Seks met turkse man

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Arm kind, 16 lentes zo pril... en verder geen commentaar.

Berichtdoor thisWaltz » di 19 september 2006, 11:15

Ook in Japan is/was de positie van de vrouw niet zo gunstig. Maar in die landen hangt men geen 16 jarige meid op wegens onzedige feiten ttz verkrachting door gevangenisbewaarders :
http://www.youtube.com/watch?v=tHqnSe3EqpA&eurl=

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Re: Geschiedenisles

Berichtdoor Tweety79 » di 19 september 2006, 11:28

bij mijn weten ging de Islam vanaf de 7de eeuw tot 1492 tot aan het Noorden van Spanje.
De herislamisering in onze contreien is begonnen met het naar hier halen van gastarbeiders begin de jaren 60.
Waarom ik het niet zo voor die godsdienst heb: twee maten en twee gewichten. Een maat die de mannen in een machtspositie plaatst ten opzichte van de vrouwen. De geschriften worden verdraait naarmate het de mannen uitkomt, maar o, wee als de vrouwen over de schreef gaan.
Hij is eigenlijk een nederlander heeft dus een nl paspoort.
Maar goed ik begrijp het helemaal kijk naar die 2 kinderen die in syrië op de ambasade zitten daar hoor je trouwens nu weer even niets van, dat de regering niets doet. Oja we hebben een Kl*%#te regering

Ok het weekend is voorbij.
Er hing al een tijdje een sexuele spanning tussen hem en mij en ja zaterdag is het dan gebeurt.
Ik moet zeggen dat het niet super was maar het was zeker niet slecht en voor herhaling vatbaar!.

Ik begrijp dat iedereen anders is ja hallo ik wil niet hetzelfde zijn als mijn buurvrouw :shock: maar ja het is net zoiets als met donkere mannen snap je die hebben (volgens zeggen) een grote penis.
Ik wilde wel weten wat de turkse man dan zou hebben niet qua penis maar gewoon in bed snap je!

En de discussie die hier is aangewaaid begrijp ik wel maar goed iedereen denkt er anders over.

Groetjes Tweety

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » di 19 september 2006, 19:42

[quote="Peter53"]Reactie op het laatste bericht van Zij

"De boodschap van mijn bijdrage is niet echt doorgekomen vrees ik "


Je boodschap is prima doorgekomen, maar ..........................................quote]

Mijn boodschap was eigenlijk dat er zoveel gemaard wordt hier. Ik snap dat gewoon niet. Het maaren, stel datten enzo.
Ik leef vanuit intuïtie daarom snap ik dat gewoon niet MAAR het mag wel hoor. Ieders menig is waardevol :)

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » di 19 september 2006, 20:00

dat bedoelde ik precies thiswaltz

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » di 19 september 2006, 21:57

het eigenaardige is alleen, dat dat wat jou betreft blijkbaar niet opgaat in b.v. latijns-amerika, waar vrouwen een heel slechte positie hebben en toch over het algemeen niet islamitisch zijn... of wat dacht je van china?

'patriarchaat' is the name of the game - niet: geloof.
Dat is het argument van "Maar Jantje doet het ook!" Als ik aanschop tegen een bepaalde religie, betekent dat niet dat ik de praktijken van de andere geloven goedkeur omdat ik ze toevallig niet noem.

Alle religies waarmee ik redelijk goed bekend ben, zijn vrouwonvriendelijk, zij het de een wat meer dan de ander, hetgeen ironisch is omdat vrouwen over het algemeen religieuzer schijnen te zijn dan mannen. Maar ja, mannen zijn nu eenmaal beter in het verkrijgen van macht, en een godsdienst is daarvoor een uitstekend middel.
Do not take life too seriously; you will never get out of it alive.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Re: Geschiedenisles

Berichtdoor guilty » zo 24 september 2006, 22:10

bij mijn weten ging de Islam vanaf de 7de eeuw tot 1492 tot aan het Noorden van Spanje.
De herislamisering in onze contreien is begonnen met het naar hier halen van gastarbeiders begin de jaren 60.
Waarom ik het niet zo voor die godsdienst heb: twee maten en twee gewichten. Een maat die de mannen in een machtspositie plaatst ten opzichte van de vrouwen. De geschriften worden verdraait naarmate het de mannen uitkomt, maar o, wee als de vrouwen over de schreef gaan.
de geschriften worden verdraait zeg je? dat houdt dus in dat de oorspronkelijke tekst dus wel vrouwvriendelijkis maar dat het de mannen zijn die het verdraaien. Dan is het dus niet de islam maar de man die in deze zaak slecht is.

