Met of zonder beha

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lovebear
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 13 juli 2003, 23:13
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Lovebear » do 24 juli 2003, 22:44

Als ik 'swinters een trui aanheb draag ik eigenlijk nooit een bh. zit niet lekker en heb ik ook niet echt nodig met mijn klein uitgevallen a-cupje. Maar zomers draag ik ze juist wel onder een strak topje, met gel, watervulling of silicone-inleggers (dan lijken ze nog wat :D ).
Soms draag ik geen bh, als ik bijv. verbrand ben zoals nu. Dan doet het gewoon pijn. Tja en dat mensen het kunnen zien? Lekker boeiend, en misschien stiekem nog wel leuk ook ;)

Zolang jij je d'r maar goed bij voelt, dat vind ik het belangrijkste :mrgreen:


Lovebear :kiss:
Life is a bitch!!!!!!

Vlinder1983
Berichten: 4
Lid geworden op: za 26 juli 2003, 22:48

Berichtdoor Vlinder1983 » za 26 juli 2003, 23:01

Ik heb geen echte voorkeur ..soms draag ik een BH en soms niet. Onder strapless topjes draag ik geen BH (die strapless BH's vind ik niet echt fijn zitten) ..en ik vind het wel wat hebben als mijn borsten echt mee bewegen als ik loop :D En je ziet dan ook echt mannen staren als het ware (wat ik natuurlijk best plezierig vind)!

En Lichtje mijn borsten zijn ook ontiegelijk gevoelig ...Ik vind het gewoon ontzettend lekker als er iemand aan mijn borsten zit en er mee speelt :wink:

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

Berichtdoor mature » di 29 juli 2003, 14:19

LEUK IDEE van die she-spot-award
en ook ik zou Mark op de nominatie zetten, omdat hij echt het levende bewijs is dat er nog hoop is voor het "mandom"

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

she-spot-award

Berichtdoor mature » di 29 juli 2003, 15:57

achteraf bekeken toch niet zo'n goed idee , ik mag er niet aan denken dat er competitie zou ontstaan.
Maar evengoed mogen mensen wel weten dat ze gewaardeerd worden, misselene zet ik bij deze toch ook even op de fictieve nominatie omdat die wel heel veel geeft.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » ma 04 augustus 2003, 9:29

Thanks Mature..

Ik doe niet mee om een of andere competitie. Ben eigenlijk heel slecht in die dingen.
Ik ben wie ik ben....

Greetz
M

Oja, Seleen moet er natuurlijk wel op..

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » ma 04 augustus 2003, 11:24

in het verlengde van wel of geen bh.. wel of geen bikinitopje...

gister even op het strand en enorm verbaasd over hoe weinig vrouwen nog topless liggen en hoeveel gozers het nodig vonden om naar mijn borsten te staren, ik heb maar een klein b-cupje, staar het er niet allemaal af denk ik dan :D

eigenlijk toch wel bijna altijd een bh, gewoon omdat ik hou van een mooi decolletee en een goeie bh draagt daar aan bij :)

plus dat ik een lingeriefreak ben
nothing will kill me except a silver bullet

kat

Berichtdoor kat » do 07 augustus 2003, 9:41

Ik weet het toch zo niet,er zijn ook dokters die zeggen dat de borsten steviger worden zonder bh,omdat de spieren dan meer gebruikt worden,en dat de spieren door het dragen van een bh juist afzwakken.
Toen ik nog competitiesport deed droeg ik nooit een bh en mijn borsten waren zo stevig dat het leek of ik er een aan had,terwijl ik er geen aanhad.
Het is meer een kwestie van bewegen sporten en trainen denk ik.
Een bh heeft daar niks mee te maken.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » do 07 augustus 2003, 9:59

ik denk dat als je hele zware borsten hebt, een bh wel helpt om de huid een beetje stevig te houden, lijkt mij logisch dat zwaartekracht wel effect kan hebben op huid en vorm van je borsten na enige jaren...
maar ik ben geen expert...
ik denk trouwens wel dat het verschil uitmaakt of je grote of kleine borsten hebt, lijkt me gewoon logisch...

als ik kijk en vergelijk tussen mij en mijn moeder... ik wel met bh zij vroeger bijna altijd zonder, zou ik moeten zeggen dat een bh wel echt bijdraagt aan het behouden van je vorm (vroeger als klein meisje vond ik ook al dat mijn moeder van die theezakjes had, we zijn redelijk hetzelfde gebouwd..)
dat is natuurlijk geen sluitend bewijs, maar weerhoudt me er toch wel een beetje van om de boel altijd maar te laten hangen.
nothing will kill me except a silver bullet

Lichtje
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 20 maart 2002, 2:01
Locatie: Belchic

Berichtdoor Lichtje » do 07 augustus 2003, 12:01

Probleem: mag ik nu in badpak zonder BH of moet daar ook een BH onder???

:idea: - in tweestrijd :twisted:

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » do 07 augustus 2003, 12:07

badpak met beugel :p

problem solved
nothing will kill me except a silver bullet

Lichtje
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 20 maart 2002, 2:01
Locatie: Belchic

Berichtdoor Lichtje » do 07 augustus 2003, 12:22

Laat me nu net die beugels uit dat badpak geknipt hebben wegens toch zo onhandig...

:idea: - heeft dus nu een probleem :wink:

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » do 07 augustus 2003, 12:23

bikini kan natuurlijk ook nog :p
die topjes lijken tegenwoordig toch meer bh's dan bikinitopjes
nothing will kill me except a silver bullet

Miami
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 01 augustus 2003, 20:01

Berichtdoor Miami » vr 15 augustus 2003, 22:04

Om weer even op de stijve tepels terug te komen... Als je een man ziet kijken dan zeg je toch gewoon het volgende: "Nee, ik vind het niet leuk om je te zien, ik heb het gewoon koud!" :oops:

Dat mannen naar borsten kijken is normaal en kan best spannend zijn. Maar dat staren.....dat hoeft nu ook weer niet. Of wanneer je met ze staat te praten en ze kijken alleen naar je borsten. Dan krijg ik de neiging om te zeggen: "Hier zitten mijn ogen" (al wijzend naar mijn ogen). Alleen ben ik daar vaak niet brutaal genoeg voor.... :?

Ik denk ook dat een bh er bij vooral de grotere maten voor zorgt dat ze minder snel gaan hangen. Is dit dan het bewijs dat Vanessa nepborsten heeft???? Zij zegt nl nooit een bh te dragen, maar haar borsten lijken spontaan omhoog te klimmen :wink:

En verder moet iedereen lekker wel of geen bh aantrekken. Doe gewoon waar je zin in hebt.

Miami


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast