likken aan geurloos kutje of niet

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Rupsje
Berichten: 125
Lid geworden op: wo 10 juni 2009, 17:54
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Rupsje » di 10 mei 2011, 15:16

Zou ik dit zonder glimlach, glimoogjes en vette humoristische knipoog tegen hem gezegd hebben, had ik mijn lieve snoetje lang niet zo vaak in zijn gulp mogen steken. Bottom line: een grapje met serieuze ondertoon, direct gegeven oplossingen erbij en een lieve oprechte glimlach kan helpen om te melden dat je niet echt staat te glijden van de poes-dan-wel-pikgeur.
Ja okee, maar TS heeft het hier over een gewassen poesje. Eentje die, wanneer ze geiler en natter wordt, minder prettig gaat smaken. Dan kun je wel feedback geven, maar wat heb je aan feedback als ze er weinig aan kan veranderen?

Wat betreft voeding... je kunt er gewoon eens subtiel op letten. Smaakt ze minder prettig als ze sterk gekruid heeft gegeten? En als ze veel fruit, groente en zoete dingen heeft gegeten, smaakt ze dan anders? Als haar vocht dan lekkerder smaakt, kun je dit best eens met haar bespreken.

Maar wanneer dit niet zo is, moet je haar dan gaan vertellen dat je haar smaak gewoon niet lekker vind? Hoe je het ook brengt, je kunt er gewoon verdomd weinig mee. En persoonlijk zou ik echt niet meer gelikt willen worden als mijn vriend aangeeft mijn geur/smaak vervelend te vinden. Nou ja, misschien toch wel hoor, maar dan niet meer door hem. :lol:
Alles mag, als het maar leuk is...

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » vr 13 mei 2011, 18:21

Een lik op stuk van Elfri :wink:
Okee! Ik was wéér te zwart-wit
En ik ben dol op feestjes! Maar…. maa…ma…..m…
Maar uitspraken als “beffen/pijpen kreng” vinnik niks!
Het is generaliserend, net of zou elke vrouw of man onmiddellijk in een huilstuip verzanden of erger als zoiets bespreekbaar wordt gemaakt.
Het is zoals het is, bovendien kan het ook intiem zijn om zoiets te zeggen.
Zoals ik al schrijf is het een priegelwerkje en het staat of valt hóe je zoiets brengt maar ik zou het niet gaan ‘verbergen’.
Onbewust kun je heel veel signalen oppikken. Het ziet er namelijk heel anders uit: mét overgave of mét gezonde tegenzin.

De berichten zijn ook tegenstrijdig, aan de ene kant wordt gezegd dat er niets aan te doen is en vervolgens geeft men een aantal oplossingen.
Dan wordt er gesteld: Omdát er niets aan te doen is, kun je het beter niet zeggen…
Is er echt niets aan te doen? Waarschijnlijk verschilt dit per persoon, elk lichaam functioneert weer anders!
Dus voordat je besluit niets te zeggen blijkt er nog van alles te kunnen! ?
Wat hebben lady Di en Charles nou te maken met likken? En die topictitel klopt ook van geen kanten, of is dat juist de bedoeling :)
Als het geurloos is, wat is dan eigenlijk het probleem? En WTF zijn Yolando en Willie?
Sorry, ik dwaal af..
Nu ja, ik bedoel, het zou in principe een klein probleem kunnen zijn én blijven mits je die zachte wonden behandelt, door stinkende heelmeesters…

Laars

edit .. rare zin
Laatst gewijzigd door Laars op vr 13 mei 2011, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Elfri

Berichtdoor Elfri » vr 13 mei 2011, 20:42

Een lik op stuk van Elfri :wink:

Als het geurloos is, wat is dan eigenlijk het probleem? En WTF zijn Yolando en Willie?


Laars
Ik lik dan ook graag en maak geen punt van geurtjes of smaakjes. Zet de rosé maar koud, dan komt het altijd goed.

Oh en Willie is goed te verklaren hoor... Ken je Pino nog??? :wink: dat zijn "vriendjes" van elkaar zeg maar. :lol:

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » vr 13 mei 2011, 22:37

Dus de complete muppetshow stuitert door jouw bed, kermit ontbreekt nog :D


Laars, noemt het beest(je) gewoon bij zijn naam :wink:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Elfri

Berichtdoor Elfri » za 14 mei 2011, 12:14

zolang ze me naar de zevende hemel brengen vind ik elke muppet even lief. :lol:

Elfri, ~heeft geen voorkeur voor maat,kleur of pluizigheid~

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » za 14 mei 2011, 12:30

Gelukkig herken ik het niet (m'n vriendin ruikt lekker daar beneden), maar voor mij zou het wel een issue kunnen zijn. Ik ben nogal gevoelig voor geuren en als het echte elke keer tegen zou staan, wordt dat wel een probleem. Ik vind het iig wel belangrijk dat er ook een 'geur klik' is tussen beide. M'n vriendin en ik vinden elkaars zweet bijv. ook 'lekker'/opwindend ruiken, maar ik ben ook vrouwen die ik niet bepaalt lekker vind ruiken qua zweet. Voor mij zou het op de lange duur lastig zijn om daar een relatie mee te hebben (ook al kan die vrouw er niks aan doen). Ze zeggen niet voor niks dat er een bepaalde 'chemistry' is tussen mensen (dus ook geur, feromonen etc.)
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » za 14 mei 2011, 16:03

Daar ben ik het helemaal mee eens Tommy. Feromonen worden ernstig onderschat!
Ze zeggen wel "het oog wil ook wat" maar ik geloof eigenlijk veel meer in "de neus wil ook wat"! :wink:

Een geurloos kutje bestaat volgens mij niet. We zijn niet van plastik. Mijn lief zegt altijd dat ik Neutraal ruik/proef. Ik vind dat van hem ook. Ik ben ervan overtuigd dat wij elkaars geur/smaak fijn vinden. Dat wij "feromonen-gewijs" erg goed klikken. En zelfs al ruiken of proeven wij bij elkaar een wat minder neutraal luchtje of smaakje, dan vinden wij dat lekker :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » zo 15 mei 2011, 21:08

Helemaal eens. Als het klikt hoort een partner goed te ruiken en te smaken. Tenzij er sprake is van een infectie maar dat zou toch duidelijk moeten zijn.
Weet nog van een verhaal van een man op een veerboot die een sterke geur waarneemt. Als hij ziet dat de geur van een zwerver komt probeert hij zijn adem zo veel mogelijk uit zijn neus te houden. Tot de zwerver opstaat en de geur duidelijk van een supermooie vrouw blijkt te komen. Hoe kon hij zich zo vergist hebben. Dit was ongetwijfeld de heerlijkste geur die hij ooit had geroken.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » ma 16 mei 2011, 15:44

Ik heb een aanloopje nodig geloof ik, ok… komt ie:
Onbewust pikte ik signalen op, ik vroeg ook wel of er iets aan de hand was maar achteraf bekeken vond hij het ook lastig om recht op de man :) af te zeggen dat hij een soort van azijn proefde. (Hoh.. ut ging in dit topic over geur en niet over smaak ) Het leek hem gemakkelijker om niets te zeggen en het zo langzamerhand een beetje uit te bannen. Nu ja zoiets werkt van beide kanten. Ik weet wél dat je het kan zien als het met tegenzin wordt gedaan! Ik weigerde ‘het hele gedonder’ op een gegeven moment. Ergens pikte ik die dubbele signalen wel op, of misschien wilde ik het zelf ook niet weten?
Achteraf had ik het fijn gevonden als hij het wel had gezegd. Ik ben er onzeker door geworden … want stel dat..!
(ik lijk in bed verdacht veel op Sherlock Holmes i.p.v. Sylvia Kristel op d’r best :P )

Uiteindelijk kwam ik bij de huisarts terecht voor iets anders. Het spiraaltje moest er uit en toen bekeek hij het daar van binnen en zei dat het er geëtst uitzag. Vreemd want ik had geen klachten, geen geur, geen pijn oid.
Er was geen schimmelinfectie of een ontsteking en ook ik douche soms twee keer per dag.
Ik had het in die tijd enorm druk, werkte soms 18 uren per dag ivm met succes en groei van onze zaak. Kortom ik rende van hot naar her en deed behalve werken en opvoeden eigenlijk niet zoveel.
Door die slimme moderne huisarts ben ik gewezen op de dieperliggende feiten! Het klopte niet, mijn hart onder andere… Het leven, mijn leven, ons leven ging alleen maar over werk en niet over liefhebben van jezelf en de ander. Seks hoort daar onlosmakelijk bij. Het lichaam schijnt ook dan te kunnen protesteren. Het was niet in balans, ik was niet in balans.. (pfjieuw, zeg ik dat? ) en dus was een flink verstoorde zuurgraad het gevolg. Je kunt daar weinig aan doen idd, wás het maar een schimmelinfectie geweest of een ontsteking dan kun je medicijnen gaan slikken en klaar ‘s kees.
Mooi niet dus, bij mij is het stress, ik word niet overspannen, ik word ook niet moe maar ik verzuur en dat uit zich dáár vooral. Ik weet nu dat ik dat proces een beetje in de gaten moet houden. Bepaalde dingen vermijden, waaronder stress, zoetigheid, alcohol en koffie! En natuurlijk het leven léven en beleven! :D (en 40 uren per week werken is voldoende :wink:)

Laars, mét klokkenluider…
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » ma 16 mei 2011, 16:51

Zou je de geur/smaak kunnen beinvloeden door bijv ananas te eten?

IF :!:

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » di 17 mei 2011, 7:27

Zou je de geur/smaak kunnen beinvloeden door bijv ananas te eten?

IF :!:
Tsja, hoe kom je daar nu achter? :)
Carpe Diem

yolando
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01
Locatie: vlaanderen

likken aan geurloos kutje

Berichtdoor yolando » di 17 mei 2011, 12:31

Wanneer ik Sylke zo een 15 minuten gelikt heb wanneer ze kliedernat is, ruikt m'n mond helmaal naar haar paradijs. Daarna volgt vaak een intense tongkus. Soms smaak ik dagen later nog steeds haar kutje wanneer ik eens toevallig m'n tong te ver uit m'n mond steek. En zo overkomt me soms dagen na de likbeurt een erectie. Onlangs had ik het voor toen ik op de trein zat. Tijdesn het lezen van de krant, smaakte ik plots Sylke haar kutje. Aangezien ik meestal en spannende broek draag, was het duidelijk merkbaar voor de aandachtige kijker. De vrouw die schuin over me zat, heeft het zeker opgemerkt.

Blijven likken. Ik kijk al uit naar vanavond.

Yolando
Nude vives, nudi mori

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » di 17 mei 2011, 13:01

Misschien tijdens het douchen eens je snuit beter wassen? :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » di 17 mei 2011, 13:08

* bijt door de zure appel en verhaspelt een complete ananas *
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » di 17 mei 2011, 13:13

@Yolando: Je spreekt jezelf een beetje tegen. In je openingspost vond je de geur storend en niet lekker..en nu, als je het dagen later nog ruikt (lijkt me er niet beter op worden trouwens) word je er opgewonden van? Ikke nie begrijpe nie...
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten