Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Baldlover » do 29 november 2012, 21:36

Het leuke is van dit soort dingen opschrijven dat je eigenlijk niet mag weigeren he?

De man b.v. schrijft 3 dingen op die hij graag zou doen bij zijn vrouw, of die hij ze wil laten doen.
Het mooie is dat ze zelf kan kiezen welke van de 3 ze neemt en ze het er dus mee eens is en er klaar voor is. Andersom kan natuurlijk ook.

Op deze manier kan je je man/vrouw dingen laten doen waar jij/zij van droomt en die dan gewoon waar kunnen worden, geen geheimzinnig gedoe maar jij/zij kiest bewust voor die keuze en ben het er dan ook mee eens.

Wij hebben zo al vele leuke dingen gedaan die we anders nooit gedaan zouden hebben, we droomden er misschien van maar dachten dat de ander het misschien gek zou vinden.
(ik kan je wel enkele voorbeelden geven als je wil)
Ons seksleven is er heel veel leuker en spannender door geworden.

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor buoytoy » do 29 november 2012, 22:00

Schaamte speelt vaak een rol... de angst om afgewezen te worden of gek gevonden te worden, of.... en dat zullen er veel meer zijn, mensen hebben toch ook "doe maar gewoon, da's leuk genoeg voor mij". En dan generen ze zich bijna dat ze geen bijzondere wensen hebben. Heb er net nog met een goeie vriendin over gesproken. Van haar hoeft nix bijzonders, extra speciaal of erotisch.
"It's been swell... but the swelling's gone now"

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Spelfje » do 29 november 2012, 22:41

Ik vind het woord "ontfutselen" een beetje vreemd.
Je gaat er dan vanuit dat je partner diepe, onuitgesproken, stille fantasieën heeft waarbij jij vreselijk je best moet doen om ze bovenwater te krijgen. :roll:

Het kan natuurlijk ook nog zijn dat je vrouw inderdaad geen wensen of fantasieën heeft.

Of dat ze ze niet door jou uitgevoerd wil laten worden :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Suzette » vr 30 november 2012, 18:03

Ik vind het woord "ontfutselen" een beetje vreemd.
Je gaat er dan vanuit dat je partner diepe, onuitgesproken, stille fantasieën heeft waarbij jij vreselijk je best moet doen om ze bovenwater te krijgen. :roll:

Het kan natuurlijk ook nog zijn dat je vrouw inderdaad geen wensen of fantasieën heeft.

Of dat ze ze niet door jou uitgevoerd wil laten worden :wink:

Is een heel oud topic he Spelf?

Geeft niets, altijd weer leuk als de discussie verder gaat maar wat volgens mij krijgen we geen antwoord meer ;)

Ik viel ook over het woord overigens hoor. en was met de 2de poster eens dat soms een fantasie vooral een fantasie moet blijven en sommigen wel mogen uitkomen.

Hoge verwachtingen zijn kunnen lastig zijn voor de 'gever'. Ik ben soms helemaal niet gecharmeerd van surprises, wil ik suf op de bank tv kijken. en soms kan ik er van stuiteren.
Als mijn lief me zou willen verrassen en ik ben niet in die mood, is dat best sneu. Toch?


wij hebben ooit eens onze wensen, ideeen, fantasieen opgeschreven zodat we er iets mee konden. Dapper mee aan de slag gegaan en na een poosje verwaterd.
Dacht ik
Want toen ik dat lijstje 2 jaar weer tegenkwam, was toch alles al revue gepasseerd

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor bestwomanlover » vr 30 november 2012, 23:32

Geweldig idee dit !

Ik heb mijn vriendin zo'n mail gestuurd in de trant van 'Geachte mevrouw' en dat sloeg enorm aan. Meteen teruggemaild en ze zei dat ze het heel leuk vond.
Zo kun je via mailcontact elkaars wensen makkelijker uitspreken.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor 230volt » ma 03 december 2012, 17:27

.
Laatst gewijzigd door 230volt op ma 31 december 2012, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Baldlover » ma 03 december 2012, 18:25

@ Baldlover: Ik ben zeer geïnteresseerd in enkele voorbeelden van jou. Alvast bedankt daarvoor.

Ik realiseer me net, na het nog eens doorlezen van dit topic, dat er een wezenlijk verschil is tussen 'wens' en 'fantasie'. In een fantasie kan wel een wens verscholen zitten, maar een fantasie is niet persé een wens ter uitvoering (ik denk meestal niet).

Ik ben deze dagen doende met een uitgebreid Sinterklaasgedicht voor mijn vrouw, waarin dit verhaal de rode draad is. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

220volt
Hi,

Ik stuur ze je prive toe snap je wel, even nadenken en nog wat opzoeken.

Boeddha
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 09 december 2012, 15:35

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Boeddha » zo 09 december 2012, 21:51

Dat ze bloost en ontwijkend antwoord dat ze het fijn vindt zoals het nu is, suggereert dat het iets is dat de situatie zou kunnen veranderen en misschien heeft ze goede redenen om het niet te zeggen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze fantaseert over seks met iemand uit haar naaste omgeving. Dat was namelijk bij mijn vrouw het geval. Een vriendin fantaseerde over verkracht worden. Dat zijn geen dingen die je zomaar op een gezellig weekendje kunt organiseren. Het lijkt mij goed om over verborgen fantasieën te praten, maar misschien heb je daar meer tijd en rust voor nodig. Uit ervaring weet ik dat de meeste vrouwen geremd worden door schuldgevoelens. Maak haar duidelijk dat ze zich niet hoeft te schamen en dat wat het ook is, je evenveel van haar blijft houden. Als ze merkt dat je het echt wilt weten, zal ze het uiteindelijk zeggen.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Baldlover » ma 10 december 2012, 9:37

@ Baldlover: Ik ben zeer geïnteresseerd in enkele voorbeelden van jou. Alvast bedankt daarvoor.

Ik realiseer me net, na het nog eens doorlezen van dit topic, dat er een wezenlijk verschil is tussen 'wens' en 'fantasie'. In een fantasie kan wel een wens verscholen zitten, maar een fantasie is niet persé een wens ter uitvoering (ik denk meestal niet).

Ik ben deze dagen doende met een uitgebreid Sinterklaasgedicht voor mijn vrouw, waarin dit verhaal de rode draad is. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

220volt
Hi,

Ik stuur ze je prive toe snap je wel, even nadenken en nog wat opzoeken.
Ik heb je een pm gestuurd maar niets gehoord, heb je nog interesse?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor 230volt » ma 10 december 2012, 16:53

Sorry Baldlover, ik heb geen pm ontvangen. Heeft dat wellicht te maken met het feit dat ik nieuw ben op dit forum?

220volt
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor Baldlover » ma 10 december 2012, 17:02

Sorry Baldlover, ik heb geen pm ontvangen. Heeft dat wellicht te maken met het feit dat ik nieuw ben op dit forum?

220volt
geen idee natuurlijk maar ik probeer het nogmaals. Anders mail je even, desnoods maak je een email adres aan via gmail o.i.d.
je kan mij mailen, met het risico dat er nu veel flut gaat mailen maar die gaan dan wel op negeer.
Laatst gewijzigd door Baldlover op ma 10 december 2012, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Sexuele fantasieen van partner zien te ontfutselen

Berichtdoor 230volt » ma 10 december 2012, 17:23

Baldlover, Ik heb je een gmail adres gestuurd.

220volt
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten