
Locatie: rotterdam

Berichtdoor Yari » di 14 juli 2009, 15:56

weleens gedaan in mijn (tienerjaren).. daarna nooit meer..

het hangt van de vrouw af denk ik..bij mij althans..

mijn partner roept het gevoel niet bij me op.

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » di 14 juli 2009, 16:33

Sex tijdens mijn menstruatie behoort niet tot de mogelijkheden... de eerste paar dagen kan ik niet lopen en op de dagen dat daarna is het vloeien niet op een dusdanig manier minder dat het geen bloedbad wordt...
Sex is geweldig en ik heb er veel voor over, maar ik wil alleen maar hoeven dweilen als er heftig gespoten is... :lol:

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 14 juli 2009, 18:30

Bij mij gaat alles gewoon door. De zin, de seks, geen probleem. Alleen zou ik het zelf niet willen mocht ik tijdens een eerste date ongesteld zijn. Gewoon geen zin in uitleggen, peilen hoe de vlag erbij staat bij hem... Teveel gedoe.

Ik heb maar één man meegemaakt die er problemen mee had. Maar die had met een heleboel dingen problemen... De overige mannen waar ik een wat langere relatie mee had, vonden het 'geen probleem' tot 'extra lekker'. Het extra lekker zat hem er dan in dat het van binnen heter aanvoelde.

Beffen is over het algemeen ook geen probleem. Ik zorg dat het schoon is (dat dan weer wel) en ik gebruik een softcup dus meestal merken ze het niet eens. Mocht dat eens wel het geval zijn en ik heb geen tijd gehad om me op te frissen, dan kiezen ze zelf maar wat ze doen... Maar eerlijk gezegd heb ik het nog nooit meegemaakt dat een man zich dan nog liet stoppen.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » di 14 juli 2009, 19:31

Toen ik nog aan de pil was waren mijn menstruaties sowieso veel minder hevig en met toenmalige vriend had ik dan wel eens seks tijdens m'n menstruatie. De eerste dag niet, dan was het net wat te gevoelig.
Na een paar ja stopte ik met de pil en toen werden de bloedingen ook erger. Ik was toen nog steeds met dezelfde man en de behoefte aan seks was ook minder. We woonden samen, dus het was effe niet erg om een weekje geen seks te hebben. Het deed sowieso de eerste 3 dagen gewoon te veel pijn.

Hij had er nooit zo'n problemen mee en ik eigenlijk ook niet, maar hij deed mij dan alleen vingeren. Kan me voorstellen dat beffen dan niet zo heel erg frisjes aanvoelt. Zelfs met tampon in waagde hij zich daar liever niet aan en dat snap ik wel.

Op de eerste date seks, terwijl je ongesteld bent? Nee, je wilt toch een beetje goed voor de dag komen en je weet niet hoe de ander er over denkt. Echt handig vind ik het ook niet. Mijn huidige vriend heeft er geen problemen mee, maar voordat ik me er prettig bij voelde...Voor mij moet iemand wel een beetje vertrouwd aanvoelen wil ik daar aan beginnen. Het is wat intiemer of zo...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 14 juli 2009, 20:02

Een softcup, mooncup en divacup geprobeerd maar nee, dat vind ik niks. Maar daat schijn je fan of anti voor te zijn:o)

Ik zit nu aan mijn 3de langere relatie en geen van allen maakte er enig probleem van. Gewoon niet.
Een mogelijke 1ste keer tijdens mijn menstruatie liet ik altijd voorbij gaan; toch werd ik eens een keer onverwachtt tijdens het vrijen ongesteld bij een nwe lover, hadden we pas naderhand door. Zijn uiterst nuchtere reactie, even douchen en bed helpen verschonen (want ja, dat zat echt wel onder) was zoet.

Maar als ik zo de reacties lees, hangt het denk ik ook allemaal af hoeveel je als vrouw vloeit en hoe je je voelt in die periode.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 49 gasten