Faute frauwenclup

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Pip » do 08 augustus 2013, 18:49

Noortje, denk je er wel aan dat je op zijn minst een bakje water binnen zijn bereik laat staan als je hem hebt vastgeketend aan de muur? :D4 :twisted:

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Noortje » do 08 augustus 2013, 22:47

Noortje, denk je er wel aan dat je op zijn minst een bakje water binnen zijn bereik laat staan als je hem hebt vastgeketend aan de muur? :D4 :twisted:

Oooooh... moest dat bínnen bereik?? :mrgreen: :D4

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor koklikoo » wo 14 augustus 2013, 16:10

Noortje, denk je er wel aan dat je op zijn minst een bakje water binnen zijn bereik laat staan als je hem hebt vastgeketend aan de muur? :D4 :twisted:

Oooooh... moest dat bínnen bereik?? :mrgreen: :D4

Spijtig toch hé.
Ze lezen niet meer goed.....

Noortje bood me een pilsje aan....
Maar dan denken ze van een Vlaams wild dier te kunnen boeien aan een muur.....tssk


Ben al weg en ga zelf voor een Jupiler zorgen :mrgreen:

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Pip » zo 18 augustus 2013, 15:03

Meer dan eens heeft de praktijk het al bewezen: de combinatie Faute Frauw-Nare Man is een goede!
En er is een leuk aantal mannen dat ik als Naar kan bestempelen, na persoonlijke ervaringen nog wel :wink:

Maar nu "vrees" ik dat ik de Naarste der Nare Mannen heb ontdekt. Ik kende hem al een tijdje maar was, hoe ongelooflijk ook, niet op de hoogte van zijn Nare Kwaliteiten. En nee, mannen, dan duid ik dus niet op bierdrinken, boeren en vieze onderbroeken achterlaten, maar op het vermogen een Faute Frauw geheel met haar welnemen de sterren van de hemel te laten ervaren en nieuwe zinneprikkelende delen van haar eigen lichaam laten ontdekken.

Hij heeft me tot het uiterste gedreven en samen met zijn partners in crime... en als echte Faute Frauw ben ik niet te beroerd toe te geven dat dat mij niet onberoerd heeft gelaten... ik wil meerrrrrrrrr!! :D4

Ohja.. andere nare mannen... jullie zijn ook nog steeds lekker naar hoor!!!! :DD :wink:

ps. Zouden er ook Nare Dames bestaan? Ik ken een Faute Frauw die eigenlijk ook wel heel Naar is....

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Pip » zo 18 augustus 2013, 15:07

oh en wat misschien nog wel het allerleukste is....



Hij is van hier!! :D11

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor jura » zo 06 oktober 2013, 23:07

Hmm. Ladies..? Ik weet dat ik in het verleden misschien wel eens iets naars heb gezegd hier of wellicht elders op dit forum, maar dat kan nooit veel zijn geweest en kwam vast ook niet zo over als bedoeld.. Maareu, zie, het regent en mijn huis lijkt plots onvindbaar zou'k alhier tijdelijke kunnen bivakeren totdat dat huis weer staat?

Ik zal niet om veel vragen en natuurlijk nog minder zeggen, ben een echte man en bovendien kostwinner van beroep, schijnt een uitstervend ras te zijn maar ik heb plannen (met uw welbevinden) om dat te voorkomen.

Kan die zender trouwens op een ander kanaal en is er (genoeg) pils?


* Nood breekt wet en met een gentlemen's approach moet het toch lukken bij faute frauen naar binnen te praten. :D4

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Twijg » zo 06 oktober 2013, 23:59

Hear, hear. Zogenaamd nederig . . tssssk.
Maar wel meteen de zender willen bestieren en de pilsvoorraad controleren.

Wil je wel eens heel gauw eerst onze voeten masseren en verder vooral overal afblijven?!
Daarna zullen we wel zien hoe genegen we zijn om onderdak te verschaffen aan een faute man zonder inzicht in de impact van zijn verleden alhier.

De rokende puinhopen, verwensingen en ondermijningen staan ons nog vers in het geheugen heerschap Jura!
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor koklikoo » ma 07 oktober 2013, 7:12

zeg kleine tak.....wees eens lief tegen die man
hij doet nog zo zijn best

en lieverds hoe gaat het hier nog?
niet teveel koffie-kransjes doen hé.....er is nog veel was en plaswerk te doen en dan vooral niet vergeten te strijken.....belangrijkste is wel dat jullie zorgen dat wij als mannen genoeg Jupiler in huis hebben.

kusss schattekes :mrgreen:

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Twijg » ma 07 oktober 2013, 7:40

Ja, ik ben het takkenwijf hier, goed gezien Kukelekuu met je haantjesgedrag.
En speciaal voor jou heb ik een lauwerkrans gemaakt van doornentakken.
Nee, niet die beroemde van ooit, maar een geheel nieuwe volgens de laatste mode, met afstandsbediening voor de dames waarmee we de intensiteit van de prikkeling kunnen regelen.
Een soort hersenstimulatie zeg maar.
Wie niet braaf wil worden moet pijn lijden.
Dat zal je leren de zwaarbevochten broek van de dames uit te trekken in het openbaar.

Takkie, altijd in voor een geseling
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Twijg » ma 07 oktober 2013, 7:51

Oh mozeskriebel, het is Deco . . :shock:
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Spelfje » ma 07 oktober 2013, 9:10

:lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor vir40 » ma 07 oktober 2013, 12:05

hahahahahha welkom terug twijg :mrgreen:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Twijg » ma 07 oktober 2013, 14:50

hahahahahha welkom terug twijg :mrgreen:
Nu voel ik me zeer vereerd en dat meen ik echt.
Je weet wel waarom denk ik :wink:

En Vir, gooi dat overgangsritueelkuisheidsgordelding nou maar gewoon weg. Dat faute in jou laat zich heus niet ketenen door zo'n hyperactief hormonenetterbakje.

Het is vast een mannenuitvinding om een inhaalslag te kunnen maken op de seksuele snelweg, tegen de tijd dat ze ontdekken hoe zwak hun seks-appeal is geworden wanneer ze zelf op de respectable leeftijd zijn die we penopauze noemen, maar dan zonder de lijfelijke veranderingen die wij weer mogen dragen natuurlijk. Wij die etterbakjes in ons lijf en zij de spermaspetters maar blijven rondstrooien hier als bewijs van hun suprematie (ander woord voor overmoedig sperma).

Mooi niet! Woman rule, met en zonder hormonenetterbakjes in hun lijf.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor Carina » ma 07 oktober 2013, 22:06

Daarna zullen we wel zien hoe genegen we zijn om onderdak te verschaffen aan een faute man zonder inzicht in de impact van zijn verleden alhier.
Mag ik even corrigeren?
faute mannen bestaan niet. Mochten ze willen! Afbeelding
Je bedoelde vast een nare man. :wink:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Re: Faute frauwenclup

Berichtdoor jura » ma 07 oktober 2013, 22:20

Is een faute man niet het product van rampestampede nare mannen :love: faute frauen ? Net zoals een nare frau dat is maar dan andersom zegmaar. Of je dat allemaal maar moet willen is natuurlijk weer heel iets anders.


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 19 gasten