Voorvocht

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 03 januari 2010, 15:00

En............de geschiedenis herhaalt zich. Ik ben een "voorvocht" kind en momenteel heb ik iets kleins in mijn buik wat ook door voorvocht is verwekt en dat terwijl ik volgens de artsen niet eens meer vruchtbaar was. Da's dan toch dubbel bijzonder.............een niet vruchtbare vrouw die zwanger wordt van voorvocht holadijeeee!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » ma 04 januari 2010, 12:52

de wonderen der natuur....heet dit

waarom roulette gaan spelen als er middelen bestaan om "veilig" te sexen?

mag een kind er bij komen....speel dan zoals je wil en test de grenzen van wat medisch is verklaard
mag er liefst geen kind meer bij....doe er dan iets aan

ik heb ook nog voorvocht maar geen "zwemmertjes"....en dat is pas leuk...
kindjes zullen niet meer door mij komen... :lol:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » ma 04 januari 2010, 13:13

Hoezo wonderen der natuur :-)

Ik had na een operatie ook geen zwemmertjes meer, totdat mijn kleine dochtertje zich in de buik aanmeldde en iedereen verbaasd was hoe dat toch kon :-). Onderzoek wees uit dat de zwemmertjes zich op een wonderbaarlijke manier hadden verplaatst en dat er één bij was die zich had genesteld in een mooi warm eitje om een nieuw leven te beginnen
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » di 05 januari 2010, 0:30

Nou Paniscus dan denk ik toch dat de chirurg iets vergeten is of niet goed gedaan heeft want je sperma kan alleen maar via je zaadleiders naar buiten worden gebracht of je hebt te vroeg zonder bescherming geneukt zodat er nog zaadjes boven de ingreep zaten want daar kunnen ze nog wel een aantal weken blijven leven.
Ik heb zelf tot 3 keer toe mijn sperma moeten inleveren voordat het zaadvrij was. :P
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » di 05 januari 2010, 13:54

compleet off-topc
maar typîsch mezelf

ik kwam het staalpotje tegen in de schuif van mijn bureau na een 6-maandelijkse opkuis....
heb die maar weggesmeten...mijn vrouwtje was niet zwanger
ik heb wel gevloekt maar samen gelachen erna
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 28 gasten