Gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor zwartepiet » di 22 juli 2014, 13:52

@RS: ik ben reuze benieuwd welke een en welke ander je bij elkaar opgeteld hebt, of welk feit je uit je straffe geheugen hebt opgediept, opdat je tot jouw conclusie bent gekomen. Of is het voor jou alleen maar té vreemd dat 2 mensen dezelfde mening kunnen hebben?

Back OT:

Ik zie niet in welke oude koeien hier uit de sloot gehaald worden: (aka) groentje vertelt/vraagt hier over haar wederwaardigheden rondom haar gangbang wensen en wordt daar door een aantal leden (naar mijn idee ook) nogal onheus op bejegend en krijgt daarin (ook naar mijn idee) geen steun van anderen c.q. de moderatoren, terwijl er (weer ook naar mijn idee) meer dan voldoende grondslag voor is. Het enige wat ik daar aan toe te voegen had is dat ik haar daarin steun, temeer omdat ik inderdaad dezelfde ervaring(en) heb opgedaan. Ik sta daar dus blijkbaar zelfs niet alleen in.

Dus: welke oude koe wordt hier opgediept? In plaats van je te focussen op ons commentaar (danwel oude koe) wil ik je op de man af vragen:

Ben je met mij (en Gewoneman blijkbaar) niet eens dat (aka) groentje hier niet conform de regels van het forum behandeld is en dat de moderatoren hier iets aan hadden moeten doen? Gewoon ja of nee volstaat.

Groet, ZP
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor Oceann » di 22 juli 2014, 20:26

Ben je met mij (en Gewoneman blijkbaar) niet eens dat (aka) groentje hier niet conform de regels van het forum behandeld is en dat de moderatoren hier iets aan hadden moeten doen? Gewoon ja of nee volstaat.

Groet, ZP
Ja.
Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.
Vervelend voor en excuses aan diegenen die zich onheus bejegend voelen.
Dat zullen we in het vervolg beter proberen te doen.

Wie zich gekwetst voelt en daar nog over door wil praten, graag per pm of mail aan de redactie.
Back on topic , terug naar de gang bangs.

Oceann

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Gangbang

Berichtdoor Snoozie » di 22 juli 2014, 23:06

Ben je met mij (en Gewoneman blijkbaar) niet eens dat (aka) groentje hier niet conform de regels van het forum behandeld is en dat de moderatoren hier iets aan hadden moeten doen? Gewoon ja of nee volstaat.

Groet, ZP
Ja.
Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.
Vervelend voor en excuses aan diegenen die zich onheus bejegend voelen.
Dat zullen we in het vervolg beter proberen te doen.

Wie zich gekwetst voelt en daar nog over door wil praten, graag per pm of mail aan de redactie.
Back on topic , terug naar de gang bangs.

Oceann
Wat mooi Oceann :kiss:

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Gangbang

Berichtdoor Robb » wo 23 juli 2014, 23:59

Hoe dan ook, het is een soort van grappig om te zien dat er regels worden aangehaald om op een "goede" manier (dat goede heeft voor iedereen andere betekenis) iets met elkaar te bespreken wat bij uitstek zo regelloos is, bandeloos. Anyway, waar waren we gebleven met de discussie, terug op het onderwerp...

Savanne, dank voor je stukje. Ik geloof dat ik me aansluit bij je helder geschreven commentaar. Knap hoe je het onderwerp weer een positieve draai geeft met een heleboel relevante vragen! Je schreef: "Wat denken de meelezende mannen hierover, zou je gaan als je een oproepje zou zien staan...?"
Op een oproepje zou ik niet reageren, alleen als ik iemand zou kennen die ik echt zou vertrouwen dan zou ik me misschien wel laten overhalen om mee te doen. Maar ja, naast wie sta ik dan in de rij :D1 , haha....Ik zie het al helemaal voor me, krijg je zo'n gesprekje; "eh, kun jij je google glass even afzetten?...Fijn!". Ja, moet ook veilig zijn voor deelnemers in dat opzicht. Het zou voor mij een experiment zijn dat goed is voor een flinke adrenaline-stoot maar of het mijzelf voldoening zou geven. Ik vraag het me af. Misschien leuk om eens gedaan te hebben, dat je weet hoe dat is/kan zijn. Het behoort in ieder geval niet tot mijn fantasieën. Het lijkt me voor een vrouw (als dat haar wens is) in ieder geval veel opwindender dan voor een man om eraan mee te doen. Zouden er vrouwen zijn die daar hun lifestyle van hebben gemaakt, door verschillende levensfasen heen? Het kan misschien, maar ik betwijfel met name dat laatste. Misschien een bepaalde periode in je leven dat een selecte groep mannen/vrouwen daar aan doet.

stelgroningen
Berichten: 5
Lid geworden op: do 18 september 2014, 18:23

Re: Gangbang

Berichtdoor stelgroningen » do 18 september 2014, 19:11

Hoi,ik ben nieuw hier en ik las dus het verhaal van sletje die naar een gangbang is geweest. Ik zelf ben een leuke vrouw die die fantasie ook had. Precies, had, ja want inmiddels heb ik zelf ook een gangbang meegemaakt. In een prachtige club. Ik vond het een spectaculaire ervaring. Ik was zo geil en opgewonden en het was zo geil om iedereen naar me te zien kijken terwijl ik genomen werd door de een na de ander. Sorry, misschien knappen een heleboel mensen hierop af. Maar dat is mijn idee van romantiek: dat je vriend je zo lekker vind dat hij niet anders kan dan je delen met zijn vrienden. Ik hoop zo'n man ooit nog te ontmoeten, maar ik denk dat de kans klein is...

Hm.. that's our story! Hopen het binnenkort ook in praktijk te brengen!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 33 gasten