Nieuw en Groen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Nieuw en Groen

Berichtdoor Mar » za 28 september 2013, 20:20

Van een ervaren minnaar heb ik ooit begrepen dat elke eerste keer met een nieuwe partner als een ontmaagding voelt. Dat helpt je misschien bij deze meer-dan-jij ervaren vriend (?).

Blijf bij jezelf, zou ik zeggen.
Als dat lukt, lukt die penetratie ook wel, gesteld dat je je senang voelt. Je lichaam mag je best een beetje als leidend nemen. Waarbij je je voor ogen houdt dat liefde en vrijen vooral fijn moeten zijn.
Samen lopen door omstandigheden

Maik
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 1:54

Re: Nieuw en Groen

Berichtdoor Maik » ma 30 september 2013, 22:21

Sluit me aan bij Jippie: Jij bent degene die iets weg heeft te geven. Je kunt maar 1 keer je eerste keer meemaken. Als hij om je geeft...neemt hij alle tijd voor je... afgezaagd? Ja, maar misschien juist daarom ook zo waar...
Benieuwd hoe je weekend uiteindelijk is verlopen....

Cink
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 25 september 2013, 11:19

Re: Nieuw en Groen

Berichtdoor Cink » do 03 oktober 2013, 10:46

Bedankt allemaal voor de reacties!
@Laars: je hebt misschien wel gelijk. Als ik het allemaal terug lees klinkt het inderdaad alsof ik het bij hem neerleg, en dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk, je bent er samen. Maar dat komt misschien ook wel door mijn onzekerheid en het gevoel dat ik nog geleid moet worden. Maar goed...ik zal overgaan naar hoe het dit weekend ging ;)

Het is in ieder geval niet gebeurd. Ik heb het hem wel verteld en hij reageerde super lief, nam alle tijd en aandacht, stelde me gerust. Desondanks was ik toch heel gespannen. We hebben het wel geprobeerd, maar het ging niet helemaal.
Ik ben er wel het hele weekend gebleven en hij vroeg zondag of ik nog een nacht bleef slapen. Maandag was ik pas weer thuis.
In ieder geval veel indrukken op gedaan :P En heel fijn dat hij het zo goed op pakt

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Nieuw en Groen

Berichtdoor Laars » do 03 oktober 2013, 22:32

Nou, het lijkt of heeft hij wel ervaring :wink:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Willem10
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 30 augustus 2013, 11:05

Re: Nieuw en Groen

Berichtdoor Willem10 » vr 04 oktober 2013, 14:05

Nou Cink,
Dat lijkt me een hele goeie vent! En dat het deze keer niet lukte, ach, een volgende keer ben je in ieder geval meer aan hem gewend. En hij aan jou. Dan is de kans dat jij/jullie meer ontspannen zijn ook groter.
Eigenlijk moet je het kunnen zien als een spelletje. Zoiets als een spelletje Monopoly bij hem thuis. Of bij jou thuis. Daar ga je ook niet heen met een gespannen gevoel of je wel de goede straten in handen krijgt.
Misschien moet je jouw eerste keer ook zien als een vrolijk spelletje: pak me dan, als je kan! Voor hem leuk en voor jou ook (als je je tenminste tenslotte laat pakken....).
Als ik jouw vriend was, zou ik je blinddoeken, uitkleden, op bed leggen en langzaam strelen, likken, bijten en je lichaam op allerlei plekken kussen :kiss:. Net zo lang, totdat je ernaar snakt genomen te worden. Als ik jou was, zou ik hem vragen het zo te doen..... :D8 Mijn vriendin vindt dat nog steeds super spannend!

Veel plezier!

Nieuw en groen, doen!! :wink:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Nieuw en Groen

Berichtdoor Jippie » vr 04 oktober 2013, 22:40

We hebben het wel geprobeerd, maar het ging niet helemaal.
Tja, en dat is iets waar ik over zat te dubben om je te vertellen dat zoiets ook vrij normaal is, maar ik wou je ook niet onzekerder maken.

Ben blij voor je dat je er zo' n goed gevoel aan over hebt gehouden... is erg belangrijk.
Dit verhaal komt helemaal goed. Je bent van mij verder geen advies meer nodig.
=):


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast