[Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Voorsteltopic - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor deco » di 20 mei 2014, 17:58

Dus als iemand een berichtje wil hebben kan hij/zij zich vanaf nu bij mij melden!
Je zal het vast heel snel, heel druk krijgen. Wij zitten nl al heel lang te wachten op zo'n bericht.

:D6
Lig in een deuk!!!

Maak een groepje van Nare vrouwen........ :D11 :D11 :D11
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor deco » di 20 mei 2014, 18:06

on-topic voor "gewone man"

Beschouw dit forum als een café waar je als nieuwkomer alleen binnen komt.
Daar kan onmiddellijk met de eerste beste vrouw beginnen babbelen en flirten (als ze dat graag heeft) of je kan jezelf voorstellen, vertellen over wie je bent enz....
Beetje de sfeer opsnuiven, de gesprekken volgen en misschien kunnen mee-spreken.
Met tijd kan je dan een meer persoonlijke boodschap maken, naar aanleiding van een topic (gesprek), naar iemand om daar dan meer persoonlijke (intiem) dingen te bespreken.

Als je al na 10' de vrouw flirtend benaderd die eens naar je glimlachte......kan je reacties verwachten. :wink:

Pm me maar als je meer info wilt.

gr
Deco
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Suzette » di 20 mei 2014, 22:36

on-topic voor "gewone man"

Beschouw dit forum als een café waar je als nieuwkomer alleen binnen komt.
Daar kan onmiddellijk met de eerste beste vrouw beginnen babbelen en flirten (als ze dat graag heeft) of je kan jezelf voorstellen, vertellen over wie je bent enz....
Beetje de sfeer opsnuiven, de gesprekken volgen en misschien kunnen mee-spreken.
Met tijd kan je dan een meer persoonlijke boodschap maken, naar aanleiding van een topic (gesprek), naar iemand om daar dan meer persoonlijke (intiem) dingen te bespreken.

Als je al na 10' de vrouw flirtend benaderd die eens naar je glimlachte......kan je reacties verwachten. :wink:

Pm me maar als je meer info wilt.

gr
Deco

Dit scheelt mij een hoop getyp, dank Deco!
En zo is het @ gewone man.
Deco heeft dit heel goed verwoord.

Is dit de eerste keer dat je op een forum post? oprechte vraag, niet cynisch bedoeld. Wellicht moet je het fenomeen ' forum' nog leren?

Lees altijd de voorwaardes van het betreffende forum waarin je post , het had je kunnen helpen hier, en doe dat ook op fora in de toekomst evt
Zoek op Google 'netiquette'
Je post op een vrouwvriendelijk forum dat onderdeel is van een vrouwvriendelijke site, direkt PM'en op dit forum hoort daar niet echt bij, dat had je misschien ook kunnen bedenken als je beter had geweten waar je je had begeven.

Ik raad je aan de kleine letters onderaan hier te lezen en je deze te realiseren.
Mannen zijn hier echt wel welkom. Anders wordt het wel erg saai in het kippenhok. Maar je gedragen als haantje liever niet.
En dat is misschien lastig, begrijp ik ook wel.

Er wordt hier vrij gepraat over seks, tussen mannen en vrouwen maar met respect voor vrouwen. Altijd. Er worden ook grove grappen gemaakt maar als nieuwkomer moet je beseffen dat we je nog niet kennen en niet kunnen inschatten.
Lees de vele topics eens door, stel her en der eens een vraag en leer zo het forum kennen en zo leren zij jou kennen.
Dan word je vanzelf deel vd groep. We willen graag nieuwe leden, mensen die feeling hebben met de site en het forum.

Opdringerigheid wordt niet hier en niet in de kroeg gewaardeerd door de meeste vrouwen.

Je bent behoorlijk op je nummer gezet bij binnenkomst en toch ben je weer terug gekomen. Dat kan je sieren. Aan jou om de sfeer op te pikken en het je eigen te maken
Laatst gewijzigd door Suzette op di 20 mei 2014, 22:51, 3 keer totaal gewijzigd.

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Oceann » di 20 mei 2014, 22:45

QED, dank :)

Oceann

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor vir40 » wo 21 mei 2014, 7:38

kortom welkom gewone man :mrgreen:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor runningslim » wo 21 mei 2014, 10:37


...

QED

...

Jeugdmijmeringen...

QED, dat schreef mijn wiskundeleraar met enige regelmaat op mijn ingeleverde toetsen langs mijn pennenvruchten die naar mijn mening een wiskundig bewijs verklaarden.
Alle matrices, boogtangensen, cosinussen en X, Y-assen aan toe, ben ik even blij dat ik daar vanaf ben!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor runningslim » wo 21 mei 2014, 10:45

Er is toch niet gemodereerd? Door de leden zelf is een opdringerige/onhandige/ bijziende (*) man terecht gewezen. Lijkt me zo beroerd nog niet.
Waarschijnlijk heeft dit meer effect dan een post door de Mods

* doorhalen wat niet van toepassing is

Ik kan mij er deels in vinden. Een aantal leden wijst gewoneman terecht op een manier die ik alvast heel erg grappig vind.

Ik vind wel dat Oceann op een heel milde, zachte manier gemodereerd heeft: ze geeft een zetje aan opbouwende, informatieve commentaar die iets neutraler van toon is, tussen de ook aanwezige 'onzinpostings' zoals die van mezelf bijvoorbeeld.

Onze definitie van modereren zal verschillend zijn?

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor Spelfje » wo 21 mei 2014, 12:55

Oceann "ze"? :D11

Of ging het over de wijze van modereren? :roll:
"Women are made to be Loved
....not understood"

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor runningslim » wo 21 mei 2014, 13:03

:lol: :lol: :lol:

Van pre-occupatie gesproken :oops:

RS, dwaalt soms lang in het duister voordat ie opeens het licht ziet

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor deco » wo 21 mei 2014, 16:17

off-topic:

ik heb jaren gedacht dat Oceann een vrouw was en dat kwam door die ....ann

:mrgreen:

nu weet ik beter :D12
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: [Voorsteltopic] - voor wie nieuw op She is

Berichtdoor vir40 » do 22 mei 2014, 7:20

typisch mannen antwoord :mrgreen:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

coldshot
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 23 mei 2014, 20:54

voorstellen

Berichtdoor coldshot » vr 23 mei 2014, 21:19

Hoi allemaal,

Wij willen ons graag even voorstellen. We zijn een getrouw koppel met 2 prachtige kinderen.
Ons sexleven is prima, en we fantaseren graag samen. Nu zijn we in het stadium gekomen dat we overwegen die fantasieën in werkelijkheid om te zetten.

Edit door moderator wegens "hengelen" naar contact.

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: voorstellen

Berichtdoor Xenia » vr 23 mei 2014, 23:23

Hallo Coldshot koppel,
Welkom op Shespot!

Voor het delen van fantasieën en het praten over wat je bezighoudt op sexueel gebied zijn jullie op de juiste plek. Het "hengelen" naar contact is hier op Shspot niet toegestaan.
Daarom heb ik jullie voorstelbericht aangepast.

Veel forumezier!
Groet Xenia; moderator shespotforum.

Koekeltje
Berichten: 23
Lid geworden op: di 03 juni 2014, 21:13
Locatie: Zuid-Holland

Voorstellen

Berichtdoor Koekeltje » di 03 juni 2014, 21:29

Hoi hoi,

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben een getrouwde vrouw van 30 jaar en moeder van 2 geweldige kinderen. Mijn man en ik vrijen regelmatig en we houden ervan om nieuwe dingen uit te proberen. Na wat surfen op het internet ben ik op deze site terecht gekomen en ik lees dan nu ook al een paar weken regelmatig mee.
Ik geef het eerlijk toe, ik ben erg bang dat bekende mensen van ons meelezen, daarom schrijf ik onder een schuilnaam. :D8

Dat was het geloof ik wel even :)

Koekeltje
Berichten: 23
Lid geworden op: di 03 juni 2014, 21:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: Voorstellen

Berichtdoor Koekeltje » di 03 juni 2014, 21:33

Oeps..... Ik zie nu net de aparte voorsteltopic..... :D9


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 80 gasten