Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 05 februari 2011, 3:53

Lieve Jenda: :kiss:
(en ik denk dat jij ook heel goed bent in je gevoelens te beschrijven hoor) :)

Vandaag was dus de ontmoeting!
Het was heel spannend van tevoren!
Toen ik zo opeens vóór hem stond ook. Eerlijk gezegd is hij iemand waar ik fysiek niet direct op zou vallen. Daar kom ik dadelijk op terug.
Eerst moet ik zeggen dat ook in persoon het erg klikte. Een zeer aangenaam persoon, en we hebben zo'n 7 uur lang zitten praten (!)
Ik merkte dat door de tijd heen ik me ontspande en qua energie meer openstond voor hem. Dat klinkt misschien zweverig, maar is belangrijk. Het gevoel onder het gevoel, of de andere persoon aangenaam is op een meer fysiek, feromoon niveau. Inderdaad had ik op een gegeven moment best zin om bijvoorbeeld zijn hand of hoofd aan te raken (heb ik natuurlijk niet gedaan). Dat is een goed teken.
Qua fysiek? Een beetje eng, in het opzicht van meer een "typische" Dom uit de SM-films. :lol:
Kaalgeschoren, een bril die met het licht mee verandert, donkere kleren... Maar naarmate de tijd voorbijging zag ik gelukkig voorbij die dingen en hij heeft een vriendelijk gezicht. En een heel vriendelijke opgewekte persoonlijkheid, met heel veel humor. Ik heb erg veel met hem gelachen vandaag.

En dan kwam opeens "het" thema op. Die blik, die ik had verwacht, is niet echt gekomen. Hij heeft zijn Dom-kant praktisch niet laten zien. Dat is natuurlijk iets heel anders dan de eerste ontmoeting met Dom L, die al gelijk een beetje begon te spelen. Noch het één, noch het ander, is beter. Anders.
Maar toen "het" thema dus opkwam, heb ik wel een schaduw ervan kunnen zien. Deze Dom speelt heel psychologisch, het is het belangrijkste aspect van zijn Dom-zijn. Toen ik vroeg wat mijn ruimte zal zijn in het spel, zei hij: "Geen." In het begin, als ik aftast, nog wel, logischerwijs, maar daarna zegt hij iets en doe ik het. Punt.
Daarin verschilt hij ook behoorlijk van Dom L, die wel van rebelse uitingen houdt omdat hij dan wat heeft om me, zeg maar, terug te pakken. :oops:
En die natuurlijk sowieso amper spreekt in de sessies, het is meer fysiek en sensueel, of sensorisch.
Toen Dom X hier zo over sprak, keek ik hem met grote en een beetje verschrikte ogen aan blijkbaar, want hij vroeg of ik daar bang van werd. :lol:
Je went natuurlijk ook wel al snel aan iets, en ik ben op dit moment gewend om kleine rebelse uitingen erin te gooien, kijken waar ik net subtiel kan dwarsliggen. Ik geniet daar eigenlijk best van, ik breng daarmee mijn kleur in het spel. Als Dom L iets beveelt, hetgeen niet vaak voorkomt, dan doe ik dat gelijk.
Ik ben dan ook benieuwd hoe ik dit zal ondergaan in de sessies met Dom X. Ik denk dat ik het plezierig zal vinden. Ik heb wel die schaduw van dat aspect in Dom X toen gezien waar ik zin in heb: het psychologische aspect, dus. Ik vraag me best af of ik het wel fijn zal vinden om alles maar klakkeloos te doen, niet eens een beetje mag dwarsliggen, een klein prikje in zijn hand mag geven ofzo... Aan de andere kant ben ik juist in de BDSM gegaan omdat ik hou van dat "klakkeloze" gehoorzamen, let wel... aan een Dom die genoeg respect van mij heeft, die mij absoluut aankan.
Maar ik hou van spelen...uitdagen... "op het knopje drukken" en kijken wat het gaat doen...

Nu is er nóg een ding. Met mijn ex heb ik BDSM-experimentjes gedaan, ik trok de relatie naar de BDSM toe, niet naar bondage en de fysieke BDSM, maar vooral naar de psychologische, de D/s toe, omdat mijn ex daar tenminste nog een beetje mee uit de voeten kon (maar dat was ook conflictueus voor hem). En vanavond, toen ik dacht aan iets wat Dom X heeft gezegd, dat hij een sub best een tijd kan laten wachten, terwijl die bv. naar de muur toe staat in een hoek, kwam opeens een herinnering aan de D/s met mijn ex naar voren. Er was een avond waarop ik hem had aangemoedigd me te laten wachten, en hij liet me op een stoel zitten naar de muur toe terwijl hij het nieuws keek.
Die herinnering geeft geen prettig gevoel, zoals geen enkele seksuele herinnering aan hem een prettig gevoel geeft, want het geeft me onmiddellijk het verstikkende gevoel dat ik in die relatie had...geen adem...
In een klein hoekje in mezelf ben ik bang dat ik dat nog niet geheel losgekoppeld heb, en dat misschien dit naar boven zal komen in de eerste sessie met Dom X.
Aan de andere kant kan het juist heel goed zijn: door dat te doen met een andere persoon kan ik het juist loskoppelen.
Áls dat lukt dus!
Misschien moet ik dit toch even vertellen aan Dom X.

Goed, losse gedachten die vandaag naar boven komen.

Ik verbaas me nu wel over de vanzelfsprekendheid waarmee alles ging tussen Dom L en mij al in het eerste afspraakje. Dom L heeft me vaak gezegd dat het heel zeldzaam is om iemand te vinden met zo´n overeenkomende beleving van BDSM, en ik geloofde hem, maar één ding is geloven en iets anders is weten. Ik bedoel maar, Dom L speelde al gelijk met me in dat eerste afspraakje, pakte mijn polsen vast, hield me aan mijn haar vast, maakte me met zijn blik heel erg verlegen. En dat voelde ook gelijk goed.
Het zou kunnen dat als Dom X hetzelfde had gedaan, ik er erg van was geschrokken. Ik ben blij dat hij niet hetzelfde heeft gedaan, haha.
Maar ik heb me echt op mijn gemak gevoeld, en toen we afscheid namen aaide hij me even over mijn wang, en dat voelde fijn. :)

Natuurlijk is er nog altijd het risico van in de eerste sessie direct voelen dat het niet goed is, op de één of andere manier. En dat heeft te maken met dat feromonen-niveau, met name. En ook andere factoren, zoals vertrouwen, manier van aanraken, bewegen, doen... Je kunt veel van tevoren praten, maar niet alles is dan gedekt.
Toch denk ik dat het wel goed zal komen, afgaande op mijn gevoel, en natuurlijk op alles waarover we hebben gepraat, en hoe hij op me overkomt.
Als ik denk aan die eerste sessie, dan denk ik..... spannend hoor!! :lol:
Ja, het zal leuk zijn, denk ik, en ik zal er veel door leren.

Hij vroeg me of ik nu al wil opschrijven wat mijn echte duidelijke grenzen zijn en waar op gelet moet worden (een hoop weet hij al, het gaat nu om nog niet besproken dingen). En ook wat nu precies vernederend voor me is (en dus voorbij mijn grenzen). Dat heb ik vanavond al gedaan. Dat laatste was best moeilijk, komen met hele specifieke dingen.
Hij wil het opgeschreven hebben, omdat hij zegt dat als we eenmaal beginnen, er niet meer gepraat over wordt binnen de sessie, dus hij moet dan totaal duidelijk hebben welke mijn harde en zachte grenzen zijn.
Daarin zie ik ook een verschil met hoe dat met Dom L is gegaan. Met Dom L schreef ik wel wat meer van tevoren. Maar hij heeft nooit zo duidelijk de dingen op papier gevraagd, veel dingen hebben we ook door de sessies heen geëxploreerd, en er is nooit een probleem mee geweest. En ik denk dat dat is omdat we dus inderdaad een heel overeenkomstige manier van BDSM beleven moeten hebben, anders verklaar ik het me niet (op dit moment).
Ja... Dom X komt best een beetje streng over.
Zou ik me daarbij goed voelen in de sessies?
Anderzijds is het iets wat me juist ook weer een kriebel in mijn buik geeft...
Zoals zoveel in de BDSM... weer een contrast....

Ik weet het dus niet!
Zoveel te ontdekken!

Ik zal na de sessie met Dom X wel weer tot veel meer inzichten komen, en ik hoop dat ik zal leren over de vele kleuren die BDSM kan hebben (en ik verwacht dat ook).

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 06 februari 2011, 14:14

De nacht na mijn vorig schrijfsel kon ik slecht slapen. Ik had de hele dag amper gegeten, zo weinig, dat ik om vier 's nachts (nog steeds wakker) weer uit bed moest om iets te eten te pakken. Tja... zenuwen...

Ik vroeg me af: waarom ben ik zo onrustig? zo nerveus?

De volgende dag bleef ik met die gevoelens (gisteren). En ook nu zijn ze niet weg.
Ik kwam tot de conclusie dat ik een beetje bang ben om met Dom X te spelen!

Enerzijds omdat ik zo weinig van zijn Dom-kant heb gezien en niet goed weet wat voor Dom me te wachten staat in de sessie...! Maar ik heb juist wel een heeeeel klein beetje van zijn Dom-kant gezien en die vind ik eng (maar tegelijkertijd, merk ik, ergens ook opwindend)...!
Anderzijds omdat het feit dat ik geen ruimte krijg voor improvisatie binnen de sessie, me beangstigt. En me ook nieuwsgierig heeft. Omdat ik totaal niet weet wat ik daarvan zal vinden...! Het kan gaan van compleet genieten en gelukkig zijn onder de totale overgave tot het me benauwd voelen eronder, een beetje bang van hem...! Ergens vind ik het jammer dat hij me niet in staat stelt mijn "kleuren" erin te gooien. Ergens ook ben ik dus bang dat na mijn ex ik misschien nog niet helemaal in staat ben hiermee om te gaan. Maar voordat ik Dom L kende was ik eigenlijk juist op zoek naar dit soort BDSM (het soort dat ik kende en waarvan ik genoot).
Daarom wil ik juist wel doorgaan met Dom X. Omdat het kan zijn dat ik daar verschrikkelijk van ga genieten.
Maar met het risico dus dat ik het verschrikkelijk zal vinden, en zelfs "rood" moet gaan zeggen...! Met het risico dat ik hem heel dichtbij me ga hebben (zo net achter me, of net voor me, of...of...me zomaar direct in de ogen kijken en iets zo streng zeggend...) en...en.....
En dat is eng!!!

En dan kom ik toch weer tot een vergelijking, het is het enige uitgangspunt dat ik kan hebben: de eerste ontmoeting met Dom L. Die zei gelijk na de begroeting, terwijl we liepen naar het café: "Laat me je bekijken" en bekeek me terwijl ik liep, me weliswaar nerveus en verlegen makend daarmee maar geheel niet bang...! En ik vraag me af waarin het verschil zit, des te meer omdat deze Dom enkel een schaduwtje heeft laten zien...!
Dom L is net een cm kleiner, heeft redelijk fijne trekken, zeer beheerste rustige manier van zich uitdrukken, enfin, niets om bang van te zijn, misschien is het dat? Ook al is hij dan toch sterker en heeft hij die fantastische wrede blik.
Deze meneer X is groter dan ik! Op zich leuk, maar nu ben ik even een beetje bang! En dan natuurlijk het kaalgeschoren hoofd en de meekleurende glazen. En het is een assertiever persoon. Maar hij heeft kleuren van binnen en is grappig en levendig en verfijnd. Ik weet, ik voel, dat hij een goed persoon is, en dat hij als Dom ook een goed persoon is. Maar toen ik die schaduw van die Dom zag vond ik dat best eng!

Goed.
Ik hang tussen zeer onrustig en ook een vreemde soort opwinding in.
Vrij vermoeiend.
Ik verlang tegelijkertijd deze dagen naar Dom L, ik heb de behoefte om "help!" tegen hem te zeggen en me te verstoppen in zijn armen...! :lol:
Nee, serieus (en hoewel het een grapje is heb ik die behoefte serieus), als mijn emoties eenmaal een zootje ervan gaan maken, is het heel moeilijk om met ze samen te leven. Ik ben dus vreemd opgewonden en tegelijkertijd werkelijk angstig.

Gisteren heb ik wel met mijn ex gesproken over dit hele gebeuren. Dat heeft wel geholpen. (Daarom heb ik vannacht tenminste goed kunnen slapen.)

Maar in principe had ik gedacht pas over twee weken met Dom X de eerste sessie te gaan doen. Ik kan toch moeilijk twee weken lang zo onrustig blijven...?

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » ma 07 februari 2011, 13:31

Ik voel me al wat rustiger, gelukkig. Dit weekend is echt moeilijk geweest, met zoveel onrust...!
Gisteren had ik een tabblad openstaan met de BDSM webpage. Daar kun je zien wie online is, tenzij die ervoor kiest niet zichtbaar te zijn. Er kan verder niet direct contact gemaakt worden.
En wat een schrik voelde ik toen ik opeens de foto van Dom X zag verschijnen!
Die verdween even later weer. Vandaag zag ik dat hij mijn profiel heeft bekeken (terwijl hij dat in modus "onzichtbaar" had kunnen doen)...
Is dit opzet? Of is dit mijn te levendige en geagiteerde fantasie...?
Ah...! Dat zullen we niet weten!
In msn kwam hij in elk geval niet en ik weet niet of hij mijn berichten al heeft gelezen over mijn grenzen enzo.

Ik moet zeggen dat ik de charme begin in te zien van mijn angstige gevoel. Of hij is nu op zo'n niveau dat hij charme heeft, dat kan ook. ;)


Met Dom L heb ik afgesproken morgen iets te gaan eten, eindelijk!
En overmorgenavond hebben we, eindelijk, sessie.
Ik ben ongeveer het behang van de muren af aan het krabben... :)

Sol
Berichten: 146
Lid geworden op: za 03 september 2005, 2:21

Berichtdoor Sol » wo 09 februari 2011, 20:05

Levendig foutje,

Volg je avonturen en verkenning van de BDSM-wereld graag en kreeg het ook regelmatig warm van je geweldige beschrijvingen 8) . Maar ik krijg een heel onrustig gevoel van je beschrijving van je nieuwe potentiële Dom. Ik maak me zorgen.
Misschien dat jij dit ook ziet als het aftasten van je eigen angstgrens, een uitdaging op zich. Dat kan en mag allemaal, maar wat door mijn hoofd schiet bij jouw beschrijvingen (en ik heb natuurlijk ook niet meer dan dat), zou je deze keer zeker voorzorgsmaatregelen nemen in de zin van mensen verwittigen die weten waar je bent en wanneer?

Bezorgde Sol :D

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » wo 09 februari 2011, 20:26

LF mss een goed idee om te zorgen voor een back-up afspraak. geef ook bij de betreffende D aan dat je die hebt..niets mis mee en juist heel wijs om te doen.
verder lees ik je ervaringen graag..ik wens jou alle goeds op jouw ontdekkingsreis.
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » do 10 februari 2011, 12:41

:) Ik begrijp jullie onrust.
In elk geval, ook bij de andere Dom had ik:
1. een referentie (dus een vriend of vriendin, liefst een ex-sub)
2. 2 vrienden van mij waar ik gehele naam, adres en andere gegevens van de Dom bij achterlaat, dit natuurlijk zeggend tegen de Dom waarmee ik de sessie begin.

Ik vind dat dit altijd gedaan moet worden.
Daarin kan ik jullie onrust hopelijk al wat wegnemen...? :)

@Sol: ja, ik vind angst op zich een interessante emotie, en ik ben sowieso al "bang van mannen" (klinkt een beetje raar, maar als ik een man nog niet heel goed ken en zijn lichaam al goed ken, ben ik sowieso een beetje bang van hem... weet niet waarom!)
Maar deze angst ging daar natuurlijk wat aan voorbij. Toch is die angst juist niet gebaseerd op de persoon die Dom X is. Bij de eerste stappen zetten met iemand in BDSM is het heel belangrijk een flinke tijd te hebben gecommuniceerd op gelijk niveau (nog niet in rol). Het subzijn wordt pas aangeboden (en nooit geëist) als die persoon er zeker van is.
Die uitgebreide communicatie van tevoren zorgt dat je al gauw weet met wat voor persoon je te doen hebt. Gaat hij gauw over op "Dom"-modus, dan weet je dat je erg kritisch moet gaan zijn. Gaat hij gauw over op sexuele dingen, wegwezen. Kan hij niet tegen kritische vragen, wegwezen. enz...
Met Dom X heb ik al gesproken over van alles, ik heb een beter beeld van de persoon die hij is, en hij heeft geen van de bovenstaande dingen gedaan. Als persoon heeft mijn instinct een goed gevoel bij hem. Ik weet dat hij geen misbruik zal maken van de situatie. Als ik "rood" zeg, dan zal het afgelopen zijn.

Waar ben ik dan wel bang voor?
Zoals eerder gezegd, zijn uiterlijk heeft me doen schrikken, omdat het gewoon erg doet denken aan..... nou ja, de films. :lol:
En de schaduw van zijn Dom-zijn, ik zag opeens een Dom die best wel warm kan zijn, maar ook heel streng, zeker als ik niet doe wat ik moet doen. Mezelf kennende, ga ik zeker "het knopje indrukken" (en kijken wat er gebeurt :lol:).
Dom L spreekt op zo'n zachte toon, zo rustig... Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat zo zacht doen als Dom L. Dom L laat me spelen, Dom L is nu eenmaal meer een man die geniet van de fysieke acties, dus dat is ook logisch. Dom L geniet meer van SM en bondage. Hij vindt het geweldig als ik provoceer, want dan heeft hij een motief om me terug te pakken. Hij houdt ervan om me vastgebonden te zien, hulpeloos, om me te zien wachten, en om me angstig te zien en te zien lijden, maar tegelijkertijd enorm genieten (anders zou hij het echt niet willen, het is een man die met zoveel respect en warmte iedereen om zich heen behandelt, daar kan ik nog wat van leren).
Dom X, denk ik, geniet meer van D/s. Daarbij zal de nadruk eerder liggen op gehoorzaamheid, en op het psychologisch spelen met mij. Hij zal meer praten en meer onder mijn huid willen spelen. Dat vind ik sowieso enger dan fysiek spel. Hij heeft het al gehad over dat hij absoluut geen topping-from-the-bottom wil, oftewel, dat de sub de Dom vertelt wat die moet doen en dus eigenlijk de macht heeft. Ik ook niet, ik heb er een hekel aan als de Dom zich laat vertellen wat hij moet doen. Maar in mijn ogen heeft dat niet te maken met dat ik geen speelruimte heb, maar eerder met dat de Dom me simpelweg aankan. ;)
Mezelf kennende zal ik altijd mijn eigen kleurtje erin gooien, al is het maar op een vierkante millimeter... In elk geval, áls we daarin niet overeenkomen, kan dat alleen ontdekt worden door een sessie te doen. Ik moet ook leren: er zijn zoveel dingen die ik nog niet weet, die ik nog niet ken in mezelf, en ik wil openstaan voor nieuwe dingen omdat ik ze misschien wel prachtig zal vinden. Tot nu toe is dat vaak gebeurd.
Dom L grapte gisteren: "Jij bent ook niet te vertrouwen, hè? Je zegt altijd maar dat je dit en dat niet aankunt, en uiteindelijk ben jij degene die het me vraagt..."
Maar het is waar! :lol: Hij zei weleens: "Dat hele profiel van jou klopt voor geen meter." omdat mijn grenzen zo snel opschoven...!

In het echt is BDSM wat mij betreft niet helemaal los te koppelen (oftewel: in elke sessie is van alles wat), en ik heb het nu ook over nadruk, maar Dom L speelt met het hele scala, en ik weet erg zeker dat Dom X dat ook doet, want die heeft al gevraagd over een paar fysieke dingen, hoe ik daar tegenover sta.
Maar, laten we zeggen, dat de benadering iets anders is.

Ik heb zin om in dat diepe water te springen, mét mijn angst.
Omdat het geen levensangst is. Meer een angst om Dom X opeens zo dichtbij te hebben.
Kan die angst dan omslaan in teveel angst en dus zin om er onmiddellijk mee te stoppen omdat het niet goed voelt? Ja, dat kan.
Aan de andere kant weet ik dat Dom X een fijngevoeligheid heeft die ervoor zorgt dat hij voorzichtig met me om zal springen. Hij zal beetje bij beetje beginnen.

Dus geen zorgen.
Ik weet dat hij geheel te vertrouwen is, en bovendien zal ik altijd de nummer 1 en 2 uitvoeren die ik hierboven schrijf, want dat blijft essentieel, hoezeer iemand je ook vertrouwen inboezemt.

Kus!
LFje :) :) :)

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » do 10 februari 2011, 13:46

LF zorg je ook dat je gebeld wordt tijdens de ontmoeting?
gewoon ff 2 keer een check door een vriend of alle goed met je is..zodat je ook makkelijk weg kunt...
Geloof niet dat ik me gelijk de eerste keer vast zou laten zetten...en denk aan de safe words..:)
ik wens je heel veel goeds op jouw ontdekkingsreis...
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.

Sol
Berichten: 146
Lid geworden op: za 03 september 2005, 2:21

Berichtdoor Sol » do 10 februari 2011, 20:36

Ik ben gerustgesteld. :D

liefs,
Sol

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 13 februari 2011, 14:23

@Sol: :) :) (gelukkig)
@Anneniem:
uh....kweenie hoor.
Dan sta ik zo in een houding, ofzo.... en dan: rrring rrrring...!
Dom X houdt even op met wat hij aan het doen was..... en ik:
"(hijgend) eh....hoi...!"
"Alles goed?"
"Ja....! Ja..........! (kreunend)"

:lol: :lol: :lol:

hahahahahahaha, ik zie het zo voor me!
Ik geloof dat dat niet zo werkt voor mij.......
Maar je hebt er natuurlijk wel een punt mee. Met Dom L was dat vrij hilarisch. Toen we klaar waren de eerste dag, zei ik: "Ik moet even een sms'je sturen aan iemand, dat heb ik beloofd, voor de veiligheid."
En toen zei hij: "Waar is de veiligheid dan, als jij na afloop, zonder het uur te weten, aan die persoon een sms'je moet sturen? Wat gebeurt er als je geen sms'je stuurt?"
En ik: "Uh....niks....uh.... ergens deze dag zou ik een sms'je sturen..."
En hij: "Nou, dat heb je lekker geregeld..."
:lol:

Nou, deze week heb ik geen behang meer, want er is helemaal niets gebeurd. Dinsdag gingen Dom L en ik iets eten, en dat was heerlijk. Naast de verscheidene BDSM-details zaten we ook een tijdlang zonder iets te zeggen tegen elkaar aan, heel fijn.
Woensdagavond zou hij komen, maar de griep heeft hem weer te pakken gehad dus grrrrrrrrrr....... nog niks.......
Ik weet niet of hij vanavond komt... of dat we morgen samen iets gaan eten, en dat hij pas woensdag komt.

Dom X ging door op bezoek bij verre familie en bleef deze week weg van zijn huis. Deze week dus geen contact gehad, en gisteren vernam ik eindelijk dat hij weer thuis is, dus morgenavond hebben we eindelijk afgesproken dat hij me belt. Hij schreef in zijn sms'je: "Dan praten we over je e-mails." (over de grenzen van vernedering, pijn en andere grenzen die ik heb, die ik daarin heb opgeschreven)
Ik ben benieuwd... (Toch weer spannend...)
En wanneer we dus af gaan spreken...?? Misschien volgend weekend? Of het weekend erna?

Ik heb zin!!!

Het is toch raar.......
Mijn libido is altijd wel hoog geweest vroeger...
Maar door meerdere emotionele redenen ging die omlaag, en had ik zelfs een half jaar geleden moeite tot een orgasme te komen. Dat is nog altijd niet helemaal hersteld, ik doe er nog lang over, maar het is al een wereld van verschil...
En nu..... nu heb ik altijd zin, als ik een beetje aan BDSM denk.......
:) :oops:

Goed!
Er komen eindelijk weer leuke en spannende dingen aan deze week...!
(hè hè)

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 16 februari 2011, 1:26

Gisteren zag ik Dom L, wat fijn was. Ik daagde hem behoorlijk uit... en morgenavond krijg ik het terug... :) :)
Wat heb ik een zin om hem eindelijk weer op bezoek te krijgen...!
En hij heeft er ook heel veel zin in...

En vandaag sprak ik over de telefoon met Dom X. Die reageerde op mijn mails, had er een paar vragen bij.
Maar we kwamen weer op het onderwerp "vernedering", en daar is nog zoveel onduidelijkheid bij hem over, dat hij nu vroeg of ik een lijst van enkel losse termen wilde maken, rood, oranje en groen.
Dus ik zei: "Ook groen? Nou, dan schijf ik wel 5 bladzijden vol!"
Waarop hij antwoordde:
"Groen is waarop je altijd ja zegt. Daar is geen discussie over. Ja is ja. Zelfs als je wakker gemaakt wordt om 5 uur 's morgens. Groen is wat ik altijd mag doen."
En op het eind van het gesprek zei hij:
"Ik zal glimlachen bij de termen die je bij groen hebt gezet..."

Ik heb de lijst al gemaakt en gestuurd...!
Ik heb bij groen uiteindelijk amper 10 termen gezet! En nóg twijfel ik of ik er goed aan heb gedaan ze bij groen te zetten...! En als we dat van 5 uur 's morgens weghalen, zijn het er 15 (maar niet meer!).
En zelfs over oranje twijfel ik nog. En dan zelfs over een enkel ding van rood...!

Zijn stem bevalt me en stelt me op mijn gemak. Ik praat graag met hem. :)
Maar nu heeft hij me verteld van een webpage waar wat foto's van hem staan, en ik ben die gaan bekijken. Het zijn vooral foto's in actie..........
Lieve help!!!!
:lol: :P :oops: :o :shock: :!:

Ik herinner me nog de foto's van Dom L, die hij van een sub had gemaakt, en toen had ik praktisch hetzelfde gevoel als nu. Ik zag die sub zo vastgebonden en er kwam een groot "help"-gevoel over me.
(Dus, voor de bezorgden onder jullie: geen zorgen.)

Brrr, ik stel me zo voor om vóór Dom X te staan, het begin...
Klein, angstig, verlegen, met een kwetsbaarheid die op mijn huid ligt, over mijn hele lichaam. Mijn huid luistert alert...en voelt elke blik... voelt elke aanraking voordat die de huid bereikt... Mijn ziel wil zich verstoppen...
Zo is hoe ik het invoel als ik denk aan de eerste sessie....
Een gevoel met twee kanten.................
En ja......het kan naar één kant doorslaan of naar de andere.....

In elk geval... toen ik Dom L vertelde dat ik een beetje bang ben voor Dom X, zei hij: "Dat kan iets heel positiefs zijn... Angst hebben is bijzonder BDSM..."
(Ik moet erbij glimlachen.) :)
Hij heeft natuurlijk wel gelijk...

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » wo 16 februari 2011, 10:17

Levendig foutje, ik lees je woorden, je reis en lees ze graag.
En ja, je mag mij scharen bij één van de bezorgden hier :wink:. Net omdat je zo open bent. We krijgen rechtstreeks inkijk in je hart .
En dat maakt je zo mooi, maar ook zo kwetsbaar.
Zorg goed voor jezelf!

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 18 februari 2011, 16:18

Ja!!!

1. Ik heb gisteren eindelijk weer een sessie met Dom L gehad.
2. Ik heb hem daarna niet gemist. Gewoon genoten en daarna met een heerlijke glimlach rondgelopen.
3. Ik ben niet zo bang meer van Dom X.

:lol: :lol: :lol:


Dom L kwam binnen, hij had iets meegenomen (niets te maken met BDSM), en we zetten het op tafel. Ik bekeek het en maakte een opmerking, en opeens pakte hij me bij mijn haar en trok me naar het halletje, waar hij me op mijn knieën dwong, en een voet op mijn rug zette waardoor ik dus met mijn bovenlijf ook omlaag ging. Zo moest ik blijven zitten.
Hij deed een riem om mijn vlecht heen, haha :lol: , voor de sier. :wink:
Hij deed de hoge halsband bij me om, en een blinddoek voor. En trok mijn shirt half open.
Hij trok me omhoog aan mijn halsband, en liet me voorovergebogen staan. Ik had gemompeld dat ik nog thee voor hem had staan die ik had gezet, en dat hij tenminste het theezakje eruit moest halen als hij niet te sterke thee wilde... :lol:
Hij ging naar de keuken, kwam terug en goot de nog erg warme thee over mijn rug. Bah... Een deel ervan ging zelfs een beetje mijn broek in. :?
Terwijl hij dingen pakte uit zijn tassen, probeerde ik zoveel mogelijk droog te wrijven met een hand, nog altijd in dezelfde houding. Toen hoorde ik hem zeggen: "Je bent de thee toch zeker niet aan het weghalen, hè?"
Waarop ik gauw ophield, en gauw "Nee" zei. :lol:
Hij trok me naar zich toe en duwde me van zich af waardoor ik met een schok tegen de pilaar kwam te staan, met mijn rug ertegen. Hij liet me mijn kleren uittrekken en deed me een brede opengebreide sjaal om, om mijn schouders, die ik daar had liggen, zodat ik toch niet teveel kou zou vatten. (Ik heb deze dagen namelijk een terugval wat griep betreft)...en hij vond dat erg sexy, zoals hij later zei. (Maandag, toen we wat samen aten, droeg ik die sjaal en merkte hij al op dat hij die graag bij me zou willen zien zonder andere kledingstukken.)
Hij deed een touw om de pilaar heen die over mijn halsband heen ging. Net strak genoeg dat ik nog geen cm kon bewegen maar niet zo strak dat het mijn keel dichtduwde. En ook ging het touw strak om mijn middel waar mijn armen ook mee werden genomen. Het was wel een lekker gevoel, zowel bij middel als hals zó te zijn vastgebonden dat ik werkelijk geen kant op kon. Aan de andere kant vreesde ik wel wat voor, met name, mijn tepels. Het gevoel zo vast te zitten dat je werkelijk niet eens je een beetje kunt draaien, zo blootgesteld aan zijn aanrakingen...
Hij deed ketenen om mijn bovenbenen. Toen deed hij een knevel in de vorm van, waarschijnlijk, de grootste bal in, maar ik moest onmiddellijk hoesten. Hij vroeg of het ging en ik knikte, maar ook bij de tweede poging begon ik te hoesten, ik denk dat het touw om mijn hals dan toch niet de ruimte gaf met mijn al wat opgezette keel. Hoewel ik het dus wel wilde, besloot hij dat het niet een goed idee was in mijn staat de knevel in te doen. En dat is nu juist de veiligheid die een sub bij een goede Dom heeft. Hij zal altijd aan haar veiligheid denken.
Hij zette toen een knijper op iedere bovenarm, maar dat deed niet echt pijn, en het ging ook geen pijn doen daarna. (Toen ik hem dat vertelde na de sessie, zei hij dat daar dus geen knijpers meer op gaan, haha!)
Ook zette hij een knijper op iedere lies, en dát deed wel pijn. En de pijn bleef ook steeds zeurderiger worden toen ze erop zaten. Hij zei: "Ik kan ze eraf slaan." (wetende dat ik daar heel bang voor ben.)
Hij begon met floggerslagen, en de floggerslagen daar voelden gemeen. Hij zei: "Ik ben er zeker van dat je me zult vertellen waar het electrisch apparaatje is."
En ik zei: "Is dat al de vraag?"
Hij zei: "Heb je mij een vraag horen stellen? Dat is helemaal niet nodig."
Waarop ik paniekerig zei: "Wacht even! En wat ga je dan doen als ik het niet zeg? Is het nu al het moment waarop ik het moet zeggen?" :lol:
Hij ging door met de floggerslagen en het was wel erg pijnlijk, en ik voelde hoe ze over de knijpers gingen bij mijn lies, dus ik riep gauw waar ik het apparaatje had verstopt.
"Wat is het toch makkelijk bij jou", zei hij vrolijk.
(Maar achteraf heeft hij gezegd dat ik best wel veel volhou.) :D
De knijpers gingen er gelukkig vanaf. Plotseling kreeg ik water in mijn gezicht gespoten...! (Hij had de plantenspuit gevonden in de kast.....)
En over mijn lichaam.... (Bah...!)
Hij maakte me heel zenuwachtig door mijn tepels wel vast te pakken...door de opengewerkte sjaal heen... maar uiteindelijk kwamen er gelukkig geen knijpers op...
De ketenen gingen van mijn bovenbenen af en mijn broek ging uit. Hij deed me de enkelbanden en polsbanden om (ja, onder het touw door...)
Hij ging heel dicht bij me staan...raakte me aan tussen mijn benen en ik moet bekennen....dat het behoorlijk vochtig was geworden... :oops:
Hij maakte me los van de pilaar, klikte mijn enkelbanden aan elkaar vast, en mijn polsbanden achter mijn rug aan elkaar. Ook deed hij handboeien om mijn onderarmen vlak bij mijn ellebogen om, waardoor die nog meer bij elkaar werden gehouden. Een heerlijk gevoel, moet ik zeggen... Hij klikte ketenen aan mijn halsband... en nog meer... en nog meer..... en nog meer.... Het werd aardig zwaar. Daar stond ik dan, proberend rechtop te staan met dat gewicht aan mijn halsband. Het geeft een zeker trots gevoel van binnen... Toen legde hij nog een touw over mijn schouder heen en trok hij me aan een ketting aan mijn halsband de trap op.
Probeer maar eens met enkelbanden die aan elkaar geklikt zijn en je handen achter je rug een trap op te komen! Dat was niet makkelijk...! Geduldig leidde hij me de trap op. (Hij zal wel hebben genoten van mijn moeite de trap op te gaan en mijn machteloosheid... :) )
Ik heb in een kamer een drie ophangpunten, ze zijn eigenlijk voor een hangmat. Hij legde me op de grond waar ik even rustte terwijl hij iets anders ging halen. Toen hij terugkwam legde hij me op mijn rug en bond een touw aan 1 enkelband die dus aan het ophangpunt werd bevestigd, en zo omhooggetrokken...! Hij had vandaag mijn dikke huissokken aan gelaten bij me, dus die dienden als bescherming van mijn huid. Het was al een ongemakkelijke houding, ik had nog altijd mijn armen achter mijn rug, met 1 voet op de grond, de ander in de lucht. Soms hing ik er even aan, soms gebruikte ik mijn spieren om de enkelband even niet aan mijn been te laten trekken. Toen pakte hij mijn andere voet en deed er hetzelfde mee. Ik lag dus met mijn hoofd en bovenrug op de grond, de rest hing van de grond af. Maar met mijn armen onder mijn rug kon ik ook nog steeds de druk van mijn enkels af halen. Het was op zich al erg opwindend om zo met mijn benen uit elkaar, mijn billen van de vloer gelicht, daar te liggen. Hij pakte me wat bruusk vast, draaide me half om, om zo de polsbanden los te klikken en die handboeien van mijn onderarmen af te halen. Toen klikte hij de polsbanden weer aan elkaar vast boven mijn hoofd, bond er een touw aan en bevestigde die aan het derde ophangpunt. Hij trok eraan en opeens werd mijn lijf half omhooggetrokken...!!! Het was best eng. Nu lag alleen een gedeelte van mijn bovenrug nog op de grond. Ook was het erg opwindend... maar ook best een beetje zwaar na een tijdje.
Achteraf zei hij dat het zo opwindend was om te zien, het moment dat hij aan het touw trok waardoor ik dus ook aan mijn armen hing.
Hij gebruikte de flogger op me.... ik kon mijn lijf wel ietwat kantelen.... Één keer kwam de flogger tussen mijn benen, dat was best een beetje gemeen.... maar toen streelde de flogger weer over mijn lijf, tussen mijn benen....
En toen nam hij me... En ik genoot... :oops:
Soms trok ik me een beetje omhoog aan het touw dat aan mijn polsbanden waren gebonden, of liet ik mijn benen wat meer werken...om zo zelf wat te kunnen bewegen... Dan werd ik weer moe en nam hij me letterlijk... En zo ging dat een tijdje door...
En daarna... ik weet het niet. Misschien al de vibrator die hij bij me van achter indeed (we hebben ontdekt dat dat bij mij de meest ongelooflijke sensaties geeft...samen, want dat wist ik ook niet), de vaginale haak die daar ook een beetje door meetrilde....en dan zijn hand, die soms aanraakte, soms niet...... En toen, toen ik al niet meer wist waar ik het moest zoeken, streelde hij eindelijk precies mijn gevoelige plekje....en kwam ik....
Daarna bewerkte hij me met de flogger, en terwijl ik kreunde kwam hij over me heen...
Daarna nam hij de blinddoek af maar liet me daar nog vastgebonden terwijl hij bij me zat... :lol:
Hij vroeg of alles goed was (jaaaaaaa) :lol: en keek een tijdje glimlachend naar me.
Toen maakte hij me los. Ik had slapende voeten gekregen dus ik schoof over de vloer naar hem toe. We lagen nog een tijdje samen, kletsten wat.
Mijn halsband hield ik nog een tijdje om.
We moesten erg lachen want hij vertelde dat een goede vriendin van hem een dag tegen hem zei: "Jij bent zeker een pervers iemand, ofzo." Zomaar out of the blue, als een grapje. Want ze weet helemaal niets van deze kant van hem.
Waarop hij lachte en zei: "Ja, inderdaad. Maar het geheim zit hem erin te zorgen dat de ander geniet." :lol:
Maar ja...wat is pervers...? :wink:
Als ze eens wist....zou ze het zeker denken... :lol:

Hij ging weg en ik miste hem niet zoals de andere keren! Daar ben ik erg blij mee. Dat betekent dat ik hem een plekje heb gegeven en inderdaad gewoon weer doorga.
Zijn geur zat wel op mijn lijf. Het is een geur die ik heerlijk vind. Het lijkt wel een eau-de-cologne, maar het is zijn eigen geur. :)

Nu begin ik dus spierpijnen en dergelijke te krijgen... ;)
Een souvenirtje... :)

En het derde punt: ik ben niet zo bang meer van Dom X!
Ik heb ongeveer 83 keer de foto's in actie van hem bekeken, waardoor ik dus het gewen-effect heb bereikt. Op die foto's vind ik hem niet zo eng meer. Sterker nog, ik heb het idee dat hij een interessante Dom is. Hij heeft gelukkig wel een minimaal gevoel voor esthetiek. Ik heb foto's gezien van anderen die helemaal niet bij mij zouden passen, want voor mij is een soort wrede schoonheid essentieel. Het idee van "pervers en lekker vies", past dus niet bij mij, op dit moment. Dat heeft enerzijds te maken met de negatieve conditionering die van mijn ex kreeg, en anderzijds past het eigenlijk wel bij mijn karakter.
De foto's van hem dus passen wel bij hoe ik het beleef, dus dat is eigenlijk een opluchting.
Na de lijst te hebben gemaakt met rood, oranje, groen dacht ik misschien voor groen te letterlijk te hebben opgevat dat van "zelfs als ik je om 5 uur 's morgens wakker maak". En hij antwoordde ook niet, dus ik werd een beetje onzeker. Ik heb hem uiteindelijk een sms gestuurd met: "Ik weet dat ik wat ongeduldig ben, maar wanneer heb je zin om de lijst te bespreken? Misschien is het groen te beperkt...?"
Waarop hij me gelijk belde. Hij excuseerde zich en vertelde waarmee hij zo druk bezig was geweest waardoor hij nog niet had geantwoord, erg vriendelijk, en vertelde dat hij erg had moeten lachen met mijn letterlijke opvatting van "om 5 uur 's morgens wakker gemaakt te worden". Hijzelf moet daar ook niet aan denken! :lol:
Maar hij zei dat hij nu eindelijk duidelijk heeft wat hij wél kan doen en wat hij niet kan doen bij mij (ook al blijkt dus dat veel dingen die bij oranje staan eigenlijk een groen zijn, maar aangezien ze uitleg hebben, is het duidelijk). Hij zei: "Je bent zo snel! Ik vraag of je iets op papier wilt zetten, en direct dezelfde dag heb ik het al."
(tja...als er enthousiasme is...... :lol: )
Hij klonk zo vriendelijk! (Hij is altijd vriendelijk, maar nu zelfs nog meer.)
Dus al met al ben ik nu niet zo bang meer.
En ik heb zin!

Dus vandaar de "Ja!!!!"
Ik mag tevreden zijn. :)

Ah, PS. @Katherine: dank je wel. :) :) :)

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 18 februari 2011, 22:51

Ik heb vanavond met Dom X gepraat, vooral over het rood, oranje en groen. Alles duidelijk en we komen behoorlijk overeen, naar het lijkt.
We spreken waarschijnlijk af voor volgend weekend, maandag bevestigen we.
En hij zei: "Dan zal ik je gelijk vertellen over kleding die je meeneemt."
Het was gelijk stil aan mijn kant van de lijn... :lol: :lol:
En dat merkte hij ook op! "Zo, je weet gelijk niet meer te zeggen... Nou, niks bijzonders hoor." zei hij geamuseerd.
En aan het eind van het gesprek zei ik: "Nou, dan praten we maandag ook wel over de kleding. Ik ben nieuwsgierig geworden."
"Ach gewoon, kousen, geen bijzondere dingen. O ja, kijk maar of je kleding hebt waar je geen waarde meer aan hecht."

................ :!: :!: :!:

:lol: :lol: :lol:


Okee...!!!
Nu stel ik me gelijk hele scenario's voor...!
:lol:

(doorknippen? doorscheuren? of omdat het dan niet uitmaakt of ze vuil worden? of...?)
:roll:

:lol:
LFje, die nu de hele tijd blijft denken aan wat er met die kleding gedaan zou kunnen worden... (en trouwens al wat gaat doorzoeken.....)

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » za 19 februari 2011, 11:10

LFje, grijnssss :D

Ik ken iemand die altijd op strategische plaatsen kleine "knipjes" in haar kleding maakt, zodat ze makkelijker van haar lijf gescheurd kunnen worden :wink:

X
Afbeelding

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 19 februari 2011, 12:12

Hahahahaha! Dat is een goeie!
Maarre.....in dit geval......
...je denkt toch niet dat ik hem ook nog ga helpen...?! ;)
(Ik hoop juist dat het hem heel veel moeite en tijd kost...!!)

:lol: :lol: :lol:


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten