penismassage

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » do 10 september 2009, 19:45

Blegh, die heb ik ook gehad Vir. Nou ja, nog steeds. Maar voor massage vind ik hem al heel snel opdrogen (omdat-ie op waterbasis is) en voor penetratie kan-ie nog wel, maar ook dan blijft-ie toch niet echt lang werken. Ik vind het geurtje ook een beetje typisch...
De normale Durex glijmiddel gaat nog wel, maar sinds we Pjur hebben wil ik in ieder geval niks anders meer :wink:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 11 september 2009, 19:53

De durex play vinden wij helmaal niks, net niet handig voor beide doeleiden. en een raar luchtje.

Van het weekend aan het glibberen geweest en ik ben altijd wat voorzichtig, toch altijd bang dts een masage olie mij vaginaal gaat irriteren als van het een het ander leidt.

Op mij huid olie van de hema en de rest eros (=pjur). Natuurlijk was er vermenging, want op handen. Maar geen last.

En hemel, wat is het geil en lekker dat geglibber:o)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 11 september 2009, 20:00

En lieverd: wat is een penismassage?
Google eens, er zijn wel filmpjes van, boeken (vaak vanuit de tantrahoek), idem met vulvamassage.

Veredeld aftrekken? Nou nee, goddelelijk masseren, in eerste instantie niet gericht op het orgasme. En je kunt afspreken of je het daar op laat uitdraaien, of niet of dat je verder gaat met vrijen.

Heel intiem, ook prima op een niet erectiele penis en ook zonder orgasme-doel leuk om te doen en lekker om te ontvangen.

juist het aanraken van de penis zonder echt af te trekken is zo leuk

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » do 17 september 2009, 22:45

Denken we er nog aan dat olie en condooms niet samengaan???

Perfecte olie is te verkrijgen bij De Tuinen: amandelolie.

Groet
Mark
Laedere facile, mederi difficile

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » do 17 september 2009, 22:48

Heel intiem, ook prima op een niet erectiele penis en ook zonder orgasme-doel leuk om te doen en lekker om te ontvangen.
uhm,kweet niet hoe het bij andere mannen zit,maar dat gaat echt no way nooit niet lukken bij mn man he!! :roll:
Oeps,i did it again!

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Berichtdoor just4fun » vr 09 oktober 2009, 9:14

ik haal het liefst een massageolie bij de sexshop, geen idee hoe het heet, maar t ruikt heeeeeeeeeeerlijk ( kan al opgewonden raken bij de geur ) en het is gewoon bedoeld voor beide doeleinden, ikzelf reageer al snel bij het gebruik van een glijmiddel. maar bij deze dus niet!
de geur kan je zelf kiezen, van vanille tot aan chocolade,

bij christien te halen :D
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 09 oktober 2009, 19:03

Lieverd
het is geen probleem als de penismassage tot een orgasme komt maar het is geen doel op zich.

Ondertussen wel ervaring opgedaan met penis~ en vulva massage waarna we nog wel neukten en nee dus, geen irriatie. We gebruiken Eros = pjur.
Geweldig spul voor veel doeleinden.

Omdat het op siliconenbasis is, lijkt het me inderdaadniet ok om te combineren met codooms maar goed, die gebruiken we niet. In het condoomtijdperk gebruikte ik glij op waterbasis, daarvan heb je vaker iets nodig maar soit.

Alles daar met luchtjes en smaakjes hoef, wil en durf ik niet. Dat mag op mijn rug en schouders en ve4rder niet. Liefst Ylang-ylang


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten