lingerie dragen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

yolando
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor yolando » do 17 oktober 2002, 12:58

hallo,
ik hou ontzettend van sexy lingerie. als ik geen vriendin heb, draag ik zelfs zelf sexy dameslingerie; ook die met open kruis. ik loop ermee door het huis om mezelf op te winden. als ik met een vriendin (zonder koppel te zijn) op vakantie ga, draag ik vaak een transparante slip waar mijn geslacht lekker zichtbaar door is. bijna alle vrouwen vinden het leuk.
groeten, yolando

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » do 17 oktober 2002, 22:44

Dank je urinatinventum:d Afbeelding hmm ik mis iets

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » zo 20 oktober 2002, 22:30

en ja hoor, ze heeft het setje toch eens geprobeerd, met gordeltje. Heel grappig, maar het stond haar echt niet...een dikke buik (6 mnd) en zat erg strak. De bandjes stonden gespannen en dat ag je direct onder haar jurk. Maar ze heeft nu gekozen voor kousen (zelfophoudend) en na de bevalling zou ze het nog eens proberen...misschien dat het dan bevalt ;-)
Overigens andere vrouwen ervaring met jarretels en dikke buiken (zwangere dan eej)
Grappig dat ze zelf erover begon..hormonen?

underworld

Berichtdoor underworld » di 22 oktober 2002, 17:12

beste droomvlinder (?)

het is idd een beetje tegenstrijdig dat hetgene wat ons op moet winden ook door ons gekocht moet worden. Maar ja soms wil de vrouw niet of durft ze het niet. en dan kan je altijd een lichte hint geven dat je dat heel erg leuk vind en misschien koopt ze de volgende keer wel jarretels voor je en dat is het uiteindelijk doel voor ons toch?

hé coco, kip Afbeelding

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » di 22 oktober 2002, 22:48

ja, underworld! Zoals je zegt.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » wo 23 oktober 2002, 0:20

best kip , waarom dat vraagteken???
Maar ik begrijp je best hoor . Ik heb wel wat moeite te begrijpen waarom zoveel vrouwen lingerie minder aantrekt . Ik heb toen ik nog jong was een periode gekend waarin katoen en functionneel echt mode was . Ik geniet nu van al het gevarieerde en geraffineerde .

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » do 24 oktober 2002, 9:09

was van het weekend wezen winkelen in Amstelveen. In een lingeriezaak geweest en haar daar even uitgehoord. En ze vindt jarretels mooi! Yippy yo yaa yaa!

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » ma 25 november 2002, 12:57

Hallo, ik weer Afbeelding, even weer naar boven...

Van het weekend een heel erg leuk weekend gehad. Erge haast, ivm de aankomende sinterklaas enzo, maar zaterdag inkopen gedaan en gelijk de Livera in Haarlem bestormd. Ik heb echt genoten van de blikken en lachende mensen. Ik heb een zwart setje met jarretels van Triumph gekocht en het die middag met roos er bovenop aan mijn vriendin geschonken. Ik heb erbij gezegd dat als ze het niet leuk zou vinden dat ze het altijd kon ruilen, maar toen ze het pakje open maakte kwam er toch een glimlach op haar gezicht en ze kon het niet laten het setje onmiddelijk te passen. Helaas was het onderbroekje en de gordel een maatje te klein, dus moest ik heel hard rijden (het was inmiddels 16:55) om het te ruilen. Ik heb het gered en gisteren heeft ze het setje de hele dag aangehad.

Het is echt zo ongelooflijk mooi! Ik houd echt van het klassieke ervan en het is ook mooi om niets te zien maar toch te weten wat er onder de kleding van haar zit... (gelukkig heb ik een Nokia 7650 met digicam, duzz Afbeelding )

Ik heb hiervoor verteld dat ik een hele dag uit zou gaan met mijn vriendin. Dit gaat natuurlijk gewoon door en dan heb ik een ander setje voor haar. Dit was eigenlijk een soort test om te zien of ik wel een goed besluit had genomen en niet een heleboel geld had verspild. Maar ze vind het dus leuk en het Triumph setje was toch niet zo heel erg duur...

Ik vraag me af hoe ze het Marie Jo setje gaat vinden...

Groetjes,
Bart

[This message has been edited by UrinatinventuM (edited 25-11-2002).]

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » ma 25 november 2002, 13:42

Dit is het setje dat ik voor haar heb gekocht afgelopen zaterdag:

http://www.triumph-international.co.uk/ ... 24x768.jpg

Bedenk er wel even de jarretels bij Afbeelding

groetjes,
Bart

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » ma 25 november 2002, 13:47

Volgens mij slaan die mensen groente in voor de hele week!

Grapje! Afbeelding

Heel mooi Bart!

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » ma 25 november 2002, 14:01

Ha die giz Afbeelding... Tja, ik moest het toch even zeker weten. Nu weet ik trouwens ook dat ik met een aantal dingen terug moet van het Marie Jo setje, want die moet echt als gegoten zitten. Anyway, ik ben blij dat ze het echt heel leuk vindt Afbeelding

Peter1183

Berichtdoor Peter1183 » ma 25 november 2002, 17:44

Mooi setje op die site, de dame in kwestie is nog mooier.
Afbeelding

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » ma 25 november 2002, 17:46

Pffff Peter1183!

Ken je haar dan?

Afbeelding

kip
Berichten: 21
Lid geworden op: za 06 april 2002, 1:01

Berichtdoor kip » di 26 november 2002, 2:30

Zo, zo, die kant gaat het op met 'mijn' forum! Ooit bedoeld om de vrouwen in de kousen te krijgen, zmaar nu krijgen allerlei lieden die vertellen dat hun vrouw er al in zit!. Nou ook leuk om te lezen.
Maar wat heeft iedereen toch met die Marie Jo? Wie is dat Afbeelding
Maar zo dwalen we van het onderwerp af, en gaan we over op opschepperij, poenig gedoe, hele en halve waarheden waarvan wellicht sommige zelfs volslagen bedacht.
Maar 1 ding staat vast, mijn vrouw koopt deze week zelf(!) een sexy torselet (passionata, wittig, staat op passionata.com afgebeeld) en kousen, om met de feestdagen aan te trekken (zegt ze, maar ik moet het nog zien hoor) Ik hoop dat ze het echt doet en eveneens dat ze Sinterklaas alvast bij de feestdagen wil rekenen! Krijg ik een witte Kerst? Ik wens iedereen alvast feestige pretdagen en het beste voor 2003, ik ben bang dat ik voorlopig weer niet veel 's nachts achter de machine hang.

Kip

Nb. En dat mijn vrouw zelf(s) jarretels gaat kopen, was vast nooit gebeurd als ik dit forum niet was begonnen. Maar dat weet ze niet...... Dankzij dit forum is 2002 een fantastisch jaar geworden. Mijn dank

UrinatinventuM
Berichten: 247
Lid geworden op: vr 11 oktober 2002, 1:01
Locatie: Nederland
Contacteer:

Berichtdoor UrinatinventuM » di 26 november 2002, 10:05

Heel goed kip! Ik zou zeggen: fijne feestdagen en een gelukkig en voldaan 1 januari 2003 Afbeelding. Goed om te lezen dat een forum toch ergens goed voor is!

Hihi, ik had eigenlijk ook gedacht dat ze het mooie setje onmiddelijk terug zou brengen of me vreemd aan zou kijken, maar niets was minder waar! Wat ik een beetje wilde vertellen, denk ik, is dat je het gewoon moet doen en niet te veel peumen (hehehe Afbeelding ). Wel moet je natuurlijk opletten enzo! Voor de rest heeft het heel erg met de dag zelf te maken... Denk ik overigens... Ik ben geen vrouw Afbeelding

Groetjes,
Bart -=- Die vrdmme veel slaap nodig heeft (en niet om de reden die je denkt dat ik denk dat jij denkt)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten