Pijnlijke Eisprong?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 28 juli 2009, 18:30

Als het mijn nieren zouden betreffen was de pijn net ergens anders geweest, maar bedankt voor de input ;)

Het was waarschijnlijk geen eisprong, maar iets anders. 3 dagen erna was ik namelijk al ongesteld.. en ik heb nu nog een beetje bloedverlies (erg lang dus). Het is niet duidelijk of er een causaal verband is tussen die twee ..

Die pijnsteek zou meer lijken op iets bij de darm, wat gewoon eenmalig kan gebeuren. Het bloedverlies door Mirena. Maar als het langer duurt en ik weer pijnsteken krijg kan ik naar de gyn, omdat er dan toch iets meer aan de hand kan zijn met eierstokken/baarmoeder/Mirena

Ik voel me verder prima, ik maak me (nog) niet echt zorgen...:)

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » di 28 juli 2009, 19:37

houwen zo !
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

GroningseSuus
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 10:07
Locatie: Groningen

Berichtdoor GroningseSuus » di 18 augustus 2009, 11:06

ik heb dat ook op de helft van de cyclus, gelukkig alleen niet zo heftig. Het is een korte steek waardoor je even stil moet staan en die dan weer overgaat. En dat terwijl ik de pil slik en dus eigenlijk helemaal geen eisprong zou moeten hebben. Toch doet mijn lijf precies wat zij zou moeten doen de hele cyclus lang dus ook van alle ongemakken heb ik last.
Als je hier zo heftig last van blijft houden zou ik zeker even naar een dokter gaan om het te laten controleren. Sterkte ermee!

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Berichtdoor tukkie » ma 26 april 2010, 22:30

Sinds ik gestopt ben met de pil kan ik het wel vernemen dat de eisprong plaats vond (nu ff niet wegens zwangerschap). Ook idd met pijnlijk steken in onderbuik maar meestal rechts, was eerst bang voor een blinde darm ontsteking.

vreemd dat ik toen ik aan de pil was dat nooit zo gevoeld heb

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Berichtdoor Inquisitively » ma 26 april 2010, 22:38

Da's niet zo vreemd; de pil remt namelijk de groei van een eicel, waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden.
Sommige zeer lichte pillen willen op dit punt nog wel eens verstek laten gaan, maar de meeste pillen sorteren dit effect.
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten