Verlangens

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Karin51
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 maart 2015, 23:38
Locatie: Flevoland

Verlangens

Berichtdoor Karin51 » do 19 maart 2015, 0:07

Nieuw op deze site en al een aantal berichten op het forum nagelezen, maar toch heb ik een verlangen dat ik graag vervuld zie worden..
Ben een alleenstaande vrouw van 51 jaar en heb een heerlijk leven.
Leuke baan, eigen huis, 2 volwassen (thuiswonende) kinderen en een rijk sociaal leven.
Ben dan ook niet op zoek naar een "vaste" relatie, maar heb wel regelmatig behoefte aan lekkere, ongedwongen sex en heb me hiervoor al op diverse relatie/dating sites aangemeld.
De ervaring is dat hier veel fake profielen zijn en mannen/vrouwen die alleen maar een iemand zoeken met maatje 36 en strakke borsten en billen...nou, die heb ik helaas niet.
Ik ben behoorlijk zelfverzekerd, maar mijn volslanke postuur werkt misschien niet mee in het vinden van een leuke sexdate.
Wie heeft er nuttige tips voor het vinden van een leuke man en/of biseksuele vrouw of stel?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Verlangens

Berichtdoor Vaudeville » do 19 maart 2015, 14:05

Allereerst welkom hier Karin!

De sites, waarover in een ander topic al wordt gesproken, lijken inderdaad meer op geldklopperij. Betalen om contact te houden enz. In die zin biedt het niet veel. Zelf ook al het nodige gevraagd/gepost op die sites en wat euro's lichter en een illusie armer. ;)
Wat shespot betreft, er zijn genoeg mannen die contact zoeken met een vrouw zoals jij denk ik. Mijn advies: post wat berichten in de virtuele kroeg, je zit dan zo aan 10 berichten. Dan kun je ook prive berichten versturen.
Verder laat ik het advies over aan anderen hier, ervaring hier is genoeg aanwezig!

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Verlangens

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 15:04

Lijkt me een beetje sterk dat je geen date kan vinden op een datingsite als single vrouw. En dan ook nog een bi-vrouw die een stel zoekt.
Daar zijn honderden zo niet duizenden stellen naar opzoek.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Verlangens

Berichtdoor Spelfje » do 19 maart 2015, 17:04

couple, als dat zo was dan had Karin51 ook niet de moeite genomen om dit topic te starten toch? Ik vind je post best oordelend eerlijk gezegd. :roll:

Karin51, allereerst welkom hier!
Ik ben niet de aangewezen persoon om je vraag te beantwoorden maar er zijn vast anderen hier op shespot die je van tips kunnen voorzien. Succes!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Verlangens

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 18:06

couple, als dat zo was dan had Karin51 ook niet de moeite genomen om dit topic te starten toch? Ik vind je post best oordelend eerlijk gezegd. :roll:
Kan toch zijn dat het mij sterk lijkt? Mag ik geen mening hebben?

Ik heb het toch informatie uit eerste hand. Ik ken verschillende vrouwen die op een datingsite hebben gestaan en wel tientallen verzoekjes per dag kregen. Die de berichtjes gewoon al niet meer deden openmaken omdat het er zoveel waren als ze een paar dagen niet online waren geweest.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Verlangens

Berichtdoor Mannekijn » do 19 maart 2015, 18:38

Hoi Karin51

Het fijne van Shespot is dat iedereen hier een faire kans krijgt.

En mocht iemand toch een faker zijn...die vallen snel genoeg door de mand.

Maar daar gaan we vooralsnog dus niet van uit. Dus Karin51 welkom op Shepot.

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Verlangens

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 18:49


En mocht iemand toch een faker zijn...die vallen snel genoeg door de mand.
Precies, je hebt gelijk.

Enige wat je moet doen is skype instaleren en natuurlijk een webcammetje hebben.
Kan je altijd effe een echtheids check doen.
Dan filter je al heel heel veel fakers eruit.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Verlangens

Berichtdoor Noortje » do 19 maart 2015, 18:51

couple, als dat zo was dan had Karin51 ook niet de moeite genomen om dit topic te starten toch? Ik vind je post best oordelend eerlijk gezegd. :roll:
Kan toch zijn dat het mij sterk lijkt? Mag ik geen mening hebben?

Ik heb het toch informatie uit eerste hand. Ik ken verschillende vrouwen die op een datingsite hebben gestaan en wel tientallen verzoekjes per dag kregen. Die de berichtjes gewoon al niet meer deden openmaken omdat het er zoveel waren als ze een paar dagen niet online waren geweest.
En omdat jij dat uit eerste hand van anderen hebt gehoord, is dat de waarheid voor íedere vrouw en dus het bewijs dat het verhaal TS een sterk verhaal is? :D6

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Verlangens

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 19:02

Ik heb het niet gehoord, maar gezien noortje.

Maar ik wil het ook wel bewijzen hoor. Geef maar een foto van een volslanke vrouw. Dan maak ik wel een profiel aan. Zullen we zien hoeveel reacties er op komen.
Ik zal alleen door de mand vallen als ze willen skypen/cammen :)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Verlangens

Berichtdoor Mannekijn » do 19 maart 2015, 19:09

Ook zonder cam vallen fakers na enige tijd wel door de mand. Door taalgebruik of als het te mooi is om waar te zijn is het dus niet waar.

Wel jammer van die "enige" tijd. Aan de andere kant heb je je die "enige" tijd wel even heel geil gevoeld. Kleine troost wellicht.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Verlangens

Berichtdoor Vaudeville » ma 23 maart 2015, 12:41

Op dit forum.., zitten daar ook fakers? Stel dat Karin51 er zelf een zou zijn.., hoe merk je dat dan? Op die datingsites vallen ze idd snel door de mand door oneliners als antwoorden en het snel gebruiken van woorden als "liefje" en "schatje"

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Verlangens

Berichtdoor Mannekijn » ma 23 maart 2015, 14:33

Er is altijd wel iemand die lont ruikt en doorvraagt.

Vreemd is wel dat vaker mannen zich voordoen als vrouwen. In een andere topic heb ik eens een vraagje gedropt of het wel eens andersom is. Of dat vrouwen als fakers niet ontdekt worden.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten