Wel seks, geen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » do 05 maart 2009, 23:02

Wat een wijze woorden ..
En ik ben het, met mijn gebruikelijke kritische blik, nog met je eens ook!
Erg mooi verwoord!
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Sannetje » vr 06 maart 2009, 0:18

In het afgelopen jaar ben ik met 5 vrouwen naar bed geweest. En bij geen een had ik echt het gevoel van 'zo, dit was super'. De een was toch niet aantrekkelijk genoeg, de ander was te onzeker'. Ik heb dan met iemand seks terwijl ik het niet bevredigend vind. Ik wijs de persoon af en dat wil ik eigenlijk niet (hoewel ik dat niet laat merken). Omdat ik op een bepaalde manier zie dat ieder mens schoonheid in zich heeft en die erkenning verdient. Maar het lukt me op zo'n moment niet. Ik voel me er onprettig door en wil het liefst er vandoor. Maar ik wil die ander er niet mee kwetsen, want het kan voor veel mensen gewoon een vreselijke deuk voor het ego betekenen. Daarnaast is er de angst dat een vrouw meer verlangt, terwijl ik daar niet aan kan en wil voldoen.
Ik denk dat je hiermee jezelf en ook die vrouwen te kort doet. Je gaat door met iets waar je je eigenlijk niet goed bij voelt, omdat je de ander niet wil kwetsen. Maar gaat hiermee over je eigen grenzen, en je bent niet meer eerlijk. Je geeft de erkenning aan de ander door er eerlijk tegen te zijn, en aan te geven wanneer het niet meer gaat, en waarom. Tuurlijk snap ik ook wel dat dit een mooi theorietje is maar dat t wat anders is als je halfnaakt midden in de nacht ergens in een bed belandt bent... Misschien toch een idee om een beetje langer te wachten met in dat bed te duiken??

Sannetje - ervaringsdeskundige in t doorgaan en in t stoppen :?
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 06 maart 2009, 1:14

Sannetje, ik weet nog niet zo of ik iemand anders dan mezelf tekort doe. De vrouwen krijgen hun portie wel hoor ;), alleen blijft het meestal bij 1 keer. Ik maak het misschien ook iets erger dan het is. In twee gevallen voelde ik echt tijdens de seks mij niet helemaal op mijn gemak, door verschillende omstandigheden. En dat had ik eigenlijk ook nooit kunnen weten, zonder die seks te hebben. Misschien doe ik mezelf tekort, maar ik ben aan het ontdekken en dat neem ik dan maar voor lief.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » vr 06 maart 2009, 22:15

Vergis je niet, ik ben iemand die wel degelijk bezig is met het genot van de vrouw. Je opmerking is overigens wel nuttig, want het brengt weer een beetje orde aan in mijn verwarring:
Ik doelde niet op het genot van de vrouw, en al zeker niet over sex. Ik doelde op jouw genieten.

Dat is wat ik mis in al je verhalen, het genieten van het moment en van de vrouw. Zowel bij wat je vertelt over het jagen als later in bed. Vind je vrouwen eigenlijk wel leuk? Vind je sex eigenlijk wel lekker? Of wil je vooral de bevestiging dat jíj geweldig lekker bent?

Overigens… om toch op het sexuele te komen. Ergens klink je eh... ik zou bijna zeggen arrogant hoe je vertelt over hoeveel genot je de dames geeft. Voor mij zit genot niet in de eerste plaats of iemand fysiek de juiste techniek beheerst om een paar orgasmes te veroorzaken, maar of iemand van míj geniet.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 06 maart 2009, 23:25


Ik doelde niet op het genot van de vrouw, en al zeker niet over sex. Ik doelde op jouw genieten.

Dat is wat ik mis in al je verhalen, het genieten van het moment en van de vrouw. Zowel bij wat je vertelt over het jagen als later in bed. Vind je vrouwen eigenlijk wel leuk? Vind je sex eigenlijk wel lekker? Of wil je vooral de bevestiging dat jíj geweldig lekker bent?

Overigens… om toch op het sexuele te komen. Ergens klink je eh... ik zou bijna zeggen arrogant hoe je vertelt over hoeveel genot je de dames geeft. Voor mij zit genot niet in de eerste plaats of iemand fysiek de juiste techniek beheerst om een paar orgasmes te veroorzaken, maar of iemand van míj geniet.

Je vragen zijn nogal algemeen :-) Van een vrouw die onzeker en verstijfd op bed ligt kan ik niet echt genieten. Maar van een vrouw die zich helemaal laat gaan wel degelijk.

Mijn opmerking was niet arrogant bedoeld, ik wilde slechts aangeven dat ik de vrouwen volgens mij niet tekort doe. Als een vrouw je achteraf laat weten dat ze genoten heeft van je, dan heb je haar volgens mij niet tekort gedaan.

Op een bepaalde manier geniet ik ook wel van een vrouw en haar genot. Maar als het niet helemaal goed voelt, rijzen er twijfels die het in de war schoppen.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 12 september 2009, 17:45

Well, bijna een jaar verder... even de rekening opmaken. Heb sindsdien niet stilgezeten haha... Vrijgezel zijn bevalt nog steeds prima, en heb redelijk wat gescharreld. :D

Maarrrr..... alleen via internet dates :(

Ik ben wel een heel stuk zelfverzekerder geworden tijdens het uitgaan, maar dat ene drempeltje, het is best hoog! Ik raak helemaal in de war op het moment suprême: vindt ze mij wel leuk? Is die gast die als een orang oetan zo om haar heen danst niet haar vriendje? (heb niets tegen orang oetans, laat ik dat voorop stellen) Wat is mijn strategie? Wat doe ik als ze een IQ van 12 heeft? En hmmm, haar vriendin is misschien eigenlijk wel net zo leuk. DILLEMA'S en verwarring.
We zijn weer een jaar verder, hoera! :) Gelukkig gaat het met de verwarring een stuk beter. Heb daar dus veel minder last van nu. Maak oogcontact met vrouwen, en we lachen naar elkaar. Soms spreek ik er eentje aan. Heb een tijdje geleden de hele nacht met eentje salsa gedanst (nouja.. zij deed salsa, ik stond op haar voeten). Gisteren ook nog een leuke meid aangesproken en even gedanst totdat ze door haar vriendinnen werd meegesleurd. Soms is het gewoon leuk om eventjes bij iemand te dansen en dans je weer verder.

En toch blijft het ook wel wat problematisch. Dan denk ik 'ha, die vind ik wel leuk..'. Probeer ik oogcontact te maken met een glimlach erbij. De ene keer gaat dat goed, de andere keer niet. Dan blijft er soms wel oogcontact plaatsvinden en dan ga ik bij haar in de buurt dansen. In mijn beleving draait ze dan af en toe een beetje naar me toe en gaat vaak ook wat uitbundiger dansen, maar ik krijg geen oogcontact. Geen glimlach. Ze draait nooit helemaal naar me toe. Ik weet niet wat het betekent en wat ik er mee moet. Is ze wel geïnteresseerd maar onzeker omdat ik zelf wellicht niet duidelijk genoeg laat merken dat ik met haar zou willen dansen. Of is ze eigenlijk toch helemaal niet geïnteresseerd. Concrete vraag: wat doe je dan in godsnaam?

Fuzz ~ die afgelopen nacht ook gepaaldanst heeft en nu een enorme blauwe plek, maar de dames waren wel impressed.. ikzelf trouwens ook :lol:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 12 september 2009, 18:20

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 14:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 12 september 2009, 18:24

Fuzz houdt ook wel van duidelijkheid :lol: Eh ja, erop afstappen en vragen heb ik ook wel gedacht.. maar ze is naar me toegekeerd dus dat vind ik al lastig. En bovendien kun je ook niet gewoon zeggen van 'hey, vind je me nou eigenlijk wel leuk of niet?'. Mja, misschien gewoon 'hoi, wie ben jij?'. Maar dat voelt zo suffig...

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 12 september 2009, 18:31

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 12 september 2009, 19:07

Klopt, ik denk veeeeel te veel na. Het is trouwens al een stuk minder van vroeger, maar er zijn nog wat leerpuntjes :P

Gisteren sprak ik een meisje aan over de volgorde waarin je zout-tequila-citroen moest nemen, toen zij een andere volgorde had dan ik. Dat is dan wel weer een grappig aanknopingspunt. Maar als je op de dansvloer staat en niets van iemand weet is een openingszin heel moeilijk. Want de beste binnenkomer is inderdaad gewoon spontaan, geen standaard one-liner.

Maarja, eigenlijk zou ik ook gewoon beter die lichaamstaal willen begrijpen. Want dan weet je al van te voren of je moeite moet doen :)

PS

Ik vraag me ook erg af hoe ik aan de blauwe plek kom. :) Ik werd er vanochtend ineens op geattendeerd. Maar vermoedelijk door het paaldansen.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 12 september 2009, 19:17

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 12 september 2009, 20:41

Die blauwe plek zit op de binnenkant van mijn bovenarm. Dacht je dat ie misschien ergens in mijn kruis zat door de paal? :P

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 12 september 2009, 20:44

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » vr 19 februari 2010, 16:26

Tip: Doe alsof de vrouw een mens is, compleet met hersens en zo. Humor helpt je een heel eind op weg.
Meeste vrouwen knappen ongelooflijk af op ingestudeerd of wanhopig gedoe.
Wees jezelf en heb een beetje lef, het ergste is dat je nee hoort en daar ga je dus NIET dood aan.
En als een vrouw als een dood vogeltje met je in bed ligt geef je haar een kop koffie, een knuffel en zet je haar de deur uit.
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 19 maart 2010, 20:07

Doen alsof een vrouw een mens is? :shock:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten