...en toen kleedde ze zich uit en dacht je...ahhhhhh

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » zo 22 april 2007, 22:00

Hier ook één die aardig aan de maat is.
En ben het wel een beetje met je eens hoor Becs.
Máár aan de andere kant!
Zulke uitspraken zeggen meer over degene zelf dan over de Rubens vrouwen hoor. :wink:
Gelukkig zijn er nog tig mannen die ons wél mooi vinden, en verder kijken dan hun neus lang is. Hoe de binnenkant is. Hoe mooi ook die vrouwen kunnen zijn.... of niet, maar dat komt bij iedere maat voor! :wink:

Zulke mensen zijn me eigenlijk niet eens praat waardig. Als je zo over je medemens denkt.... pfffff.

En ja hoor, mensen kunnen mij ook raken, goed zelfs. Maar deze dingen, nee, daar kan ik toch wel boven staan. Ja, zelfs met 3 getalletjes op de weegschaal :lol: (die wel steeds minder aan het worden zijn!!!!)

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 22 april 2007, 22:21

Op zich vind ik het niet aardig om turn-offs te melden omdat ik toch echt verder probeer te kijken dat uiterlijkheden. Maar goed, deze wil ik wel delen omdat hij ruim over mijn grens is gegaan.

Ik belande in bed met deze man en ik was nog enthousiast aan het zoenen maar dat werd met de minuut minder. Meneer kreunde namelijk en krioelde met zijn hele lichaam tijdens het zoenen. Alsof hij jaren geen sex meer had gehad of als een uitgedroogd iemand die ene oase vind [vond het behoorlijk irritant].
Hij wilde ook vooral dat ik mijn handen in zijn kruis deed en ach ik ben de beroerdste niet :wink: maar ik schrok toch wel van zijn wat vreemde penis vorm. Klein en het kopje leek wel een kopje van een hamer. Maar het was een lieve jongen en we hadden het best gezellig.
Werd echter niet opgewonden en het bleef ook bij het zoenen en voelen. Kende hem toch nog maar een paar uur dus best netjes van me :wink: .

Met hem afgesproken dat ons contact ongedwongen zou zijn [al voor ik met hem in bed stapte] en dat er vooral niets moest. Ik zou nog een keer naar hem gaan en dan gingen we samen stappen want dat konden we wel goed samen.
Kreeg aansluitend dagelijks sms-jes, msn en mailberichten en bellen deed hij ook nog meer dan mijn moeder. Steeds maar weer gezegd dat het samen stappen wel een keer kwam en ik niet weken van te voren iets vast leg maar meneer bleef opdringen. Bleef vriendelijk doch duidelijk uitleggen dat het zo bij mij niet werkte tot bij hem de maat vol was en hij mij ging dwingen dreigen etc.
Hij bleef mij maanden irriteren en toen heb ik hem een keer toegefluisterd dat als hij mij niet als de donder met rust zou laten ik een spandoek in zijn dorp op ging hangen om te vertellen dat hij de kleinste pik van het dorp had [ik was :twisted:] en sindsdien heb ik geen last meer van hem :oops: 8) [was gewoon nodig].
Dat was buiten zijn geslacht de grootste afknapper van mijn leven.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » zo 22 april 2007, 23:55

Ik had een tijdje geleden een one night stand met een behoorlijk lekker ding. Had m zelf versierd en ik dacht nouu dat lijkt me nou echt een lekker ding. Toen ik bij hem thuis was en hij me dus zoende had ik de 1e afknapper al. Hij zoende echt verschrikkelijk ik had echt moeite ermee.. Het was niet zacht en rustig maar heel moeilijk en stom. Hij opende eerst zijn mond ipv andersom.. Heel raar enja als de zoen al niet lekker is dan hoop ik dat de seks dat wel is..

Maar nee ik maak best wel een beetje geluid maar hij overtrof me echt. En hij zat heel de tijd: OOooww shiiit, ooooow shiiiiitt!! Nou ik wist niet wat ik meemaakte en vond t verschrikkelijk. Daarnaast voelde ik hem gewoon niet hij was echt heel dun en klein geschapen.. En hij had de beste seks van zijn leven zogenaamd..

Toen ik naar huis was gegaan was ik toch een beetje teleurgesteld. Het klikte enorm maar op seksgebied was ik erg afgeknapt.. En ik zie hem nu ook niet meer als DE MAN ofzo..
Ja dit was echt een bijzondere ervaring haha!

Plupke
Berichten: 47
Lid geworden op: do 19 april 2007, 17:11
Locatie: Roosendaal

Berichtdoor Plupke » ma 23 april 2007, 10:05

Mijn grootste turn-on is wanneer ik mijn vriend in een strakke zwarte boxer zie lopen. rrrrrrhhh..

Mijn grootste turn-off was toch een one-night stand die tekeer ging als een konijntje en achteraf vroeg of ik net zo genoten had als hij...
Nee... Maar ik was wel zo eerlijk om te vertellen wat hij nou fout deed.
Ik weet niet of hij er iets aan gehad heeft.. Maar ik hoop het wel voor de vrouw die na mij kwam...
Als het donker wordt, zijn alle katten luipaarden.

drbrik
Berichten: 20
Lid geworden op: do 19 april 2007, 14:19
Locatie: Beek (ambtenaar)

Berichtdoor drbrik » di 24 april 2007, 12:40

mijn grootste turn-off was na een super bed-avontuurtje was een one-night stand maar ja overdrijven kent ook een grens we zijn allebei klaar mevrouw glipt uit bed ff naar de wc als ze trug komt zegt ze niks maar begint ze haar kleren aan te doen zegt dat ze genoten heeft geeft me een kus en is de deur uit!

En ik maar mijn best doen met voorspel enz enz. had nog een lekker flesje wijn klaarliggen om nog met een goed glas wijn wat na te babbelen die heb ik me maar uit frustratie alleen leeg geleuterd!
sex verleer je nooit, maar dat aanleren das een ander verhaal

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 24 april 2007, 13:22

Soms .. heel soms zijn er geen woorden voor zo`n ervaring..


Maar dat zal in dit geval wel niet zo geweest zijn....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

ScorpioBabe
Berichten: 24
Lid geworden op: di 15 mei 2007, 20:01
Locatie: Arnhem

Berichtdoor ScorpioBabe » di 15 mei 2007, 23:28

Leuk topic dit! Na hem helemaal gelezen hebben gooi ik er ook maar eens wat in!
Turn-off
Nadat hij en ik elkaar al een tijdje op hadden zitten geilen; waarin hij vertelde dat hij het zo ongelooflijk lekker vond om een vrouw te likken en haar clitoris te behagen, en ook overkwam als eenheel ervaren man daarin, belandden we in bed. Hij naar beneden :shock: tjees; Het is geen deurbel! en als ie hem dan ook nog eens vond pfffffffff ; zijn plafond mocht ook wel eens gewit worden trouwens :twisted:

Turn-on
vanaf dag 1 klikte het enorm met hem! Wat een lol hadden we samen! meer ook eigenlijk niet; maar na wat uitdagen kwam hij een dvd-tje kijken bij me van het een kwam het ander en toen ik zijn kruis voelde wist ik dat dit een blijvertje werd :lol:

lady Saffrane
Berichten: 86
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 0:02
Locatie: een creatieve dame in de grote stad;-)

Berichtdoor lady Saffrane » wo 16 mei 2007, 0:22

mega-Turnoff:
Jungles okselhaar, ggggrrrriezellls en vooral als het dan ook nog niet fris ruikt, ga ik echt over mijn nek. En daarbij nog een bom-veld puistjes op de borst, dan weet ik echt niet hoe snel ik moet maken dat ik wegkom :shock: :shock:

Deze combinatie is de allergrootste turnoff geweest ooit. De arme jongen kon er ook niks aan doen maar ik ben echt mega afgeknapt hierop.

Een week later op een feestje werd er house gedraaid, en ik vertelde hem overeen zoen-avontuurtje in een van de meest bekende disco's van de hoofdstad, doet ie alsof ik een hoer ben... :evil: De maat was voor mij toen echt vol en de sfeer voor altijd echt verpest!!!!!!!

Sowieso vind ik okselhaar niet echt opwindend of aantrekkelijk!
Kijk ik scheer mijn oksels ook dus vind ik het normaal dat de man dat ook voor mij doet, zeker als ie zijn geslachtsdeel doet, neem dan gelijk je oksels mee :wink: dat ziet er wel zo fris uit, dus goeie tip heren, en nee ik vind het geil en zeker niet minder mannelijk, integendeel. Gewoon goed verzorgd :wink:

~~~~

De grootste opwinder:
Die leren broek van mijn (ex)vriend, mmmmmm, gewoon een simpel zwart levis-model... KWIJL!!!!
De hele avond elkaar zitten opgeilen en na de party echt heftige sex hebben, foto's maken van elkaar, wauw dat is toch een van de meest memorabele nachten geworden... 8)

groetjs Lady Saffrane
Laatst gewijzigd door lady Saffrane op wo 16 mei 2007, 0:48, 1 keer totaal gewijzigd.

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » wo 16 mei 2007, 0:38

Toen dacht ik Arghhhhhhhhhhhhh,

Leuke vent ontmoet, nu al een aantal jaartjes geleden, vlotte babbel, lekker lijf. Alles ging goed, het voorspel, was toppie, tot het moment supreme, ging hij over zijn ex lullen hoe zij het deed.
Als mijn haar nou blond was geweest en ik andere lingerie had gedragen, was het helemaal top voor hem geweest! Of ik ook mijn benen in mijn nek kon leggen en de woorden wou zeggen die zij altijd zei, kon er maar twee bedenken, snel wegwezen!
Bleek later dat hij topsex met mij gehad had, duh?
Had zeker een top ex gehad.

goudsterretje
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 14:27

Berichtdoor goudsterretje » wo 16 mei 2007, 14:26

Toch ook maar even reageren, heb al erg moeten lachen om dit topic...

Turn on:
Bij mannen toch wel borsthaar. Schijnbaar is het heel erg uit, maar ik vind het heerlijk. Lekker tegen zijn zachte borst aanliggen, en een beetje door zn borsthaar kroelen...

Turn off:
Na de allereerste zoen, helemaal verliefd, begon deze vent erover dat ie toch wel erg graag gepijpt wilde worden. En wel snel. Nou ben ik iemand die altijd even moet wennen aan een (nieuwe) piemel haha, en moet er ook echt voor in de mood zijn, dus dit was in dit prille stadium wel een beetje een turn-off... Relatie heeft ook niet lang geduurd, maar dat had ook andere redenen :D

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » di 19 juni 2007, 20:27

Al deze verhalen lezen is veeeeeel leuker dan werken gnagna :twisted:

Turn on:Lieve man die toch stout is zonder dat het ordie wordt.

Turn off: Ik woon in de buurt van de nieuwmarkt en had na een avondje foute kroegen, een jongen mee genomen. Alles leuk en aardig Tot dat hij aan me vroeg hoeveel ik koste!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » di 19 juni 2007, 20:28

kostte bedoel ik. Mensen wen er maar alvast aan ik ben zo dyslectisch als het maar kan......

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » di 19 juni 2007, 21:15

OMG, die post van hierboven.... :shock: :lol: :lol:

Heb al goed gelachen.

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » di 19 juni 2007, 21:19

OMG? wat betekend dat?

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » di 19 juni 2007, 21:22

Oh My God????

dacht ik
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten