Daten met een handicap

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » ma 28 april 2014, 22:40

Ik vroeg mij eigenlijk af of mensen net zo snel tijdens een date met iemand met een handicap sex hebben dan wanneer ze met iemand zonder handicap sex hebben.

En wat houd je er wel en niet van tegen.

Zelf zit ik in een electrische rolstoel en vroeg mij af hoe mensen daar over denken.
Nou Mariejanna, ik vind jou dusdanig lekker dat ik op de eerste date zéker seks met jou zou willen hebben, rolstoel of niet :D

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Carina » ma 28 april 2014, 23:13

@Boku
Persoonlijk vind ik dat een rare uitspraak. Als je elkaar nog nooit gezien of ontmoet hebt, hoe weet je dan of die klik er is? Dat is toch op z'n minst nodig voor seks, lijkt me...
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » ma 28 april 2014, 23:15

@Boku
Persoonlijk vind ik dat een rare uitspraak. Als je elkaar nog nooit gezien of ontmoet hebt, hoe weet je dan of die klik er is? Dat is toch op z'n minst nodig voor seks, lijkt me...
Blijkbaar heb ik toch genoeg informatie om deze uitspraak te kunnen doen Carina...

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Nelly » di 29 april 2014, 0:36

@Noortje - mensen die alles op een abstracte manier hebben uitgedacht en in bestelling gezet (je kent de typetjes wel. "doe mij maar een vrouw die niet te dik is, geen kinderen heeft, wel geld, geen ambitie etc. etc.") vind ik zobijzo niet interessant. Dus prima als die zichzelf uitselecteren.

En eeuwige slachtoffers vind ik ook niet interessant - als ik onverwachts een date zou aantreffen in een rolstoel, wil ik wel graag een toffe date met iemand die humor heeft of een interessant beroep (mmm - een sexy dokter in een rolstoel). Kortom mijn criteria worden niet anders - ik hou van lef en sex-appeal. En wel of geen rolstoel heeft daar mi. niet zo heel veel invloed op.
Laatst gewijzigd door Nelly op ma 19 mei 2014, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 11:27

Ik vroeg mij eigenlijk af of mensen net zo snel tijdens een date met iemand met een handicap sex hebben dan wanneer ze met iemand zonder handicap sex hebben.

En wat houd je er wel en niet van tegen.

Zelf zit ik in een electrische rolstoel en vroeg mij af hoe mensen daar over denken.
Nou Mariejanna, ik vind jou dusdanig lekker dat ik op de eerste date zéker seks met jou zou willen hebben, rolstoel of niet :D

Hmmm boku, lekker...geil ding ben je!

@carina: boku weet wat hij zegt denk ik,, man met ervaring...

@nelly: je hebt een duidelijke mening,. I like that! Jij oordeelt niet gelijk! Echt top! :-)
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 11:30

Het is inmiddels heel duidelijk inderdaad waar dit topic voor is. Mensen toejuichen die het met je eens zijn en de tegengeluiden niet willen horen.

Prima. Succes ermee verder...
Dream it. Wish it. Do it!

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 11:40

Wat jij wil schat, ik kom NET als jullie duidelijk voor mijn mening uit en de mensen die op mijn golflengte zitten juich ik toe ja, net zoals dat jij, LM en noortje het eens zijn en elkaar toejuichen.

Daarvoor is het een discussie: meningen wisselen.
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 11:48

Misschien kun je bij een volgende posting jegens mij termen als 'schat' achterwege laten? Want het is duidelijk hoe je dat hier bedoelt.
Dream it. Wish it. Do it!

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 12:15

Kan....

Wat is het verschil tussen dat ik mensen hun mening waar ik achter sta toejuich en dat LM jou toejuicht? Waarom maak je van mij zo'n heisa?

Veel mensen zijn gewoon wel met mij eens dat het tot op een bepaalde hoogte niet uitmaakt, klaar, punt. Die mensen moeten toegejuicht worden.
I'm not perfect. I'm original.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor LittleMonkey » di 29 april 2014, 12:21

Iets met ene bod en een hoofd? *zucht*

Wat WIL je nou in vredesnaam?!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 12:23

Wat lul jij nou weer? Je bedoelt zeker een bord voor de kop?
I'm not perfect. I'm original.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor LittleMonkey » di 29 april 2014, 12:58

Weet je, ik stel voor dat je gewoon met boku afspreekt, hij heeft toch een open relatie, opgelost lijkt me!
Veel plezier!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 13:09

Weet je LM, je kon wel jaloers zijn ofzo. Je zit constant te katten en voegt niks toe aan deze discussie, behalve als een ander iets negatiefs zegt mbt mij. Dan reageer je wel namelijk.kun je niet zelf iets verzinnen wat wel toegevoegde waarde heeft?
Daarnaast stel ik voor dat jij es een spiegel voorhoud en niet van een ander beweerd dat hij/zijn slachtoffer speelt, terwijl je zelf hier ergens zegt dat het confronterend is en pijn doet.

En, wat misschien nog wel belangrijker is, ga es zorgen dat JIJ een sexdate hebt, volgens mij ben je daar wel weer es aan toe...denk je niet?
I'm not perfect. I'm original.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor LittleMonkey » di 29 april 2014, 13:13

Oh dat komt helemaal goed hoor donderdag. Maak jij het dan gezellig met boku?

Wat me stoort aan jou, is dat jij andere meningen niet lijkt te willen lezen... Niet in je op lijkt te willen nemen. That's all.
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 13:18

Hallo ik ben Treffox en graag wil ik even meedoen met deze topic, met uw welnemen...

Het is hier wel een beetje een ruziesfeertje. Jammer... maar ik denk dat als je veel voor iemand voelt en dat is betrekkelijk snel te ervaren, dat het dan niet zoveel uitmaakt of iemand gehandicapt is.
Je moet dit soort zaken breed zien - denk ik - en niet meteen je hakken in het zand zetten als je weet dat degene, die je aardig vindt gehandicapt is.
Groeten T


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 24 gasten