Je argumentatie houdt dus geen steek. Zoals altijd verwar je de religie en de bronnen met wat een staat er van maakt! Het christendom is ook niet wat de katholike kerk er in de 16 de eeuw van maakte he! Het is u, thiswaltz die met twee maten en gewichten meet.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » zo 24 september 2006, 22:16

iemand heeft zich bekeerd tot de islam wegens de grotere persoonlijke vrijheid die ze daar heeft ? :shock:

hoeveel vrouwen zijn er al bij wet gedood , dikwijls tieners, die opgepakt zijn door de "zedenpolitie" ...
nogmaals, verwar niet de religie met wat een staat van die religie maakt. In marokko gebeurt er niet wat er in iran gebeurt he. Darom vind ik dat religie iets persoonlijk dient te zijn waar de staat zich niet mee moet moeien. Want als ze dat doet dan krijg je excesssen zoals in iran en de taliban in afghanistan. Dit heeft weinig met de islam te maken en meer met patriarchale maatschappijen die de vrouw vrezen en de islam als excuus gebruiken.
De vrouw die zei dat ze meer vrijheid had gevondne binnen de islam zei dit wellicht om de violgende redenen: als ze naar buitne gaat of naar het werk, of op stap gaat met vrienden, dan hoeft ze haar haar niet perfect te knippen of fohnen uit schrik voor negatieve reacties. Os 1 kilo make up aan te brengen. ze is wie ze is door wat ze is van binnen. Uiterlijk wordt binnen de islam verwaarloost. een man dient een vrouw te kiezen op basis van haar innerlijke kwaliteiten. Als ze daarenboven nog ens mooi is is dat mooi meegenomen. Wat ik wil zeggen is dat de westerse vrouw echt niet zo vrij is dan ze wel denkt. Ze moet zowat alles uit de kast halen om de mannen in haar omgeving te plezieren. Meisjes van 7 jaar die zich kleden en gedragen als britney spears, dat vind ik niet echt vrouwvriendelijk. Of een miss belgie verkiezing waarbij je als runderen gekeurd wordt in bikini. Vrijheid is dus iets heel realtief he

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » zo 24 september 2006, 23:45

De vrouw die zei dat ze meer vrijheid had gevondne binnen de islam zei dit wellicht om de violgende redenen: als ze naar buitne gaat of naar het werk, of op stap gaat met vrienden, dan hoeft ze haar haar niet perfect te knippen of fohnen uit schrik voor negatieve reacties.
Dan is ze kennelijk een vrouw zonder ruggegraat die een religie nodig heeft om haar beslissingen mee te kunnen rechtvaardigen. Met andere woorden, als christin had ze het lef niet om de keuze te maken onopgemaakt naar buiten te gaan, en nu ze mohammedaanse is, heeft ze dat nog steeds niet, maar nu kan ze zich achter godsdienstige argumenten verschuilen.
Do not take life too seriously; you will never get out of it alive.

guessme
Berichten: 86
Lid geworden op: do 25 september 2003, 23:44

Berichtdoor guessme » zo 24 september 2006, 23:56

Ja amai Guilty voel je maar 'guilty', want jouw redeneringen houden toch echt geen steek hoor. En je laat je leiden door de media, die dringen 'hippe opgemaakte perfecte dames' op, de man in de straat is daar niet altijd zo kapot van. Verwar aub de westerse vrijheid niet met de 'vrijheid' in de strenge moslimstaten, want dat is inderdaad de term die moet gebruikt worden zoals je zelf zegt.
Het christendom was in de middeleeuwen met de inquisitie ook niet wat je ervan verwachtte, veel vrouwen kwamen als 'heks' op de brandstapel terecht, ook in de 'naam van god'. Gelukkig zijn wij wat dat betreft al wat verder, maar hou christenen dom en vuur ze wat aan, en we zitten direct terug in die periode. En dat is wat er gebeurt in bv Iran en Afghanistan, misbruik van de godsdienst om macht over de gewone mens te bewaren.
Dus TW, scheer moslims niet over dezelfde kam, en beweer ook niet dat de bijbel zo vrouwvriendelijk was. Ook daar kwamen niet veel vrouwen aan bod.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » ma 25 september 2006, 7:59

ging dit topic niet over seks met een turkse man? :-)

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » ma 25 september 2006, 14:29

De vrouw die zei dat ze meer vrijheid had gevondne binnen de islam zei dit wellicht om de violgende redenen: als ze naar buitne gaat of naar het werk, of op stap gaat met vrienden, dan hoeft ze haar haar niet perfect te knippen of fohnen uit schrik voor negatieve reacties.
Dan is ze kennelijk een vrouw zonder ruggegraat die een religie nodig heeft om haar beslissingen mee te kunnen rechtvaardigen. Met andere woorden, als christin had ze het lef niet om de keuze te maken onopgemaakt naar buiten te gaan, en nu ze mohammedaanse is, heeft ze dat nog steeds niet, maar nu kan ze zich achter godsdienstige argumenten verschuilen.
Dat vind ik wel een heel denigrerende opmerking. Hoe kan jij nu weten of zij dat doet om haar beweegredenen te rechtvaardigen. Ik heb zo de indruk dat we maar al te grag een oordeel over iemand vellen als hij niet onze gedachtegang volgt.
Waarom reageer je niet op de opmerkingen betreffende de "valse vrijheid" die onze westerse vrouwen hier hebben? er heerst in het westen een schoonheidsideaal waar de normale vrouw sterk onder lijdt. Lees eens een vrouwenmagazine en de lezersbrieven die er in staan.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » ma 25 september 2006, 14:34

Ja amai Guilty voel je maar 'guilty', want jouw redeneringen houden toch echt geen steek hoor. En je laat je leiden door de media, die dringen 'hippe opgemaakte perfecte dames' op, de man in de straat is daar niet altijd zo kapot van. Verwar aub de westerse vrijheid niet met de 'vrijheid' in de strenge moslimstaten, want dat is inderdaad de term die moet gebruikt worden zoals je zelf zegt.
Het christendom was in de middeleeuwen met de inquisitie ook niet wat je ervan verwachtte, veel vrouwen kwamen als 'heks' op de brandstapel terecht, ook in de 'naam van god'. Gelukkig zijn wij wat dat betreft al wat verder, maar hou christenen dom en vuur ze wat aan, en we zitten direct terug in die periode. En dat is wat er gebeurt in bv Iran en Afghanistan, misbruik van de godsdienst om macht over de gewone mens te bewaren.
Dus TW, scheer moslims niet over dezelfde kam, en beweer ook niet dat de bijbel zo vrouwvriendelijk was. Ook daar kwamen niet veel vrouwen aan bod.
gussme, je zal toch evenjte moeten herlezen wat ik heb geschreven; Mijn argumenten houden geen steek zeg je maar je verduidelijkt niet waarom. En dan zeg je dat ik me laat leiden door de media. Maar het is net ik die er op wijs dat de westerse vrouw virtueel verplicht wordt de eisen van de mannen te volgen wat betreft uiterlijk en dergelijke.
en wat betreft de vrijheid n andere moslimstaten maakte ik ook al 11000 maal duidelijk dat de term vrijheid relatief is en dat het best is dat er een scheiding is tussen kerk en staat zodanig dat er geen excessen plaatsvinden. Wat ik wou duidelijk maken is dat wij westerlingne zo hoog oplopen met onze vrijheid maar eigenlijk is het gewoon de illusie van vrijheid die ons hypnotiseert. een vrouw in europa is niet vrij, dat denkt ze alleen maar. er is dus nog veel werk aan de winkel

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » ma 25 september 2006, 14:40

De vrouw die zei dat ze meer vrijheid had gevondne binnen de islam zei dit wellicht om de violgende redenen: als ze naar buitne gaat of naar het werk, of op stap gaat met vrienden, dan hoeft ze haar haar niet perfect te knippen of fohnen uit schrik voor negatieve reacties.
Dan is ze kennelijk een vrouw zonder ruggegraat die een religie nodig heeft om haar beslissingen mee te kunnen rechtvaardigen. Met andere woorden, als christin had ze het lef niet om de keuze te maken onopgemaakt naar buiten te gaan, en nu ze mohammedaanse is, heeft ze dat nog steeds niet, maar nu kan ze zich achter godsdienstige argumenten verschuilen.
Dat ze er meer vrijheid vond wil niet zeggen dat ze zich daarom bekeerde tot de islam he. De reden, dat weet zij alleen en ik vind het maar zeer denigrerend dergelijk iemand te beledigen door te zeggen dat ze geen ruggegraat heeft.
Durf je als vrouw onopgemaakt en in niet mooie kledij, naar de supermarkt gaan of een man bezoeken die je wel zou zien zitten als "vriendje". Dat zouden meeste westerse vrouwen niet durven. Vrouwen dragen steeds sexier kledij, in dancings, of aan het strand, string bikini's en dergelijke. Niemand kan ontkennen dat we in een maatschappij leven waar de vrouw haar lichaam moet tonen, en dan liefst zo sexy mogelijk, om de interesse van de man op te wekken. Jammer. Innerlijke schoonheid komt op de 10 de plaats of zo

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » ma 25 september 2006, 20:09

Dat ze er meer vrijheid vond wil niet zeggen dat ze zich daarom bekeerde tot de islam he. De reden, dat weet zij alleen en ik vind het maar zeer denigrerend dergelijk iemand te beledigen door te zeggen dat ze geen ruggegraat heeft.
Ik ben de paus niet. Respect voor welke religie dan ook - werkelijk of geveinsd - heb ik niet, en ook niet voor de aanhangers ervan. :twisted:

Ik ken die vriendin van je natuurlijk niet, maar de meeste mensen die als volwassene van religie veranderen of er een aannemen als ze eerst ongelovig waren, doen dat omdat ze zekerheden nodig hebben, desnoods de schijnzekerheden van een godsdienst.

Dat iemand die in een bepaalde religie is opgegroeid, daaraan blijft vasthouden als hij volwassen is, dat is jammer maar ala, wat je als kind geleerd heb, is er later nauwelijks meer uit te krijgen. Wat echter bekeerlingen betreft, dat is een heel ander verhaal.

Durf je als vrouw onopgemaakt en in niet mooie kledij, naar de supermarkt gaan of een man bezoeken die je wel zou zien zitten als "vriendje". Dat zouden meeste westerse vrouwen niet durven. Vrouwen dragen steeds sexier kledij, in dancings, of aan het strand, string bikini's en dergelijke. Niemand kan ontkennen dat we in een maatschappij leven waar de vrouw haar lichaam moet tonen, en dan liefst zo sexy mogelijk, om de interesse van de man op te wekken. Jammer. Innerlijke schoonheid komt op de 10 de plaats of zo
Onzin, je wordt niet in het cachot geworpen als je onopgemaakt en gehuld in een soort tent de straat opgaat. Natuurlijk zullen de mannen dan minder geïnteresseerd in je zijn, maar ben je daarom ergens toe gedwongen? Alles wat een mens doet heeft consequenties, maar als je dat onvrijheid noemt, bestaat vrijheid in feite niet.

Als ik me een paar weken niet zou wassen, hoeveel kans zou ik dan hebben om een vrouw te versieren? Hoe zwaar telt innerlijke schoonheid als je een uur in de wind stinkt? Volgens jouw redenering ben ik dus niet vrij, want ik ben gedwongen me regelmatig te wassen, ook al heb ik daar niet altijd zin in. ;-)
Do not take life too seriously; you will never get out of it alive.

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » ma 25 september 2006, 20:45

ging dit topic niet over seks met een turkse man? :-)
Eh ik geloof het ook maar wist niet dat hier zoveel over te doen was haha.

Even iets anders het gaat nu niet over seks maar over een tongzoen.
Mag ik mijn lief nou wel een tongzoen geven na zonsondergang?
Ik heb lopen zoeken op ramadan en op ramadan en tongzoen maar kan het niet vinden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten