Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

MrBadguy
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 januari 2006, 13:17
Locatie: Omg. Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor MrBadguy » za 15 juli 2006, 11:09

Ik vind een minnaar eigenlijk wel iets anders dan iemand die je al dan niet kent, waar je een (of twee) keer het bed mee induikt.
Met die minnaar heb ik toch zeker een jaar lang een bepaald soort relatie gehad. We deden ook wel eens dingen samen, buiten sex om, zeg maar.
Maar de nadruk lag toch wel op sex en intimiteit. IK moet echt wel meer dan genegenheid voor zo iemand voelen, om hem mijn minnaar te laten zijn.

Hoe zien anderen dit? Want uit de posting van de man hiervoor (sorry, ben je naam ff kwijt...)haal ik iets heel anders...
Hmm, heb je wel gelijk in, ik had niet eens zozeer de bedoeling van het topic over minnaars begrepen denk ik, reageerde misschien een beetje in een vlaag van verstandsverbijstering :-)

Zoiets is denk ik moeilijk te definieren, maar het "tweede geval" wat ik aangaf zie ik toch duidelijk wel als een minnares: het heeft langere tijd geduurd en er kwam zeker meer bij kijken dan alleen sex. Het is misschien voor iedereen anders wanneer je vreemdgaan als het hebben van een minnaar/minnares gaat zien.

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » za 15 juli 2006, 11:21

Het feit dat je een minnaar of een minnares hebt, hoeft toch niet altijd te betkenen dat je vreemdgaat?
Ik ken (swingers) stellen waarvan een van de partners er een vaste minnaar/minnares bij heeft, met medeweten van de ander.
Of je bent beiden vrijgezel en vind het wel best zo...

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » za 15 juli 2006, 12:36

Het feit dat je een minnaar of een minnares hebt, hoeft toch niet altijd te betkenen dat je vreemdgaat?
Ik ken (swingers) stellen waarvan een van de partners er een vaste minnaar/minnares bij heeft, met medeweten van de ander.
Of je bent beiden vrijgezel en vind het wel best zo...
vreemdgaan met medeweten van partner ...... noem ik niet echt vreemdgaan .....

Jongeman27
Berichten: 11
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 18:53
Locatie: pitoresk Alkmaar

Berichtdoor Jongeman27 » za 15 juli 2006, 14:22

ik ben zelf de minnaar van een getrouwde vrouw. Haar man weet van niets, en hoewel ze een goed huwelijk heeft zoekt ze spanning, intiemiteit ernaast.
Het is niet alleen sex, we doen af en toe ook andere dingen en gedragen ons dan netjes hhahaha
Zelf ben ik happy vrijgezel op dit moment.

mahalia
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 juli 2006, 14:57
Locatie: dienend

Berichtdoor mahalia » za 15 juli 2006, 15:04

heb zelf ook een minnaar naast mijn huwelijk
mijn man weet van niets

veel spanning avontuur, en heel wat lekkere uurtjes :oops: :oops:

groet
mahalia

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » zo 16 juli 2006, 15:17

Het feit dat je een minnaar of een minnares hebt, hoeft toch niet altijd te betekenen dat je vreemdgaat?

vreemdgaan met medeweten van partner ...... noem ik niet echt vreemdgaan .....

Dat zeg ik toch ook juist?
maar goed, dat is verder ook niet de issue hier...

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen waar je zo iemand opduikt. In mijn geval was het een bekende, waarmee het opeens verder ging. Maar nu ik denk: ik wil er wel weer eentje, heb ik geen idee waar ik ze moet vinden :D

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 16 juli 2006, 15:20

Op het internet, Tum Tum, in ontzagwekkende hoeveelheden...

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » ma 17 juli 2006, 12:49

't is voor mij een heikel punt... ik kom recent (1 jaar geleden) uit een heeeel lange relatie en moest dus helemaal opnieuw beginnen. na een ganse rij minnaars, waarvan sommigen met relatie, en one-night stands, ontmoette ik een lieve en sexy man van 32 jaar jong, met wie ik inmiddels een half jaar samen ben. sinds 3 maanden wonen we ook samen en tot mijn verdriet merk ik dat de passie snel slijt... en dat ligt beslist niet aan mij: ik doe er juist alles aan om een wild en boeiend seksleven te houden, maar het lijkt wel alsof hij - die een werkelijk zeer ongeremde en onstuimige minnaar was - zich genoegelijk in het comfort van een vaste relatie wentelt. aangezien ik in mijn vorige relatie geen passie kende en zelfs nauwelijks seks had, gaan er allerlei alarmbellen af in mijn hoofd.

ik ben natuurlijk veel ouder dan hij, dus ik heb hem voorgesteld om een 'open relatie' te hebben, zodat zowel hij als ik niet 'doodbloeden'. daar reageert hij volkomen spastisch op - hij wordt boos, verdrietig en zegt dat hij dat niet kan verdragen... relaties zijn voor hem één op één en monogaam!

na ettelijke gesprekken over dit onderwerp - altijd op mijn inititatief - overweeg ik nu iets te doen wat ik nog nooit in mijn hele leven heb gedaan: vreemdgaan. ik weet niet of ik dat kan want ik heb ontzettende moeite met liegen en bedriegen, zeker als het gaat om iemand van wie ik veel houd.

mag ik de dames eens vragen naar soortgelijke ervaringen? en hoe jullie dat wel of niet oplossen?

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 14:51

Wat een reacties, maar dat was ook wel te verwachten met een onderwerp als dit.

Ragna, ai snep joe tootaalie :wink: Natuurlijk is het niet goed om te liegen en te bedriegen, maar ik verschuil me altijd zalig achter het gezegde "Wat niet weet, wat niet deert" :shock:
Een open relatie is ook bij mij niet bespreekbaar en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik niet weet hoe ik het zelf zou vinden als ik wist dat mijn partner er een (of meerdere) andere vrouw(en) op na houdt. Ik denk zolang je er blijft zijn voor elkaar het niet moet uitmaken, wat je misschien wel eens doet op het moment dat je niet samen bent.
Ook al probeer je de spanning in een (sex)relatie te houden, de sleur kruipt er toch in. Na 15 jaar vind ik mijn partner gewoon niet meer zo aantrekkelijk en opwindend als in het begin. Dat wil niet zeggen dat ik met hem geen sex meer wil/heb... maar dat is meer de "huis tuin en keuken sex"...
Keiharde sex heb ik nu dus met iemand anders.. Gewoon een "relatie" waarin het puur om de sex draait. Waarin ik spanning en geiligheid vind, maar wel met iemand waarmee ik verder ook een klik moet hebben.
Niet iemand waarmee je een paar uurtjes helemaal los gaat om vervolgens weer zwijgend je kleren aan te trekken en weer op huis aan gaat.

Ik vind dat stiekeme heel spannend, het risico dat iemand (een bekende) je ziet, geeft het net wat extra's.
Om daarna weer als een keurig vrouwtje door het leven te gaan.

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » ma 17 juli 2006, 15:00

Wat een reacties, maar dat was ook wel te verwachten met een onderwerp als dit.

Ragna, ai snep joe tootaalie :wink: Natuurlijk is het niet goed om te liegen en te bedriegen, maar ik verschuil me altijd zalig achter het gezegde "Wat niet weet, wat niet deert" :shock:
Een open relatie is ook bij mij niet bespreekbaar en eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik niet weet hoe ik het zelf zou vinden als ik wist dat mijn partner er een (of meerdere) andere vrouw(en) op na houdt. Ik denk zolang je er blijft zijn voor elkaar het niet moet uitmaken, wat je misschien wel eens doet op het moment dat je niet samen bent.
Ook al probeer je de spanning in een (sex)relatie te houden, de sleur kruipt er toch in. Na 15 jaar vind ik mijn partner gewoon niet meer zo aantrekkelijk en opwindend als in het begin. Dat wil niet zeggen dat ik met hem geen sex meer wil/heb... maar dat is meer de "huis tuin en keuken sex"...
Keiharde sex heb ik nu dus met iemand anders.. Gewoon een "relatie" waarin het puur om de sex draait. Waarin ik spanning en geiligheid vind, maar wel met iemand waarmee ik verder ook een klik moet hebben.
Niet iemand waarmee je een paar uurtjes helemaal los gaat om vervolgens weer zwijgend je kleren aan te trekken en weer op huis aan gaat.

Ik vind dat stiekeme heel spannend, het risico dat iemand (een bekende) je ziet, geeft het net wat extra's.
Om daarna weer als een keurig vrouwtje door het leven te gaan.
het is niet zo dat ik een heel hoogstaande moraal heb of zo, maar ik KAN letterlijk niet bedriegen - en god weet dat ik heeeeeel lang heb gewenst dat ik dat WEL kon; met mijn vorige partner deelde ik alles - we waren soulmates (en nog) maar er was geen seks en geen passie... en een open relatie was ook toen niet bespreekbaar. vaak genoeg heb ik overwogen om vreemd te gaan, maar het lukte me gewoon niet... ik wist dat ik zou gaan hakkelen, stotteren, slecht slapen en uiteindelijk mezelf verraden. en dat, terwijl ik na mijn relatie een aantal keer zelf 'the other woman' ben geweest, maar toen was ik zelf vrije meid.

ik houd van mijn nieuwe liefde en ben ook best gelukkig.. maar ik mis (nu al) de spanning, erotiek en geilheid van de eerste maanden... en ik wil niet verder 'afzakken'.

wat doe jij, tinkerbell, om het voor jezelf aanvaardbaar te maken, dat vreemdgaan? wat zeg je tegen jezelf? waar let je op?

tips...pleeeeeez!!!!

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 17 juli 2006, 15:00

@tinkerbell

Kan je het dan niet beter uitmaken zodat je partner iemand kan zoeken die hem wel aantrekkelijk vind?
bow down before the one you serve.

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 15:06

Dan heb je me niet goed begrepen Ant(nogwat, ben je naam ff kwijt) ...
Ik heb geschreven dat ik hem niet meer zo aantrekkelijk vind als in het begin, niet dat hij nu helemaal niet meer aantrekkelijk voor me is.
En verder in antwoord op je vraag: Nee ik kan het niet beter uitmaken (in dit geval scheiden) want verder loopt alles gewoon zoals het lopen moet. Het enige dat ik wil is meer spanning in mijn leven en dat lukt dus prima met minnaar erbij. Ik gelukkig, minnaar gelukkig, partner gelukkig.. wat willen we nog meer ?! :wink:

Glu
Berichten: 142
Lid geworden op: do 08 mei 2003, 22:32
Locatie: Almere

Berichtdoor Glu » ma 17 juli 2006, 15:06

@tinkerbell

Kan je het dan niet beter uitmaken zodat je partner iemand kan zoeken die hem wel aantrekkelijk vind?
Je was me net te snel af Ant-Zen....

Bij mij kwam de gedachte op hoe Tinkerbell het zou vinden als haar partner de mededeling zou doen, "eigenlijk vindt ik je na 15 jaar niet meer zo aantrekkelijk, je borsten hangen, je vel ziet er oud uit en de rimpels zijn niet meer te tellen. Gewoon recht-toe recht-aan neuken vindt ik noig wel goed met je, tenminste als ik achterlangs mag en je voorkant niet hoeft te zien. Voor de rest van de sex zoek ik wel iemand anders.....! "

Ik weet het, erg hard wat ik schrijf, heel zwart-wit..... Ik weet iig als man dat ik het niet prettig zou vinden als mijn partner zo over mij zo spreken...

8)
Glu

Glu
Berichten: 142
Lid geworden op: do 08 mei 2003, 22:32
Locatie: Almere

Berichtdoor Glu » ma 17 juli 2006, 15:10

wat doe jij, tinkerbell, om het voor jezelf aanvaardbaar te maken, dat vreemdgaan?
Vreemdgaan kun je niet aanvaardbaar maken zonder je partner er in te betrekken..... Maar ja, dan heet het ook geen vreemdgaan meer.....

Als je niet kunt liegen, doe het dan niet, het levert alleen schuldgevoel op.... Probeer, hoe moeilijk ook, neem veel tijd misschien, maar probeer je partner mee te trekken in het proces, de spanning etc. naar wat je op zoek bent...

8)
Glu[/quote]

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 17 juli 2006, 15:10

Ok tinkerbell

"Ik gelukkig, minnaar gelukkig, partner gelukkig.. wat willen we nog meer ?! "

Kan je me ook ff uitleggen hoe je partner dan gelukkig wordt als jij stromende seks hebt met een fysiek aantrekkelijk man? Dat ontgaat me
even met mijn mierenbrein :D .
bow down before the one you serve.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten