Dating sites

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Schot72
Berichten: 34
Lid geworden op: di 07 oktober 2014, 23:21
Locatie: Wanroij - Noord Brabant

Re: Dating sites

Berichtdoor Schot72 » di 14 oktober 2014, 18:09

Zo... ik heb 55 credits verdiend door profiel vullen en foto plaatsen. Kreeg een bericht van een mooie vrouw 15km weg. Ideal! Zo ik probeer een bericht terug te sturen, onvoldoende credits! WTF?

Ik heb een bericht naar site admin gestuurd, ik wacht...
"When the going gets weird, the weird turn pro." - Hunter S Thompson

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Dating sites

Berichtdoor Snoozie » di 14 oktober 2014, 23:25

Zo... ik heb 55 credits verdiend door profiel vullen en foto plaatsen. Kreeg een bericht van een mooie vrouw 15km weg. Ideal! Zo ik probeer een bericht terug te sturen, onvoldoende credits! WTF?

Ik heb een bericht naar site admin gestuurd, ik wacht...
Geldklopperij dus :shock:
Ben benieuwd of je antwoord krijgt.

Gebruikersavatar
Schot72
Berichten: 34
Lid geworden op: di 07 oktober 2014, 23:21
Locatie: Wanroij - Noord Brabant

Re: Dating sites

Berichtdoor Schot72 » wo 15 oktober 2014, 0:17

In korrt

Bericht sturen cost 150 credits...

1500 credits voor €10.00 – (€1 per verzonden bericht) 4200 credits voor €25.00 – (€0,89 per verzonden bericht) 9400 credits voor €50.00 – (€0,79 per verzonden bericht) 20000 credits voor €100 – (€0,75 per verzonden bericht)

44000 credits voor €200 – (€0,68 per verzonden bericht)

Een erotisch facebook ook met mobiel versie klinkt wel een droom...
"When the going gets weird, the weird turn pro." - Hunter S Thompson

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » wo 15 oktober 2014, 20:43

Weet je, ik vind het niet erg om te betalen voor wat voor soort dating sites. Maar er zijn zoveel van deze site, en ik heb het idee dat er sites bij zijn waar je berichten van leuke vrouwen (lees computer) krijgt. De vrouwen bestaan volgens mij niet. Zeker als je nieuw bent op een site en je ontvangt in drie minuten bericht van twee vrouwen. etc.

Mijn ervaring tot nu toe is dat Tinder het beste werkt. Ik heb met een paar mensen al contact en met 1 afgesproken.
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
Schot72
Berichten: 34
Lid geworden op: di 07 oktober 2014, 23:21
Locatie: Wanroij - Noord Brabant

Re: Dating sites

Berichtdoor Schot72 » wo 15 oktober 2014, 21:13

Weet je, ik vind het niet erg om te betalen voor wat voor soort dating sites. Maar er zijn zoveel van deze site, en ik heb het idee dat er sites bij zijn waar je berichten van leuke vrouwen (lees computer) krijgt. De vrouwen bestaan volgens mij niet. Zeker als je nieuw bent op een site en je ontvangt in drie minuten bericht van twee vrouwen. etc.

Mijn ervaring tot nu toe is dat Tinder het beste werkt. Ik heb met een paar mensen al contact en met 1 afgesproken.
Ik woon in een dorpje met ongeveer 4000 mensen, rondom mij is andere dorpjes met 4000 of minder. Alleen Mill, Cuijk en Boxmeer zijn een stuk groter.j

Plots zo veel mooie meiden, en Milfs die wonen 'dichtbij' sturen mij berichten...
"When the going gets weird, the weird turn pro." - Hunter S Thompson

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » do 16 oktober 2014, 15:30

En dat is op hete profielen? Ik ben benieuwd wat het resultaat is. :arrow: Keep us posted.

Ik was wel erg benieuwd naar deze website en ik heb zelf ook een profiel aangemaakt vanmiddag.
- Nu 6 uur later heb ik 11 berichten ontvangen van vrouwen die allemaal sex met me willen.
- 8 daarvan sturen een foto van zichzelf mee waarin niks verhuld wordt.
- 9 berichten bevatten mijn volledige naam in het bericht, dus voor en achternaam. (iemand schrijft bijv: "dus ik dacht laat ik Nick Caresse uitdagen .....). Dat is een nogal vreemde manier van schrijven.
- 10 van de 11 berichten hebben een foto erbij en daar is zeker de helft van een overheerlijk lekker ding. :D11
- 1 bericht mag je gratis versturen naar één van deze gewillige lekkernijen. Voor de volgende moet je bijna een euro per bericht betalen.
Tot zover mijn bevindingen, en nu mijn mening. Ik denk dat het allemaal :D2 fake is.

Schot, wat zijn jouw ervaringen :?:
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Purryann
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 19 oktober 2014, 19:20

Re: Dating sites

Berichtdoor Purryann » zo 19 oktober 2014, 20:30

Weet je, ik vind het niet erg om te betalen voor wat voor soort dating sites. Maar er zijn zoveel van deze site, en ik heb het idee dat er sites bij zijn waar je berichten van leuke vrouwen (lees computer) krijgt. De vrouwen bestaan volgens mij niet. Zeker als je nieuw bent op een site en je ontvangt in drie minuten bericht van twee vrouwen. etc.

Mijn ervaring tot nu toe is dat Tinder het beste werkt. Ik heb met een paar mensen al contact en met 1 afgesproken.
Tinder heb ik juist geen goeie ervaringen mee. Met betaalde datingsites zijn mijn ervaringen heel uiteenlopend geweest. Wat slechte dates/chats uitgehad, maar dan ook heel goede contacten op andere dagen.
Ik werk liever met datingsites.

Gebruikersavatar
Schot72
Berichten: 34
Lid geworden op: di 07 oktober 2014, 23:21
Locatie: Wanroij - Noord Brabant

Re: Dating sites

Berichtdoor Schot72 » ma 20 oktober 2014, 19:53

Nikki, ik heb geen profiel met matchwereld.nl meer, denk ook vol fakers. Een betaal site en BAM! andacht zat. Ga naar een gratis site, http://www.wipplek.nl en weinig actie. En met online leden, uit 20 er is misschien een vrouw...
"When the going gets weird, the weird turn pro." - Hunter S Thompson

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » ma 20 oktober 2014, 20:57

Ja dit soort sites zijn dus fake als het betaalsites zijn. Ik heb op heteprofielen ongeveer 40 berichten per dag van hete vrouwen die met mij sex willen hebben. De één wil het voorzichtig, de ander hard en de volgende wil het weer op een andere manier, en bijna allemaal met een foto (bijna) geheel ontkleed.

Ik weet dat ik een knappe en aantrekkelijke man :P ben, maar ik realiseer bij heel goed dat 40 berichten wel erg veel is. Als het er 20 waren geweest per dag dan had ik het wel serieus genomen :lol: Conclusie, deze sites deugen niet.

Nog even terug op Tinder. Ik vind het niet fijn dat Tinder een soort vlees keuring is. Maar ik had wel gelijk drie reacties op de eerste dag. :D5 Na een paar dagen heb ik mijn profiel op onzichtbaar gezet omdat ik midden in een verhuizing zat. Maar ik heb wel een afspraak met één van de drie gemaakt.
Tinder of een andere site of app, het ligt dus aan je voorkeur. Maar voor de snelle scharrel vind ik Tinder goed. Wil je serieus op zoek naar iemand, dan vind ik Tinder te weinig info geven.
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor Vaudeville » vr 28 november 2014, 16:26

Zelf geregistreerd op sexoverijssel (of vul een andere provincie in) en contact gehad met vrouwen. Ben er wel achter dat 99% fake is, standaard berichtjes om je zolang mogelijk aan het lijntje te houden. Ben nog steeds ingeschreven en krijg nu alleen standaard reacties van vrouwen daar. Wacht lang genoeg en je krijgt eenzelfde mailtje in je inbox. Zo nep als het maar kan.. (en die overgebleven 1% heb ik nog niet kunnen vinden ..;-) )
Wipplek is niet erg actief, maar dat is al gezegd.Ondeugend daten? Fake..

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » za 29 november 2014, 14:02

Ja dat is toch wel jammer allemaal. Gat in de markt??
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor Vaudeville » wo 03 december 2014, 16:42

Ja dat is toch wel jammer allemaal. Gat in de markt??

Lijkt mij wel!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten