Bekend of onbekend

Moderators: Xenia, JanWbr

Lajero
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 26 augustus 2015, 19:59

Bekend of onbekend

Berichtdoor Lajero » do 15 februari 2024, 15:21

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het 'uitbreiden' van je relatie. De laatste tijd lijkt het alsof de relatie met mijn vrouw naar een volgend level is gestegen. Waar mijn fantasieën altijd in mijn hoofd bleven en de seks met mijn vrouw goed maar zonder echte bijzonderheden was zijn we de laatste tijd ineens met andere dingen bezig. We experimenteren alsof we nog maar net bij elkaar zijn, hebben seks op andere plekken dan de bank, de tafel of het bed en hebben gesprekken over hoe het zou zijn als er iemand toekijkt als wij seks hebben of zelfs als er een derde persoon mee zou doen.
Helemaal top dus, we genieten er allebei van. Maar nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met die laatste puntjes. Dus seks hebben terwijl er iemand meekijkt of een trio, doe je dat met iemand die je kent of liever met een onbekende?

Mijn vrouw heeft nog steeds contact met een oude 'friend with benefits' die ze voor 100% vertrouwt. We weten dat hij er open voor staat om deel te nemen aan het uitwerken van onze fantasieën. Ik vertrouw op haar oordeel over deze man maar vraag me af of een echte 'vreemde' nog voordelen heeft. Is een volledige onbekende discreter en voelt dit veiliger voor je relatie of is het juist een grotere onzekere factor omdat je deze persoon niet kent?
Gezien alle posts hier op het forum moeten jullie daar ervaring mee hebben, ik ben benieuwd.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Bekend of onbekend

Berichtdoor tes » vr 16 februari 2024, 22:55

Lastige vraag, ik denk dat dit heel erg persoonsafhankelijk is. Beide heeft zijn voor-en nadelen. Iemand die je kent is meer vertrouwd en zou daardoor ook een minder grote grens kunnen zijn maar ook juist een grotere grens, dat ligt vooral aan jezelf. Vraag je is af wat je er uit wilt halen, wat je echt heel erg leuk lijkt, wat wel oké is, maar vooral waar je grenzen liggen en kijk daarna of dat mogelijk is met deze persoon. Je moet je er beide goed bij voelen en weten van elkaar wat je wel en niet wilt.

Ik ga met mijn man wel eens naar een parenclub of sauna en we hebben ook wel is een vriend uitgenodigd voor een trio en voor ons is daar het belangrijkste dat we samen gaan, en altijd naar elkaar luisteren. Jaloezie is voor veel mensen iets waar ze moeite mee zouden kunnen hebben, voor ons is dat er helemaal niet dus dat maakt dan ook dat er weinig is wat voor ons niet oké zou voelen.

Praat over alles en vind uit waar jij/jullie je goed bij voelen en probeer het uit als je er echt beide achter staat en er klaar voor bent.
live your life to the fullest!

Lajero
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 26 augustus 2015, 19:59

Re: Bekend of onbekend

Berichtdoor Lajero » di 20 februari 2024, 15:18

Bedankt voor je reactie Tes, het is inderdaad een persoonlijk iets van mij en mijn partner samen denk ik. We gaan eens voorzichtig testen en verkennen.
Met kleine stapjes tegelijk komen we er vanzelf achter wat wel en niet goed voelt. De eerste kleine stap gaan we op korte termijn nemen ;)

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Bekend of onbekend

Berichtdoor tes » di 20 februari 2024, 23:20

Wat leuk! Geniet maar lekker van het proces.

Mag ik vragen welke stap dat gaat zijn?
live your life to the fullest!

Lajero
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 26 augustus 2015, 19:59

Re: Bekend of onbekend

Berichtdoor Lajero » do 22 februari 2024, 7:24

Het was een heerlijke pijpbeurt in de auto waarbij de 'bekende' zijn auto naast die van ons heeft geparkeerd en toekeek. Erg opwindend, mijn vrouw heeft zich klaargevingerd terwijl wij samen toekeken. Naast de opwinding ook wel erg spannend om te doen waardoor ik me er niet helemaal aan over kon geven maar misschien dat dat een volgende keer beter gaat, we gaan in ieder geval uit van een vervolg!


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten