Spelletje Truth?

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tes » di 21 juni 2016, 22:17

nhojgib, wat is jouw vraag? Het idee van deze topic is dat je antwoord op de laatst gestelde vraag, en vervolgens zelf de volgende vraag stelt.

En om nog even op de vraag van fuut terug te komen..

Ik ben voor een meeting! Alleen echt zo enorm enorm idioot druk dat ik niet zou weten hoe ik tijd vrij moet maken.. maar mocht iemand wat organiseren dan probeer ik wel te komen natuurlijk :mrgreen: Dus geen idee Fuut! maar ik ben wel voor!

Ben jij wel eens zo druk dat je eigenlijk geen tijd hebt om te slapen 2 maanden lang?En hoe red je jezelf daar uit?
live your life to the fullest!

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tintin » za 25 juni 2016, 23:28

Nee, daar zou ik me echt niet uit redden ....

Fysiek ; Ronaldo of Beckham ?

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Inya » ma 27 juni 2016, 22:09

Doe dan maar Beckham.

Wat heb jij stiekem gedaan, dat je partner niet weet?
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tes » ma 27 juni 2016, 23:09

Poeh.. ik doe eigenlijk niets stiekem.. Ow wacht jawel heb stiekem kaartjes gekocht als verrassing om naar een feest te gaan!

Wat heb jij nog nooit met je partner gedaan maar zou je nog wel een keer willen doen?
live your life to the fullest!

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tintin » di 28 juni 2016, 11:56

Ik zou met haar naar Rome willen gaan ..... en gaan we ook echt een keer doen ...!

Al zomers geshopt in de nooit aflatende zomer uitverkoop ?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Carina » do 30 juni 2016, 22:36

Ik heb geshopt op Santorini. Koffer weer veel te zwaar toen ik terugging natuurlijk. :roll:

Ben je wel eens alleen op vakantie geweest en hoe beviel dat?



Bijdeweg.... Welkom terug tintin. :kiss:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor fuutje » vr 01 juli 2016, 15:22

Nee, niet echt.
Dit buiten een weekeindje alleen weg.
Bij de weg, welkom terug Carina.

Heb je wel eens behoefte om in je eentje weg te gaan/zijn of kun je je afsluiten met een boek?
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor droomvlinder » vr 01 juli 2016, 20:37

Ja , ik heb vaak behoefte om alleen weg te gaan, ook op vakantie, maar ik kan me ook heel goed afsluiten met een boek.
Ben jij huizig of uithuizig ?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor fuutje » vr 01 juli 2016, 21:25

Eigenlijk ben ik heel 'huizig', maar onze campervakantie in Californië was geweldig en had ik niet willen missen!
Dus......?
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Spelfje » wo 06 juli 2016, 14:08

Dus? Of ik huizig of uithuizig ben?

Ik kies voor huizig. Ik ben graag thuis! Geniet me suf van mijn huis, veranda en tuin. Best place on earth! :)


Noem de naam van iemand waarvan je het meest houdt!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tes » wo 06 juli 2016, 16:48

hmm waarvan ik het meest houd.. Ik hou het nu even op mijn lieve vriend Tom.

Overigens is dat wel een moeilijke vraag want ik hou natuurlijk ook enorm veel van mijn familie!

Hoe ziet jouw ideale vrije dag er uit?
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor 230volt » do 07 juli 2016, 2:25

Half slapend, half wakker, lig ik in bed. De zon kijkt al om het gordijn en vraagt zich af waar ik blijf. Zal ik al opstaan of blijf ik nog lekker even liggen? Voordat ik een antwoord op deze aan mij zelf gestelde vraag gegeven heb, merk ik dat mijn vrouw weer naast me in bed kruipt. Ik had al gemerkt dat ze in de naast de slaapkamer gelegen badkamer wat aan het rommelen was. Ik houd me slapende. Ik merk dat ze onder het dekbed kruipt en met haar hoofd richting mijn kruis gaat. Haar handen zoeken de boord van mijn slip, waarna ze deze een stukje naar beneden probeert te trekken. Met een zachte kreun geef ik aan dat ik merk wat ze aan het doen is en hef mijn heupen iets, zodat ze makkelijker mijn slip naar beneden kan doen. Dan voel ik haar warme lippen over mijn eikel glijden, waarna mij geslacht binnen no time knetterstijf wordt. Wanneer ik een hand naar haar uitstrek en haar lichaam streel, merk ik dat ze geheel naakt is. Met een hand kneed ik haar borsten, terwijl ze mij heerlijk pijpt. Inmiddels ligt het dekbed aan het voeteneind. Nadat ik heerlijk klaar gekomen ben, maakt ze me schoon met een warme washand en nadat ik ben bijgekomen van deze heerlijke wekservice, sta ik op, verzorg me zelf en onze huisdieren, haal de krant uit de brievenbus en vlij ik me neer in een deckchair op het terras. Mijn vrouw brengt me een paar warme afbakbroodjes, een kan koffie en een glas jus d'orange en gaat in deckchair naast de mijne zitten, slechts gekleed in een doorzichtige nachtpon. Voor zichzelf heeft ze hetzelfde ontbijt, geen koffie, maar groene thee.
Boven het veld achter het huis 'staat' een leeuwerik in de lucht en zingt het hoogste lied. In de Lindeboom koert een duif naar haar lief en de zon brengt aangename warmte aan.
Af en toe een paar woorden met elkaar wisselend, genieten we van elkaar, de krant, het ontbijt en de warmte. Wanneer ik het belangrijkste nieuws gelezen heb, pak ik mijn laptop op mijn 'lap' en lees mijn mail, bezoek enkele forums, waaronder Shespot en geniet daar van de wijsheden en belevenissen van Tes, Zucht, Spelfje, Esther, Amaretto, Carina, Hubje en vele anderen.

Zo glijdt de ochtend voorbij en brengt de zon steeds meer warmte op het terras. Ik ontdoe me van mijn korte broek en t-shirt en in mijn nakie verplaats ik de deckchairs naar de koelte van de schaduw onder de Lindeboom.
Wanneer ik met een paar longdrinks in mijn handen vanuit de keuken het terras oploop, zie ik dat mijn vrouw zich heeft ontdaan van haar nachtpon en geheel naakt in haar deckchair zit, wat zeg ik, ligt!
Ze heeft haar benen gespreid en haar beide handen in haar kruis. Wanneer ik dichterbij kom en voor haar sta, zie ik dat ze met haar vingers de lippen spreidt hetgeen mij een open blik op haar gevoeligheid biedt.
Met een zwoele stem hoor ik haar zeggen dat zij nu aan de beurt is en ze knikt met haar hoofd in de richting van haar kruis.
Met een kloppend hart, zet ik de glazen longdrinks op de tafel, pak ik het kussen uit mijn deckchair. leg deze voor haar op de grond en ga er met met knieën op zitten. Langzaam en teder bewerk ik haar met mijn tong en na een tijd die ik niet in lengte kan omschrijven, maar waarin ik het lekkerste heb geproefd wat er bestaat, voel ik dat haar lichaam zich kromt en met een lange zucht, gevolgd door enkele korte kreunen, werkt ze de opgewekte spanning naar buiten, waarna ze zegt: "en nu wil ik de longdrink van je".

Na een eenvoudige lunch, verplaatsen we ons naar het zwembad, trekken een paar baantjes, stoeien wat met elkaar en zonnen tot het einde van de middag.
Alsof we het afgesproken hebben, strekken we onze armen naar elkaar uit, strelen het naakte en licht bezwete lichaam van de ander en verdwijnen in een wereld waarin we alles vergeten, alleen oog en oor hebben voor elkaar, dan weer de blauwe lucht zien en dan weer het water van het zwembad. We komen weer op de wereld als de avond al gevorderd is, ontdekkend dat we een maaltijd gemist hebben. Met een goed glas wijn gaan we de nacht tegemoet, tegen elkaar zeggend: "ik hou van jou".

Dit zou zo maar mijn ideale vrije dag geweest kunnen zijn.

Wat zijn jouw vakantieplannen?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tes » do 07 juli 2016, 9:53

Daar naartoe gaan waar het warm is, oftewel we pakken de auto, bekijken het weerbericht en rijden de juiste kant op :mrgreen:

Wat voor type vakantie hou jij van?
live your life to the fullest!

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tintin » do 07 juli 2016, 12:23

Stukje cultuur, stukje strand, veel zon, stukje rust, bewegen, lezen, telefoon uit en compu het raam uit, nooit rekening houden met tijd, en geen planning ....


Zou Roger Federer nog 1 keer Wimbledon kunnen winnen ?

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor tintin » ma 11 juli 2016, 12:22

Nee is hem dus niet gelukt ....

Is naakt zonnen fijner dan met badpak, bikini of zwembroek ?


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 31 gasten