Gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Gangbang

Berichtdoor Peter50 » wo 11 september 2013, 21:56

Ja ze heeft een relatie, en dat is niet met de gigolo, dus er spelen 2 mensen een rol in haar leven.

Als ze een gb zou doen dan zou ze dat alleen voor zich zien onder begeleiding van iemand... nu zou ze gaan voor haar gigolo.

Daarnaast begrijp ik dat haar keuze voor zo nu en dan een betaalde vent komt door haar situatie, ze zou een losse vent kunnen zoeken... maar dan loopt ze het risico van evt emoties... op deze manier lees ik haar uitleg....
En ze is een gebonden vrouw en ze kan nooit 's avonds.
  Echte liefde is niet blind.

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » wo 11 september 2013, 22:24

ikwilgenieten, ik wil hier niet bespreken hoe ik het voor elkaar krijg of waar je terecht kan. Ik denk dat er hier op het forum zat mensen zijn die je wel kunnen bijpraten, of misschien kan je zelf een topic starten?
Maar ga alsjeblieft niet weg, ik ben juist blij dat er dus blijkbaar nog een vrouw is die zich in mij kan vinden! :D8

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor Thomas_K » wo 11 september 2013, 22:32

En ze is een gebonden vrouw en ze kan nooit 's avonds.
Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan....

Maar nu zie ik het voor me. Beklemmend... En de klok tikt. Hij schept nog wat aardappelen op en zij durft hem niets van haar gedachten en verlangens te vertellen. Ze wil uitschreeuwen: "Ik wil genieten!", maar ze doet het niet. Ze schenkt hem z'n thee in. Morgen wordt het anders, neemt ze zich voor. Dan gaat ze hem zeggen dat ze een gangbang zou willen ervaren, dat ze zich op en top vrouw zou willen voelen. Alles liever dan weer zo'n dag. Maar ook de volgende dag heeft ze de moed niet. En toch, er gaan dingen veranderen.

Het lijkt wel een boek of een film.

Heeft Peter een punt?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » wo 11 september 2013, 23:01

En ze is een gebonden vrouw en ze kan nooit 's avonds.
Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan....

Maar nu zie ik het voor me. Beklemmend... En de klok tikt. Hij schept nog wat aardappelen op en zij durft hem niets van haar gedachten en verlangens te vertellen. Ze wil uitschreeuwen: "Ik wil genieten!", maar ze doet het niet. Ze schenkt hem z'n thee in. Morgen wordt het anders, neemt ze zich voor. Dan gaat ze hem zeggen dat ze een gangbang zou willen ervaren, dat ze zich op en top vrouw zou willen voelen. Alles liever dan weer zo'n dag. Maar ook de volgende dag heeft ze de moed niet. En toch, er gaan dingen veranderen.

Het lijkt wel een boek of een film.

Heeft Peter een punt?
En wat nou als ze wel haar verlangens heeft uitgesproken? En om wat voor reden dan ook hij niet wil of kan meevoelen/meedenken?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » do 12 september 2013, 10:20

Morgen is het weer zover... de aanloop er naartoe is ondraaglijk opwindend. Ik voel me op een of andere geile manier trots dat ik me weer ga laten neuken door zoveel man, en ik vind het zo fijn dat ik dat met jullie kan delen, bij gebrek aan een partner :D7
Ik word aangetrokken door het feit dat er mannen zijn die me graag zien genieten, die niets liever willen dan me hard te neuken en me genomen te zien worden, tot ik volledig uitgeteld en sufgeneukt naar huis ga... Mag ik aan jullie denken?
:D33

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gangbang

Berichtdoor ikwilgenieten » do 12 september 2013, 11:19

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op za 07 maart 2015, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » do 12 september 2013, 12:21

Fijn dat je er nog bent, ikwil...
Weet je wat het is, ik ben van mening dat mensen met een partner, of het nou je man of een gigolo is, het wat sex betreft gemakkelijker hebben. In mijn ogen heb je dan ongelooflijk meer mogelijkheden om wat sex betreft je vleugels uit te slaan.
Het is al moeilijk genoeg om een man te vinden die me bevalt laat staan een partner... die me dat zou laten doen.

Zo laat hij me zien dat wat ik ook doe dat ik toch van hem blijf en hij toch van mij, dat ik hem trots maak door me door zoveel man te laten neuken omdat hij weet dat mijn kutje dat nodig heeft... :D8

Ik zou wel willen weten wat er in jou omgaat.

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gangbang

Berichtdoor ikwilgenieten » do 12 september 2013, 13:37

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op zo 22 februari 2015, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Gangbang

Berichtdoor LittleMonkey » do 12 september 2013, 13:58

off topic: je kunt jezelf niet verwijderen ;)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gangbang

Berichtdoor ikwilgenieten » do 12 september 2013, 14:00

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op zo 22 februari 2015, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » do 12 september 2013, 15:34

Ik heb ook gemerkt dat het gras altijd groener is aan de overkant, maar wat jij vertelt lijkt me toch ook erg lastig, ondanks dat je een partner hebt, zo zie je maar weer.
Ik ben dan ook best benieuwd geworden...

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gangbang

Berichtdoor ikwilgenieten » do 12 september 2013, 17:02

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op zo 22 februari 2015, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

bullet
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 juli 2013, 8:00

Re: Gangbang

Berichtdoor bullet » vr 13 september 2013, 8:34

Helaas heb ik zo'n vrouw als jou na mijn ex nooit meer gevonden Groentje..
Ik had een ex en die was net zo geil als jou en we gingen niet alleen naar zulke kamertjes met een matras, we gingen ook regelmatig met ze 2en naar het bos of dergelijke om daar gruwelijk te gaan neuken, terwijl we bezig waren kwamen er onbekende mannen langs die uiteindelijk meekwamen doen en zo creëerden we een gangbang met onbekende ongelofelijk geil, om haar dan helemaal suf geneukt te zien worden en dat ze aan het eind helemaal van voor en achter volgespoten was!

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » vr 13 september 2013, 19:50

Tja wat kan ik zeggen? Ik heb me vanmiddag drie uur lang laten neuken door 5 man...

Ik hoor ze van alles zeggen... dat ik best trots mag zijn omdat ik me zo goed en braaf laat neuken...
Dat ze blij zijn dat ik er ben omdat ik een goed kutje heb om te naaien.

Op een gegeven moment als ik op het matras op mijn zij lig te zoenen met een man en een andere man me van achteren begint neuken, besef ik ineens hoe ik eruit moet zien. :D8
Ik kreun dat ik me net een hoertje voel. De man die me neukt begint daarop in mijn oor te hijgen: dat ben je toch ook, een geil hoertje, is toch goed, zo'n lekker kutje moet toch ook geneukt worden door zoveel mogelijk man....?
Ik schaam me om het te zeggen... maar ik kon alleen nog maar "ja" kreunen...

Zucht. Ik ben kapot maar voldaan :D33
Laatst gewijzigd door groentje op za 14 september 2013, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Gangbang

Berichtdoor konijn » za 14 september 2013, 8:09

@groentje

Klinkt erg goed. Ik lees je bijdragen altijd met genoegen

@ikwilgenieten

Geniet ze


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 31 gasten