Sekstalk

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

m86
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 08 juni 2009, 10:03

Sekstalk

Berichtdoor m86 » ma 08 juni 2009, 10:09

Hey iedereen,

Ik wil me graag meer verdiepen in sekstalk. Woordenschat die je kan gebruiken tijdens het spel. Mijn seksuele woordenschat is beperkt :) Mijn partner houdt van streight-to-the-point.

Hebben jullie tips, sites, boeken, ... met seksueel getinte woorden, dialogen, ... ? Alles is welkom .

Groetjes !

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » ma 08 juni 2009, 11:36

Het is de inspiratie vh ogenblik, hoe geiler je bent hoe makkelijker de sekspraat eruit komt. Ik ben wel nieuwsgierig om te weten of daar ook al een website of boek over bestaat.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 08 juni 2009, 12:54

the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Enola
Berichten: 675
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 1:05

Berichtdoor Enola » ma 08 juni 2009, 17:32

http://www.askmen.com/dating/keywords/dirty-talk.html

wellicht meer voor de mannen maar ik zoek nog even verder...... :wink:

of deze:
http://revver.com/video/297061/entercou ... ing-dirty/
a dirty mind is a toy forever

superlieverdje
Berichten: 29
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 13:36
Locatie: België w-vl

Berichtdoor superlieverdje » ma 08 juni 2009, 21:21

|| Learn the best lesson: the heart, the soul, the passion ||

superlieverdje
Berichten: 29
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 13:36
Locatie: België w-vl

Berichtdoor superlieverdje » ma 08 juni 2009, 21:22

http://www.sexinfo101.com/as_talkingdirty102.shtml

in het engels ook maar vertalen kan je wel ;)
|| Learn the best lesson: the heart, the soul, the passion ||

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 08 juni 2009, 22:23

Fluister hem in zijn oor tijdens het zoenen/voorspel wat je gaat doen, wat je zou willen doen, wat je van hem zou wilen, wat je aan hebt (of niet aan hebt).

Hoe geiler het vrijen wordt, hoe ordinairder de talk mag worden vind ik.
Vertel hem hoe je hem straks gaat pijpen, wat je gaat doen of hoe je straks geneukt door hem wilt worden.

Ik ben niet zo van de synoniemen voor geslachtsdelen maa r mag graag vertellen wat ik straks ga doen, wat ik zie/voel of te horen krijgen wat hij zo gaat doen (soms heb ik een keuze) of wat hij ziet. Gewoon plat:o)
en hij zegt wat hij voelt en ik zie het of voel het ook, tjaaaaaaaaa dan werkt die dirtytalk extra!

Niks ingewikkelds dus hier maar gewoon zeggen wat er is te zien/te voelen of wat er gaat gebeuren.

ook leuk is tijdens een zachte vrijpartij te refereren aan een geile sexervaring, fluisterend in elkaars oor.
Beetje quasi onschuldig buiten aan het zoenen op het terras en onderwijl hele geile dingen fluisteren wat je straks gaat doen/wilt doen. (en dan proberen niet te kreunen door die herinnering cq gedachte).

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » ma 08 juni 2009, 23:06

Leuke topic.
Ik hoor mijn vriendje ook graag praten tijdens de sex over wat hij allemaal zo lekker vind.
Ik heb nooit zoveel tekst.t Dus ik lees mee!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 08 juni 2009, 23:21

Geen tekst hebben is geen probleem, niet iedereen is into dirty talk, toch?

Mijn lief deed er ook niet aan, ik weet niet beter en werd hooguit wat geremd in het begin omdat hij het niet praktiseerde. Maar ja, bloed kruipt waar het niet gaan kan he?
Nu is hij soms erger dan ik, mmmmmmm.

gewoon hardop zeggen wat je wilt, voelt, ziet, that's all:o)
Hoeven niet eens 'ordinaire' woorden te zijn, want geforceerd klinkt dat ook niet.

tulpje
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 05 september 2001, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor tulpje » do 11 juni 2009, 19:20

Hallo,

Ik zou het ook geweldig vinden om aan "sextalk" te doen. Mijn vriend horen zeggen wat hij allemaal met mij zou willen doen, of ik met hem.
Het probleem is echter dat hij van het super stille type is. Hij kan een hele vrijpartij volhouden zonder ook maar een woord te zeggen.
Dus ja nu hou ik meestal ook maar gewoon mijn mond, want het klink allemaal zo stom als er geen respons komt.
Maar ik vind het zoooooo frustrerend!
Dus reageer ik wat frustratie af door dit hier neer te pennen :(


Groetjes
Tulpje

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » do 11 juni 2009, 20:39

hahahaha.... ik zie het helemaal voor me, jullie met zijn tweeën vrijen:

'wat ben je stil'.
'wat ben je zelf stil'
'ja maar jij begon'
'niet, jij was eerst stil'
'maar waarom zeg je niks dan?'
'weet ik eigenlijk niet'
'oh....'
en toen ging het gewoon weer verder...

misschien moet je hem eens proberen meer uit de tent te lokken.. 'vind je het lekker schatje?' (off topic: waarom gebruik ik geen hoofdletters aan het begin van de zin?) En dan zegt ie misschien met een beetje mazzel zachtjes 'ja'.. en dan ga je hem steeds meer teasen met geile vragen stellen over wat jullie bij elkaar doen (use your imagination), totdat ie meer vertrouwen erin krijgt. En dan kun je proberen meer uit hem te krijgen (figuurlijk dan dan hè). Tijdens de seks zeg je dan op een uitdagende manier: 'zeg dat je het lekker vindt om me te BLEEP-en'. En als ie daarin mee gaat, doe je het vaker totdat hij het uit zichzelf gaat zeggen (moet je hem misschien wel op wijzen dat je het geil vindt als hij dat doet). En anders een stapje terug. Maar hij moet er vertrouwen in krijgen.

Tenzij hij het zelf echt helemaal niet geil vindt om dirty talk te gebruiken, maar dat betwijfel ik. Kun je altijd aan hem vragen of dat zo is.

Succes,

Dr. Phuzz

Jolie
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:28
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jolie » zo 05 juli 2009, 17:07

Bij mij is het ook hoe geiler ik ben, hoe meer sextalk ik eruit gooi, heeerlijk vindt ik dat, ook een beetje uiting geven van mijn gevoel.... en mijn vriend raakt er zeer opgewonden van, dus het werkt aan twee kanten.
Soms doen we het tegen elkaar nog voor dat we begonnen zijn, een beetje op de manier die Suzette beschrijft, nou dan kunnen de kleren al gauw genoeg in het rond vliegen.
Om je partner te pesten is het ook leuk, zit je in een chique restaurant of een bioscoop en fluister hem dan in zijn oor wat je straks allemaal met hem wil doen, vertel erbij dat je geen slipje aan hebt en dan wat jij wil dat hij met jouw doet.... zal niet lang duren voor je terug naar huis gaat.

Sanderr
Berichten: 8
Lid geworden op: za 05 september 2009, 16:39

sextalk

Berichtdoor Sanderr » za 05 september 2009, 18:03

Ja! Sextalk is leuk, om te doen en naar te luisteren. Dingen die je normaal niet tegen je partner zegt kunnen in het heetst van de strijd ineens wel. En vol overtuiging.
Een handjob is heerlijk, maar pas met sextalk komt het orgasme bijvoorbeeld. Goed oefenen, plezier gegarandeerd.

Vrijgevochten
Berichten: 8
Lid geworden op: za 12 september 2009, 15:36
Locatie: Spijkenisse

(voor)lezen

Berichtdoor Vrijgevochten » zo 13 september 2009, 23:34

Waar ik veel dirty talk van heb geleerd: erotische verhalen lezen. Er is zelfs een maandelijks boekje met die titel, bij de Bruna of Christine Le Duc. Ook lekker om voor te lezen :-)
Lust for life

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Re: (voor)lezen

Berichtdoor Fuzz » zo 13 september 2009, 23:54

Er is zelfs een maandelijks boekje met die titel, bij de Bruna of Christine Le Duc. Ook lekker om voor te lezen :-)
Nijntje zegt: oh wat een mooie stevige wortel!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten