Dating sites

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » za 20 september 2014, 9:45

Hallo allemaal, even wat over mezelf. Ik ben lange tijd niet meer actief geweest hier, maar ik ben toch weer terug en aan het lezen.

Mijn leven is verandert en geeft weer mogelijkheden. Ik ben dus op zoek gegaan naar een geschikte dating site voor mij.

Ik wil graag iemand waar ik af en toe mee kan afspreken en waar een klik mee is. Dus niet een vaste relatie (veel sites vallen af), maar af en toe afspreken en dan experimenteren met sex maar ook gezellig uitgaan, en dan na een weekend of een dag weer gewoon je eigen leven oppakken. Iemand die zelf dus ook een actief eigen leven heeft.
Sommige sites daar zit geen beweging in, andere zijn heel duur (en wat is het resultaat?). Vroeger was er op shespot nog iets dacht ik, maar die zie ik niet meer.


Welke kenner kan mij verder helpen?
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Re: Dating sites

Berichtdoor Knuff » za 20 september 2014, 10:52

Ik heb ervaring met Paiq.nl. Dat je gelijk contact heb doormiddel van de speeddates via chat is erg leuk

Dit zegt paiq over zichzelf:
Paiq is een datingsite die het anders aanpakt. Geen profieltjes, geen lange lijsten fotootjes en verhaaltjes vol clichés. In plaats daarvan heeft Paiq:
slimme, zelflerende matching,
foto's die al chattend scherper worden,
speeddates, ijsbrekers, en nog veel meer.
Het resultaat is dat je op Paiq op een spontane manier leuke singles ontmoet. En, anders dan op de meeste andere datingsites, kan je op Paiq écht aan de slag zonder een cent uit te geven.
Show the world the warmth of your smile.

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating sites

Berichtdoor EstherC » za 20 september 2014, 11:03

Welkom terug!

Zelf heb ik zo'n soort minnaar. Heb hem leren kennen via Badoo. Maar voorheen ook wel zoiets gevonden via chatten op chatten.nl.

Ik weet niet of je nou per se een specifieke plek hiervoor hebt hoor. Je moet het gewoon net treffen denk ik.
Dream it. Wish it. Do it!

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » za 20 september 2014, 18:03

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga eens kijken. Vroeger was er op she toch ook zoiets? Of heb ik dat mis? :st:

Wel leuk, het is denk ik tot een jaar of vier geleden dat ik veel actiever was hier. Ik worstelde met mijn huwelijk en met wel of niet vreemd gaan.Uiteindelijk wel gedaan en dat heeft mij persoonlijk veel gebracht. Maar het bleef bij mij knagen dat het huwelijk zelf niet bracht wat ik wilde. Nu inmiddels bijna een jaar uit elkaar en wel wat gedate met irl gevonden vrouwen, maar ik wil het toch over een andere boeg gooien omdat de ideeën vaak niet overeenstemmen.
Ik hoop dat het makkelijker is om een gelijkgestemde vrouw te vinden via sites. Maar daar mis ik dan toch de ervaring mee. :?
Als er ook anderen zijn die hier ervaring mee hebben dan ben ik erg benieuwd, en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen. :wink:
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Dating sites

Berichtdoor boku » zo 21 september 2014, 23:09

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga eens kijken. Vroeger was er op she toch ook zoiets? Of heb ik dat mis? :st:
Heb je helemaal goed nikki-wear. Ik heb 3 jaar geleden een geweldige vrouw leren kennen via de ' dating'-pagina van Shespot. Die is er nu niet meer helaas, ik weet niet waarom. Iemand?

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Dating sites

Berichtdoor Venus » zo 21 september 2014, 23:24

Heb je helemaal goed nikki-wear. Ik heb 3 jaar geleden een geweldige vrouw leren kennen via de ' dating'-pagina van Shespot. Die is er nu niet meer helaas, ik weet niet waarom. Iemand?
Omdat jij je geweldige vrouw inmiddels gevonden hebt? :P

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » zo 21 september 2014, 23:26

Ja het mooie is dat je hier veel meer mensen heb met een zelfde denkwijze. En dat was wel een voordeel. Dat maakt het wel een stuk makkelijker. :wink:
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Dating sites

Berichtdoor boku » ma 22 september 2014, 0:04

Heb je helemaal goed nikki-wear. Ik heb 3 jaar geleden een geweldige vrouw leren kennen via de ' dating'-pagina van Shespot. Die is er nu niet meer helaas, ik weet niet waarom. Iemand?
Omdat jij je geweldige vrouw inmiddels gevonden hebt? :P
Die geweldige vrouw en ik hebben helaas slechts beperkte tijd van elkaar kunnen genieten. Ik ben er niet minder dankbaar voor... maar ik gun anderen ook deze ervaring ;-)

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » ma 22 september 2014, 9:32

Oh Boku, mooi geschreven. Ik heb ook zo een ervaring. Natuurlijk heel jammer als iets voorbij gaat, maar zo verschrikkelijk mooi waar ik op terug kan kijken. Zo een periode van intens genieten mag van mij wel weer terugkomen. :wink:

Mijn spreuk onderin is er niet voor niets :D
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
Schot72
Berichten: 34
Lid geworden op: di 07 oktober 2014, 23:21
Locatie: Wanroij - Noord Brabant

Re: Dating sites

Berichtdoor Schot72 » za 11 oktober 2014, 0:40

Was effe kijken hier, en Paiq ziet er goed uit. Okee ben net aangemeld, maar is wel anders dan Badoo. Ik ben ook in Matchwereld en Sexbuddy, maar €1per bericht... tja hou doe...
Probeerd chatten.nl was maar sex videos en geen chatten, ten minste op mobiel versie.
"When the going gets weird, the weird turn pro." - Hunter S Thompson

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » za 11 oktober 2014, 9:42

Zo mijn eerste ervaring even terugkoppelen.
Ik heb een profiel gemaakt met Paiq maar daar nog niet veel mee gedaan door mijn verhuizing. Het ziet er goed uit alleen vind ik de matches nog niet echt super. Je krijgt elke dag een match en als je er meer wilt dan moet je daarvoor betalen. Dat heb ik nog niet gedaan.

Vorige week zat ik met een vriendin te kletsen en zij vertelde dat een vriendin van haar op Tinder zat. Ik had daar niet echt een goed gevoel bij (drempel vrees??) maar heb de wel2 app gedownload om te kijken wat het is. Ik hou er zelf meer van om mensen te beoordelen op hun profiel dan op hun uiterlijk. Ik geloof dat de klik er dan eerder is.

Dus Tinder geïnstalleerd op woensdag en wat foto's bekeken. Veel nee en een aantal ja. Eigenlijk meer om te kijken hoe het werkt, dan op zoek naar een date (ben dus net verhuisd en nog te druk om te daten). Een dag later zijn er drie matches en twee die een bericht sturen. Eén daarvan was gelijk leuk. Afspraak gemaakt en samen wat gedronken. En wat?? Leuke klik voor een eerste date. We gaan nog een keer afspreken, zij is op vakantie nu en ik kan mijn huis eerst gaan inrichten.
Of het wat wordt weet ik niet, maar ik had verwacht weken of nog langer bezig te zijn voor een afspraak.

:arrow: Voordeel Tinder, er is een korte tekst mogelijk en je heb een paar foto's. Nadeel, veel hebben geen tekst dus je weet eigenlijk niet met wie je date. Oplossing, eerst wat chatten.
:arrow: Voordeel Piaq, als je je vragen goed beantwoord heb, dan zoekt Paiq een goede match.
Badoo nog niet geprobeerd, dat ga ik van de week doen. Ik ben nu toch bezig en wil wel weten hoe het allemaal werkt :lol:

Oh het is weer een lang verhaal geworden :?
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

DArtagnan
Berichten: 3
Lid geworden op: za 11 oktober 2014, 16:29

Re: Dating sites

Berichtdoor DArtagnan » za 11 oktober 2014, 16:44

Ik zeg SDC.. voor als je het eerlijk en open aan wilt pakken. En ook daadwerkelijk in die sexuele wereld wil stappen.

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » za 11 oktober 2014, 16:57

Hallo Dartagnan,
Bedankt voor je tip. Ik laat deze tip alleen even links liggen. SDC is een swingers dating club en die stap wil ik nog niet maken. Ik wil zeker gaan experimenteren op het gebied van sex. Ik denk dat dit ook nog wel in het verschiet ligt, maar nu nog niet.
Gelukkig ken ik wat swingers waar ik me een keer bij wil aansluiten. Dit vind ik ook wat fijner, met mensen die ik ken.

Wel grappig hoe deze zoektocht voor mij loopt.

Groetjes
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Gebruikersavatar
Schot72
Berichten: 34
Lid geworden op: di 07 oktober 2014, 23:21
Locatie: Wanroij - Noord Brabant

Re: Dating sites

Berichtdoor Schot72 » di 14 oktober 2014, 10:20

Ben gistern avond aangemeld met http://www.heteprofielen.nl ziet er goed uit. Ook beloning system voor credit, profiel vullen en fotos plaatsen.
"When the going gets weird, the weird turn pro." - Hunter S Thompson

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Re: Dating sites

Berichtdoor nikki-wear » di 14 oktober 2014, 10:31

Hey Schot, waar ik dan benieuwd naar ben is wat het oplevert. Hou ons op de hoogte ;-)

Nog even een update, ik kon het niet laten en heb me ook ingeschreven op hete profielen. Ik was toch wel benieuwd wat er zou gebeuren. Ik heb vanmiddag ingeschreven en nu net gekeken en ik heb 8 berichten ontvangen van sexy vrouwen die mij interessant vinden. Ik ben nog nooit zo populair geweest. Ik heb met mijn gratis credits wel al een antwoord gestuurd en ook weer antwoord gekregen.

Schot, ik ben benieuwd wat jou ervaring is.
Laatst gewijzigd door nikki-wear op do 16 oktober 2014, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten