Ik word gek van mezelf!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
elhv
Berichten: 59
Lid geworden op: za 12 april 2014, 12:26

Re: Ik word gek van mezelf!

Berichtdoor elhv » ma 13 oktober 2014, 21:26

Nu (ma 13 okt 21:20) op de zender TLC het programma "body bizarre"

Gaat o.a. over vrouw met 50 orgasmes per dag

TLC kennende komt er de komende tijd nog wel een herhaling voorbij


Grtz

elHV
Sorry... ik heb de programma naam ook niet verzonnen

Jootje
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 17 september 2014, 1:14

Re: Ik word gek van mezelf!

Berichtdoor Jootje » za 18 oktober 2014, 22:11

Dank jullie voor de reacties.

TLC, kunnen we niet ontvangen en ik had even tijd nodig gehad voor mezelf om te kijken hoe of wat. Ben er nog lang niet uit hoor, valt niet mee om er mee om te gaan.
Ik kreeg de tip van iemand met Psas om het rustig aan te doen met seks, nou das niet fijn, mijn heupen gaan dan ontsteken, mijn rug doet dan heel vrolijk mee en de orgasmes komen toch wel. Verder ben ik dan echt niet te genieten overdag, dus dan maar liever seks erbij. :D11

Nu draaien we af en toe de rollen om en dan ben ik de sub, zover ik me dan kan laten gaan, maar dominant zijn ligt me qua geilheid beter. Dus beginnen we daar nu maar mee en we zoeken onze weg erin. Is helaas weinig aan te doen en met de info die ik nu heb, schijnt het een spier te zijn in de onderrug die dit veroorzaakt, maar de operatie staat nog in de kinderschoenen en word enkel gedaan in Amerika.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten