lingerie dragen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nimue

Berichtdoor nimue » wo 10 april 2002, 15:07

ik denk inderdaad dat het kopen van die lingerie voor je vriendin averechts zal werken...ze voelt zich dan veel te veel onder druk gezet waarschijnlijk...

G-woman
Berichten: 240
Lid geworden op: za 19 mei 2001, 1:01

Berichtdoor G-woman » do 11 april 2002, 11:51

Beter een keer op je bek gaan, dan nooit geprobeerd! Ook al is ze er niet blij mee, het zal haar toch aan het denken zetten, en misschien dat ze het toch wel eens aan doet.

kip
Berichten: 21
Lid geworden op: za 06 april 2002, 1:01

Berichtdoor kip » vr 12 april 2002, 2:09

Wientje, dat is een hele leuke reactie. Dapper dat je de jarretels toch droeg voor je vriend. En wat grappig dat je je er sexy in voelde. Wientje, dan was je vast ook sexy!
Ik ken dat uit vorige relaties, maar mijn vrouw zegt altijd "Never!" als ik het kousenballetje weer 'ns opgooi.
Ik put zoals je begrijpt uit je reactie, en die van anderen, hoop, maar weinig moed. Toch denk ik dat ik volgende week maar eens die jarretels die ik voor mijn vrouw heb gekocht ga inpakken. En dan (slik) zien we wel hoe ze uitpakken ...

Moet je zo'n 'kadootje' nog voorzichtig voorbereiden, of gewoon geven en maar zien?

Nog een vraag, dames, welke kousen raden jullie aan: gewone of met naad of wat men 'fantasie' noemt.
O, en zijn er ook vrouwen die hun kadootjes niet konden waarderen? Wat hebben ze gedaan? Aan of slaan? Of iets ertussen in? Ben ik ook wel benieuwd naar, eigenlijk. Kan ik me wellicht voorbereiden.

inez_francken

Berichtdoor inez_francken » vr 12 april 2002, 15:29

Beste Kip

Ik heb mijzelf laten overtuigen na het zien van de volgende site:
http://communities.msn.com/DSSinformatie

Wat ze schrijven is gewoon waar. Dus laat het haar ook eens zien.

Groetjes,
Inez

satine

Berichtdoor satine » vr 12 april 2002, 16:32

wel in verband met die jartellen,
ik vind het zelf best mooi en niet hoerig.
Misschien komt het door mijn voorliefde voor geschiedenis maar ik ben eigenlijk ook dol op corstten en zo. Beetje raar misschie voor een 19-jarig meisje maar ja. Om nou maar wat te noemen, de film Moulin Rouge, wou ik in eerste instantie zien voor de kostuums. Ok daar gaat het natuurlijk wel om 'courtisanes' maar toch. Mijn vriend vind het best grappig dat ik dat zo mooi vind, en spoorde me een keer als we in een winkel waren om iets (het was toen kerstperiode) in rode floer met zwarte veters en enkele balijnen te kopen, ik vond het zelf ook heel mooi, maar helaas, als student beschik ik niet over zo'n uitgebreid budget dus de koop ging niet door! Want aan mijn moeder om 'sponsering' voor die koop vragen, durfde ik niet. sindsdien krijg ik van mijn vriend ook al eens tips om eens hier of daaar te gaan kijken in een lingeriewinkel als er een mooie rode Bh voorligt. dat is een iets bescheidenere poging dan jartellen en corsettoestanden, heb hem beloofd dat als ik 'ideale rode bh'tegenkom hem koop en als er een string bij is, die ook, al zou ik liever een shortje hebben. maar voor special occasions moet dat wel te doen zijn.
nu message gepost is, zal ik maar terug mij gaan verdiepen in mijn boeken over kostuumgeschiedenis! en wat wegdromen bij de 19de eeuwse boudoir-sfeer, en cancan...
want zo'n pofonderbroek lijkt me veel minder irritant dat zo'n 'reetv(r)eter'
groetjes
Satine

satine

Berichtdoor satine » vr 12 april 2002, 16:39

nog effe een reactie
ik zou helemaal niet kwaad worden als mijn vriend mij zoiets kado zou doen. ondanks dat ik tot nu toe degene was die in onze relatie op sexueel gebied zo een beetje mijn veto stelde. m.a.w. na anderhalf jaar verkering ben ik nog wel altijd maagd, maar als hij zo iets zou kopen, zou ik het niet zien als 'pushen' om zijn zin te krijen. ondertussen heeft hij door dat een beetje geduld een schone deugd is en dat er echt wel verbetering in zit, mijn angst t.o.v. sex wordt kleiner, ik vermoed dat er een lange zwoele en hete zomer in het verschiet is. al dan niet met jartellen...
groetjes
Satine die nu echt wel terug haar boeken in duikt

Selene

Berichtdoor Selene » vr 12 april 2002, 20:27

ik kan me er wel in vinden wat je schrijft, satine (mooooie naam! Afbeelding)

ik heb dan wel geen kostuumgeschiedenis bestudeerd, maar ik ben dol op die kostuums dat is 1 van de grote dingen die ik mis van het niet meer dansen, die kostuums.

inderdaad zit zo'n pofbroek beter dan zo'n veter.

voor mij is lingerie in de eerst plaats iets voor mij, iets waar ik me lekker in en bij voel, dat mijn lief het ook mooi vind is mooi meegnomen, maar ik heb draag en koop het in de eerste plaats voor mezelf

en kip, ik ga in de meeste gevallen voor kousen met naad.

groetjes selene

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » vr 12 april 2002, 23:35

Helaas , kip, er komt al stof op. Miscchien nog eens inpakken voor de komende Kerst.
En moederdag en pasen en...........

Ik was wel heeeeeeeeel benieuwd naar de reactie van je vrouw, en misschien zou die wel hetzelfde zijn als de reactie van m'n vrouw. Maar als een vrouw nee zegt......

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » vr 12 april 2002, 23:37

Satine> was laatst een mooie reportage over lingerie en met name corsetten. Werden nog met de hand gemaakt en voor jonge vrouwen en oudere dames. Leuk om te zien, zowel het programma, als de corsetten!

Suusje
Berichten: 60
Lid geworden op: di 02 april 2002, 1:01
Locatie: België

Berichtdoor Suusje » za 13 april 2002, 8:25

Kip, als je nu eens samen met je vrouw dit topic zou lezen? Dan weet ze hoe jij je voelt, dat je haar niet wil kwetsen noch wil pushen, maar dat je het gewoon leuk zou vinden mocht ze die lingerie voor jou willen aantrekken...

En Kip: geven dat pakje! Een nee heb je, een ja kan je krijgen!!!

rode paprika
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 27 maart 2002, 2:01
Locatie: ;-)

Berichtdoor rode paprika » za 13 april 2002, 9:46

Moest mijn man zo'n cadeau geven dan sprong ik een gat in de lucht en ging het meteen aantrekken.Wat zeg ik: ik wil zelfs nog een striptease erboven op doen.En daar zou ik me helemaal niet hoerderig bij voelen.
Als je zoiets aanhebt voel je je toch sexy en op en top vrouw???Tenminste ik toch.

coco
Berichten: 233
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: Breda e.o.

Berichtdoor coco » za 13 april 2002, 13:57

he, Kip, wij moeten dus onze kadootje naar rode paprika sturen? En de rekening naar haar man ;-)

rode paprika
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 27 maart 2002, 2:01
Locatie: ;-)

Berichtdoor rode paprika » za 13 april 2002, 15:22

Jullie mogen dat doen, mijn man zal betalen, MAAR alles eromheen is voor mijn man en mij alleen Afbeelding
Ja toch? Afbeelding Afbeelding

kip
Berichten: 21
Lid geworden op: za 06 april 2002, 1:01

Berichtdoor kip » ma 22 april 2002, 1:15

Mijn vrouw heeft zelfophoudende kousen gekocht! Alleen nog nooit gedragen, zelfs niet aan mij verteld. Ik vond ze toevallig. Durfde niets te vragen, want ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vrouw mijn boodschappen inkeek. Is dit het begin? Al moet ik eerlijk zeggen dat 'half werk geen heel werk' is, ik geloof dat ik toch een beetje blij ben.

En weer bedankt voor alle reacties, al wordt ik wel eens een beetje moe van al die vrouwen die wel graag jarretels, corsetjes en weet ik wat dragen. Moe? Nou nee, een beetje jaloers.
Veel plezier met het dragen ervan.

Kip

Selene

Berichtdoor Selene » ma 22 april 2002, 8:58

kip!
Wat lees ik nu?
Er gloort licht aan het donkere einde van de tunnel!!!! Afbeelding

*ik ben ook begonnen met zelfophoudende kousen Afbeelding*

Groet! en houdt moed!
Selene


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast