Seks zonder condoom

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » wo 12 juli 2006, 22:24

Denk je nog wel aan het condoom, Ezoko?

Pure - on-topic! :D :wink:
Goede vraag! De angst voor het oplopen van een venerische ziekte zit er bij mij zo diep in dat het gebruik van condooms bijna instinctief is geworden.

Slechts twee keer in mijn leven heb ik zonder condoom geneukt. De eerste keer was ik nog jong en dwaas, en niemand had toen nog van aids gehoord, dus dat telt niet ;-).

De tweede keer had ik beter moeten weten; ik zat erin voor ik er erg in had. Maar halverwege kreeg ik een vlaag van verstandsverheldering, dus toen heb ik mijn piemel snel uit haar teruggetrokken om er een rubbertje om te doen.

Dat vond ze geloof ik maar zo-zo; misschien vatte ze het als een blijk van wantrouwen op, maar in dit geval was het bedrijven van sex zonder condoom - ik schaam me het te moeten bekennen - absoluut onverantwoordelijk. Het geval wil namelijk dat de dame in kwestie zich liggende staande hield; met andere woorden, ze verdiende haar brood als prostituée, en was dus uiterst onprofessioneel bezig door zich zonder condoom door een klant te laten naaien.

Oei, dit zal Latina's vooroordelen over vieze hoeren wel bevestigen, maar de waarheid mag niet verbloemd worden, en dit was een speciaal geval waarin een aanvankelijk zuiver zakelijke relatie enigszins uit de hand was gelopen.

Gelukkig maakte ze enige tijd later ruzie met me en vertelde me dat ze me nooit meer wilde zien, en hoewel ik daar aanvankelijk wel wat van baalde, is het zo achteraf gezien waarschijnlijk toch het beste.

Een paar weken later was ze vertrokken, maar een jaar later was ze weer terug. Kennelijk was alles toen weer vergeten en vergeven want ze vroeg of ik nog kwaad op haar was (terwijl zij nota bene kwaad op mij was geworden ;-)). Daarna ben ik nog een paar keer als klant bij haar geweest, maar een ezel stoot zich in het gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen, dus heb ik die keren een gepaste afstand bewaard ;-).

Goh, ik zit vanavond wel op mijn praatstoel, zeg, terwijl ik eigenlijk wel belangrijkere dingen te doen heb! Maar goed, dit verhaal is dus een mooi voorbeeld van hoe het superieure logische brein van de man met wat testosteron tot dat van een bronstig mannetjesdier kan worden gereduceerd. ;-)

Maar onder normale omstandigheden gedraag ik me heus uiterst rationeel, echt waar! ;-)

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » do 13 juli 2006, 0:19

Als ik dan geen kracht meer heb om me tegen jouw logica te verdedigen, dan kan ik je altijd nog verleiden. :wink:
Fantastisch! Helemaal waar in deze context. Ik moest zo lachen toen ik dit las. :lol:

Zoen @ Lux

Lux

Berichtdoor Lux » do 13 juli 2006, 0:22

***
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 0:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Lux

Berichtdoor Lux » do 13 juli 2006, 0:45

***
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 0:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » do 13 juli 2006, 1:07

Als ik dan geen kracht meer heb om me tegen jouw logica te verdedigen, dan kan ik je altijd nog verleiden. :wink:
Achilles had zijn achilleshiel, Siegfried had een kwetsbare plek bij zijn schouders, en voor Superman is kryptoniet dodelijk.

Kennelijk moet elke held een zwakke plek hebben. :(

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » do 13 juli 2006, 1:29

En een zoen voor Ezoko, niet te vergeten (op een door hem te bepalen plek) :wink:

Welterusten, kus, Lux
Jasses, het knuffeluurtje is blijkbaar aangebroken!

Ik had van Jura trouwens meer steun verwacht. Mannen moeten elkaar steunen, anders redden we het niet!

Wist je dat ze er kortgeleden in geslaagd zijn bij muizen kunstmatig sperma van stamcellen te maken? Natuurlijk zijn het weer mannen die dat voor elkaar gekregen hebben; over het graven van je eigen graf gesproken, wat een stelletje eikels!

Lux

Berichtdoor Lux » do 13 juli 2006, 7:50

***
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 1:24, 1 keer totaal gewijzigd.

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » do 13 juli 2006, 8:29

En een zoen voor Ezoko, niet te vergeten (op een door hem te bepalen plek) :wink:

Welterusten, kus, Lux
Jasses, het knuffeluurtje is blijkbaar aangebroken!
Ik had hier toch iets anders op gereageerd, het is dat ik al was gaan slapen :)
Ik had van Jura trouwens meer steun verwacht. Mannen moeten elkaar steunen, anders redden we het niet!
Je hebt gelijk en zeker hier, echter met zo'n schaak-mat uitspraak kan ik moeilijk anders dan de meerdere in Lux te erkennen.. ;)

Goed, weer terug on topic. Ik zou alleen even niet weten hoe..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten