toyboy

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

toyboy

Berichtdoor Gangsterdre » wo 27 mei 2009, 21:05

Ik las op telegraaf.nl dat er tegenwoordig veel vrouwen een toyboy hebben.Zijn vaak jonge jongens die met een oudere vrouw hebben,wat vinden jullie daarvan of hebben jullie ervaring mee.

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Berichtdoor Kalipeira » wo 27 mei 2009, 22:22

Bedoel je een betalende Toyboy, als een gigolo?

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 27 mei 2009, 22:43

De telegraaf.......

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 28 mei 2009, 0:51

Ik zal eens aan mijn toyboy vragen wat we hier nou op moeten antwoorden :D

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 28 mei 2009, 1:47

Lol, dr.Phil heeft er een hele aflevering aan besteed (ja dat kijk ik tijdens de strijk :P )... het schijnt in ieder geval een trend te zijn in de VS, vrouwen met jonge vriendjes worden 'Cougars' genoemd.

Weet niet of dat in NL ook zo is...
Ikzelf ben 'te jong' om in die categorie te vallen, maar heb wel een tijdje een relatie gehad met een jongen van 4 jaar jonger (hij 21, ik toen 25) niets mis mee, weinig verschil, zou je denken. Toch; zijn kring vond het 'cool', en mijn kring vond het wat vreemd. Maar na een jaar valt het niemand meer op. Tis vreemd dat het uberhaupt uit zou moeten maken.

Toch merk ik dat een oudere man met een jonge vrouw (met groot leeftijdsverschil) in mijn omgeving 'not done' is, en andersom juist 'stoer'. Ik geloof dat dat tot pakweg 5 jaar terug een omgekeerd verhaal was...

Best interessant, vind ik..

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » do 28 mei 2009, 14:33

Zulke jongere vrouw met oudere man, is dat meisje dan een toygirl ?

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » do 28 mei 2009, 16:29

nee playgirl natuurlijk ...

een *toy* staat er maar gewoon te staan met een *girl* wordt tenminste gespeeld :D
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » do 28 mei 2009, 20:51

Bedoel je een betalende Toyboy, als een gigolo?
Nee,gewoon als relatie.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » do 28 mei 2009, 22:42


Toch merk ik dat een oudere man met een jonge vrouw (met groot leeftijdsverschil) in mijn omgeving 'not done' is, en andersom juist 'stoer'. Ik geloof dat dat tot pakweg 5 jaar terug een omgekeerd verhaal was...

Best interessant, vind ik..
Hee ja ... interessant is het zeker, wat je zegt.
Maar 'stoer' of 'not done' hangt denk ik mede af, vanuit welke positie je het bekijkt: de oudere man cq zijn leeftijdsgenoten of van de jongere vrouw in kwestie, cq haar leeftijdsgenoten.
En niet te vergeten : over welke leeftijden het gaat.

Efin is 10 jaar jonger dan ik. Toen we elkaar ontmoetten, was ik 38. Een beetje stoer was dat wel, zo'n jonge vriendin. Maar een jaar of tien eerder zou dat 'not done' zijn geweest. Inmiddels zijn we 10 jaar verder en maalt niemand meer om dat leeftijdverschil. Alhoewel een aantal van mijn leeftijdsgenoten het nog steeds 'stoer' vindt.
Een tijdje terug had Efin een vriendje van 10 jaar jonger. Haar vriendinnen vonden dát stoer ;-).
Tegelijkertijd had ik een soort van Efin2, die 20 jaar jonger was dan ik. Stoer, vonden mijn mannelijke kennissen; not done, vonden haar vriendinnen.
Ik ken een man die z'n huidige vriendin ontmoette toen hij 50 was. Zij was 20... Dat was ronduit not done... Inmiddels is hij 80, zij dus 50 ... noch stoer, noch not done ... gewoon erg lief ;-)
Niets is blijvend, alleen de verandering

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 28 mei 2009, 23:30

Stoer, cool of not done... ik zou het niet weten. Ik heb er zelf weinig commentaar op gehad (hooguit iets als 'dat doe je goed'...), en mijn vriend voor zover ik weet ook niet. Het is gewoon zoals het is, en als je er zelf niet moeilijk over doet, doet de omgeving dat kennelijk ook niet.

Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik wel commentaar verwacht had. Van zijn familie, of de mijne. Maar nee, niks. Zolang het goed gaat, vindt iedereen het wel oké, geloof ik.

Hij ziet er niet extreem jong uit, ik niet extreem oud; misschien dat het scheelt. Het voelt ook niet alsof we veel in leeftijd schelen. We delen interesses, hebben dezelfde manier van tegen dingen aan kijken en kunnen uren ouwehoeren over niks en over alles. Dát is wat telt. Age is but a number, hebben wij ontdekt.

Er is wel een 'maar', in ons geval. We maken geen gezamenlijke plannen voor de toekomst, want we zijn realistisch genoeg om te beseffen dat alles een einde kent. Ook dit. Daarom Latten we ook, en dat blijft zo. Daarom hebben we bepaalde afspraken (die ik hier niet ga neerzetten...) waar we ons allebei aan houden. We zijn elkaars beste vriend, en momenteel nog een beetje meer dan dat. Het beste-vriend-gedeelte hopen we zo te kunnen houden, het beetje-meer-dan-dat-stukje kan best een keertje over zijn. Geen man overboord, voorlopig zijn we er allebei erg gelukkig mee.

Kortom, en ik hoop dat dat uit mijn verhaal al een beetje duidelijk was: hij is geen toy en ook geen boy. En hoewel ik het best spannend zou vinden als iemand mij ooit als een cougar zag (whraaaw!!), geloof ik niet dat dat ooit gaat gebeuren. Eerlijk gezegd ben ik er een beetje door hem ingekletst :? Zou ik dan toch de playgirl zijn in dit geval?

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Berichtdoor Kalipeira » za 30 mei 2009, 11:10

Ah nee, de milf :)

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 05 juni 2009, 1:13

Grappig...

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 05 juni 2009, 7:50

ik hoef geen toyboy


die moet ik nog veel te veel leren,en ik ben nou eenmaal geen juffrouw




geef mij maar ouder en rijper :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » za 06 juni 2009, 11:50

Ach, hier kan je op allerlei manieren tegenaan kijken. Een 'click' hoeft niet leeftijdafhankelijk te zijn. Een vriend van mij was 42 toen ie een vriendin van 20 had. Ik vond haar volwassener. Kan ook met 'ouwelijkheid' van iemand te maken hebben. Een andere vriend van mij is 42, en zijn vriendin 27. Ze kan af en toe behoorlijk "gaaaap" zijn.

Je kan het ook zien mede in relatie tot de andere topic, nl. dat sex een consumptieartikel is geworden. Sterker: relaties kunnen tegenwoordig zo vrijblijvend zijn dat ook die een commodity zijn geworden, waar een hele industrie bijhoort van dating sites, vrijgezellenfeesten, magazines die over relaties kunnen blijven ouwehoeren etc. etc.

Van meiden die op dating sites 'opereren' hoor ik heel vaak dat ze door hele jongemannen worden benaderd. Dat kan een mooie match zijn in bepaald opzicht. Heb zelf vaak ervaren dat wat oudere vrouwen meer zin in sex hebben, komt dan mooi uit voor die jonge bronstige knapen. Andersom hoor je ook heel vaak dat jonge meiden een oudere vent willen omdat ze niet alleen als sexobject willen worden gezien, maar iemand die het geduld heeft om naar ze te luisteren.

Hm, kga onderhand denken dat relaties tussen leeftijdgenoten minder kans van slagen hebben.
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » zo 07 juni 2009, 17:05

Toy boy?

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik na mijn relatie met 50-jarige man.
Toch wel bewust op zoek ging naar een man van rond de 30.
Tja, het libido werd toch wat minder met de jaren.
(don't feel offended: ik weet het: dat geldt niet voor iedereen)
Ik had gewoon zin in lekkere sex.
En zo rond de 30 hebben ze meestal genoeg ervaring. :)
En inderdaad, ze waren niet moeilijk te vinden. :)

Amada, en nu weer geheel tevreden met een man van haar eigen leeftijd.
(ik ben ongeveer 40)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten